Ja precies.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo werd mij laatst ook gevraagd "of ik niet een zakcentje kon gebruiken"
Bleek dat die gast iets met een website moest. Als'ie het op een normale manier gevraagd had, had ik het misschien nog wel gratis gedaan ook
Schultenbrau duur? Wat ben jij voor pauperig kamp-plebs? O sorry, reizigers-plebs!quote:
Dat jij al een half jaar vooraan in die rij staat zonder enige vooruitgang te boeken is natuurlijk een veeg teken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Vrijwilligers om haar van de onzekerheid af te helpen mogen achter mij in de rij aansluiten.
Rij jij ook in een Saab?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat jij al een half jaar vooraan in die rij staat zonder enige vooruitgang te boeken is natuurlijk een veeg teken.
Ik ben nog steeds boos op jou!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja! Wel ja! Negeer mij maar!
Ik heb een veel grotere piemel!
Ik zet de videorecorder alvast aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Q straks bij My big fat gypsy wedding, heel legertje mini Quuskes om de in enoooorme taft en zijde gehulde gebruinde bruid heen
Natuurlijk rijd ik niet in een Saab.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:49 schreef Godtje het volgende:
Rij jij ook in een Saab?
Hebben ze al die oude wrakken gratis uitgedeeld in den haag?
Ja!quote:
Hai! Alles goed?quote:
Ik rond graag af naar boven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:23 schreef L-E het volgende:
Alles is meteen weer zo overdreven Air. Het meeste wel!
Stom. Ik was voor de tweede keer in de nacht wakker vanwege een mug.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja!Heb alleen je advies niet opgevolgd
![]()
Ik kon het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |