Denken dat ik nooit Ajax wedstrijden bezoekquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo. Alsof je er iets van meekrijgt. Wat boeit het je dan
Ligt eraan.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je klaar voor Fred de Drugsbaron deel 6?
waarom wil je dat horen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denken dat ik nooit Ajax wedstrijden bezoek.
Maar kap ermee, ben niet in de stemming dus ga ook nu niet reageren hierop.
Crazy on the dancefloor blijft mooiquote:
Klaar of niet, hier is het, rouw op je dak.quote:
Je moet nog even zeggen wie verder mag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klaar of niet, hier is het, rouw op je dak.
als vervolg op
Fred de Drugsbaron deel 5:
Fred had zijn mes gepakt, en had het bij de borstkas van het hoertje gezet. Plots hoorde Fred een ringtone afgaan. ''Op de radio is een kuikentje, en het piept en het piept''.. Fred walgt er van, hij ziet dat het de ringtone van het straathoertje is. Ze wordt gebeld, zal Fred opnemen? En nog belangrijker, wat zal Fred zeggen?
Fred de Drugsbaron deel 6
De telefoon bleef maar overgaan. Fred overwoog zijn opties, hij dacht aan zijn villa, gevuld met drugs, wijven, zijn splinternieuwe Mercedes S-Klasse en de sm-kelder onder zijn villa. Misschien was het de pooier van dit meisje. Fred zocht nog een sekspartner om zijn meest duistere fantasieën mee uit te voeren. Was dit zijn kans? Hij accepteerde de oproep voordat hij er erg in had, de lust in hem was zo groot dat zelfs het hoertje Stockholm-syndroom neigingen begon te ontwikkelen. “Hallo. Dit is Koning “badboy” Fred, maar jij mag me badboy noemen.” Aan de andere kant hoorde Fred iemand met een vreemd accent beginnen te praten: “Fred, we weten wie je bent, hoe je leeft. Je fetish, je verlangens. Maar ook Fred, we kennen je geheim. Datgene wat jij zo diep verborgen houdt achter je immens grote geslachtsdeel, achter je drugs, je geld, je bitches. Wij weten het Fred en we komen je opzoeken.” Fred wilde nog vragen of hij het hoertje mocht houden, maar de lijn was opgehangen. Met de reflexen van een Jaguar wist Fred het hoertje het zwijgen op te leggen en stopte haar ogenschijnlijk levenloze lichaam in de kofferbak van zijn Sssss-klasse. De terugrit was als een waas. Zijn geheim, ze wisten het. Het was ook allemaal te mooi geweest om waar te zijn, zijn heerlijke drugs, al die jonko’s, de geile wijven, het chillen in de lobby, zijn leven stond op zijn kop. Badboy Freds hoofd vulde zich met gevoelens van angst, maar ook een strijdvaardigheid. Bring it on dacht Fred. Als ze met me willen fucken fucken ze met de beste. Wie was het die leider van het Yugoslavische drugskartel Zeljko Petrovic persoonlijk aan zijn ballen van Kosovo naar Belgrado gesleept had? Dat was hij geweest! Wel ja, voor tachtig procent kon het op het conto geschreven worden van killer-Knipping maar hij had toch geholpen. Met een hernieuwd zelfvertrouwen draaide Fred zijn landgoed op. Maar als hij in zijn spiegels gekeken had, dan had hij gemerkt dat hij achtervolgd werd…….
JR mag verder.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet nog even zeggen wie verder mag.
Prachtig man.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 26 juni 2013 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Crazy on the dancefloor blijft mooi![]()
Beter Oud Amsterdamse songs dan Frans Duijts wat ik weleens hoorde.
Fred de Drugsbaron deel 7:quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klaar of niet, hier is het, rouw op je dak.
als vervolg op
Fred de Drugsbaron deel 5:
Fred had zijn mes gepakt, en had het bij de borstkas van het hoertje gezet. Plots hoorde Fred een ringtone afgaan. ''Op de radio is een kuikentje, en het piept en het piept''.. Fred walgt er van, hij ziet dat het de ringtone van het straathoertje is. Ze wordt gebeld, zal Fred opnemen? En nog belangrijker, wat zal Fred zeggen?
Fred de Drugsbaron deel 6
De telefoon bleef maar overgaan. Fred overwoog zijn opties, hij dacht aan zijn villa, gevuld met drugs, wijven, zijn splinternieuwe Mercedes S-Klasse en de sm-kelder onder zijn villa. Misschien was het de pooier van dit meisje. Fred zocht nog een sekspartner om zijn meest duistere fantasieën mee uit te voeren. Was dit zijn kans? Hij accepteerde de oproep voordat hij er erg in had, de lust in hem was zo groot dat zelfs het hoertje Stockholm-syndroom neigingen begon te ontwikkelen. “Hallo. Dit is Koning “badboy” Fred, maar jij mag me badboy noemen.” Aan de andere kant hoorde Fred iemand met een vreemd accent beginnen te praten: “Fred, we weten wie je bent, hoe je leeft. Je fetish, je verlangens. Maar ook Fred, we kennen je geheim. Datgene wat jij zo diep verborgen houdt achter je immens grote geslachtsdeel, achter je drugs, je geld, je bitches. Wij weten het Fred en we komen je opzoeken.” Fred wilde nog vragen of hij het hoertje mocht houden, maar de lijn was opgehangen. Met de reflexen van een Jaguar wist Fred het hoertje het zwijgen op te leggen en stopte haar ogenschijnlijk levenloze lichaam in de kofferbak van zijn Sssss-klasse. De terugrit was als een waas. Zijn geheim, ze wisten het. Het was ook allemaal te mooi geweest om waar te zijn, zijn heerlijke drugs, al die jonko’s, de geile wijven, het chillen in de lobby, zijn leven stond op zijn kop. Badboy Freds hoofd vulde zich met gevoelens van angst, maar ook een strijdvaardigheid. Bring it on dacht Fred. Als ze met me willen fucken fucken ze met de beste. Wie was het die leider van het Yugoslavische drugskartel Zeljko Petrovic persoonlijk aan zijn ballen van Kosovo naar Belgrado gesleept had? Dat was hij geweest! Wel ja, voor tachtig procent kon het op het conto geschreven worden van killer-Knipping maar hij had toch geholpen. Met een hernieuwd zelfvertrouwen draaide Fred zijn landgoed op. Maar als hij in zijn spiegels gekeken had, dan had hij gemerkt dat hij achtervolgd werd…….
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 7:
"Hallo hier is B één nul nul. Ik heb hem in het vizier, baas!". "Drommels, dat is geweldig B100. Pak die frikandel snel en neem hem mee naar mijn luxe jacht zodat ik mijn geniale plan ten uitvoer kan brengen." En de Baron verbrak de verbinding. B100 vroeg zich dit af en keek naar de auto voor hem. Hij zag het witte haar boven de stoel uitsteken. De Slisser begon steeds harder te rijden, B100 drukte zijn gaspedaal in om hem bij te houden. Hij zag echter over het hoofd dat er net een grote vrachtwagen uit de zijstraat kwam. B100 knalde er vol op met zijn hele handel. Zijn auto in de prak en De Slisser die uit zicht was. "Ik heb ook altijd pech" zei B100.
Ondertussen keek Fred in zijn achteruitkijkspiegel en zag dat de auto achter hem opeens verdwenen was sinds die zijweg. Maar Fred was er met zijn hoofd niet bij. Hij voelde opeens een onweerstaanbare woede. Toen zag hij een meisje fietsen op het fietspad. "Jij bent van mij " zei Fred. Hij reed met zijn auto voor haar fiets en zette het voertuig tot stilstand. Hij ging uit de auto en trok het geschrokken meisje vast. "Hé schatje, ome Fred gaat leuke dingen met je doen". En hij duwde een doekje chloroform op haar mond en ze was buiten bewustzijn. Fred dumpte haar in de kofferbak en reed weer weg. Naar een onheilspellende plek waar hij zijn zieke gedachtes tot uitvoer zou brengen.
johannes mag verder. Anders LR of Stijn.
Ik heb daar wel het literaire gat wat Harry Mulisch achterliet opgevuld. Dus een beetje respect mag wel.quote:
JR mijn verhaal ook niet, want ik had het erover dat Fred net zijn landgoed op gedraaid was en hij heeft het over een hele achtervolging en vrachtwagens die uit zijstraatjes komen.quote:
Dat is een zwart gat in het geheugen van Fred. Wat heeft hij toen uitgespookt. Beetje creatief zijn johannes.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JR mijn verhaal ook niet, want ik had het erover dat Fred net zijn landgoed op gedraaid was en hij heeft het over een hele achtervolging en vrachtwagens die uit zijstraatjes komen.
jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een zwart gat in het geheugen van Fred. Wat heeft hij toen uitgespookt. Beetje creatief zijn johannes.
Fred de Drugsbaron deel 8:quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fred de Drugsbaron deel 7:
"Hallo hier is B één nul nul. Ik heb hem in het vizier, baas!". "Drommels, dat is geweldig B100. Pak die frikandel snel en neem hem mee naar mijn luxe jacht zodat ik mijn geniale plan ten uitvoer kan brengen." En de Baron verbrak de verbinding. B100 vroeg zich dit af en keek naar de auto voor hem. Hij zag het witte haar boven de stoel uitsteken. De Slisser begon steeds harder te rijden, B100 drukte zijn gaspedaal in om hem bij te houden. Hij zag echter over het hoofd dat er net een grote vrachtwagen uit de zijstraat kwam. B100 knalde er vol op met zijn hele handel. Zijn auto in de prak en De Slisser die uit zicht was. "Ik heb ook altijd pech" zei B100.
Ondertussen keek Fred in zijn achteruitkijkspiegel en zag dat de auto achter hem opeens verdwenen was sinds die zijweg. Maar Fred was er met zijn hoofd niet bij. Hij voelde opeens een onweerstaanbare woede. Toen zag hij een meisje fietsen op het fietspad. "Jij bent van mij " zei Fred. Hij reed met zijn auto voor haar fiets en zette het voertuig tot stilstand. Hij ging uit de auto en trok het geschrokken meisje vast. "Hé schatje, ome Fred gaat leuke dingen met je doen". En hij duwde een doekje chloroform op haar mond en ze was buiten bewustzijn. Fred dumpte haar in de kofferbak en reed weer weg. Naar een onheilspellende plek waar hij zijn zieke gedachtes tot uitvoer zou brengen.
johannes mag verder. Anders LR of Stijn.
hallo zachtvoetquote:
Ik had geen ban.quote:
Wat had je begrepen dan?quote:
Ik dacht dat ik je naam op een lijstje voorbij had zien komen, maar blijkbaar dus niet, dat bannen van VBL users is inderdaad niet geheel rechtvaardig te noemenquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat had je begrepen dan?
Het is natuurlijk ook niet raar, met de totale willekeur en onbenulligheid waarmee af en toe bans uit worden gedeeld.
Hmm. Zijn er weer veel gebanden dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je naam op een lijstje voorbij had zien komen, maar blijkbaar dus niet, dat bannen van VBL users is inderdaad niet geheel rechtvaardig te noemen
Insomnia_, Saind, Typisch, kapiteintje geloof ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Zijn er weer veel gebanden dan?
Knut weet ik, maar ik zie de gebruikelijke delinquenten nog gewoon posten.
Jammer man. Allemaal 2 weken neem ik aan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Insomnia_, Saind, Typisch, kapiteintje geloof ik
Geen idee hoe lang, Knut zien we iig niet meer voor zijn vakantiequote:Op woensdag 26 juni 2013 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer man. Allemaal 2 weken neem ik aan?
Nee een paar hebben 2 dagen, weet niet wie preciesquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jammer man. Allemaal 2 weken neem ik aan?
Jij had er inmiddels ook al een aantal keren een mogen krijgen, maar blijkbaar heb jij je zaakjes bij de FA's goed voor mekaar.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)rs?utm_source=vicefb
Zelfde site als met dat ajax-shirtje toen?quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Nou niet doen als of ik ooit wat doequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |