Wie, dat zoontje? Geen idee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ene keer met Ajax shirt en dan vervolgens in de kuip met dat Feyenoord shirtje aan. Dat volkse van Feyenoord vond hij prachtig. Dré was toch ook voor die kakkerlakken club van je?. Wel elke keer bij de huldiging of soms voor de wedstrijd zingen... al is dat lied zo krachtig, zo massaal gaat door het stadion. Veel krachtiger dan YNWA
bzt heeft inderdaad een stuk meer pitquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ene keer met Ajax shirt en dan vervolgens in de kuip met dat Feyenoord shirtje aan. Dat volkse van Feyenoord vond hij prachtig. Dré was toch ook voor die kakkerlakken club van je?. Wel elke keer bij de huldiging of soms voor de wedstrijd zingen... al is dat lied zo krachtig, zo massaal gaat door het stadion. Veel krachtiger dan YNWA
oh een Duits nummer, dat was hetquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
was hand in hand niet in eerste instantie een ajax nummer?
In een vroeg stadium wel een nummer wat ook wel eens door Ajacieden gezongen werd geloof ik. Later is het herschreven?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
was hand in hand niet in eerste instantie een ajax nummer?
Johnny Hoesquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:29 schreef Caland het volgende:
[..]
In een vroeg stadium wel een nummer wat ook wel eens door Ajacieden gezongen werd geloof ik. Later is het herschreven?
Het clublied waarmee Ajax het veld opkomt is wel door een oer-Feyenoorder geschreven.
dittwitter:Rosssen twitterde op woensdag 26-06-2013 om 01:10:06Meisjes die hun inkijk en billen op foto's forceren en zogenaamd boos reageren als je "nice ass" zegt. Bek houden. PRECIES dat wil je horen. reageer retweet
al blijft het dan weer kansloos om te zeggen, dat dan weer welquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
dittwitter:Rosssen twitterde op woensdag 26-06-2013 om 01:10:06Meisjes die hun inkijk en billen op foto's forceren en zogenaamd boos reageren als je "nice ass" zegt. Bek houden. PRECIES dat wil je horen. reageer retweet
Ja maar je mag nooit iets ervan zeggen terwijl ze er om vragen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:33 schreef Adames het volgende:
[..]
al blijft het dan weer kansloos om te zeggen, dat dan weer wel
Dat was hem ja.quote:
Wat maakt het uit. Als het een goed nummer is, is het een goed nummer. Maakt niet uit door wie geschreven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was hem ja.
Maar die oude baas heeft zoveel nummers geschreven.
Daarom toch altijd een glimlach als nummers van Hazes en Hoes door de arena klinken.
maar heb je leesvoer over hazes?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was hem ja.
Maar die oude baas heeft zoveel nummers geschreven.
Daarom toch altijd een glimlach als nummers van Hazes en Hoes door de arena klinken.
Klopt. Maar de ironie is wel mooi.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Als het een goed nummer is, is het een goed nummer. Maakt niet uit door wie geschreven.
In het abe lenstra?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johnny Jordaan en Tante Leen mogen ze van mij NOG vaker draaien!
hommo moet ik zelf zoekjenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:41 schreef Caland het volgende:
Godverdomme nog steeds geen Jon Stewart bij de daily show.
Ik ben pitten.
Hoezo. Alsof je er iets van meekrijgt. Wat boeit het je danquote:
Ben je klaar voor Fred de Drugsbaron deel 6?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Als het een goed nummer is, is het een goed nummer. Maakt niet uit door wie geschreven.
van mij nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johnny Jordaan en Tante Leen mogen ze van mij NOG vaker draaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |