Dat jullie die niet snappen is jullie probleemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
In zijn verdediging: vaak is een achterliggende gedachte bij jouw posts ver te zoeken.
apaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat jullie die niet snappen is jullie probleem.
dat jij niet snapt dat ik hem wel snap is jouw probleemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat jullie die niet snappen is jullie probleem.
Welterusten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga douchen en dan slapen.
Trusten allen.
Welterustenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
Trusten allen.
doeiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
Trusten allen.
Snap hap.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat jij niet snapt dat ik hem wel snap is jouw probleem
quote:
Heel raar misschien, maar ik snap nog steeds niet waar dit over ging.quote:
De zus van Dracula.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
VBL is de afgelopen dagen wel van een erg bedenkelijk niveau... maar dat maakt niet uit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_B%C3%A1thory
Gezellig vrouwtje
Anouk praat over haar seksleven op RTL4 en prefereert 23cmquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Heel raar misschien, maar ik snap nog steeds niet waar dit over ging.
OK, jammer voor de heren uit de slowchat die haar wel wat vinden. Ik geloof dat er hier niemand rondloopt met minder dan 30cm.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Anouk praat over haar seksleven op RTL4 en prefereert 23cm
tjackaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
OK, jammer voor de heren uit de slowchat die haar wel wat vinden. Ik geloof dat er hier niemand rondloopt met minder dan 30cm.
Sinds Rickazio weg isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
VBL is de afgelopen dagen wel van een erg bedenkelijk niveau... maar dat maakt niet uit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_B%C3%A1thory
Gezellig vrouwtje
Op de wc moet ik hem met beide handen vasthoudenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
OK, jammer voor de heren uit de slowchat die haar wel wat vinden. Ik geloof dat er hier niemand rondloopt met minder dan 30cm.
Die is echt vertrokken.quote:
Het valt allemaal niet mee, de mensen weten niet wat ze wensen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de wc moet ik hem met beide handen vasthouden
Volgens mij heeft stylo Rickazio weggepest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is echt vertrokken.
[..]
Het valt allemaal niet mee, de mensen weten niet wat ze wensen.
Dit is zijn laatste topic VBL / Studio Voetbal #235 ERIKSENl _O_ ik zie dat er nogal wat collectieve afkeer tegen hem was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft stylo Rickazio weggepest.
Ja, daar baseer ik mijn opmerking ook op. Stylo was de laatste die Uh, oké tegen hem zei. En dat kon hij gewoon niet handelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is zijn laatste topic VBL / Studio Voetbal #235 ERIKSENl _O_ ik zie dat er nogal wat collectieve afkeer tegen hem was.
Je hebt nog gelijk ook. Dit was de druppel:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, daar baseer ik mijn opmerking ook op. Stylo was de laatste die Uh, oké tegen hem zei. En dat kon hij gewoon niet handelen.
Hij heeft zich nogal ingehouden, in andere jaren dat er geen VI was, was hij ongeveer iedere avond wel te gast in een TV programma. Dit allemaal omdat hij niets te maken wil hebben met dat vieze TV wereldje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
op 1 juli is JD eindelijk weer op tv, hij zal dat wielren rapaille eens bestraffend toespreken bij Tour du Jour
Ik vermoed dat hij in het geheim een flink vervolg aan Derksen & ... heeft opgenomen om de succesvolle eerste reeks een vervolg te geven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft zich nogal ingehouden, in andere jaren dat er geen VI was, was hij ongeveer iedere avond wel te gast in een TV programma. Dit allemaal omdat hij niets te maken wil hebben met dat vieze TV wereldje.
die houdt zich teveel bezig met privacykwesties, ik volg haar op Twitter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is kennelijk MissLatex Europe, en Ancilla dan?
Je hebt helemaal gelijkquote:
Sinds ik Nicki Minaj op Twitter volg heb ik geen ruimte om nog andere mensen te volgen, zelfs Ancilla niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
die houdt zich teveel bezig met privacykwesties, ik volg haar op Twitter.
gaat het overquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
Prima filmpje man dat Get the Gringo
Zelfs Mel Gibson is prima te pruimen.
Mel Gibson die in een Mexicaanse gevangenis belandt dat meer een soort dorp is.quote:
Vond je? Ik vond het maar matig, Gibson mag ik wel verder hoor maar Mad Max was zijn hoogtepuntquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:38 schreef Caland het volgende:
Prima filmpje man dat Get the Gringo
Zelfs Mel Gibson is prima te pruimen.
Hersenloos vertier. Ook wel eens goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het maar matig, Gibson mag ik wel verder hoor maar Mad Max was zijn hoogtepunt
Zekerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hersenloos vertier. Ook wel eens goed.
dat zijn mijn filmsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Hersenloos vertier. Ook wel eens goed.
Tof. Wanneer was het?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:50 schreef Tarado het volgende:
Was wel leuk Iron Maiden, goeie show, Ziggo Dome mankeert weinig aan, had wel iets harder gemogen van mij
ohja daar was jij heen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:50 schreef Tarado het volgende:
Was wel leuk Iron Maiden, goeie show, Ziggo Dome mankeert weinig aan, had wel iets harder gemogen van mij
Ja vond ik wel, mijn oren piepen niet eens nu, dat heb ik wel anders meegemaaktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ohja daar was jij heen.
hoe bedoel je iets harder dan? echt qua geluid?
Wel een beetje door de ongeloofwaardigheid heen prikken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat zijn mijn films
dan ga ik hem ook maar downloaden
Jij verwacht nu dat mensen dit filmpjen gaan kijken?quote:
ik verwacht helemaal niksquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij verwacht nu dat mensen dit filmpjen gaan kijken?
Dit is nou echt vies dik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:12 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
robbro7 Rob Brown 11h
I am shocked - shocked! - that Adriano failed his Internacional medical.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:12 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
robbro7 Rob Brown 11h
I am shocked - shocked! - that Adriano failed his Internacional medical.
Nooit iets van meegekregen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Toch zal ik hem altijd herinneren aan zijn dubbele vuistslag bij Internationale in de Champions League
Te moe om op te zoeken ook. Ik geloof dat het tegen Valencia was, en uitmondde in een massale vechtpartij.quote:
Toen keek ik zeker nog geen voetbal. Toen speelde ik nog buiten enzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te moe om op te zoeken ook. Ik geloof dat het tegen Valencia was, en uitmondde in een massale vechtpartij.
okequote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen keek ik zeker nog geen voetbal. Toen speelde ik nog buiten enzo.
Met wie speelde je dan precies om 22:30 's avonds?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen keek ik zeker nog geen voetbal. Toen speelde ik nog buiten enzo.
Kinderlokkers.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met wie speelde je dan precies om 22:30 's avonds?
hoe lang kijk je het danquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik dacht dat wij vrede hadden gesloten
Eredivisie sinds 2006 ofzo en CL alleen de Nederlandse clubs en de finale toen. Pas vanaf 2009 alles ofzo.quote:
oh bijzonderquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eredivisie sinds 2006 ofzo en CL alleen de Nederlandse clubs en de finale toen. Pas vanaf 2009 alles ofzo.
Trosquote:
Beetje zuipen. Niks mis mee.quote:
Dat heb ik zeker gedaan vanavond.quote:
Fijne vrienden heb je toch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker gedaan vanavond.. Maar de stad niet in geweest, was wel de planning om even een kijkje te gaan nemen maar de plannen werden gewijzigd.
Haha lekker paar km het bos in. En dan random midden in het bos ergens op een liggende boomstam chillen en biertjes aan de mond.quote:
Tussen het TROS tuig wat massaal erop afkwam. Ach ja het was een optie hoor maar toch maar niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:54 schreef Caland het volgende:
Dan klinkt de kroeg toch aantrekkelijker.
Ik mis het leuke gedeelte, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha lekker paar km het bos in. En dan random midden in het bos ergens op een liggende boomstam chillen en biertjes aan de mond.
Lachen toch. Beetje leedvermaak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tussen het TROS tuig wat massaal erop afkwam. Ach ja het was een optie hoor maar toch maar niet.
Genieten van de natuur man. Wij wonen in een natuurrijke omgeving met o.a veel bos. Maar goed dat ken jij niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis het leuke gedeelte, maar zal wel aan mij liggen.
Jij staat dan niet met plaatsvervangende schaamte te kijken naar al die mensen om je heen?quote:
Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Genieten van de natuur man. Wij wonen in een natuurrijke omgeving met o.a veel bos. Maar goed dat ken jij niet.
Inderdaad, is ook maar de 2e keer dat ik een bos met vrienden heb gechillt (vroeger wel vaak gecrosst met de fiets).quote:
Nee joh. Is toch heerlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij staat dan niet met plaatsvervangende schaamte te kijken naar al die mensen om je heen?
Ik weet bij God niet wat een bos is natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Genieten van de natuur man. Wij wonen in een natuurrijke omgeving met o.a veel bos. Maar goed dat ken jij niet.
Regelmatig acid of paddo's in het bos gedaan. Maar van blowen para worden. Mwuah.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad, is ook maar de 2e keer dat ik een bos met vrienden heb gechillt (vroeger wel vaak gecrosst met de fiets).
Keer smoken in het bos is wel een aanrader, alleen kan je wel echt para worden
Ja dat was ook het enige samen met bier geweest wat me er toe had willen drijven om er heen te gaan. Heb het ook nog voorgesteld maar ja.. ik weet ook niet of het wel mijn ding was geweest.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Is toch heerlijk.
Ook het leukste gedeelte aan terrashangen. Voorbijgaande mensen uitlachen.
Ja ik niet maar ik kan me voorstellen vooral als het wat donkerder wordt en ben midden in een bos (dus niet langs paden hé) dat je dan kan verdwalen en gek worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Regelmatig acid of paddo's in het bos gedaan. Maar van blowen para worden. Mwuah.
Neem een glas water.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon een rosétje met een ijsklontje. Bier is voor paupers.
Toch JR?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
Dit bedoel ik dusJij hebt Tyron op facebook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bedoel ik dusIs ze lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dit bedoel ik dusOp dat soort momenten heeft facebook een 'vind ik niet leuk' optie nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de 'quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op dat soort momenten heeft facebook een 'vind ik niet leuk' optie nodig.
Volgens mij is dit Tyon op twitterquote:
Dit zijn gewoon letterlijke quotes.twitter:Zoe_1998x twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 22:13:36Eriksen m'n schatje m'n lekkerding , natuurlijk schiet hij der bal er lekker in ! reageer retweet
Dichten kan ze wel op haar 14/15de anders.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Tyon op twitterDit zijn gewoon letterlijke quotes.twitter:Zoe_1998x twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 22:13:36Eriksen m'n schatje m'n lekkerding , natuurlijk schiet hij der bal er lekker in ! reageer retweet
Behalve jou en mij en LR.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens heeft iedereen op feesboek.
Ik probeer dan ook niet veel van mezelf toonbaar te maken, daar faal ik bijzonder goed in kan ik je melden.quote:
Dat is wel een understatement jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook niet veel van mezelf toonbaar te maken, daar faal ik bijzonder goed in kan ik je melden.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Is toch heerlijk.
Ook het leukste gedeelte aan terrashangen. Voorbijgaande mensen uitlachen.
Als er ooit een Lion King expert zich bij DWDD meldt weet ik dat jij het bent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook niet veel van mezelf toonbaar te maken, daar faal ik bijzonder goed in kan ik je melden.
Jaja jij hebt al een altaar staan met al mijn privégegevens ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een understatement ja
Dan mag ik nooit uitpratenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als er ooit een Lion King expert zich bij DWDD meldt weet ik dat jij het bent.
Rens heeft mij ook niet op veesbouk. Ik gebruik het überhaupt niet hoewel ik er wel een account heb.quote:
Ik weet alles van jou. Zo schijnt het dat je een groot fan van VI bent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rens heeft mij ook niet op veesbouk. Ik gebruik het überhaupt niet hoewel ik er wel een account heb.
Nee dat ben ik alquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet alles van jou. Zo schijnt het dat je een groot fan van VI bent.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet alles van jou. Zo schijnt het dat je een groot fan van VI bent.
Je gaat me toch niet zeggen dat je Feyenoorder bent, of hoe zit het?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik voor Ajax was was ik nu klaargekomen. Maar nee.
Ik heb LR uit zijn anonimiteit gehaald en als eerste van de SC op Facebook als vriend gehad. Maar de teringlul verwijderde mij.quote:
Ik ben in de nok van het Sparta stadion geboren, mijn vader was Xerxes en ik juich voor Rotterdam.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je Feyenoorder bent, of hoe zit het?
ik vraag het me ook nog steeds afquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je Feyenoorder bent, of hoe zit het?
Jij juicht voor FC Grunn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben in de nok van het Sparta stadion geboren, mijn vader was Xerxes en ik juich voor Rotterdam.
Ik heb geen Sjek adoratie berichten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik jouw Facebook bekeek zag ik allemaal Sjek-adoratie berichten en foto's.
terechtquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb LR uit zijn anonimiteit gehaald en als eerste van de SC op Facebook als vriend gehad. Maar de teringlul verwijderde mij.
Heeft LR een identiteitquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb LR uit zijn anonimiteit gehaald en als eerste van de SC op Facebook als vriend gehad. Maar de teringlul verwijderde mij.
Maar jij bent toch degene die de erotische Sjek-fanfictie schrijft?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen Sjek adoratie berichten.
Hij vertelde mij dat hij een Wilfred Genee look a like was, maar dat geloof ik ook niet meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar heb ik nog eens tegen gespeeldquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
voor KFC nee eigenlijk ook niet
Ik en Stijn hebben een Fred Rutten thriller geschreven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar jij bent toch degene die de erotische Sjek-fanfictie schrijft?
Dat vind ik dan wel weer komisch aan Sjek. Gewoon blijven volhouden.quote:
Wordt er flink in geslist?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik en Stijn hebben een Fred Rutten thriller geschreven.
Het heet zeker Sliske de rat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik en Stijn hebben een Fred Rutten thriller geschreven.
Maar dan met een baard en langer haar toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vertelde mij dat hij een Wilfred Genee look a like was, maar dat geloof ik ook niet meer.
Ook als alibi op de tribune bij AFC gaan zitten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer komisch aan Sjek. Gewoon blijven volhouden.
nee wel met snorquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan met een baard en langer haar toch?
Heeft Enoh ook facebook? Dan ga ik wat technieklessen bij hem nemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Via JR kom je wel bij heel de Ajax selectie uit.
https://www.facebook.com/christian.eriksen.58
etc.
Mr popiejopie.
andre hazes deed het andersomquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer komisch aan Sjek. Gewoon blijven volhouden.
Vul mij aan:quote:
Dat moet je maar even teruglezen. Overigens is LR ermee begonnen, maar hij werd duizelig toen er seks in voorkwam.quote:
Waar kan ik dat vinden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet je maar even teruglezen. Overigens is LR ermee begonnen, maar hij werd duizelig toen er seks in voorkwam.
Ja die draait zich nog elke twee weken om in zijn graf.quote:
Ik als een of andere turk met vies snorretjequote:Op woensdag 26 juni 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu heb ik een beeld voor me dat LR eruitziet als Herman Finkers.
Zoek op sherlock naar Fred de Drugsbaron. LR, ik en Stijn hebben het geschreven. Jij mag het aanvullen.quote:
Ik zie jou voor me als een wat gezette jongen met een grote oranje bril.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik als een of andere turk met vies snorretje
Gullit komt ook in de buurt lijkt mij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die draait zich nog elke twee weken om in zijn graf.
Wel komisch dat Hazes in Rotterdam zo ongeveer de enige geaccepteerde Amsterdammer is.
dus .. jij hebt behoefte aan seks en stijn heeft moordneigingen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoek op sherlock naar Fred de Drugsbaron. LR, ik en Stijn hebben het geschreven. Jij mag het aanvullen.
Vergeet deze baas niet:quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die draait zich nog elke twee weken om in zijn graf.
Wel komisch dat Hazes in Rotterdam zo ongeveer de enige geaccepteerde Amsterdammer is.
Doelde meer op de muziek in kroegen. Zelfs op varkenoord wel eens op zaterdag ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gullit komt ook in de buurt lijkt mij.
Hij valt niet te benijden.
Daar komt het wel op neer ben ik bang.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:21 schreef Adames het volgende:
[..]
dus .. jij hebt behoefte aan seks en stijn heeft moordneigingen.
BZT is echt een Jodennummerquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Doelde meer op de muziek in kroegen. Zelfs op varkenoord wel eens op zaterdag ofzo.
Behalve bloed zweet en tranen dan.
Dit is het laatste deel dat ik kan vindenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoek op sherlock naar Fred de Drugsbaron. LR, ik en Stijn hebben het geschreven. Jij mag het aanvullen.
Geadopteerd ja. Dat maakt het des te leuker dat de zanger meer had met Feyenoord.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
BZT is echt een Jodennummer![]()
Jammer dat zijn zoontje een rare gozert is.
Voor de rest is het allemaal met een Amsterdams accent dus het is maar vreemd. Kleine jongen wordt ook gedraaid ja?
Ik kijk ernaar uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het laatste deel dat ik kan vinden
Fred de Drugsbaron deel 5:
Fred had zijn mes gepakt, en had het bij de borstkas van het hoertje gezet. Plots hoorde Fred een ringtone afgaan. ''Op de radio is een kuikentje, en het piept en het piept''.. Fred walgt er van, hij ziet dat het de ringtone van het straathoertje is. Ze wordt gebeld, zal Fred opnemen? En nog belangrijker, wat zal Fred zeggen?
Ik zal mij even inleven in het verhaal en deel 6 ontwikkelen.
Bloed, zweet en Tranen wordt in de Kuip gedraaid als Oranje daar speelt. Lekker een koude kroket eten en in de rij staan voor de plee met Hazes op de achtergrond.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
BZT is echt een Jodennummer![]()
Jammer dat zijn zoontje een rare gozert is.
Voor de rest is het allemaal met een Amsterdams accent dus het is maar vreemd. Kleine jongen wordt ook gedraaid ja?
Ja ene keer met Ajax shirt en dan vervolgens in de kuip met dat Feyenoord shirtje aan. Dat volkse van Feyenoord vond hij prachtig. Dré was toch ook voor die kakkerlakken club van je?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Geadopteerd ja. Dat maakt het des te leuker dat de zanger meer had met Feyenoord.
Maar het standaard Hazes repertoire wordt wel gewoon gedraaid in bepaalde kroegen.
was hand in hand niet in eerste instantie een ajax nummer?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Geadopteerd ja. Dat maakt het des te leuker dat de zanger meer had met Feyenoord.
Maar het standaard Hazes repertoire wordt wel gewoon gedraaid in bepaalde kroegen.
YNWA is ook wel mooi. Maar dan wel bij Liverpool of Celtic, en niet bij Twente ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ene keer met Ajax shirt en dan vervolgens in de kuip met dat Feyenoord shirtje aan. Dat volkse van Feyenoord vond hij prachtig. Dré was toch ook voor die kakkerlakken club van je?. Wel elke keer bij de huldiging of soms voor de wedstrijd zingen... al is dat lied zo krachtig, zo massaal gaat door het stadion. Veel krachtiger dan YNWA
Wie, dat zoontje? Geen idee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ene keer met Ajax shirt en dan vervolgens in de kuip met dat Feyenoord shirtje aan. Dat volkse van Feyenoord vond hij prachtig. Dré was toch ook voor die kakkerlakken club van je?. Wel elke keer bij de huldiging of soms voor de wedstrijd zingen... al is dat lied zo krachtig, zo massaal gaat door het stadion. Veel krachtiger dan YNWA
bzt heeft inderdaad een stuk meer pitquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
oh een Duits nummer, dat was hetquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
was hand in hand niet in eerste instantie een ajax nummer?
In een vroeg stadium wel een nummer wat ook wel eens door Ajacieden gezongen werd geloof ik. Later is het herschreven?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
was hand in hand niet in eerste instantie een ajax nummer?
Johnny Hoesquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:29 schreef Caland het volgende:
[..]
In een vroeg stadium wel een nummer wat ook wel eens door Ajacieden gezongen werd geloof ik. Later is het herschreven?
Het clublied waarmee Ajax het veld opkomt is wel door een oer-Feyenoorder geschreven.
dittwitter:Rosssen twitterde op woensdag 26-06-2013 om 01:10:06Meisjes die hun inkijk en billen op foto's forceren en zogenaamd boos reageren als je "nice ass" zegt. Bek houden. PRECIES dat wil je horen. reageer retweet
al blijft het dan weer kansloos om te zeggen, dat dan weer welquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
dittwitter:Rosssen twitterde op woensdag 26-06-2013 om 01:10:06Meisjes die hun inkijk en billen op foto's forceren en zogenaamd boos reageren als je "nice ass" zegt. Bek houden. PRECIES dat wil je horen. reageer retweet
Ja maar je mag nooit iets ervan zeggen terwijl ze er om vragen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:33 schreef Adames het volgende:
[..]
al blijft het dan weer kansloos om te zeggen, dat dan weer wel
Dat was hem ja.quote:
Wat maakt het uit. Als het een goed nummer is, is het een goed nummer. Maakt niet uit door wie geschreven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was hem ja.
Maar die oude baas heeft zoveel nummers geschreven.
Daarom toch altijd een glimlach als nummers van Hazes en Hoes door de arena klinken.
maar heb je leesvoer over hazes?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was hem ja.
Maar die oude baas heeft zoveel nummers geschreven.
Daarom toch altijd een glimlach als nummers van Hazes en Hoes door de arena klinken.
Klopt. Maar de ironie is wel mooi.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Als het een goed nummer is, is het een goed nummer. Maakt niet uit door wie geschreven.
In het abe lenstra?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johnny Jordaan en Tante Leen mogen ze van mij NOG vaker draaien!
hommo moet ik zelf zoekjenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:41 schreef Caland het volgende:
Godverdomme nog steeds geen Jon Stewart bij de daily show.
Ik ben pitten.
Hoezo. Alsof je er iets van meekrijgt. Wat boeit het je danquote:
Ben je klaar voor Fred de Drugsbaron deel 6?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Als het een goed nummer is, is het een goed nummer. Maakt niet uit door wie geschreven.
van mij nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johnny Jordaan en Tante Leen mogen ze van mij NOG vaker draaien!
Denken dat ik nooit Ajax wedstrijden bezoekquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo. Alsof je er iets van meekrijgt. Wat boeit het je dan
Ligt eraan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je klaar voor Fred de Drugsbaron deel 6?
waarom wil je dat horen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denken dat ik nooit Ajax wedstrijden bezoek.
Maar kap ermee, ben niet in de stemming dus ga ook nu niet reageren hierop.
Crazy on the dancefloor blijft mooiquote:
Klaar of niet, hier is het, rouw op je dak.quote:
Je moet nog even zeggen wie verder mag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klaar of niet, hier is het, rouw op je dak.
als vervolg op
Fred had zijn mes gepakt, en had het bij de borstkas van het hoertje gezet. Plots hoorde Fred een ringtone afgaan. ''Op de radio is een kuikentje, en het piept en het piept''.. Fred walgt er van, hij ziet dat het de ringtone van het straathoertje is. Ze wordt gebeld, zal Fred opnemen? En nog belangrijker, wat zal Fred zeggen?
Fred de Drugsbaron deel 6
De telefoon bleef maar overgaan. Fred overwoog zijn opties, hij dacht aan zijn villa, gevuld met drugs, wijven, zijn splinternieuwe Mercedes S-Klasse en de sm-kelder onder zijn villa. Misschien was het de pooier van dit meisje. Fred zocht nog een sekspartner om zijn meest duistere fantasieën mee uit te voeren. Was dit zijn kans? Hij accepteerde de oproep voordat hij er erg in had, de lust in hem was zo groot dat zelfs het hoertje Stockholm-syndroom neigingen begon te ontwikkelen. “Hallo. Dit is Koning “badboy” Fred, maar jij mag me badboy noemen.” Aan de andere kant hoorde Fred iemand met een vreemd accent beginnen te praten: “Fred, we weten wie je bent, hoe je leeft. Je fetish, je verlangens. Maar ook Fred, we kennen je geheim. Datgene wat jij zo diep verborgen houdt achter je immens grote geslachtsdeel, achter je drugs, je geld, je bitches. Wij weten het Fred en we komen je opzoeken.” Fred wilde nog vragen of hij het hoertje mocht houden, maar de lijn was opgehangen. Met de reflexen van een Jaguar wist Fred het hoertje het zwijgen op te leggen en stopte haar ogenschijnlijk levenloze lichaam in de kofferbak van zijn Sssss-klasse. De terugrit was als een waas. Zijn geheim, ze wisten het. Het was ook allemaal te mooi geweest om waar te zijn, zijn heerlijke drugs, al die jonko’s, de geile wijven, het chillen in de lobby, zijn leven stond op zijn kop. Badboy Freds hoofd vulde zich met gevoelens van angst, maar ook een strijdvaardigheid. Bring it on dacht Fred. Als ze met me willen fucken fucken ze met de beste. Wie was het die leider van het Yugoslavische drugskartel Zeljko Petrovic persoonlijk aan zijn ballen van Kosovo naar Belgrado gesleept had? Dat was hij geweest! Wel ja, voor tachtig procent kon het op het conto geschreven worden van killer-Knipping maar hij had toch geholpen. Met een hernieuwd zelfvertrouwen draaide Fred zijn landgoed op. Maar als hij in zijn spiegels gekeken had, dan had hij gemerkt dat hij achtervolgd werd…….
JR mag verder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet nog even zeggen wie verder mag.
Prachtig man.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 26 juni 2013 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Crazy on the dancefloor blijft mooi![]()
Beter Oud Amsterdamse songs dan Frans Duijts wat ik weleens hoorde.
Fred de Drugsbaron deel 7:quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klaar of niet, hier is het, rouw op je dak.
als vervolg op
Fred de Drugsbaron deel 6
De telefoon bleef maar overgaan. Fred overwoog zijn opties, hij dacht aan zijn villa, gevuld met drugs, wijven, zijn splinternieuwe Mercedes S-Klasse en de sm-kelder onder zijn villa. Misschien was het de pooier van dit meisje. Fred zocht nog een sekspartner om zijn meest duistere fantasieën mee uit te voeren. Was dit zijn kans? Hij accepteerde de oproep voordat hij er erg in had, de lust in hem was zo groot dat zelfs het hoertje Stockholm-syndroom neigingen begon te ontwikkelen. “Hallo. Dit is Koning “badboy” Fred, maar jij mag me badboy noemen.” Aan de andere kant hoorde Fred iemand met een vreemd accent beginnen te praten: “Fred, we weten wie je bent, hoe je leeft. Je fetish, je verlangens. Maar ook Fred, we kennen je geheim. Datgene wat jij zo diep verborgen houdt achter je immens grote geslachtsdeel, achter je drugs, je geld, je bitches. Wij weten het Fred en we komen je opzoeken.” Fred wilde nog vragen of hij het hoertje mocht houden, maar de lijn was opgehangen. Met de reflexen van een Jaguar wist Fred het hoertje het zwijgen op te leggen en stopte haar ogenschijnlijk levenloze lichaam in de kofferbak van zijn Sssss-klasse. De terugrit was als een waas. Zijn geheim, ze wisten het. Het was ook allemaal te mooi geweest om waar te zijn, zijn heerlijke drugs, al die jonko’s, de geile wijven, het chillen in de lobby, zijn leven stond op zijn kop. Badboy Freds hoofd vulde zich met gevoelens van angst, maar ook een strijdvaardigheid. Bring it on dacht Fred. Als ze met me willen fucken fucken ze met de beste. Wie was het die leider van het Yugoslavische drugskartel Zeljko Petrovic persoonlijk aan zijn ballen van Kosovo naar Belgrado gesleept had? Dat was hij geweest! Wel ja, voor tachtig procent kon het op het conto geschreven worden van killer-Knipping maar hij had toch geholpen. Met een hernieuwd zelfvertrouwen draaide Fred zijn landgoed op. Maar als hij in zijn spiegels gekeken had, dan had hij gemerkt dat hij achtervolgd werd…….
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 7:
"Hallo hier is B één nul nul. Ik heb hem in het vizier, baas!". "Drommels, dat is geweldig B100. Pak die frikandel snel en neem hem mee naar mijn luxe jacht zodat ik mijn geniale plan ten uitvoer kan brengen." En de Baron verbrak de verbinding. B100 vroeg zich dit af en keek naar de auto voor hem. Hij zag het witte haar boven de stoel uitsteken. De Slisser begon steeds harder te rijden, B100 drukte zijn gaspedaal in om hem bij te houden. Hij zag echter over het hoofd dat er net een grote vrachtwagen uit de zijstraat kwam. B100 knalde er vol op met zijn hele handel. Zijn auto in de prak en De Slisser die uit zicht was. "Ik heb ook altijd pech" zei B100.
Ondertussen keek Fred in zijn achteruitkijkspiegel en zag dat de auto achter hem opeens verdwenen was sinds die zijweg. Maar Fred was er met zijn hoofd niet bij. Hij voelde opeens een onweerstaanbare woede. Toen zag hij een meisje fietsen op het fietspad. "Jij bent van mij " zei Fred. Hij reed met zijn auto voor haar fiets en zette het voertuig tot stilstand. Hij ging uit de auto en trok het geschrokken meisje vast. "Hé schatje, ome Fred gaat leuke dingen met je doen". En hij duwde een doekje chloroform op haar mond en ze was buiten bewustzijn. Fred dumpte haar in de kofferbak en reed weer weg. Naar een onheilspellende plek waar hij zijn zieke gedachtes tot uitvoer zou brengen.
johannes mag verder. Anders LR of Stijn.
Ik heb daar wel het literaire gat wat Harry Mulisch achterliet opgevuld. Dus een beetje respect mag wel.quote:
JR mijn verhaal ook niet, want ik had het erover dat Fred net zijn landgoed op gedraaid was en hij heeft het over een hele achtervolging en vrachtwagens die uit zijstraatjes komen.quote:
Dat is een zwart gat in het geheugen van Fred. Wat heeft hij toen uitgespookt. Beetje creatief zijn johannes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JR mijn verhaal ook niet, want ik had het erover dat Fred net zijn landgoed op gedraaid was en hij heeft het over een hele achtervolging en vrachtwagens die uit zijstraatjes komen.
jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een zwart gat in het geheugen van Fred. Wat heeft hij toen uitgespookt. Beetje creatief zijn johannes.
Fred de Drugsbaron deel 8:quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 7:
"Hallo hier is B één nul nul. Ik heb hem in het vizier, baas!". "Drommels, dat is geweldig B100. Pak die frikandel snel en neem hem mee naar mijn luxe jacht zodat ik mijn geniale plan ten uitvoer kan brengen." En de Baron verbrak de verbinding. B100 vroeg zich dit af en keek naar de auto voor hem. Hij zag het witte haar boven de stoel uitsteken. De Slisser begon steeds harder te rijden, B100 drukte zijn gaspedaal in om hem bij te houden. Hij zag echter over het hoofd dat er net een grote vrachtwagen uit de zijstraat kwam. B100 knalde er vol op met zijn hele handel. Zijn auto in de prak en De Slisser die uit zicht was. "Ik heb ook altijd pech" zei B100.
Ondertussen keek Fred in zijn achteruitkijkspiegel en zag dat de auto achter hem opeens verdwenen was sinds die zijweg. Maar Fred was er met zijn hoofd niet bij. Hij voelde opeens een onweerstaanbare woede. Toen zag hij een meisje fietsen op het fietspad. "Jij bent van mij " zei Fred. Hij reed met zijn auto voor haar fiets en zette het voertuig tot stilstand. Hij ging uit de auto en trok het geschrokken meisje vast. "Hé schatje, ome Fred gaat leuke dingen met je doen". En hij duwde een doekje chloroform op haar mond en ze was buiten bewustzijn. Fred dumpte haar in de kofferbak en reed weer weg. Naar een onheilspellende plek waar hij zijn zieke gedachtes tot uitvoer zou brengen.
johannes mag verder. Anders LR of Stijn.
hallo zachtvoetquote:
Ik had geen ban.quote:
Wat had je begrepen dan?quote:
Ik dacht dat ik je naam op een lijstje voorbij had zien komen, maar blijkbaar dus niet, dat bannen van VBL users is inderdaad niet geheel rechtvaardig te noemenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat had je begrepen dan?
Het is natuurlijk ook niet raar, met de totale willekeur en onbenulligheid waarmee af en toe bans uit worden gedeeld.
Hmm. Zijn er weer veel gebanden dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je naam op een lijstje voorbij had zien komen, maar blijkbaar dus niet, dat bannen van VBL users is inderdaad niet geheel rechtvaardig te noemen
Insomnia_, Saind, Typisch, kapiteintje geloof ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Zijn er weer veel gebanden dan?
Knut weet ik, maar ik zie de gebruikelijke delinquenten nog gewoon posten.
Jammer man. Allemaal 2 weken neem ik aan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Insomnia_, Saind, Typisch, kapiteintje geloof ik
Geen idee hoe lang, Knut zien we iig niet meer voor zijn vakantiequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer man. Allemaal 2 weken neem ik aan?
Nee een paar hebben 2 dagen, weet niet wie preciesquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer man. Allemaal 2 weken neem ik aan?
Jij had er inmiddels ook al een aantal keren een mogen krijgen, maar blijkbaar heb jij je zaakjes bij de FA's goed voor mekaar.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)rs?utm_source=vicefb
Zelfde site als met dat ajax-shirtje toen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Nou niet doen als of ik ooit wat doequote:
Heerlijke site is het.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
En Emma begon zo tolerantquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
De brainwash slaat aanquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:22 schreef Tjacka het volgende:
Volgens mij heb je het goed.
Ja, het is een gevangene met een doek over zijn hoofd die water over zich heen krijgt, waardoor het lijkt alsof hij verdrinkt.
Dat klopt helemaal. Waarom het Ajax-shirt?
Ajacieden mogen van mij wel gewaterboard worden.
ik ga naar huis denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De brainwash slaat aan. Ga jij volgend seizoen na de wedstrijden van Ado naar huis of wil je bij mij blijven overnachten?
http://www.vice.com/nl/re(...)ten-pornoreageerdersquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:25 schreef Adames het volgende:
dat vice is nog groot ook, ik dacht dat het een of andere website was van een journalistiek student
Wielrenhomo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:32 schreef Happel het volgende:
http://tourtop100.nl/participants/12460
Mooie etappe was dat
Godver, ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.upcoming.nl/zw(...)nte-youtube-comments
Ik heb gestemd op de onschuldige Michael Boogerd in 2002.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:32 schreef Happel het volgende:
http://tourtop100.nl/participants/12460
Mooie etappe was dat
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom Happel met zijn afgezaagde filmpje over één of andere Italiaan aankomt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op de onschuldige Michael Boogerd in 2002.
Zeker, tieten > wielren benen van doping gebruikende meneren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker stiekem naar meisjes in de sportschool staren, ouwe viespeuk.
Omdat het veel epischer was dan Boogerd naar La Plagne.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom Happel met zijn afgezaagde filmpje over één of andere Italiaan aankomt.
Boogerd
Plaats dan direct de link naar het juiste filmpje Johannes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op de onschuldige Michael Boogerd in 2002.
Dat was een automatisch gegenereerd bericht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Plaats dan direct de link naar het juiste filmpje Johannes.Wat een slecht Twitterbericht van jouw hand.
Nietes. Of ik kreeg dit niet in ieder geval.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was een automatisch gegenereerd bericht.
Zo danquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nietes. Of ik kreeg dit niet in ieder geval.
twitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 26-06-2013 om 12:44:29Bekijk dit fragment in de NOS Tour Top 100 en stem mee! http://t.co/qY7eB0MpqGBOOGERD WINT reageer retweet
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 26 juni 2013 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo dantwitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 26-06-2013 om 12:44:29Bekijk dit fragment in de NOS Tour Top 100 en stem mee! http://t.co/qY7eB0MpqGBOOGERD WINT reageer retweet
Ik wil toch nog even mijzelf vrijpleiten van jouw aantijgingen. Eerst deelde ik het fout, daarna deed ik het goed.quote:
Als je toegeeft het eerst fout te hebben gedaan pleit je jezelf niet vrij, maar geef je mij juist gelijk?quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil toch nog even mijzelf vrijpleiten van jouw aantijgingen. Eerst deelde ik het fout, daarna deed ik het goed.
[ afbeelding ]
Nu is mijn geweten weer zuiver.
Ik geef toe dat ik een fout had gemaakt maar jij twijfelde aan mijn intenties en mijn intenties waren wel zuiver. Ik wilde direct doorlinken naar Boogerd maar drukte op de verkeerde knop.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je toegeeft het eerst fout te hebben gedaan pleit je jezelf niet vrij, maar geef je mij juist gelijk?
Ik heb het gevonden en gelijk gestemd op deze geweldenaar.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik een fout had gemaakt maar jij twijfelde aan mijn intenties en mijn intenties waren wel zuiver. Ik wilde direct doorlinken naar Boogerd maar drukte op de verkeerde knop.
Hij toont aan dat je zonder doping wel degelijk een kans maakt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden en gelijk gestemd op deze geweldenaar.
Ja, jammer dat deze grote renner zo onder druk is gezet dat hij een valse bekentenis heeft afgelegd. Gelukkig snappen de mensen van Tour du Jour dit en geven ze hem dit seizoen een podium voor volledige rehabilitatie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij toont aan dat je zonder doping wel degelijk een kans maakt.
Wat zullen de jongens die in 2002 wel een spuit in hun lichaam gezet hadden zich schamen dat ze van deze onschuldige coureur verloren hadden.
quote:
Kijk ter contrast eens naar dit filmpje.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, jammer dat deze grote renner zo onder druk is gezet dat hij een valse bekentenis heeft afgelegd. Gelukkig snappen de mensen van Tour du Jour dit en geven ze hem dit seizoen een podium voor volledige rehabilitatie.
Ik hoop eigenlijk dat Boogerd nog eens een proces aanspant tegen deze criminele en gewoon de overwinning opeist.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk ter contrast eens naar dit filmpje.
http://tourtop100.nl/participants/12485
Je ziet die jongen gewoon de berg op vliegen enkel en alleen door wat EPO in zijn lichaam te spuiten. Misselijkmakend vind ik dat, om zo met je collega's en de kijkers om te gaan.
Mart Smeets stopt alles in de doofpot in ruil voor een Livestrong armbandjequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Boogerd nog eens een proces aanspant tegen deze criminele en gewoon de overwinning opeist.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mart Smeets stopt alles in de doofpot in ruil voor een Livestrong armbandje
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn 2e week vakantie inderdaad.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Vorig jaar kwam je rond dit tijdstip net in je diepste slaapfase terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |