ik vraag het me ook nog steeds afquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je Feyenoorder bent, of hoe zit het?
Jij juicht voor FC Grunn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben in de nok van het Sparta stadion geboren, mijn vader was Xerxes en ik juich voor Rotterdam.
Ik heb geen Sjek adoratie berichten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik jouw Facebook bekeek zag ik allemaal Sjek-adoratie berichten en foto's.
terechtquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb LR uit zijn anonimiteit gehaald en als eerste van de SC op Facebook als vriend gehad. Maar de teringlul verwijderde mij.
Heeft LR een identiteitquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb LR uit zijn anonimiteit gehaald en als eerste van de SC op Facebook als vriend gehad. Maar de teringlul verwijderde mij.
Maar jij bent toch degene die de erotische Sjek-fanfictie schrijft?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen Sjek adoratie berichten.
Hij vertelde mij dat hij een Wilfred Genee look a like was, maar dat geloof ik ook niet meer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar heb ik nog eens tegen gespeeldquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
voor KFC nee eigenlijk ook niet
Ik en Stijn hebben een Fred Rutten thriller geschreven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Maar jij bent toch degene die de erotische Sjek-fanfictie schrijft?
Dat vind ik dan wel weer komisch aan Sjek. Gewoon blijven volhouden.quote:
Wordt er flink in geslist?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik en Stijn hebben een Fred Rutten thriller geschreven.
Het heet zeker Sliske de rat.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik en Stijn hebben een Fred Rutten thriller geschreven.
Maar dan met een baard en langer haar toch?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij vertelde mij dat hij een Wilfred Genee look a like was, maar dat geloof ik ook niet meer.
Ook als alibi op de tribune bij AFC gaan zitten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer komisch aan Sjek. Gewoon blijven volhouden.
nee wel met snorquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan met een baard en langer haar toch?
Heeft Enoh ook facebook? Dan ga ik wat technieklessen bij hem nemen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Via JR kom je wel bij heel de Ajax selectie uit.
https://www.facebook.com/christian.eriksen.58
etc.
Mr popiejopie.
andre hazes deed het andersomquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer komisch aan Sjek. Gewoon blijven volhouden.
Vul mij aan:quote:
Dat moet je maar even teruglezen. Overigens is LR ermee begonnen, maar hij werd duizelig toen er seks in voorkwam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |