abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:43:50 #201
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_128266571
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoezo. Alsof je er iets van meekrijgt. Wat boeit het je dan :')
Denken dat ik nooit Ajax wedstrijden bezoek :').

Maar kap ermee, ben niet in de stemming dus ga ook nu niet reageren hierop.
AFCA!
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:43:55 #202
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128266574
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Ben je klaar voor Fred de Drugsbaron deel 6?
Ligt eraan.
Oh.
pi_128266582
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Denken dat ik nooit Ajax wedstrijden bezoek :').

Maar kap ermee, ben niet in de stemming dus ga ook nu niet reageren hierop.
waarom wil je dat horen? :')
Groot fan van User Wotte
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:44:34 #204
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_128266584
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef Tjacka het volgende:

[..]

van mij niet :')

kan te gek ook hé
Crazy on the dancefloor blijft mooi _O_

Beter Oud Amsterdamse songs dan Frans Duijts wat ik weleens hoorde :').
AFCA!
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:44:53 #205
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_128266590
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:44 schreef Tjacka het volgende:

[..]

waarom wil je dat horen? :')
Prachtig man.
AFCA!
pi_128266591
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ligt eraan.
Klaar of niet, hier is het, rouw op je dak.

als vervolg op

Fred de Drugsbaron deel 5:
Fred had zijn mes gepakt, en had het bij de borstkas van het hoertje gezet. Plots hoorde Fred een ringtone afgaan. ''Op de radio is een kuikentje, en het piept en het piept''.. Fred walgt er van, hij ziet dat het de ringtone van het straathoertje is. Ze wordt gebeld, zal Fred opnemen? En nog belangrijker, wat zal Fred zeggen?

Fred de Drugsbaron deel 6

De telefoon bleef maar overgaan. Fred overwoog zijn opties, hij dacht aan zijn villa, gevuld met drugs, wijven, zijn splinternieuwe Mercedes S-Klasse en de sm-kelder onder zijn villa. Misschien was het de pooier van dit meisje. Fred zocht nog een sekspartner om zijn meest duistere fantasieën mee uit te voeren. Was dit zijn kans? Hij accepteerde de oproep voordat hij er erg in had, de lust in hem was zo groot dat zelfs het hoertje Stockholm-syndroom neigingen begon te ontwikkelen. “Hallo. Dit is Koning “badboy” Fred, maar jij mag me badboy noemen.” Aan de andere kant hoorde Fred iemand met een vreemd accent beginnen te praten: “Fred, we weten wie je bent, hoe je leeft. Je fetish, je verlangens. Maar ook Fred, we kennen je geheim. Datgene wat jij zo diep verborgen houdt achter je immens grote geslachtsdeel, achter je drugs, je geld, je bitches. Wij weten het Fred en we komen je opzoeken.” Fred wilde nog vragen of hij het hoertje mocht houden, maar de lijn was opgehangen. Met de reflexen van een Jaguar wist Fred het hoertje het zwijgen op te leggen en stopte haar ogenschijnlijk levenloze lichaam in de kofferbak van zijn Sssss-klasse. De terugrit was als een waas. Zijn geheim, ze wisten het. Het was ook allemaal te mooi geweest om waar te zijn, zijn heerlijke drugs, al die jonko’s, de geile wijven, het chillen in de lobby, zijn leven stond op zijn kop. Badboy Freds hoofd vulde zich met gevoelens van angst, maar ook een strijdvaardigheid. Bring it on dacht Fred. Als ze met me willen fucken fucken ze met de beste. Wie was het die de leider van het Yugoslavische drugskartel Zeljko Petrovic persoonlijk aan zijn ballen van Kosovo naar Belgrado gesleept had? Dat was hij geweest! Wel ja, voor tachtig procent kon het op het conto geschreven worden van killer-Knipping maar hij had toch geholpen. Met een hernieuwd zelfvertrouwen draaide Fred zijn landgoed op. Maar als hij in zijn spiegels gekeken had, dan had hij gemerkt dat hij achtervolgd werd…….

[ Bericht 1% gewijzigd door johannes_vermeer op 26-06-2013 01:50:34 ]
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:47:37 #207
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128266625
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

als vervolg op

Fred had zijn mes gepakt, en had het bij de borstkas van het hoertje gezet. Plots hoorde Fred een ringtone afgaan. ''Op de radio is een kuikentje, en het piept en het piept''.. Fred walgt er van, hij ziet dat het de ringtone van het straathoertje is. Ze wordt gebeld, zal Fred opnemen? En nog belangrijker, wat zal Fred zeggen?

De telefoon bleef maar overgaan. Fred overwoog zijn opties, hij dacht aan zijn villa, gevuld met drugs, wijven, zijn splinternieuwe Mercedes S-Klasse en de sm-kelder onder zijn villa. Misschien was het de pooier van dit meisje. Fred zocht nog een sekspartner om zijn meest duistere fantasieën mee uit te voeren. Was dit zijn kans? Hij accepteerde de oproep voordat hij er erg in had, de lust in hem was zo groot dat zelfs het hoertje Stockholm-syndroom neigingen begon te ontwikkelen. “Hallo. Dit is Koning “badboy” Fred, maar jij mag me badboy noemen.” Aan de andere kant hoorde Fred iemand met een vreemd accent beginnen te praten: “Fred, we weten wie je bent, hoe je leeft. Je fetish, je verlangens. Maar ook Fred, we kennen je geheim. Datgene wat jij zo diep verborgen houdt achter je immens grote geslachtsdeel, achter je drugs, je geld, je bitches. Wij weten het Fred en we komen je opzoeken.” Fred wilde nog vragen of hij het hoertje mocht houden, maar de lijn was opgehangen. Met de reflexen van een Jaguar wist Fred het hoertje het zwijgen op te leggen en stopte haar ogenschijnlijk levenloze lichaam in de kofferbak van zijn Sssss-klasse. De terugrit was als een waas. Zijn geheim, ze wisten het. Het was ook allemaal te mooi geweest om waar te zijn, zijn heerlijke drugs, al die jonko’s, de geile wijven, het chillen in de lobby, zijn leven stond op zijn kop. Badboy Freds hoofd vulde zich met gevoelens van angst, maar ook een strijdvaardigheid. Bring it on dacht Fred. Als ze met me willen fucken fucken ze met de beste. Wie was het die leider van het Yugoslavische drugskartel Zeljko Petrovic persoonlijk aan zijn ballen van Kosovo naar Belgrado gesleept had? Dat was hij geweest! Wel ja, voor tachtig procent kon het op het conto geschreven worden van killer-Knipping maar hij had toch geholpen. Met een hernieuwd zelfvertrouwen draaide Fred zijn landgoed op. Maar als hij in zijn spiegels gekeken had, dan had hij gemerkt dat hij achtervolgd werd…….
Je moet nog even zeggen wie verder mag.
Oh.
pi_128266631
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je moet nog even zeggen wie verder mag.
JR mag verder.
pi_128266651
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:44 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

[quote]0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:44 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Crazy on the dancefloor blijft mooi _O_

Beter Oud Amsterdamse songs dan Frans Duijts wat ik weleens hoorde :').
Prachtig man.
[/quote]
hier heb je wel een punt trouwens
maar geef mij maar gewoon bobje of andere rustige muziek
Groot fan van User Wotte
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:54:51 #210
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128266708
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

als vervolg op

De telefoon bleef maar overgaan. Fred overwoog zijn opties, hij dacht aan zijn villa, gevuld met drugs, wijven, zijn splinternieuwe Mercedes S-Klasse en de sm-kelder onder zijn villa. Misschien was het de pooier van dit meisje. Fred zocht nog een sekspartner om zijn meest duistere fantasieën mee uit te voeren. Was dit zijn kans? Hij accepteerde de oproep voordat hij er erg in had, de lust in hem was zo groot dat zelfs het hoertje Stockholm-syndroom neigingen begon te ontwikkelen. “Hallo. Dit is Koning “badboy” Fred, maar jij mag me badboy noemen.” Aan de andere kant hoorde Fred iemand met een vreemd accent beginnen te praten: “Fred, we weten wie je bent, hoe je leeft. Je fetish, je verlangens. Maar ook Fred, we kennen je geheim. Datgene wat jij zo diep verborgen houdt achter je immens grote geslachtsdeel, achter je drugs, je geld, je bitches. Wij weten het Fred en we komen je opzoeken.” Fred wilde nog vragen of hij het hoertje mocht houden, maar de lijn was opgehangen. Met de reflexen van een Jaguar wist Fred het hoertje het zwijgen op te leggen en stopte haar ogenschijnlijk levenloze lichaam in de kofferbak van zijn Sssss-klasse. De terugrit was als een waas. Zijn geheim, ze wisten het. Het was ook allemaal te mooi geweest om waar te zijn, zijn heerlijke drugs, al die jonko’s, de geile wijven, het chillen in de lobby, zijn leven stond op zijn kop. Badboy Freds hoofd vulde zich met gevoelens van angst, maar ook een strijdvaardigheid. Bring it on dacht Fred. Als ze met me willen fucken fucken ze met de beste. Wie was het die leider van het Yugoslavische drugskartel Zeljko Petrovic persoonlijk aan zijn ballen van Kosovo naar Belgrado gesleept had? Dat was hij geweest! Wel ja, voor tachtig procent kon het op het conto geschreven worden van killer-Knipping maar hij had toch geholpen. Met een hernieuwd zelfvertrouwen draaide Fred zijn landgoed op. Maar als hij in zijn spiegels gekeken had, dan had hij gemerkt dat hij achtervolgd werd…….
Fred de Drugsbaron deel 7:

"Hallo hier is B één nul nul. Ik heb hem in het vizier, baas!". "Drommels, dat is geweldig B100. Pak die frikandel snel en neem hem mee naar mijn luxe jacht zodat ik mijn geniale plan ten uitvoer kan brengen." En de Baron verbrak de verbinding. B100 vroeg zich dit af en keek naar de auto voor hem. Hij zag het witte haar boven de stoel uitsteken. De Slisser begon steeds harder te rijden, B100 drukte zijn gaspedaal in om hem bij te houden. Hij zag echter over het hoofd dat er net een grote vrachtwagen uit de zijstraat kwam. B100 knalde er vol op met zijn hele handel. Zijn auto in de prak en De Slisser die uit zicht was. "Ik heb ook altijd pech" zei B100.

Ondertussen keek Fred in zijn achteruitkijkspiegel en zag dat de auto achter hem opeens verdwenen was sinds die zijweg. Maar Fred was er met zijn hoofd niet bij. Hij voelde opeens een onweerstaanbare woede. Toen zag hij een meisje fietsen op het fietspad. "Jij bent van mij " zei Fred. Hij reed met zijn auto voor haar fiets en zette het voertuig tot stilstand. Hij ging uit de auto en trok het geschrokken meisje vast. "Hé schatje, ome Fred gaat leuke dingen met je doen". En hij duwde een doekje chloroform op haar mond en ze was buiten bewustzijn. Fred dumpte haar in de kofferbak en reed weer weg. Naar een onheilspellende plek waar hij zijn zieke gedachtes tot uitvoer zou brengen.

johannes mag verder. Anders LR of Stijn.
Oh.
pi_128266730
Ik ga naar bed, dus ik geef de eer aan LR of Stijn
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:56:31 #212
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_128266736
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

"Hallo hier is B één nul nul. Ik heb hem in het vizier, baas!". "Drommels, dat is geweldig B100. Pak die frikandel snel en neem hem mee naar mijn luxe jacht zodat ik mijn geniale plan ten uitvoer kan brengen." En de Baron verbrak de verbinding. B100 vroeg zich dit af en keek naar de auto voor hem. Hij zag het witte haar boven de stoel uitsteken. De Slisser begon steeds harder te rijden, B100 drukte zijn gaspedaal in om hem bij te houden. Hij zag echter over het hoofd dat er net een grote vrachtwagen uit de zijstraat kwam. B100 knalde er vol op met zijn hele handel. Zijn auto in de prak en De Slisser die uit zicht was. "Ik heb ook altijd pech" zei B100.

Ondertussen keek Fred in zijn achteruitkijkspiegel en zag dat de auto achter hem opeens verdwenen was sinds die zijweg. Maar Fred was er met zijn hoofd niet bij. Hij voelde opeens een onweerstaanbare woede. Toen zag hij een meisje fietsen op het fietspad. "Jij bent van mij " zei Fred. Hij reed met zijn auto voor haar fiets en zette het voertuig tot stilstand. Hij ging uit de auto en trok het geschrokken meisje vast. "Hé schatje, ome Fred gaat leuke dingen met je doen". En hij duwde een doekje chloroform op haar mond en ze was buiten bewustzijn. Fred dumpte haar in de kofferbak en reed weer weg. Naar een onheilspellende plek waar hij zijn zieke gedachtes tot uitvoer zou brengen.

Ik ben inmiddels overleden.
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:57:26 #213
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128266746
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:56 schreef Pascalus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb daar wel het literaire gat wat Harry Mulisch achterliet opgevuld. Dus een beetje respect mag wel.
Oh.
pi_128266763
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:56 schreef Pascalus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
JR mijn verhaal ook niet, want ik had het erover dat Fred net zijn landgoed op gedraaid was en hij heeft het over een hele achtervolging en vrachtwagens die uit zijstraatjes komen.
pi_128266769
JOHANNES GA NU NAAR BED
Groot fan van User Wotte
  woensdag 26 juni 2013 @ 01:59:56 #216
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128266777
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

JR mijn verhaal ook niet, want ik had het erover dat Fred net zijn landgoed op gedraaid was en hij heeft het over een hele achtervolging en vrachtwagens die uit zijstraatjes komen.
Dat is een zwart gat in het geheugen van Fred. Wat heeft hij toen uitgespookt. Beetje creatief zijn johannes.
Oh.
pi_128266793
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is een zwart gat in het geheugen van Fred. Wat heeft hij toen uitgespookt. Beetje creatief zijn johannes.
ja
Groot fan van User Wotte
  woensdag 26 juni 2013 @ 02:01:22 #218
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128266806
quote:
99s.gif Op woensdag 26 juni 2013 02:00 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ja
hoor
Oh.
pi_128266884
topickiller
Groot fan van User Wotte
pi_128268457
Goedemorgen
pi_128268613
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Fred de Drugsbaron deel 8:

De meest onheilspellende plek die Fred kon bedenken was het appartement in de flat ergens in Haarlem. In Haarlem durven mensen niet 's nachts de straat op, dus wachtte Fred zijn kans rustig af, en sloeg toe in de nacht. Ergens in de kleedkamer van een sporthal zat een WC. De beruchte WC, waar Michael van Gerwen werd bestolen van zijn dartpijlen. Fred probeerde het hoertje neer te steken, dat lukte niet. Het laatste wat overbleef: ''Sluit het hoertje op in de WC''. Dat deed hij dan ook. Met wat bezems en verpauperde planken ,die hij vond achter de bar in een bijgelegen café, barricadeerde hij de deur zodat het hoertje niet kon ontsnappen.

Fred vluchtte, na het hoertje te hebben opgesloten, met de auto naar Schiphol. Daar pakte hij een vliegtuig naar Roemenië. Wat Fred daar van plan was, wist niemand. Zou hij in het nachtleven van Boekarest duiken? Langs de paaldansverenigingen?

In deel 9 kom je er achter hoe het hoertje wordt ontdekt, dood of levend? En wat spookt Fred uit in Roemenië?

woensdag 26 juni 2013 @ 08:53:50 #222
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128268942
Goeiemorgen
pi_128270365
Goedemorgen
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:03:36 #224
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_128270578
Hai hai
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_128271325
Hoi O+
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:32:09 #226
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_128271364
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi O+
hallo zachtvoet
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_128271378
Morgen
pi_128271712
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:32 schreef Jimbo het volgende:

[..]

hallo zachtvoet
lekker hoor O+
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:49:39 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128271771
Nog maar n uurtje werken :7

Altijd fijn zo'n halve dag om de week te breken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128272071
Bier voor een euro is slecht voor je hoofd.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:40:31 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128273422
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:47 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

lekker hoor O+
Je gaat op vakantie toch snel?
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:40:55 #233
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128273439
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Ja, hallo.
Hi ook weer uitgeband
pi_128273468
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hi ook weer uitgeband
Ik had geen ban. :{
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:43:57 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128273541
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:41 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik had geen ban. :{
OK verkeerd begrepen
pi_128273562
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

OK verkeerd begrepen
Wat had je begrepen dan?
Het is natuurlijk ook niet raar, met de totale willekeur en onbenulligheid waarmee af en toe bans uit worden gedeeld.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:46:05 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128273614
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wat had je begrepen dan?
Het is natuurlijk ook niet raar, met de totale willekeur en onbenulligheid waarmee af en toe bans uit worden gedeeld.
Ik dacht dat ik je naam op een lijstje voorbij had zien komen, maar blijkbaar dus niet, dat bannen van VBL users is inderdaad niet geheel rechtvaardig te noemen
pi_128273730
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik je naam op een lijstje voorbij had zien komen, maar blijkbaar dus niet, dat bannen van VBL users is inderdaad niet geheel rechtvaardig te noemen
Hmm. Zijn er weer veel gebanden dan?

Knut weet ik, maar ik zie de gebruikelijke delinquenten nog gewoon posten.
pi_128273790
moguh
Groot fan van User Wotte
pi_128273814
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hmm. Zijn er weer veel gebanden dan?

Knut weet ik, maar ik zie de gebruikelijke delinquenten nog gewoon posten.
Insomnia_, Saind, Typisch, kapiteintje geloof ik
pi_128273841
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:51 schreef JanCees het volgende:

[..]

Insomnia_, Saind, Typisch, kapiteintje geloof ik
Jammer man. Allemaal 2 weken neem ik aan?
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:52:46 #242
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_128273866
_O- bans :')
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:53:02 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128273881
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Geen idee hoe lang, Knut zien we iig niet meer voor zijn vakantie
pi_128273884
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee een paar hebben 2 dagen, weet niet wie precies
pi_128273932
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:52 schreef Jimbo het volgende:
_O- bans :')
Jij had er inmiddels ook al een aantal keren een mogen krijgen, maar blijkbaar heb jij je zaakjes bij de FA's goed voor mekaar.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:55:40 #247
131800 Tarado
capô de fusca
pi_128274003
quote:
Zelfde site als met dat ajax-shirtje toen?
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:59:03 #250
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_128274097
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:54 schreef Lange_Lans het volgende:
al een aantal k
Nou niet doen als of ik ooit wat doe :') :D

Pff wat is nederland toch een kut land qua invoerrechten enzo :r Ik wil een pakje van 29dollar importeren :') moet ik 13eur inklaring en 21% btw betalen :')

was ie 28,50 had ik die kosten niet :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')