Waar kan ik dat vinden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet je maar even teruglezen. Overigens is LR ermee begonnen, maar hij werd duizelig toen er seks in voorkwam.
Ja die draait zich nog elke twee weken om in zijn graf.quote:
Ik als een of andere turk met vies snorretjequote:Op woensdag 26 juni 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu heb ik een beeld voor me dat LR eruitziet als Herman Finkers.
Zoek op sherlock naar Fred de Drugsbaron. LR, ik en Stijn hebben het geschreven. Jij mag het aanvullen.quote:
Ik zie jou voor me als een wat gezette jongen met een grote oranje bril.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik als een of andere turk met vies snorretje
Gullit komt ook in de buurt lijkt mij.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die draait zich nog elke twee weken om in zijn graf.
Wel komisch dat Hazes in Rotterdam zo ongeveer de enige geaccepteerde Amsterdammer is.
dus .. jij hebt behoefte aan seks en stijn heeft moordneigingen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoek op sherlock naar Fred de Drugsbaron. LR, ik en Stijn hebben het geschreven. Jij mag het aanvullen.
Vergeet deze baas niet:quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die draait zich nog elke twee weken om in zijn graf.
Wel komisch dat Hazes in Rotterdam zo ongeveer de enige geaccepteerde Amsterdammer is.
Doelde meer op de muziek in kroegen. Zelfs op varkenoord wel eens op zaterdag ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gullit komt ook in de buurt lijkt mij.
Hij valt niet te benijden.
Daar komt het wel op neer ben ik bang.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:21 schreef Adames het volgende:
[..]
dus .. jij hebt behoefte aan seks en stijn heeft moordneigingen.
BZT is echt een Jodennummerquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Doelde meer op de muziek in kroegen. Zelfs op varkenoord wel eens op zaterdag ofzo.
Behalve bloed zweet en tranen dan.
Dit is het laatste deel dat ik kan vindenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoek op sherlock naar Fred de Drugsbaron. LR, ik en Stijn hebben het geschreven. Jij mag het aanvullen.
Geadopteerd ja. Dat maakt het des te leuker dat de zanger meer had met Feyenoord.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
BZT is echt een Jodennummer![]()
Jammer dat zijn zoontje een rare gozert is.
Voor de rest is het allemaal met een Amsterdams accent dus het is maar vreemd. Kleine jongen wordt ook gedraaid ja?
Ik kijk ernaar uit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is het laatste deel dat ik kan vinden
Fred de Drugsbaron deel 5:
Fred had zijn mes gepakt, en had het bij de borstkas van het hoertje gezet. Plots hoorde Fred een ringtone afgaan. ''Op de radio is een kuikentje, en het piept en het piept''.. Fred walgt er van, hij ziet dat het de ringtone van het straathoertje is. Ze wordt gebeld, zal Fred opnemen? En nog belangrijker, wat zal Fred zeggen?
Ik zal mij even inleven in het verhaal en deel 6 ontwikkelen.
Bloed, zweet en Tranen wordt in de Kuip gedraaid als Oranje daar speelt. Lekker een koude kroket eten en in de rij staan voor de plee met Hazes op de achtergrond.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
BZT is echt een Jodennummer![]()
Jammer dat zijn zoontje een rare gozert is.
Voor de rest is het allemaal met een Amsterdams accent dus het is maar vreemd. Kleine jongen wordt ook gedraaid ja?
Ja ene keer met Ajax shirt en dan vervolgens in de kuip met dat Feyenoord shirtje aan. Dat volkse van Feyenoord vond hij prachtig. Dré was toch ook voor die kakkerlakken club van je?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Geadopteerd ja. Dat maakt het des te leuker dat de zanger meer had met Feyenoord.
Maar het standaard Hazes repertoire wordt wel gewoon gedraaid in bepaalde kroegen.
was hand in hand niet in eerste instantie een ajax nummer?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Geadopteerd ja. Dat maakt het des te leuker dat de zanger meer had met Feyenoord.
Maar het standaard Hazes repertoire wordt wel gewoon gedraaid in bepaalde kroegen.
YNWA is ook wel mooi. Maar dan wel bij Liverpool of Celtic, en niet bij Twente ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ene keer met Ajax shirt en dan vervolgens in de kuip met dat Feyenoord shirtje aan. Dat volkse van Feyenoord vond hij prachtig. Dré was toch ook voor die kakkerlakken club van je?. Wel elke keer bij de huldiging of soms voor de wedstrijd zingen... al is dat lied zo krachtig, zo massaal gaat door het stadion. Veel krachtiger dan YNWA
Wie, dat zoontje? Geen idee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ene keer met Ajax shirt en dan vervolgens in de kuip met dat Feyenoord shirtje aan. Dat volkse van Feyenoord vond hij prachtig. Dré was toch ook voor die kakkerlakken club van je?. Wel elke keer bij de huldiging of soms voor de wedstrijd zingen... al is dat lied zo krachtig, zo massaal gaat door het stadion. Veel krachtiger dan YNWA
bzt heeft inderdaad een stuk meer pitquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
oh een Duits nummer, dat was hetquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
was hand in hand niet in eerste instantie een ajax nummer?
In een vroeg stadium wel een nummer wat ook wel eens door Ajacieden gezongen werd geloof ik. Later is het herschreven?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
was hand in hand niet in eerste instantie een ajax nummer?
Johnny Hoesquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:29 schreef Caland het volgende:
[..]
In een vroeg stadium wel een nummer wat ook wel eens door Ajacieden gezongen werd geloof ik. Later is het herschreven?
Het clublied waarmee Ajax het veld opkomt is wel door een oer-Feyenoorder geschreven.
dittwitter:Rosssen twitterde op woensdag 26-06-2013 om 01:10:06Meisjes die hun inkijk en billen op foto's forceren en zogenaamd boos reageren als je "nice ass" zegt. Bek houden. PRECIES dat wil je horen. reageer retweet
al blijft het dan weer kansloos om te zeggen, dat dan weer welquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
dittwitter:Rosssen twitterde op woensdag 26-06-2013 om 01:10:06Meisjes die hun inkijk en billen op foto's forceren en zogenaamd boos reageren als je "nice ass" zegt. Bek houden. PRECIES dat wil je horen. reageer retweet
Ja maar je mag nooit iets ervan zeggen terwijl ze er om vragen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:33 schreef Adames het volgende:
[..]
al blijft het dan weer kansloos om te zeggen, dat dan weer wel
Dat was hem ja.quote:
Wat maakt het uit. Als het een goed nummer is, is het een goed nummer. Maakt niet uit door wie geschreven.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was hem ja.
Maar die oude baas heeft zoveel nummers geschreven.
Daarom toch altijd een glimlach als nummers van Hazes en Hoes door de arena klinken.
maar heb je leesvoer over hazes?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was hem ja.
Maar die oude baas heeft zoveel nummers geschreven.
Daarom toch altijd een glimlach als nummers van Hazes en Hoes door de arena klinken.
Klopt. Maar de ironie is wel mooi.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Als het een goed nummer is, is het een goed nummer. Maakt niet uit door wie geschreven.
In het abe lenstra?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johnny Jordaan en Tante Leen mogen ze van mij NOG vaker draaien!
hommo moet ik zelf zoekjenquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:41 schreef Caland het volgende:
Godverdomme nog steeds geen Jon Stewart bij de daily show.
Ik ben pitten.
Hoezo. Alsof je er iets van meekrijgt. Wat boeit het je danquote:
Ben je klaar voor Fred de Drugsbaron deel 6?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Als het een goed nummer is, is het een goed nummer. Maakt niet uit door wie geschreven.
van mij nietquote:Op woensdag 26 juni 2013 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johnny Jordaan en Tante Leen mogen ze van mij NOG vaker draaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |