quote:Op maandag 24 juni 2013 17:03 schreef Copycat het volgende:
Holte de bolte. Hij is fraai!
Het is hoteldebotel.
Jezelf willen veranderen of juist de ander willen veranderen werkt niet. Zo'n relatie houdt geen stand, een van de twee is dan in ieder geval minder/niet gelukkig. Gewoon puur omdat hij/zij zichzelf niet kan zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:02 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Dit dus, het was ongelijkwaardig.
Toen ik dagen heb lopen janken en gesmeekt en beloofd om te veranderen was het al te laat naar mijn idee.
Geen idee mijn zoon. Maar geloof in mij en je leven zal rijk zijn.quote:
En wat voor logica zit daar in?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:37 schreef Makeitraiin het volgende:
Het was niet uit, hij speelde met mijn gevoelens. Hij wist niet wat hij wou en daarom heb ik met de jongen die hij ooit als zijn broer aanschouwde gezoend.
sorry hoor, maar als je gaat lopen smeken of je alsjeblieft nog een kans kan krijgen en je zoent vervolgens met de 'aartsvijand' van degene bij wie je hebt lopen smeken, kun je dat best wat meer noemen dan 'niet zo handig'quote:Op maandag 24 juni 2013 15:35 schreef vera166 het volgende:
Jaaa misschien niet zo handig om met een ex te gaan zoenen maar die ex van jou had het zelf uitgemaakt en jij hebt iets eerlijk verteld wat opzich niet eens nodig was dus wat is nou zijn probleem?
Hij moet niet kwaad worden als ie het zelf had uit gemaakt tochof heb ik nu wat dingen over het hoofd gelezen, ik vond het nogal onduidelijk.
ja meid, het is zijn schuld, jij hebt níks fout gedaanquote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Mensen maken fouten, dit is wel een erg grote en vieze fout. Maar ik kan de tijd helaas niet terugkeren.
Ik had idd niet de slet moeten uithangen, maar mn vriend liet me waardeloos voelen.
en dat is dan ook weer onzin, genoeg mannen die manipulerende krengen zijn hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 15:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Jongens manipuleren meisjes in het algemeen niet op zo'n manier. Het is echt een meisjesding om jongens proberen jaloers te maken of op een andere manier plannetjes maken om 'dingen' te laten gebeuren.
Als een jongen iets wil laten gebeuren, dan stapt hij er gewoon op af en zorgt dat het gebeurt. Of huij doet helemaal niets.
Uitzonderingen daargelaten, natuurlijk.
True. Maar ik vind het niet terecht dat ze als slet wordt gezien, het is maar zoenen (ja dat verschilt per persoon of het "maar zoenen" is) en het was uit. Het is idd gewoon dom maar ze is niet meteen een slet lijkt mequote:Op maandag 24 juni 2013 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sorry hoor, maar als je gaat lopen smeken of je alsjeblieft nog een kans kan krijgen en je zoent vervolgens met de 'aartsvijand' van degene bij wie je hebt lopen smeken, kun je dat best wat meer noemen dan 'niet zo handig'
De logica dat ik me waardeloos en gedumpt voelde en 1 of andere ex daar op het juiste moment lekker gebruik van kon maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:22 schreef Deckard het volgende:
[..]
Geen idee mijn zoon. Maar geloof in mij en je leven zal rijk zijn.
[..]
En wat voor logica zit daar in?
Je bedoelt dat jij geen controle hebt over je leven? Dat je nog niet volwassen genoeg bent om zelf te kiezen? Dat je je in feite nog als een kind gedraagd?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:45 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
De logica dat ik me waardeloos en gedumpt voelde en 1 of andere ex daar op het juiste moment lekker gebruik van kon maken.
Dat dus.
Nopequote:Op maandag 24 juni 2013 21:49 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij geen controle hebt over je leven? Dat je nog niet volwassen genoeg bent om zelf te kiezen? Dat je je in feite nog als een kind gedraagd?
Neen, ik welquote:Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef Plantagehouder het volgende:
Interessante casus, heeft hij inmiddels al spijt betuigt?
Dat heb je zelf gedaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Makeitraiin het volgende:
Zojuist gebeld door de jongen die ik gezoend heb.
Waarschijnlijk stond ik op luidspreker want hij hield zich van de domme.
Hij vroeg waarom ik gelogen heb dat ik met hem gezoend heb etc etc.
Ik heb hem gezegd dat hij niet moet doen alsof en gevraagd als hij me met rust wilt laten, want hij heeft weer eens een deel van mn leven verpest.
Want jij zoende niet met hem?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Makeitraiin het volgende:
Dat heb ik niet zelf gedaan, maar goed
Niet? Wie zoende dan met die ex?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Hij dwong je met hem af te spreken en te zoenen?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH GRAP VAN DE AVONDquote:Op maandag 24 juni 2013 22:41 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |