Haha lekker paar km het bos in. En dan random midden in het bos ergens op een liggende boomstam chillen en biertjes aan de mond.quote:
Tussen het TROS tuig wat massaal erop afkwam. Ach ja het was een optie hoor maar toch maar niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:54 schreef Caland het volgende:
Dan klinkt de kroeg toch aantrekkelijker.
Ik mis het leuke gedeelte, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha lekker paar km het bos in. En dan random midden in het bos ergens op een liggende boomstam chillen en biertjes aan de mond.
Lachen toch. Beetje leedvermaak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tussen het TROS tuig wat massaal erop afkwam. Ach ja het was een optie hoor maar toch maar niet.
Genieten van de natuur man. Wij wonen in een natuurrijke omgeving met o.a veel bos. Maar goed dat ken jij niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mis het leuke gedeelte, maar zal wel aan mij liggen.
Jij staat dan niet met plaatsvervangende schaamte te kijken naar al die mensen om je heen?quote:
Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Genieten van de natuur man. Wij wonen in een natuurrijke omgeving met o.a veel bos. Maar goed dat ken jij niet.
Inderdaad, is ook maar de 2e keer dat ik een bos met vrienden heb gechillt (vroeger wel vaak gecrosst met de fiets).quote:
Nee joh. Is toch heerlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij staat dan niet met plaatsvervangende schaamte te kijken naar al die mensen om je heen?
Ik weet bij God niet wat een bos is natuurlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Genieten van de natuur man. Wij wonen in een natuurrijke omgeving met o.a veel bos. Maar goed dat ken jij niet.
Regelmatig acid of paddo's in het bos gedaan. Maar van blowen para worden. Mwuah.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad, is ook maar de 2e keer dat ik een bos met vrienden heb gechillt (vroeger wel vaak gecrosst met de fiets).
Keer smoken in het bos is wel een aanrader, alleen kan je wel echt para worden
Ja dat was ook het enige samen met bier geweest wat me er toe had willen drijven om er heen te gaan. Heb het ook nog voorgesteld maar ja.. ik weet ook niet of het wel mijn ding was geweest.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Is toch heerlijk.
Ook het leukste gedeelte aan terrashangen. Voorbijgaande mensen uitlachen.
Ja ik niet maar ik kan me voorstellen vooral als het wat donkerder wordt en ben midden in een bos (dus niet langs paden hé) dat je dan kan verdwalen en gek worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Regelmatig acid of paddo's in het bos gedaan. Maar van blowen para worden. Mwuah.
Neem een glas water.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon een rosétje met een ijsklontje. Bier is voor paupers.
Toch JR?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
Dit bedoel ik dusJij hebt Tyron op facebook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bedoel ik dusIs ze lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dit bedoel ik dusOp dat soort momenten heeft facebook een 'vind ik niet leuk' optie nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de 'quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op dat soort momenten heeft facebook een 'vind ik niet leuk' optie nodig.
Volgens mij is dit Tyon op twitterquote:
Dit zijn gewoon letterlijke quotes.twitter:Zoe_1998x twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 22:13:36Eriksen m'n schatje m'n lekkerding , natuurlijk schiet hij der bal er lekker in ! reageer retweet
Dichten kan ze wel op haar 14/15de anders.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit Tyon op twitterDit zijn gewoon letterlijke quotes.twitter:Zoe_1998x twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 22:13:36Eriksen m'n schatje m'n lekkerding , natuurlijk schiet hij der bal er lekker in ! reageer retweet
Behalve jou en mij en LR.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens heeft iedereen op feesboek.
Ik probeer dan ook niet veel van mezelf toonbaar te maken, daar faal ik bijzonder goed in kan ik je melden.quote:
Dat is wel een understatement jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook niet veel van mezelf toonbaar te maken, daar faal ik bijzonder goed in kan ik je melden.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh. Is toch heerlijk.
Ook het leukste gedeelte aan terrashangen. Voorbijgaande mensen uitlachen.
Als er ooit een Lion King expert zich bij DWDD meldt weet ik dat jij het bent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer dan ook niet veel van mezelf toonbaar te maken, daar faal ik bijzonder goed in kan ik je melden.
Jaja jij hebt al een altaar staan met al mijn privégegevens ja.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een understatement ja
Dan mag ik nooit uitpratenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als er ooit een Lion King expert zich bij DWDD meldt weet ik dat jij het bent.
Rens heeft mij ook niet op veesbouk. Ik gebruik het überhaupt niet hoewel ik er wel een account heb.quote:
Ik weet alles van jou. Zo schijnt het dat je een groot fan van VI bent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Rens heeft mij ook niet op veesbouk. Ik gebruik het überhaupt niet hoewel ik er wel een account heb.
Nee dat ben ik alquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet alles van jou. Zo schijnt het dat je een groot fan van VI bent.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet alles van jou. Zo schijnt het dat je een groot fan van VI bent.
Je gaat me toch niet zeggen dat je Feyenoorder bent, of hoe zit het?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik voor Ajax was was ik nu klaargekomen. Maar nee.
Ik heb LR uit zijn anonimiteit gehaald en als eerste van de SC op Facebook als vriend gehad. Maar de teringlul verwijderde mij.quote:
Ik ben in de nok van het Sparta stadion geboren, mijn vader was Xerxes en ik juich voor Rotterdam.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je Feyenoorder bent, of hoe zit het?
ik vraag het me ook nog steeds afquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je Feyenoorder bent, of hoe zit het?
Jij juicht voor FC Grunn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben in de nok van het Sparta stadion geboren, mijn vader was Xerxes en ik juich voor Rotterdam.
Ik heb geen Sjek adoratie berichten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik jouw Facebook bekeek zag ik allemaal Sjek-adoratie berichten en foto's.
terechtquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb LR uit zijn anonimiteit gehaald en als eerste van de SC op Facebook als vriend gehad. Maar de teringlul verwijderde mij.
Heeft LR een identiteitquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb LR uit zijn anonimiteit gehaald en als eerste van de SC op Facebook als vriend gehad. Maar de teringlul verwijderde mij.
Maar jij bent toch degene die de erotische Sjek-fanfictie schrijft?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen Sjek adoratie berichten.
Hij vertelde mij dat hij een Wilfred Genee look a like was, maar dat geloof ik ook niet meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar heb ik nog eens tegen gespeeldquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
voor KFC nee eigenlijk ook niet
Ik en Stijn hebben een Fred Rutten thriller geschreven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar jij bent toch degene die de erotische Sjek-fanfictie schrijft?
Dat vind ik dan wel weer komisch aan Sjek. Gewoon blijven volhouden.quote:
Wordt er flink in geslist?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik en Stijn hebben een Fred Rutten thriller geschreven.
Het heet zeker Sliske de rat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik en Stijn hebben een Fred Rutten thriller geschreven.
Maar dan met een baard en langer haar toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vertelde mij dat hij een Wilfred Genee look a like was, maar dat geloof ik ook niet meer.
Ook als alibi op de tribune bij AFC gaan zitten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer komisch aan Sjek. Gewoon blijven volhouden.
nee wel met snorquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan met een baard en langer haar toch?
Heeft Enoh ook facebook? Dan ga ik wat technieklessen bij hem nemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Via JR kom je wel bij heel de Ajax selectie uit.
https://www.facebook.com/christian.eriksen.58
etc.
Mr popiejopie.
andre hazes deed het andersomquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer komisch aan Sjek. Gewoon blijven volhouden.
Vul mij aan:quote:
Dat moet je maar even teruglezen. Overigens is LR ermee begonnen, maar hij werd duizelig toen er seks in voorkwam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |