Dat jullie die niet snappen is jullie probleemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
In zijn verdediging: vaak is een achterliggende gedachte bij jouw posts ver te zoeken.
apaatquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat jullie die niet snappen is jullie probleem.
dat jij niet snapt dat ik hem wel snap is jouw probleemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat jullie die niet snappen is jullie probleem.
Welterusten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga douchen en dan slapen.
Trusten allen.
Welterustenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
Trusten allen.
doeiquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
Trusten allen.
Snap hap.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat jij niet snapt dat ik hem wel snap is jouw probleem
quote:
Heel raar misschien, maar ik snap nog steeds niet waar dit over ging.quote:
De zus van Dracula.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
VBL is de afgelopen dagen wel van een erg bedenkelijk niveau... maar dat maakt niet uit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_B%C3%A1thory
Gezellig vrouwtje
Anouk praat over haar seksleven op RTL4 en prefereert 23cmquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Heel raar misschien, maar ik snap nog steeds niet waar dit over ging.
OK, jammer voor de heren uit de slowchat die haar wel wat vinden. Ik geloof dat er hier niemand rondloopt met minder dan 30cm.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Anouk praat over haar seksleven op RTL4 en prefereert 23cm
tjackaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
OK, jammer voor de heren uit de slowchat die haar wel wat vinden. Ik geloof dat er hier niemand rondloopt met minder dan 30cm.
Sinds Rickazio weg isquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
VBL is de afgelopen dagen wel van een erg bedenkelijk niveau... maar dat maakt niet uit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_B%C3%A1thory
Gezellig vrouwtje
Op de wc moet ik hem met beide handen vasthoudenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
OK, jammer voor de heren uit de slowchat die haar wel wat vinden. Ik geloof dat er hier niemand rondloopt met minder dan 30cm.
Die is echt vertrokken.quote:
Het valt allemaal niet mee, de mensen weten niet wat ze wensen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de wc moet ik hem met beide handen vasthouden
Volgens mij heeft stylo Rickazio weggepest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die is echt vertrokken.
[..]
Het valt allemaal niet mee, de mensen weten niet wat ze wensen.
Dit is zijn laatste topic VBL / Studio Voetbal #235 ERIKSENl _O_ ik zie dat er nogal wat collectieve afkeer tegen hem was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft stylo Rickazio weggepest.
Ja, daar baseer ik mijn opmerking ook op. Stylo was de laatste die Uh, oké tegen hem zei. En dat kon hij gewoon niet handelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is zijn laatste topic VBL / Studio Voetbal #235 ERIKSENl _O_ ik zie dat er nogal wat collectieve afkeer tegen hem was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |