Insert Pedo beerquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Zat ik daar, als 13-jarig CL'letje, leuk naar de bios met m'n papaomdat Brad Pitt meedeed
Weet je dat echt niet? Wow.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Geen idee, maar deze scene lijkt me behoorlijk waarheidsgetrouw.
Dat is leuk!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik me inlezen op SQL![]()
Ik wil het niet!!!
Nou help ff danquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eh, jij was toch manager? Dan moet je daar ver van blijven!quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik me inlezen op SQL![]()
Ik wil het niet!!!
Dat wil ik ook graag maar om een stukje studie af te ronden moet ik dit doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, jij was toch manager? Dan moet je daar ver van blijven!
Ja dagquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Volgens mij werkt die.
Maar ik zou gewoon even een Acces DB-tje maken om het uit te proberen
Foutquote:
quote:A. Onjuist. De subquery levert drie waarden op, namelijk 400, 600 en 500. Als
vergelijkingsoperator kunnen we dan geen = gebruiken. Bovendien vergelijk je zo het aantal
calorieën zo met het maximum uit andere kookboeken wat in strijd is met de probleemstelling.
B. Juist. Er moet gebruik gemaakt worden van een gecorreleerde subquery. Een juiste SELECTopdracht
is:
SELECT *
FROM kookboek A
WHERE calorieën =
(SELECT MAX (calorieën)
FROM kookboek
WHERE kookboek = A.kookboek)
De voorwaarde 'kookboek = A.kookboek' zorgt er voor dat het maximum alleen van het eigen
kookboek wordt bepaald.
Je hebt helemaal gelijk, ik had hem een Oracle DB moeten laten installeren. Of misschien een MySQL DB inclusief de Apache server om hem daadwerkelijk te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dit compenseert weer 7000x voor dat ik die film niet ken.
Dat een crackhoer met aids makkelijk is betekent nog niet dat je die dan maar moet gebruikenquote:Op woensdag 26 juni 2013 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik had hem een Oracle DB moeten laten installeren. Of misschien een MySQL DB inclusief de Apache server om hem daadwerkelijk te kunnen gebruiken.
Daarom gebruik maken van de DB die ws. toch al op zijn laptop staat.
het is om een simpel stukje SQL uit te proberen, niet om er de hele bedrijfsvoering op uit te voeren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat een crackhoer met aids makkelijk is betekent nog niet dat je die dan maar moet gebruiken
Doe geen moeite. Alles waar Microsoft voor staat is toch per definitie slecht bij Kt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
het is om een simpel stukje SQL uit te proberen, niet om er de hele bedrijfsvoering op uit te voeren.
hey! Dat is lang geleden! Toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Alles waar Microsoft voor staat is toch per definitie slecht bij Kt.
Ja, ik probeer zo min mogelijk op Fok! te komen. Maar alles gaat wel goed hoor. Tenminste, alles is weer rustig met al het medische gebeuren en onder controle. En verder niets bijzonders.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hey! Dat is lang geleden! Toch?
Hoe gaat het?
tnxquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik probeer zo min mogelijk op Fok! te komen. Maar alles gaat wel goed hoor. Tenminste, alles is weer rustig met al het medische gebeuren en onder controle. En verder niets bijzonders.
Overigens nog gefeliciteerd met je trouwen.
Sonosquote:
Ik ken maar 1 film met Pitt en Freeman er samen in, maar kan me deze scene niet herinnerenquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat stukje kon je niet meer van je vent afblijven en ging je hem ff bevredigenquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:53 schreef MissMSX het volgende:
1 film met Pitt en Freeman er samen in, maar kan me deze scene niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |