Dichten kan ze wel op haar 14/15de anders.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Tyon op twitterDit zijn gewoon letterlijke quotes.twitter:Zoe_1998x twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 22:13:36Eriksen m'n schatje m'n lekkerding , natuurlijk schiet hij der bal er lekker in ! reageer retweet
Behalve jou en mij en LR.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens heeft iedereen op feesboek.
Ik probeer dan ook niet veel van mezelf toonbaar te maken, daar faal ik bijzonder goed in kan ik je melden.quote:
Dat is wel een understatement jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook niet veel van mezelf toonbaar te maken, daar faal ik bijzonder goed in kan ik je melden.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Is toch heerlijk.
Ook het leukste gedeelte aan terrashangen. Voorbijgaande mensen uitlachen.
Als er ooit een Lion King expert zich bij DWDD meldt weet ik dat jij het bent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook niet veel van mezelf toonbaar te maken, daar faal ik bijzonder goed in kan ik je melden.
Jaja jij hebt al een altaar staan met al mijn privégegevens ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een understatement ja
Dan mag ik nooit uitpratenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als er ooit een Lion King expert zich bij DWDD meldt weet ik dat jij het bent.
Rens heeft mij ook niet op veesbouk. Ik gebruik het überhaupt niet hoewel ik er wel een account heb.quote:
Ik weet alles van jou. Zo schijnt het dat je een groot fan van VI bent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rens heeft mij ook niet op veesbouk. Ik gebruik het überhaupt niet hoewel ik er wel een account heb.
Nee dat ben ik alquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet alles van jou. Zo schijnt het dat je een groot fan van VI bent.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet alles van jou. Zo schijnt het dat je een groot fan van VI bent.
Je gaat me toch niet zeggen dat je Feyenoorder bent, of hoe zit het?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik voor Ajax was was ik nu klaargekomen. Maar nee.
Ik heb LR uit zijn anonimiteit gehaald en als eerste van de SC op Facebook als vriend gehad. Maar de teringlul verwijderde mij.quote:
Ik ben in de nok van het Sparta stadion geboren, mijn vader was Xerxes en ik juich voor Rotterdam.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je Feyenoorder bent, of hoe zit het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |