abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128256987
Zwangerschap & geboorte

23 juni: Elmo76 (meisje)

16 juli: Kiwisoep (meisje)
24 juli: Sylver (meisje)
31 juli Suusz (jongetje)

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***20 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont***

2014

03 januari: ikke_84
10 januari: Vanyel
11 januari: Flowerbox
24 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81

06 februari: DJMomo
06 februari: RunForrestRun
21 februari: zandsculptuur
24 februari: nummer_zoveel
25 februari: Ikina

06 maart: klaprooss

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 26-06-2013 10:29:53 ]
pi_128257026
Nog aanpassings?
pi_128257732
Limone, ik wil er wel graag bij.. 6maart volgens eigen berekening!

Laat dat nou ook precies een jubileum dag zijn van vriend en mij O+
♥ J & S
pi_128257835
Maart al... Jeetje!

Kiwi, wat fijn dat je rust hebt kunnen vinden erin!
Home is where the O+ is...
pi_128257981
06 maart... toen testte ik positief! O+
pi_128258588
Dank je wel, iedereen die zegt dat het goed klinkt! Ben nu ook kalmer merk ik. Nu gewoom niet meer over twijfelen, vriend had een beetje rondgevraagd onder vrouwelijke collegas en thank god zeiden zij hetzelfde.
Enne limone, in maart?! Ik op 5 of 6 november dacht ik zo uit mijn hoofd haha. Staat allemaal genoteerd en das maar goed ook met zo'n zeef geheugen.
Morgen dan echt naar de kapper! Had ik al gezegd dat ik voor aap stond bij de wegenwacht meneer, de auto startte gewoon en niks loos! Hij heeft nog ff eea gecheckt maar er lijkt niks aan de hand. Mijn mond viel er open van.
pi_128258784
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank je wel, iedereen die zegt dat het goed klinkt! Ben nu ook kalmer merk ik. Nu gewoom niet meer over twijfelen, vriend had een beetje rondgevraagd onder vrouwelijke collegas en thank god zeiden zij hetzelfde.
Enne limone, in maart?! Ik op 5 of 6 november dacht ik zo uit mijn hoofd haha.
6 november ben ik van Saartje bevallen O+

Goede data tot dusver ;)
pi_128259364
Hallo Klaproos, welkom :)

Elmo, hoe was het bij de vk?

Weet iemand waar Spewey is? Is ze op vakantie?

Kiwi fijn dat je een keus hebt kunnen maken. Hihihi ik kan ook ineens zo verliefd op vriendje zijn. Vandaag droeg hij 4 zware paketten van een kast naar boven (3 hoog) en was ik helemaal trots dat hij dat 'zomaar' ff deed. Die dingen waren namelijk verdomde zwaar. O+

Veel te veel gedaan vandaag en nu last van mn rug en af en toe een harde buik. Morgen echt een dag zonder 'gedoe' ga lekker met vriendinnen lunchen. Hopelijk is het net zulk weer als vandaag.
pi_128261058
Maart al :o O+.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:28:42 #10
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128262047
Hoi dames ! Mijn ouders waren hier dus ff geen tijd om online te komen.
Alles was oké, Robinson had nog genoeg vruchtwater, bloeddruk was oké, afwachten nog maar. Veel pijnlijke buiken, dus er moet toch wel eens iets gaan gebeuren!

Jee al iemand voor maart! :o gefeliciteerd!

Spewey is idd op vakantie. Die ligt lekker te genieten in het zwembad!

Truste allemaal!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_128262412
Even kort, want mobiel.. Mijn zelf berekende datum is 25 februari
pi_128267624
Klaproos en Ikina welkom en gefeliciteerd.

Elmo fijn dat er toch iets lijkt te gebeuren.

Mabawa geniet van je dag rustig aan doen.

Kiwi goed dat je zo'n weloverwogen besluit hebt kunnen maken.

Gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige, hartje klopte goed en er werd flink geschopt. Over 4 weken de 20 wekenecho.

Vanaf wanneer kun je de zwagerschapsdozen aanvragen? Heb nu nog helemaal geen zichtbare zwangere buik en vind het dan zo gek staan, als ik die doos ophaal :@
  woensdag 26 juni 2013 @ 06:31:37 #13
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128267720
Goedemorgen ende meld!

Ik kon niet meer slapen dus ik lig ff in bad! Zei ik gisteren dat het wat leek te rommelen...... }:| het enige gerommel is Robinson, die verbouwt haar huis nog steeds!! Druktemaker.

Kiwi wat fijn dat je de keus hebt kunnen maken en dat het rust geeft. :*
Niet zo heel lang meer en dan is jullie meisje er!
  woensdag 26 juni 2013 @ 07:03:40 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128267840
Maart al :o Dan is Bob al 5 maanden! Nogmaals gefeliciteerd klaprooss :)

Elmo, ze heeft die villa gewoon te mooi gemaakt!

Sethiwe, blije doos kan je ophalen vanaf 24 weken. Tenminste, dan krijg je pas de uitnodiging. Kruidvat krijg je 2 maanden voor je UD een uitnodiging, meende ik :)
Aanvragen kan je altijd doen, maar volgens mij kan je het beter te vroeg aanvragen dan te laat ;)

Straks examen (weer zo'n pensioenopleiding, dit keer theorie).. zucht. Zwanger hoofd+examen= :?
pi_128268181
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Kiwisoep het volgende:
Enne limone, in maart?! Ik op 5 of 6 november dacht ik zo uit mijn hoofd haha. Staat allemaal genoteerd en das maar goed ook met zo'n zeef geheugen.
Morgen dan echt naar de kapper! Had ik al gezegd dat ik voor aap stond bij de wegenwacht meneer, de auto startte gewoon en niks loos! Hij heeft nog ff eea gecheckt maar er lijkt niks aan de hand. Mijn mond viel er open van.
Ja? Is dat heel gek? :@ Toch ook weer 16 weken geleden...
pi_128268289
Oe nog geen baby's hier? Elmos geduld wordt goed op deproer gesteld!

Kiwi, fijn dat je beslissing hebt gemaakt, geeft zeker rust en dat is ook veel waard! Bewaar jij die soesjes in de diepvries? Zagen er lekker uit met muisjes!

Hier bijna 25wk alles goed, alleen wel bekkenlast }:| Mar bijna op vakantie voor 2wk naar zuid Frankrijk! Heerlijk!
pi_128268373
Haha nee hoor, maar het klinkt zo gek voor mij. Zoals GotC zegt dan is mijn kindje op jouw UD 5 maanden. Gek om je dat nu voor te stellen hihi.
Elmo good luck weer vandaag, nu 40 wkn en 3 dagen toch? Kan nooit lang meer duren!

Mabawa jij klinkt ook heerlijk verliefd, op een stoere papa to be! Ik had laatst dat ik eerder wakker was, naar slapende vriend heb liggen staren en gewoon even het besef ... Jouw kindje, ons kindje groeit gewoon in mijn buik!
Soms maar goed dat hij slaapt dan, snif ;)

Suces GotC met het examen, krijg je direct de uitslagen?
pi_128268385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:02 schreef Jipster het volgende:
Oe nog geen baby's hier? Elmos geduld wordt goed op deproer gesteld!

Kiwi, fijn dat je beslissing hebt gemaakt, geeft zeker rust en dat is ook veel waard! Bewaar jij die soesjes in de diepvries? Zagen er lekker uit met muisjes!

Hier bijna 25wk alles goed, alleen wel bekkenlast }:| Mar bijna op vakantie voor 2wk naar zuid Frankrijk! Heerlijk!
Ik heb van die vriezersoesjes gekocht, deze gauw gedipt en gewacht tot het droog was en gauw weer terug de vriezer in ja!
pi_128268467
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:08 schreef Kiwisoep het volgende:
Haha nee hoor, maar het klinkt zo gek voor mij. Zoals GotC zegt dan is mijn kindje op jouw UD 5 maanden. Gek om je dat nu voor te stellen hihi.

:D ohja. Dat is het wel een beetje!
pi_128268813
Even een inval-vraagje. Viktor heeft of waterpokken of de 5e ziekte. Zondag heeft een zwangere vriendin (36 weken zwanger) nog lekker met hem zitten knuffelen. Wat zijn de risico's voor haar (en de baby)?
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:51:31 #21
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128268899
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 05:12 schreef Sethiwe het volgende:

Vanaf wanneer kun je de zwagerschapsdozen aanvragen? Heb nu nog helemaal geen zichtbare zwangere buik en vind het dan zo gek staan, als ik die doos ophaal :@
Dan had ik ze nog niet kunnen ophalen ;). Gewoon wanneer jij wilt.

Ikina en Klaproos welkom *O*.
pi_128268947
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:46 schreef Solagratia het volgende:
Even een inval-vraagje. Viktor heeft of waterpokken of de 5e ziekte. Zondag heeft een zwangere vriendin (36 weken zwanger) nog lekker met hem zitten knuffelen. Wat zijn de risico's voor haar (en de baby)?
Als het waterpokken zijn en zij heeft ze zelf al eens gehad is er geen risico. 5de ziekte weet ik niet.
pi_128268954
waterpokken kan geen kwaad als ze die zelf al heeft gehad (als ze het niet zeker weet kunnen ze dat checken door haar bloed te controleren)

5e ziekte weet ik niet zeker

Kiwi, fijn dat je een keuze hebt kunnen maken waar je zo achter staat :)
wij kregen volgens mij de keus uit 2 datums in week 39..de andere dagen was de OK al bezet, dus ik denk als er nog meer plek is dat je dan ook meer keus hebt.

welkom klaprooss en Ikina!

Zuid frankrijk, dat lijkt me nu ook heerlijk :)

Gotc, succes straks!

Elmo balen..hebben ze je niet geprobeerd te strippen?

Mawaba, fijne dag!

Ow en (8> heeft gister de kleine voor het eerst gevoeld :) Ze ging echt enorm te keer gisteravond hihi, zo leuk O+
pi_128269017
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:46 schreef Solagratia het volgende:
Waterpokken kunnen volgens mij alleen kwaad tijdens de zwangerschap als de aanstaande moeder ze nog niet heeft gehad. Hoe dat zit met een bevalling in het vooruitzicht weet ik niet.
De vijfde ziekte kun je als as moeder voor op antistoffen worden getest. Ook hiervoor geldt dat het geen kwaad kan als de as moeder al antistoffen heeft. Zou voor de zekerheid dus gewoon even de verloskundige of de huisarts raadplegen, omdat ze wel al op het einde vd zwangerschap loopt. Zij kunnen natuurlijk meer als dat wij vanaf hier kunnen. Beterschap voor je zoontje!
pi_128269022
Wat lief Bla, ik hoop dat dat hier ook niet lang meer duurt!

Sethiwe, de felicitas doos heb ik al een aantal weekjes binnen. Gewoon alles alvast aanvragen ;)
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:58:02 #26
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128269027
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 07:03 schreef GotC het volgende:

Sethiwe, blije doos kan je ophalen vanaf 24 weken. Tenminste, dan krijg je pas de uitnodiging. Kruidvat krijg je 2 maanden voor je UD een uitnodiging, meende ik :)
Aanvragen kan je altijd doen, maar volgens mij kan je het beter te vroeg aanvragen dan te laat ;)

Straks examen (weer zo'n pensioenopleiding, dit keer theorie).. zucht. Zwanger hoofd+examen= :?

Mijn vriend had een paar weken geleden van alles aangevraagd. Papieren om de Blije Doos en de Felicitasbox op te halen had ik daarna vrij snel in huis, dus ik heb ze inmiddels ook al opgehaald (15 weken). Van Kruidvat heb ik nog niets gezien.

Succes met je examen!

---

Mweh, rotnacht met veel buikpijn. Maar vandaag wel lekker een vrije dag. *O*

Ik zou op nog wat dingen reageren, maar ik weet ze niet meer :@.
pi_128269034
verschil tussen waterpokken en 5e ziekte is erg groot, ik zou eerst uitsluiten welk van de twee t is
pi_128269049
Bla wat leuk he O+ mijn buik golft er behoorlijk hard op los..overmorgen al week 30, jeumigdepeumig
pi_128269067
@bla bla
Ben heel benieuwd. Kijken of we mogen kiezen. Nouja en andere ouders hebben het ook niet voor het zeggen... En wie wilde er 9 juli een verjaardagsbaby? Als het aan mij ligt.... Ik vind dat ze wel uit mijn buik mag komen hoor.... Nieuwsgierig!
pi_128269394
ja tuurlijk, maakt ook niks uit welke dag :)

ja zo leuk he, kleine druktemaker is dit O+
pi_128269471
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Ow en (8> heeft gister de kleine voor het eerst gevoeld :) Ze ging echt enorm te keer gisteravond hihi, zo leuk O+
Ik moest gisteravond -in bed- nog aan je denken :') Mijn man had zijn hand op mijn buik en zij trappen als een gek, maar hij voelde het niet. Ik vond dat zo raar! :D Maar nog 4 dgen dus!
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:20:27 #32
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128269503
Mijn man voelt het ook nog niet altijd hoor, daar is geen tijd aan gebonden :+
pi_128269522
Oh goed dat jullie het zeggen. Ik ga straks gelijk alle dozen aanvragen.

Maar eerst naar het lab voor bloedprikken. Daar ben ik niet zo'n held in. Nou ja daar na als beloning maar die dozen aanvragen. :-)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_128269642
Er zijn gewoon al acht mensen onder me op de lijst. Gaat snel!

Oh, en sinds deze week ook een echt buikje zichtbaar.
pi_128269654
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 05:12 schreef Sethiwe het volgende:
Klaproos en Ikina welkom en gefeliciteerd.

Elmo fijn dat er toch iets lijkt te gebeuren.

Mabawa geniet van je dag rustig aan doen.

Kiwi goed dat je zo'n weloverwogen besluit hebt kunnen maken.

Gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige, hartje klopte goed en er werd flink geschopt. Over 4 weken de 20 wekenecho.

Gewoon aanvragen hoor, de ene keer heeft mijn man de doos zelfs opgehaald en die had ook geen zwangerbuikje (omdat ik met m'n domme zwangere hoofd de dag er voor twee prenatals binnen geweest ben en gewoon vergeten ben om die bon af te geven ;( en hij redelijk in de buurt van een prenatal werkt) en ik weer niet hoe ik het voor elkaar had maar ik kreeg de dag er na nog een bon in de bus :P

Verder even een egopost.. Pff om m'n rug slapen begint wel echt vervelend te worden maar dat is de enige positie dat ik redelijk pijnvrij wakker word.. Vannacht toch weet op m'n zij geslapen en dan halverwege met immens gammele bekken wakker worden, en naar de wc moeten strompelen omdat ik dan niet kan lopen :'(

Maja we doen het er maar mee.. Nog een week of 8 (al zullen het er wel 10 worden denk ik :) )
Straks verloskundige en vanmiddag lekker babyshoppen.. Maakt veel goed ook :D
pi_128269684
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:19 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik moest gisteravond -in bed- nog aan je denken :') Mijn man had zijn hand op mijn buik en zij trappen als een gek, maar hij voelde het niet. Ik vond dat zo raar! :D Maar nog 4 dgen dus!
:D hihi lief dat je aan mij denkt als je in bed ligt O+ :P
ja een paar dagen terug voelde hij het nog niet, dus kan snel veranderen
pi_128270008
Ik heb trouwens vorige week contact via de mail geprobeerd op te nemen met de vk om door te geven dat ik zwanger ben, en tot nu toe geen reactie. Heb net gebeld, neemt telefoon ook niet op.
Is dit normaal?
Kan me herinneren van m'n vorige zwangerschap dat ze wel altijd snel reageerden. Heb nu vakantie twee weken en ga weg dus dan wordt het allemaal nog later. Ik wil wel graag een datum plannen voor de eerste afspraak maar schiet niet echt op zo.
pi_128270084
mischien even op hun website kijken? mijn vk is ook niet de hele dag telefonisch bereikbaar op het normale nummer.
En mensen die gemailed hebben voor een afspraak bellen ze alleen terug tijdens hun spreekuren.
pi_128270220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

:D hihi lief dat je aan mij denkt als je in bed ligt O+ :P
ja een paar dagen terug voelde hij het nog niet, dus kan snel veranderen
Ja! Ik vind sowieso dat wij wel gelijk opgaan. Veel van wat jij merkt/hebt, heb ik een paar dagen later :)

Dat bewegen vind ik snel gaan :o Van vage plopjes naar duidelijke trappen zit zo'n korte tijd tussen!

Ik kan mij vk op bepaalde tijdstippen bellen (niet op vrijdag). Voor niet medische vragen kan ik mailen. Ik krijg wel altijd snel antwoord..
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:49:09 #40
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128270264
Zo even alles teruglezen, moet ik nu tijd voor hebben. Ben precies 36 weken nu en vandaag is de eerste dag van mijn zwangerschapsverlof *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128270273
hihi kun je je alvast geestelijk voorbereiden als ik ga bevallen :P
pi_128270299
ja haha! :D Geeft een heel relaxed gevoel!

Fijn Sylver!
pi_128270833
gotc succes met je examen
Elmo nog even het kan nu niet lang meer duren
Kiwi fijn dat je een beslissing genomen hebt
Klaproos welkom wauw al een maart kindje het is net maart geweest naar mijn idee
Jipster geniet van je vakantie

Ik kreeg net bij de bakker de vraag hoelang ik nog moest ;( nou nog heel lang. Maar ik denk dat ik voor de laatste keer ben wezen fietsen. Op de terugweg had ik toch steken in mijn buik.
pi_128270836
Ik mag wel uit de lijst hoor!! :*
Zie het niet gebeuren dat ik me straks elke dag ga melden, en ben nou niet bepaald actief hier deze zw. schap.

Ben druk met verbouwing en verhuizing dus kom er niet aan toe om hier mee te lezen.
Spiek af en toe gewoon even hoe het gaat.
pi_128271297
Jammer. covie -O- Maar verbouwen, verhuizen en zwanger zijn lijkt mij ook alle tijd en energie opslokken! Succes! :*
pi_128271457
Lekker Sylver, verlof. Nu kun je al die dingen doen waar je eerst geen tijd voor had. Tenminste dat denk je ;-) voor je het weet vliegen die weken om.

Covie, succes met verbouwing en verhuizing.

Nou, ik heb het overleefd bij het lab.

Ik probeer hier ook zo veel mogelijk mee te posten maar dat lukt niet altijd.
pi_128271514
covie succes met de verhuizing en de verbouwing dat vind ik al horror laat staan ook nog zwanger zijn erbij.
Sylver geniet van je verlof
pi_128271850
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:14 schreef covie het volgende:
Ik mag wel uit de lijst hoor!! :*
Zie het niet gebeuren dat ik me straks elke dag ga melden, en ben nou niet bepaald actief hier deze zw. schap.

Ben druk met verbouwing en verhuizing dus kom er niet aan toe om hier mee te lezen.
Spiek af en toe gewoon even hoe het gaat.
Covie, succes met de verbouwing en verhuizing. Hoe voel je je nu verder?

Nu sta ik ineens in de top 10, oeiii dat gaat hard!

Sylver, geniet van je verlof, dat heb je nu ook wel verdiend!

Vanavond voor een intake naar de verloskundige. Dat klinkt misschien wat gek, om met 32 weken voor het eerst naar de verloskundige te gaan, maar zij gaan straks in mijn eigen woonplaats de controles doen na de bevalling ivm ziekenhuisbevalling (in andere stad). Ben wel benieuwd, geen idee wat ik er van moet verwachten eigenlijk!
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:57:41 #49
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128271978
Sull goed dat je het zegt ik moet ook de verloskundige nog even bellen om me aan te melden voor de nazorg.
pi_128272100
Bedankt voor het warme welkom allemaal!

Voor Elmo is dus al het einde in zicht! Spannend.

FR: maart is ook net pas geweest! Ik schrok er ook een beetje van. Nu al benieuwd wanneer het zou komen, alleen maar verjaardagen van dichtbij in de eerste 2 weken van maart!

Lekker verlof Sylver! Vandaag even lekker niets zeker? En dan later deze week pas lekker dingen doen. Even genieten van niets moeten :).
♥ J & S
pi_128272259
Dan moet ik ook de vk hier gaan bellen?
Volgende week maar eens in het z-huis vragen hoe dat hier werkt.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:09:34 #52
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128272331
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
De kraamzorg mevrouw had het daar over, gelijk even gevraagd gister, en ik moest dat even zelf doen.
pi_128272361
Geniet van je verlof Sylver!
Flowerbox fijn dat je het gehad hebt, dan is het maar geweest.
Haha FR gek he als je dat voor de eerste keer gevraagd wordt!
pi_128272461
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier doen ze dat ook nog niet zolang hoor, eerder werd je gewoon overgedragen naar een verloskundige (van je keuze) en die kreeg dan een schriftelijke overdracht uit het ziekenhuis en dat was het. Maar ik denk dat het voor beide partijen wel prettig is als je er vast bekend bent.
pi_128272824
Dat is zeker wel prettig Sull. Ik moet dat ook nog regelen. Vorige keer maakte ik idd pas kennis na de bevalling enzo en hadden zij inderdaad OK rapport, verslag etc. gekregen.
pi_128272873
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef Sull het volgende:

[..]

Hier doen ze dat ook nog niet zolang hoor, eerder werd je gewoon overgedragen naar een verloskundige (van je keuze) en die kreeg dan een schriftelijke overdracht uit het ziekenhuis en dat was het. Maar ik denk dat het voor beide partijen wel prettig is als je er vast bekend bent.
Ik "ken" de praktijk hier wel van mijn 1e zwangerschap maar mij kennen ze niet meer denk ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kiwisoep het volgende:
Ja dat is mij nog nooit overkomen.
Nu voel ik mij echt mega
pi_128272908
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kiwisoep het volgende:
Ja, inderdaad gedaan is gedaan. Ik ben soms echt zo'n doetje in die dingen.
pi_128272928
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mischien even op hun website kijken? mijn vk is ook niet de hele dag telefonisch bereikbaar op het normale nummer.
En mensen die gemailed hebben voor een afspraak bellen ze alleen terug tijdens hun spreekuren.
Op de site staat als je een contactformulier invult dat je binnen 48 uur een reactie krijgt. Heb ik dus gedaan en m'n tel en email doorgegeven, maar niks meer gehoord (is al een week geleden).
Verder hebben ze op de site een mobiel nummer staan om te bellen, daar wordt dus ook niet op gereageerd.
pi_128272978
Proficiat Klaprooss en welkom. :)
pi_128273064
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Op de site staat als je een contactformulier invult dat je binnen 48 uur een reactie krijgt. Heb ik dus gedaan en m'n tel en email doorgegeven, maar niks meer gehoord (is al een week geleden).
Verder hebben ze op de site een mobiel nummer staan om te bellen, daar wordt dus ook niet op gereageerd.
dat is wel raar ja
pi_128273797
Heb je ook geen automatische bevestiging gekregen, nummer_zoveel? Dan kan het zijn dat je hele verzoek niet is aangekomen...

Probeer anders het formulier in te vullen in een andere browser..?
pi_128273977
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Limone het volgende:
Heb je ook geen automatische bevestiging gekregen, nummer_zoveel? Dan kan het zijn dat je hele verzoek niet is aangekomen...

Ok, ga ik eens doen. Ik heb nl geen bevestigingsmail gekregen, wel na invullen doorverwezen naar een nieuwe pagina met de zin 'bedankt, we nemen zo snel mogelijk contact met je op' (zoiets).
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:57:18 #63
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128274032
Thanks all! Vandaag ff lekker niks doen, idd :@ En zometeen even een lekker broodje halen :9

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Limone het volgende:

Wel gek dat ze ook niet op het mobiele nummer bereikbaar zijn.
pi_128274049
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:57 schreef Sylver_ het volgende:
Thanks all! Vandaag ff lekker niks doen, idd :@ En zometeen even een lekker broodje halen :9

[..]

Wel gek dat ze ook niet op het mobiele nummer bereikbaar zijn.
Dat vind ik ook, dat is toch ook het nummer wat je moet bellen als je weeën hebt ofzo... :Y).
pi_128274153
En weer alleen:

quote:
Contact

Uw bericht is verzonden. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Moet er trouwens bij zeggen dat ik toen ik het mobiele nummer belde de voice-mail kreeg met de verwijzing met spoed met een ander nummer contact op te nemen.
Maar toch, voor minder dringende zaken hoeft het toch niet al een week te duren nu?
  woensdag 26 juni 2013 @ 12:09:18 #66
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128274474
Misschien toch maar naar een andere vk?
pi_128274553
Ze heeft teruggebeld. *O*

Heb een afspraak gemaakt voor echo en intake.

*gaat het ineens toch heel snel*
pi_128274598
Leuk, wanneer mag je? :D *O*
pi_128274987
Nou kijk eens aan :) wanneer?
pi_128275055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze heeft teruggebeld. *O*

Heb een afspraak gemaakt voor echo en intake.

*gaat het ineens toch heel snel*
Mooi dat je toch een afspraak hebt, fijn ook gelijk de echodatum :)! Had ze nog een reden gegeven waarom ze later reageerden?

Zo nu ook even teruggelezen, mijn verlof is net als bij Sylver ook ingegaan vandaag.. Heeeeerrlijk *O* ! Heb net een hele lijst gemaakt met dingen die ik wil te doen komende weken. Kijken hoe ver ik er mee kom :P

Klaproos en Ikina, welkom en gefeliciteerd!
Kiwi, fijn dat je een beslissing hebt gemaakt, dat moet zeker rust geven
En Elmo spannend nu, lijkt erop dat ze het veel te comfortabel heeft daarbinnen :)
pi_128275263
Echo 17 juli, de week erna de intake.

Heb gezegd een week geleden contact te hebben opgenomen via de site, maar niks gehoord te hebben. Ze reageerde met 'o wat vervelend' maar ging er verder niet op in.
Ben er ook niet meer over doorgegaan. :)

Mijn vorige zwangerschap ook bij hun geweest en toen is alles naar tevredenheid gegaan, ze reageerden toen ook altijd snel.
pi_128275373
Suusz ook voor jou een fijn verlof, geniet!!
Ik ben er luier dan lui door geworden haha. Tenminste, ik doe minder als dat ik vooraf had gedacht. Maar dat mag want verlof!
pi_128275399
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128275707
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:34 schreef zandsculptuur het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
pi_128276887
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:34 schreef zandsculptuur het volgende:
SPOILER
Waarom zie je er tegen op als ik vragen mag? :)
pi_128277135
Dat mag ;). Ik heb hiervoor een miskraam gehad (blighed ovum), dus vind die eerste echo echt enorm spannend.
pi_128277535
Kan ik me voorstellen Zandsculptuur. Dat is dan erg spannend ja.
pi_128277839
Doe maar, zand! Ik weet wel precies hoe je je nu voelt. Hoe eerder je zekerheid hebt, hoe beter! :*
pi_128278231
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef Sull het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:26 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik "ken" de praktijk hier wel van mijn 1e zwangerschap maar mij kennen ze niet meer denk ik.

[..]

Ja dat is mij nog nooit overkomen.
Nu voel ik mij echt mega
Het is voor je vk vooral prettig om te weten dat jij ook nog gaat bevallen in die-en-die tijd.

Een verloskundige houdt een soort lijst bij waarop alle dames staan die binnen een bepaalde tijd uitgerekend zijn. Zo kun je inschatten hoe druk het zal zijn, maar heb je ook alle gegevens direct bij de hand zoals adres en telefoonnummer maar ook dingen zoals je bloedgroep. De vrouwen die bijvoorbeeld een keizersnede krijgen of die bij de gynaecoloog onder controle zijn maar die wel kraambed bij verloskundige hebben staan ook op zo'n lijst. Op moment dat jij belt 's nachts met iets met spoed bijv. dan willen ze liefst zo snel mogelijk je gegevens hebben en bij je kunnen zijn.

Kortom, kleine moeite, maar voor een vk prettig als je je losse kraambed van tevoren al even doorgeeft en daarbij voor jezelf ook relevant. :)
:)
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:47:23 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128278285
Ik heb me toen ook vast aangemeld voor het kraambed idd :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128278294
Ik had er gewoon nog niet bij stil gestaan dat ik hun moest inlichten. De vorige keer heb ik geen nazorg gehad.
pi_128278505
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Limone het volgende:
Doe maar, zand! Ik weet wel precies hoe je je nu voelt. Hoe eerder je zekerheid hebt, hoe beter! :*
Toch maar even het formulier op de website ingevuld, ivm vakantie van de assistente kon het beter zo.
pi_128278596
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:52 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Toch maar even het formulier op de website ingevuld, ivm vakantie van de assistente kon het beter zo.
^O^
pi_128278899
Ik ben aan het twijfelen of ik het mijn vader vertel komende zondag of dat ik de echo afwacht. Wat hebben jullie zelf gedaan, afgewacht of meteen vertelt?
pi_128278943
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:52 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Bueno! *O*
pi_128279320
We hebben het dit keer eerder verteld. Door een miskraam wisten veel mensen toch wel dat wij 'bezig' waren en ik hou wel van een biertje en een sigaretje als ik borrel met vrienden... Dus 1 plus 1 zou al gauw 3 zijn, in dit geval ;)
pi_128279682
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef Limone het volgende:
We hebben het dit keer eerder verteld. Door een miskraam wisten veel mensen toch wel dat wij 'bezig' waren en ik hou wel van een biertje en een sigaretje als ik borrel met vrienden... Dus 1 plus 1 zou al gauw 3 zijn, in dit geval ;)
Wij wilden het na de miskraam ook snel vertellen, omdat iedereen zo lief meeleefde (ook met de gigantisch lange nasleep). Maar inmiddels hebben mensen er alweer een tijdje niet meer naar gevraagd, en daarom wachten we als het even kan met vertellen toch maar tot na de eerste echo ;).
pi_128280019
Ik heb het bij mijn 1e zwangerschap eerder verteld dan ik wilde maar ik lag al redelijk vroeg in het z-huis. Nu heb ik tot de 1e echo gewacht.
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:30:35 #89
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128280125
Wij hebben ook gewacht tot de eerste echo
pi_128280309
Wij hebben het onze ouders eigenlijk al gelijk na de test verteld. We hebben daarna met 8 weken een 'pret-echo' laten maken zodat we net wat meer zekerheid hadden, en toen hebben we het met kerst aan de rest van de familie verteld en daarna met oud en nieuw aan vrienden en zo ongeveer de rest van de wereld :D
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:46:02 #91
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128280738
Zo mijn prikken zit er ook weer op: nuchter 4,4, na ontbijt 4,9 na lunch 3,9

Wij hebben ook vroeg verteld.
pi_128281212
Sylver, geniet van je verlof!
Covie, succes met verhuizen en verbouwen, doe het rustig aan (voor zover mogelijk)!
En een dikke :* voor Zand.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik het mijn vader vertel komende zondag of dat ik de echo afwacht. Wat hebben jullie zelf gedaan, afgewacht of meteen vertelt?
Wij wilden eigenlijk wachten tot na de eerste echo (a.s. vrijdag), maar het werd al best lastig om het voor ons te houden, ook omdat de beide toekomstige oma's héél graag oma willen worden en dus elke keer vroegen naar kleinkinderen, zwanger raken etc, ik was als de dood dat ik me zou verspreken.
Dus wij hebben het met Vaderdag verteld aan de familie.

Onze beweegreden om het stil te willen houden was: als het mis gaat, moeten we weer iedereen langs. Maar aan de andere kant: gaat het mis en niemand weet het, dan is het helemaal vervelend.
Dus nu weten alleen ouders, broers/zussen en beste vrienden het, mooie compromis.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_128282408
Ik ga het vertellen denk ik zondag. Er komen pas vragen als ik dan niet aan de witte wijn zit! :P
  woensdag 26 juni 2013 @ 15:28:43 #94
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128282472
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ga het vertellen denk ik zondag. Er komen pas vragen als ik dan niet aan de witte wijn zit! :P
Ik heb gezegd dat ik geen alcohol mocht ivm een antibioticakuurtje O-)
pi_128282912
Ik ook volgens mij! Ik ben lekker naar de kapper geweest, nu idioot dikke enkels en voeten, ga maar ff op bed tv kijken. Ben ik nog een beetje gezellig als vriend thuiskomt vanavond. En hij heeft gewoon alle taart en koekjes mee! Waar is mijn taartje nou?

Spannend zand die eerste echo.
Voor de rest... Sorry!
pi_128282917
Dat gelooft niemand meer, toch? :D
pi_128282932
ah joh, blaasontsteking excuus doet het altijd!
  woensdag 26 juni 2013 @ 15:45:12 #98
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128283109
Blaasontstekingexcuus idd :Y
pi_128283239
Nee, bij mijn vrienden moet je wel met iets beters komen :D
pi_128283384
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:48 schreef Limone het volgende:
Nee, bij mijn vrienden moet je wel met iets beters komen :D
Ik heb er geen zin in dat er over door wordt gevraagd en hele verhalen van 'jaaa, dat heb ik pasgeleden ook gehad, bla bla bla'

Dan praat ik liever over zwangerschappen en babies. ;)
pi_128283415
Vaginale wratten.. dan houden ze hun mond wel ^O^
pi_128283461
quote:
12s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Limone het volgende:
:D
  woensdag 26 juni 2013 @ 15:56:26 #103
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128283516
quote:
Haha _O-
pi_128283623
Tnx allemaal voor de reacties op de watterpokken/5e ziekte verhaal. Met veel aandringen heb ik een afspraak kunnen krijgen bij de huisarts "het is gewoon een kinderziekte met vlekjes, gaat vanzelf over". Ja dat overgaan twijfel ik ook niet over :') maar bij gratie mogen we nu vrijdag komen.
pi_128283670
quote:
Hee joh, ik pleur bijna van mijn hoge bed!
pi_128283726
Suusz en Sylver en Elmo, zwellen jullie niet onwijs op nu? Ik krijg zowat striae op mijn enkels van het oprekken, de huid trekt echt.

Maarrrr... het kan geen kwaad laat ik me constant maar weer zeggen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:07:14 #107
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128283887
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Kiwisoep het volgende:
Suusz en Sylver en Elmo, zwellen jullie niet onwijs op nu? Ik krijg zowat striae op mijn enkels van het oprekken, de huid trekt echt.

Ik heb tot nu toe geluk gehad mbt vocht vasthouden, nog geen last gehad.
Betekent wel dat alle kilo's vooral vet (en een beetje baby) is :P

Lijkt me echt rot, vooral je benen/enkels aangezien je daar op steunt :{ Helpt het om je benen hoog te leggen?
pi_128283973
quote:
pi_128284114
Helpt ietsje, maar niet de moeite waard om de hele dag omhoog te houden. Uiteindelijk zijn ze toch opgezwollen. Ik heb nog hoop dat ik met baby een paar kilo vocht kwijt ben straks ;)
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:20:29 #110
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128284357
Een collega van mij was vorig jaar ook erg opgezwollen, maar scheelde idd een hoop kilo's na de bevalling :)

En steunkousen? De zomer is toch nog niet begonnen :P
pi_128284967
Ik heb nu nog steeds niets verteld tegen moeders en broer/zussen. Vnl omdat na / ten tijde van de MA de moeders hun mond niet stil hebben kunnen houden en er als gevolg daarvan veul meer mensen op de hoogte waren uiteindelijk dan ik me prettig bij voel. Jammer voor ze dus, maar door hun eigen toedoen moeten ze nu nog 4 weken wachten. Mijn leidinggevende hoort het ws pas bij 14 a 15 weken, omdat ze net voor de 12w grens 3,5 week op vakantie gaat.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128285001
Ik heb nu dus met 8 weken een echo en dan vertel ik het daarna ook op m'n werk. Als alles goed is dan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 16:56:57 #113
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128285904
Wij hebben het aan ouders+broers/zussen bij 5 weken al verteld. Schoonmoeders zei ook: we zijn er niet om alleen het geluk met elkaar te delen, maar juist ook de nare dingen. Leidinggevende bij 8 weken ivm plangesprekken :)

Examen ging denk ik wel ok.. krijg de uitslag over 6 weken :')

M'n bekken beginnen ook wel op te spelen, heb dus maar zo'n voedingskussen gekocht voor het slapen :)
pi_128285972
Fijn Gotc :) (van je examen, niet je bekken ;) )

wij hebben het aan de ouders redelijk snel (direct?) verteld
de broers en zussen en close vrienden rond 11 wkn geloof ik
en baas 12 wkn
pi_128286181
Ha Bubs, nette suikerwaarden dus :)

GotC, wat moet je lang wachten! Fijn dat je er een goed gevoel over hebt.

Ik heb het mijn moeder heel snel verteld, de test was bij wijze van net droog. Zus ook niet lang daarna en vader na een echo, schoonmoeder ook.
pi_128289466
Hier gewacht tot 6 weken voor ouders en schoonouders verteld ivm kerst-eten, dat kon niet anders en ik vond het heel fijn om mijn zorgen om de bloedingen te delen met mijn moeder. Ook twee van mijn vriendinnen heb ik het meteen verteld. De rest mocht wachten tot na 13 weken :)
pi_128292433
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Kiwisoep het volgende:

Vorige week tijdens de wat warmere dagen had ik echt last van vocht vast houden. Ik heb dat nog nooit gehad, dus was nieuw voor me dat ik geen enkels meer had en dat mijn been gewoon recht doorliep in mijn voet :o. Toen ook in twee dagen 2 kilo aangekomen. Paar dagen later was ik weer 1 kilo afgevallen, dus denk dat dat ook het vocht was.
Heb mijn ringen ook voor de zekerheid maar af gedaan. Laatste dagen valt het weer mee, alleen 's nachts en in de ochtend zijn mijn vingers en voeten weer dikker..
Kiwi, merk jij het dan ook met een extra toename in gewicht?

quote:
pi_128292845
Wij hebben het bij de eerste bij 8 weken oid verteld, na een goede echo.

Nu al bij 6 weken oid, aangezien ik zo misselijk was, dat ik niet wist hoe ik de kerstdagen door moest komen. Gelukkig de dag voor de kerst emesafene gekregen, en toen leefde ik weer een beetje. Maar daardoor het maar wel eerder verteld dan verwacht/gepland.
pi_128294091
Gelukkig heb jj het ook, ik heb eigenlijk niet op verhouding tot gewicht gelet, was laatst wel ineens 2 kilo minder. Maar ik heb nu fulltime geen enkels meer sinds een week of 2, slaap met een kussen onder mijn matras waardoor dit wat hoger is, helpt wel iets want sochtends is het iets minder.
pi_128297709
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef Cwen het volgende:
Hier gewacht tot 6 weken voor ouders en schoonouders verteld ivm kerst-eten, dat kon niet anders en ik vond het heel fijn om mijn zorgen om de bloedingen te delen met mijn moeder. Ook twee van mijn vriendinnen heb ik het meteen verteld. De rest mocht wachten tot na 13 weken :)
Jeej :)
Volgende keer zal je t ook wel heel snel weten Cwen :)
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:13:39 #121
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128299929
Goedenavond dames!

Ik meld me even met baby naast me, in bedje! O+

Vanmorgen is om 10.32 uur, via een gisteravond geplande keizersnede, onze tweede dochter geboren!!
Haar naam is Li.va Har.per, roepnaam Li.va. Ze is zooo mooi en lief en leuk! O+

pi_128300012
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Kiwisoep het volgende:
Gelukkig heb jj het ook, ik heb eigenlijk niet op verhouding tot gewicht gelet, was laatst wel ineens 2 kilo minder. Maar ik heb nu fulltime geen enkels meer sinds een week of 2, slaap met een kussen onder mijn matras waardoor dit wat hoger is, helpt wel iets want sochtends is het iets minder.
Oh, dat is wel beter dat dat helpt. Is bij mij weer wat lastiger, ik heb namelijk de bovenkant van mijn bed al iets omhoog ivm last van maagzuur. En als ik dan ook de onderkant omhoog doe voel ik me net een banaan zeg maar :p, ligt niet helemaal lekker.. Verkies dan toch m'n iets minder last van maagzuur boven de iets dunnere enkels :)
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:15:17 #123
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_128300063
*O* elmo *O* van harte gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:15:25 #124
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_128300068
O+ Wat is ze toch prachtig lieve Elmo. Ik heb vanmiddag meermaals even naar het fotootje gespiekt :D.
pi_128300123
Elmo gefeliciteerd met jullie 2e dochter! Mooie naam heeft ze gekregen O+ En tis een moppie!
Nu lekker bijkomen en genieten met zn vieren!
pi_128300133
Elmo, daar is ze dan *O* wat een mooi popje met een prachtige naam O+

Sterkte met herstellen van de ks.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:16:28 #127
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128300136
Wát een beauty, van harte gefeliciteerd en veel geluk!
pi_128300161
gefeliciteerd elmo *O* *O* *O* *O*
geniet ervan, dat jij ook maar snel opknapt!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_128300168
Oeh! Gefeliciteerd Elmo! Mooie naam en wat een dot van een dochter! O+
pi_128300179
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef Elmo76 het volgende:
Goedenavond dames!

Vanmorgen is om 10.32 uur, via een gisteravond geplande keizersnede, onze tweede dochter geboren!!

Oh Elmo, wat is ze mooi en wat heeft ze een mooie naam! O+

Ben benieuwd naar je verhaal, maar eerst genieten! :*
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:18:08 #131
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128300241
Gefeliciteerd Elmo! *O*
Wat een schatje en leuke naam! O+
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:18:17 #132
100412 mefke79
komt goed!
pi_128300253
Gefeliciteerd Elmo, prachtige naam voor een prachtige dochter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:18:53 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128300289
Feli Elmo met je wolk van een dochter en zusje *O*. Wat een knapperd! O+
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:24:15 #134
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128300643
Huuuuu Elmo, nou moet ik weer huilen! :'(

Gefeliciteerd voor jullie allemaal!
pi_128301073
Elio gefeliciteerd. Wat een mooie naam. En wat een mooi kindje O+
pi_128301152
Van harte Elmo *O* leuke naam!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:33:48 #137
11682 Moonah
Jolie femme
pi_128301262
Wauw Elmo! Gefeliciteerd! Superleuke naam. O+
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_128301412
Elmo gefeliciteerd met jullie 2 dochter.
pi_128301494
Elmo gefeliciteerd met jullie mooie dochter!
pi_128302173
Elmo, van harte gefeliciteerd! Ben heel benieuwd hoe het alsnog een geplande ks is geworden, maar dat komt nog wel. Geniet!
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:55:17 #141
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128302668
Elmo gefeliciteerd *O*
Mooie meid, mooie naam O+
pi_128302814
Jaaaa een nieuw buurmeisje, eindelijk kwam ze dan buiten spelen! *O*
Van harte samen, geniet ervan O+
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:03:14 #143
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_128303203
Elmo, wat een prachtige naam en wat een zoet kindeke <3
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:10:56 #144
381212 Gulara
From the future
pi_128303623
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef Elmo76 het volgende:
Goedenavond dames!

[ afbeelding ]
Wat een prachtig kind met prachtige naam! O+ Gefeliciteerd! *O*
pi_128304455
Wauw Elmo, gefeliciteerd!
pi_128304530
Ik ben een dagje verminderd online en er gebeurd hier van alles :D :D

Kiwi, Ik wilde wel graag een 9 juli baby! O+ Vriendin is 4 juli uitgerekend en zij had beloofd me een verjaarsbaby te geven. Ze is het zwanger zijn een beetje zat, dus ik heb officieel toestemming gegeven om eerder te bevallen ;)

Fijn een goeie echo Sethiwe O+ En mbt de 'dozen'. Ik kreeg ook vrij snel uitnodigingen om deze op te komen halen.

GotC, hoe is je examen gegaan?

Hillie, hier is er ook het een en ander mis gegaan met dozen aanvragen. Kreeg vandaag mn 2e prenatal uitnodiging binnen.

YAY Sylver & Suusz, verlof!!

f_r, klote he dat fietsen! Ik zat 'toen' vol verbazing de posts van ik geloof Suiker te lezen, dat ze met 41 weken nog vrolijk op de fiets sprong om naar de vk te gaan.

Jeetje zand... Klote dat zenuwachtig zijn :*

Hele mooie waardes bubs, wel fijn dat je thuis mocht prikken.

Gefeliciteerd met je meisje Elmo! Wat een lief bekkie!! O+ *O* En een schitterende naam!
Haar 1e naam had de naam voor Olli geweest als hij een zij was geweest
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:34:09 #147
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_128304658
Elmo & Brabo van harte gefeliciteerd! O+ O+ O+
A grand adventure has begun.
pi_128304752
Van harte Elmo! Prachtige naam O+ O+
voorspoedig herstel gewenst :)
:)
pi_128304835
Van harte gefeliciteerd Elmo! Wat een mooi meisje O+
pi_128304892
Elmo *O* daar is je mooie meisje O+
Wat een mooie namen heeft ze zeg! Geniet maar lekker van jullie gezin. 2 meisjes is zo tof!
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:39:04 #151
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_128304902
Gefeliciteerd elmo en brabo met jullie dochter en zusje. Bijkomem,herstellen en vooral genieten!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_128305412
Elmo van harte!! *O* Tis een mopje O+
pi_128305935
Gefeliciteerd elmo! Wat een mooie meid en wat een mooie naam!
Geniet er maar lekker van!
pi_128306051
Van harte Elmo *O*
pi_128306522
Elmo, ze is prachtig O+ en haar naam past bij haar! Gefeliciteerd.
pi_128307083
Elmo, ze is er! Van harte *O*
pi_128309214
*Zucht* 1 schaapjes, 2 schaapjes... 3e nacht in een rij dat is inmiddels flink wat shoarma geworden :(
  donderdag 27 juni 2013 @ 06:42:14 #158
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128309642
Elmo, wat een prachtig meisje! O+ Gefeliciteerd! *O* mooie namen ook!
pi_128309665
Gefeliciteerd Elmo!
pi_128309719
Geweldig, gefeliciteerd :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_128309737
Elmo, gefeliciteerd met jullie mooie meisje! *O*
Mooie naam ook.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_128309778
Elmo *O* wat kijkt ze lekker de wereld in O+ van harte!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128309856
Elmo; gefeliciteerd met je mooie meisje!
pi_128309863
Elmo, gefeliciteerd met je mooie dame!
  donderdag 27 juni 2013 @ 07:34:01 #165
35189 Troel
scherp en bot
pi_128309893
gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_128310042
Elmo wat een prachtig meisje met een prachtige naam. Gefeliciteerd nu kan het genieten echt gaan beginnen. Ben benieuwd naar de reden van de geplande ks.
pi_128310061
Gefeliciteerd Elmo :) Wat een lekker meiske zeg met een prachtige naam!
  donderdag 27 juni 2013 @ 08:04:07 #168
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128310156
Elmo O+. Wauw, van harte! Wat een knapperd en ik vind haar naam ook zo leuk! Genietze O+
pi_128310205
Elmo gefeliciteerd!! *O* wat is ze mooi!
  donderdag 27 juni 2013 @ 08:10:40 #170
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_128310225
Gefeliciteerd Elmo *O* Mooi meisje heb je geproduceerd O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_128310356
Gefeliciteerd Elmo! Mooie originele naam ook!
pi_128310393
Gefeliciteerd Elmo!
  donderdag 27 juni 2013 @ 08:27:59 #173
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_128310400
Elmo van harte gefeliciteerd! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 27 juni 2013 @ 08:34:51 #174
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128310486
Elmo gefeliciteerd met je mooie meisje *O* Leuke naam ook
  donderdag 27 juni 2013 @ 08:36:21 #175
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128310515
Bluh, ik voel me niet zo fit. Weer. :( Het is toch zo dat je als zwangere een lagere weerstand hebt?
pi_128310682
Elmo, gefeliciteerd! Wat een mooi meisje! Geniet ervan samen! En een goed herstel van de ks!
pi_128310760
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 08:36 schreef GotC het volgende:
Bluh, ik voel me niet zo fit. Weer. :( Het is toch zo dat je als zwangere een lagere weerstand hebt?
bah, niet ziek worden hoor!
pi_128310773
Proficiat Elmo met je mooie dochter! *O*
pi_128310794
Daar zijn we weer! Na een overweldigende 3.5 uur slaap. Zal vast genoeg zijn voor vandaag :') Ziek GotC? Snot, Of écht ziek?
pi_128310829
Even wat anders: ik ben nu bijna 6 weken zwanger. Vorige week had ik best veel last van trekkerig gevoel onder in de buik en liezen (denk van groei baarmoeder ofzo?) en gespannen borsten. Dat is nu helemaal weg. Tepels hooguit een beetje gevoelig.
Meer mensen die dit hebben gehad maar dat alles toch goed was? Het is nu zo anders allemaal. Vorige zwangerschap vanaf het begin erg misselijk, nu nergens last van.
pi_128311020
ja hoor nummer zoveel, dat zegt niks :)
Bij mijn eerste heb ik nergens last van gehad de hele zwangerschap (behalve maagzuur na 20 wkn ofzo)

En bij deze zijn er ook weken bijgeweest dat ik helemaal niks voelde wat op een zwangschap kon duiden.
  donderdag 27 juni 2013 @ 09:08:14 #182
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128311076
@Bla, doe m'n best! :+
@Hillz, zoveel slaap? :P Geen koorts hier iig, maar wel flinke hoofdpijn, hoofd vol snot, zere keel.. :{
@nummer_zoveel, yup! Ik had helemaal geen last van..nja, wat dan ook eigenlijk. Vanaf 8 weken wat misselijk, maar niks echt bijzonders :). Maakt onzeker hè, niks voelen? :*
  donderdag 27 juni 2013 @ 09:20:22 #183
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128311328
Elmo en Brabo gefeliciteerd met jullie prachtige tweede dochter!!
pi_128311445
Dank voor de reacties. :)

Je leest zo veel op internet dat je je al snel zorgen gaat maken he...
  donderdag 27 juni 2013 @ 09:32:52 #185
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128311591
quote:
7s.gif Op donderdag 27 juni 2013 09:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dank voor de reacties. :)

Je leest zo veel op internet dat je je al snel zorgen gaat maken he...
Ja.. Het internet is erg fijn voor informatie, maar mensen schrijven helaas het liefste over dingen die niet goed zijn gegaan.
pi_128312119
NZ, geen zorgen, dat kan allemaal prima!

GotC, ja, je afweersysteem staat een tandje lager omdat je baby voor 50% uit vreemd DNA bestaat en het lichaam het niet moet afstoten. Helaas houdt dat idd ook in dat virussen, bacterieën en schimmels wat meer kans krijgen dan normaal :(.

Hilz, dat is niet veel! Ik slaap nog steeds lang , wordt wel vaker wakker en merk nu dat m'n buik zo zwaar is, dat hij aan m'n (kapotte want diastase) buik en (overbelaste want BI) rugspieren trekt bij het op m'n zij slapen. Dat is best pijnlijk, vanavond dus een kussen eronder!
pi_128312157
Hier ook snotterig en zere keel. :( al gaat t al iets beter dan begin van de week.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128312208
Jaaaaa Elmo, daar is ze dan! Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! *O* Ik hoop dat je een spoedig herstel hebt en lekker kunt genieten.

:* voor de zieken en slechtslapenden.
pi_128312215
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 08:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

bah, niet ziek worden hoor!
ja :(

Ik ben nooooooooit ziek, maar in het eerste trimester was ik potdomme drie keer 'grieperig'. Blegh.
pi_128312286
Gefeliciteerd met jullie mooie dochter Elmo *O*
  donderdag 27 juni 2013 @ 10:04:00 #191
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128312356
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 09:55 schreef Cwen het volgende:
NZ, geen zorgen, dat kan allemaal prima!

GotC, ja, je afweersysteem staat een tandje lager omdat je baby voor 50% uit vreemd DNA bestaat en het lichaam het niet moet afstoten. Helaas houdt dat idd ook in dat virussen, bacterieën en schimmels wat meer kans krijgen dan normaal :(.

Hilz, dat is niet veel! Ik slaap nog steeds lang , wordt wel vaker wakker en merk nu dat m'n buik zo zwaar is, dat hij aan m'n (kapotte want diastase) buik en (overbelaste want BI) rugspieren trekt bij het op m'n zij slapen. Dat is best pijnlijk, vanavond dus een kussen eronder!
Ah, dat is nog eens een goede uitleg! Zo had ik het nog niet bekeken :)

En dat klinkt flink pijnlijk.. Ik heb gisteren zo'n voedingskussen bij de Hema gekocht, waar je heerlijk mee kan slapen. Zo dus:

Goed voor de BI! Kreeg ik ook als tip van m'n MIB trainster gisteravond.
  donderdag 27 juni 2013 @ 10:07:52 #192
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128312437
Ik heb ook al een hele tijd een innige relatie met mijn voedingskussen :+
Sleep 'm ook het hele huis door, want het zit ook lekkerder op de bank als ik 'm achter mijn rug leg :)
pi_128312499
Ik zie jullie voor me, dikke buik, snotterend en moe, waggelend met een voedingskussen door het huis strompelen hihi
pi_128312518
Ik slaap ook met voedingskussen. Heb deze gekregen maar tegen de tijd dat baby er is moet er een nieuwe komen, zo eentje met balletjes. Deze heeft namelijk wat platte gedeelten :')
  donderdag 27 juni 2013 @ 10:22:51 #195
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128312790
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:10 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik zie jullie voor me, dikke buik, snotterend en moe, waggelend met een voedingskussen door het huis strompelen hihi
Wat erg dat dit beeld waarschijnlijk helemaal klopt bij mij, vooral als ik net ben opgestaan :@ :D

quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:11 schreef Mabawa. het volgende:
Ik slaap ook met voedingskussen. Heb deze gekregen maar tegen de tijd dat baby er is moet er een nieuwe komen, zo eentje met balletjes. Deze heeft namelijk wat platte gedeelten :')
Ik kwam er na een tijdje pas achter dat hij uit twee losse gedeeltes bestaat, nadat ik 's nachts na 1200 keer draaien en de kussen meeslepen er achter kwam dat het onderste deel de andere kant op stond dan het bovenste deel .. En hij in het midden helemaal in elkaar verstrengeld zat :P

Nu moet ik 'm elke keer aanelkaar duwen, anders zit er precies een gat waar mijn knieeen zitten en dat ligt niet zo lekker. Hoop dat ik 'm nog wel gewoon fatsoenlijk als voedingskussen kan gebruiken :P

Die met balletjes heeft balletjes als vulling? Die ben ik nog niet tegengekomen, misschien is die beter :)
  donderdag 27 juni 2013 @ 10:24:58 #196
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128312843
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:07 schreef Sylver_ het volgende:
Ik heb ook al een hele tijd een innige relatie met mijn voedingskussen :+
Sleep 'm ook het hele huis door, want het zit ook lekkerder op de bank als ik 'm achter mijn rug leg :)
Ik dus ook _O- Kan eindelijk weer redelijk normaal opstaan van de bank!
pi_128313058
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:22 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Die met balletjes heeft balletjes als vulling? Die ben ik nog niet tegengekomen, misschien is die beter :)
Ja, lijkt me een stuk fijner, zag er een bij babydump. Die van mij is van de hema en met dons(?) vulling, ofzo, dus dat hoopt zo lekker op. Ben 's nachts ook regelmatig aan het draaien en kloppen op dat ding om de vulling te verdelen.
  donderdag 27 juni 2013 @ 10:37:32 #198
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128313176
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:32 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Ja, lijkt me een stuk fijner, zag er een bij babydump. Die van mij is van de hema en met dons(?) vulling, ofzo, dus dat hoopt zo lekker op. Ben 's nachts ook regelmatig aan het draaien en kloppen op dat ding om de vulling te verdelen.
Die van de Hema heb ik idd ook, morgen eens kijken of ze ook 1 met balletjes hebben bij de Prenatal :)
pi_128313188
je kunt die balletjes ook los kopen
dus als er een rits zit in degene die je al hebt vervang je gewoon de inhoud ;)
  donderdag 27 juni 2013 @ 10:42:21 #200
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128313333
Geen rits helaas, dat was wel handig geweest!
pi_128313441
Elmo! Gefeliciteerd *O* !
Wat een mooie meid en naam!
Geniet, en laat je verwennen de komende dagen!

Mijlpaal! Ik heb de verloskundige gebeld, was nog een heel gedoe. Verloskundige praktijk waar ik onder controle wilde doet geen bevallingen in het ziekenhuis waar ik mogelijk zou willen bevallen. Flink wezen rond bellen en een goede vervanger gevonden! 17 juli eerste afspraak + echo O+ !
♥ J & S
pi_128313811
Oohw een boel snottebellen dus! Beterschappies :*
Ik hou me wel bezig vandaag... Boel klusjes op de planning. Vriendje staat erop dat ik VANDAAG de vluchttas klaar maak. Dus dat heb ik maar braaf bovenaan het lijstje geschreven.

Oh en Olli heeft de hik (denk ik) tablet in hand op buik hupst om de zoveel seconden de lucht in :D
Zondag op maandag gaan we ook nog een nachtje logeren... Leuk geboekt via vakantie veilingen. In een fletcher hotel. Blijkt het een mystery overnachting te zijn. Dus óf we logeren in Brielle, zo'n 20 minuutjes op de fiets verderop, of in Friesland :D (of ergens daar tussenin)
pi_128313887
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:45 schreef klaprooss het volgende:
Elmo! Gefeliciteerd *O* !
Wat een mooie meid en naam!
Geniet, en laat je verwennen de komende dagen!

Mijlpaal! Ik heb de verloskundige gebeld, was nog een heel gedoe. Verloskundige praktijk waar ik onder controle wilde doet geen bevallingen in het ziekenhuis waar ik mogelijk zou willen bevallen. Flink wezen rond bellen en een goede vervanger gevonden! 17 juli eerste afspraak + echo O+ !
Spannend! Hier staat de eerste echo voor de 18e gepland, maar ik ga nog proberen 'm een weekje eerder gepland te krijgen (ze zitten nu vol maar hebben vaak veel afzeggers).
  donderdag 27 juni 2013 @ 10:58:21 #204
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128313891
Zo'n voedingskussen gebruik je die ook met flesvoeding?
Misscxhien toch naar kijken, kan me meestal maar met veel moeite omdraaien in bed.

Hebben jullie een klamboe voor de maxi cosi?

*Ik ga straks weer even flink inslaan bij babydump en vroeg me af of het nodig is?
pi_128313977
Oh Hilz wat leuk zo'n mystery overnachting! Al hoop ik niet dat het het Fletcher hotel in Amsterdam is.. :X
pi_128314021
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Spannend! Hier staat de eerste echo voor de 18e gepland, maar ik ga nog proberen 'm een weekje eerder gepland te krijgen (ze zitten nu vol maar hebben vaak veel afzeggers).
Dat is al heel snel :) En heb je ook een grotere kans dat je hartje ziet kloppen! O+
pi_128314059
Ja. Ik heb kussen ook met fv gebruikt. Is ook fijn om dan onder je arm te vouwen. Of om baby heen in de box.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128314063
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef Limone het volgende:

[..]

Dat is al heel snel :) En heb je ook een grotere kans dat je hartje ziet kloppen! O+
:Y ik ben dan 9 weken, weekje eerder zou dus ook goed kunnen ;).
pi_128314067
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:01 schreef Limone het volgende:
Oh Hilz wat leuk zo'n mystery overnachting! Al hoop ik niet dat het het Fletcher hotel in Amsterdam is.. :X
Is die slecht?
pi_128314085
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:03 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

:Y ik ben dan 9 weken, weekje eerder zou dus ook goed kunnen ;).
Ooooooh ik dacht dat je dan zeven weken was..
pi_128314105
quote:
17s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo'n voedingskussen gebruik je die ook met flesvoeding?
ik heb het geprobeerd, maar vondt het maar een onding..dus daarom dit x ook geen aangeschaft..al zpu het met slapen wel handig zijn

en wij hadden vorig jaar ook zo'n mystery hotel..maar ik hou niet van verassingen dus ben direct een speurtocht gestart naar welk hotel het zou zijn..en ik had gelijk :)
pi_128314129
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef Limone het volgende:

[..]

Ooooooh ik dacht dat je dan zeven weken was..
Nee joh, ben morgen al zes weken O+.
Gaat toch best nog wel hard ;).
pi_128314132
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:03 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Is die slecht?
Ongezellig. Lijkt mij.. Op de A9 en bij de Bijlmer foodstrip.
pi_128314194
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:05 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Nee joh, ben morgen al zes weken O+.
Gaat toch best nog wel hard ;).
Superhard! Nee, dan zou ik het ook proberen te verschuiven! En gezien je geschiedenis helemaal niet zo gek. Werd daar niets over gezegd?
pi_128314261
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:07 schreef Limone het volgende:

[..]

Superhard! Nee, dan zou ik het ook proberen te verschuiven! En gezien je geschiedenis helemaal niet zo gek. Werd daar niets over gezegd?
Jawel, maar ze zitten vol ... ze zei dat ik gewoon af en toe moet terugbellen om te kijken of er nog afzeggers zijn ;)
Komt vast goed, en anders gaan we de 18e voor het eerst babyspieken :Y.
Met 9 weken is vast ook meer te zien dan met 8? :)
pi_128314393
Ach... afzeggers. Daar word ik ook een beetje verdrietig van. Ja met negen weken is -ie weer 2x zo groot! *)
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:19:27 #217
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128314641
Dan zet ik zo'n kussen toch maar op de lijst :Y. In de bank ook wel handig.

Afzeggers is wel een beetje verdrietig ja.

Rond die tijd groeien ze erg hard.
pi_128314665
Oh maar ze bedoelde volgens mij geen verdrietige afzeggers, ze zei dat veel mensen nog snel iets hadden ingepland voor hun vakantie, en dan op het laatste moment toch bedenken dat het niet goed uitkomt. Zulke afzeggers ;).
Maargoed, genoeg daarover :Y).
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:20:05 #219
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128314675
Zand, je bent al gewoon 6 weken :o Hoop dat je eerder mag voor je echo :)

Omdraaien in bed met zo'n kussen is ook een stunt trouwens :+ Maar ik stond vanmorgen op zonder al te veel pijn, dus dat is het al waard.
pi_128314788
Beterschap voor alle zieken
Hilz dat is wel een slechte nacht. vanmiddag nog tijd om te slapen?
Zand je gaat megahard al.

Ik had gisteren een eindmusical met afsluitende laatste avond erbij. Ik ben niet tot het einde gebleven en toen ik eenmaal een half uur in bed lag kon ik sprinten naar de wc en ik had daar op 2 glaasjes ranja na niks gegeten of gedronken. En ik ben nu nog beroerd dat wordt vrijdagavond nog wat dan hebben we een bruiloft.
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:25:59 #221
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128314889
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:20 schreef GotC het volgende:

Omdraaien in bed met zo'n kussen is ook een stunt trouwens :+ Maar ik stond vanmorgen op zonder al te veel pijn, dus dat is het al waard.
Je moet me zien opstaan, mijn eerste meters van de dag zijn niet erg snel en ik vloek van de pijn :+.
Mijn man heeft er meestal wel lol om :')
pi_128314926
ELMO!!!! *O* Daar is ze dan eindelijk! Robinson, wat ben je een mooi schatje!
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:27:53 #223
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128314943
quote:
17s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Je moet me zien opstaan, mijn eerste meters van de dag zijn niet erg snel en ik vloek van de pijn :+.
Mijn man heeft er meestal wel lol om :')
Ah herkenbaarheid O+ :+
Vind je op 1 been staan om broek/sokken aan/uit te trekken ook zo leuk?
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:30:08 #224
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128315044
Wanneer is het ook alweer de bedoeling dat je een zeiltje op je matras legt? Het lijkt me ontzettend irritant slapen, dus ben het lekker aan het uitstellen :P
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:33:50 #225
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128315179
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:27 schreef GotC het volgende:

[..]

Ah herkenbaarheid O+ :+
Vind je op 1 been staan om broek/sokken aan/uit te trekken ook zo leuk?
Yep, ik moet het gewoon zittend doen, maar soms vergeet ik dat :')
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:35:11 #226
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128315224
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor alle zieken
Hilz dat is wel een slechte nacht. vanmiddag nog tijd om te slapen?
Zand je gaat megahard al.

Ik had gisteren een eindmusical met afsluitende laatste avond erbij. Ik ben niet tot het einde gebleven en toen ik eenmaal een half uur in bed lag kon ik sprinten naar de wc en ik had daar op 2 glaasjes ranja na niks gegeten of gedronken. En ik ben nu nog beroerd dat wordt vrijdagavond nog wat dan hebben we een bruiloft.
Ah nee ;( Was het misschien een te lange dag? Misselijk door vermoeidheid?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sylver_ op 27-06-2013 11:40:37 ]
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:35:49 #227
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128315246
quote:
17s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Yep, ik moet het gewoon zittend doen, maar soms vergeet ik dat :')
Ik dus ook :') Of ben gewoon te eigenwijs. Volgens m'n collega's ben ik lichamelijk wel zwanger, maar in m'n hoofd nog niet. Klopt redelijk!

@Sylver, volgens mij vanaf 37 weken oid ;) Badhanddoek eroverheen (of een topmatras ipv zeiltje) en slapen maar!
pi_128315266
ik heb tegenwoordig alleen als ik opsta, of me omdraai ofzeen andere beweging dat mijn spieren in mijn buik iets raars doen..net alsof je een elastiekje uitrekt en loslaat op je buik..auw! manlief schrikt zich zteeds kapot. :')

fr dat is balen zeg!
pi_128315278
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Ah nee ;( Was het misschien een te lange dag?
Voor mij is momenteel al veel te veel. Maar ik vond de uitnodiging zo lief dat ik wel even wilde gaan. Daarvoor had ik nog een verjaardag dus ik ben van daaruit meteen door gegaan. Vandaag maar heel rustig aan doen. Heb net enkele gestreken en daar laat ik het bij. Want morgen heb ik heel de dag Ean en daarna eem bruiloft.
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:37:44 #230
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128315316
FR, wat een drukke dagen! Klote dat het zo'n uitwerking heeft op je lichaam hè? :*

Bla, je banden zijn lekker bezig dus? :D
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:38:32 #231
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128315344
Teennagels knippen blijft een leuke uitdaging :P

quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik dus ook :') Of ben gewoon te eigenwijs. Volgens m'n collega's ben ik lichamelijk wel zwanger, maar in m'n hoofd nog niet. Klopt redelijk!

@Sylver, volgens mij vanaf 37 weken oid ;) Badhanddoek eroverheen (of een topmatras ipv zeiltje) en slapen maar!
Ah mooi, kan ik het nog een weekje uitstellen :P
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:39:52 #232
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128315398
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef Sylver_ het volgende:
Teennagels knippen blijft een leuke uitdaging :P

[..]

Ah mooi, kan ik het nog een weekje uitstellen :P
Schoenen aandoen ook :{ Gisteren ballerina's gekocht om veters te vermijden :+
pi_128315403
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef GotC het volgende:
FR, wat een drukke dagen! Klote dat het zo'n uitwerking heeft op je lichaam hè? :*

Bla, je banden zijn lekker bezig dus? :D
ah dat zijn dus de banden..ik dacht al dat het gewoon mijn buikspieren waren die uitgerekt werden ofzo
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:42:55 #234
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128315507
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:36 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Voor mij is momenteel al veel te veel. Maar ik vond de uitnodiging zo lief dat ik wel even wilde gaan. Daarvoor had ik nog een verjaardag dus ik ben van daaruit meteen door gegaan. Vandaag maar heel rustig aan doen. Heb net enkele gestreken en daar laat ik het bij. Want morgen heb ik heel de dag Ean en daarna eem bruiloft.
Oef, maar dat zijn sowieso al drukke dagen, laat staan als je je niet goed voelt.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Schoenen aandoen ook :{ Gisteren ballerina's gekocht om veters te vermijden :+
Haha ja, veters strikken doe ik al heel lang niet meer :P

quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

ah dat zijn dus de banden..ik dacht al dat het gewoon mijn buikspieren waren die uitgerekt werden ofzo
Klinkt als bandenpijn, idd :Y
pi_128315642
Geen Amsterdam, Friesland of Brielle...
Fletcher Hotel-Restaurant Du Commerce in Middelburg is het geworden... Zier er wel leuk uit O+

Misschien thuis iets verkeerds gegeten FR?
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:48:19 #236
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128315759
Middelburg lijkt me wel een leuke stad :)
pi_128315828
ziet er indd leuk uit ja :)
pi_128315858
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef Sylver_ het volgende:
Wanneer is het ook alweer de bedoeling dat je een zeiltje op je matras legt? Het lijkt me ontzettend irritant slapen, dus ben het lekker aan het uitstellen :P
Gewoon zo'n waterdichte molton van de ikea halen, merk je niks van :).
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:51:59 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128315916
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Gewoon zo'n waterdichte molton van de ikea halen, merk je niks van :).
QFT! Hij ligt er nog op geloof ik :').
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:53:41 #240
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128315986
Oh! Goed idee, dat kraakt niet zo!

Edit: oh nee, mijn matras is 160 x 210 :{
pi_128316156
Elmo gefeliciteerd met jullie mooie dochter!
Wat een plaatje O+ en wat een leuke naam heeft ze gekregen.

Ik ben weer een beetje opgeknapt, dus morgen en zaterdag weer aan het werk. En dan heb ik 3 weken vakantie *O*
pi_128316378
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:53 schreef Sylver_ het volgende:
Oh! Goed idee, dat kraakt niet zo!

Edit: oh nee, mijn matras is 160 x 210 :{
Koop de 160x200 en knip aan één kant het elastiek in de hoeken door, past prima :Y.
pi_128316605
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Hilzillah het volgende:
Fletcher Hotel-Restaurant Du Commerce in Middelburg is het geworden... Zier er wel leuk uit O+

Was het maar waar. Ik kots tot het einde door en als ik pech heb nog over het einde.

Middelburg is wel een leuke stad geniet ervan.
  donderdag 27 juni 2013 @ 12:12:04 #244
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128316670
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:03 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Koop de 160x200 en knip aan één kant het elastiek in de hoeken door, past prima :Y.
Ah bedankt! Dat ga ik doen ^O^
pi_128316794
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Hilzillah het volgende:

*O* Ziet er heel leuk uit!
pi_128317816
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:10 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Was het maar waar. Ik kots tot het einde door en als ik pech heb nog over het einde.

Middelburg is wel een leuke stad geniet ervan.
Nog steeds joh!! :o Ik dacht dat het over of iig minder was!
pi_128317848
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:42 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Nog steeds joh!! :o Ik dacht dat het over of iig minder was!
Helaas dat gaat echt niet meer stoppen.
Dat is ook echt de reden dat ik hierna echt geen kinderen meer wil.
pi_128318358
Hillz veel plezier in Middelburg. Volgende keer vakantie is met een baby, dus nu nog ff genieten van de quality time met je lief.

Voedingskussen hier tegen woordig ook mn beste vriend in bed. Al ben ik nu op vakantie en ligt dat ding nog thuis, en daar heb ik best wel spijt van. Die met balletjes is het fijnst die blijft beter in vorm als je baby er op ligt
  donderdag 27 juni 2013 @ 12:58:16 #249
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128318419
Leuk Hillz! Lijkt me wel wat, een mystery overnachting. Hoe/waar regel je dat?
pi_128319656
via vakantie veilingen GotC, wel heel goed opletten hoe het staat met de bijkomende kosten. Staat heel duidelijk aangegeven dus geen verrassingen. Deez gewonnen op 25 eurie + 5 euro vakantieveiligenwinst. Het is wel maar 1 nachtje.

En ik merk wel dat ik slecht geslapen heb.. Heb boel cruciale posts gewoon gemist :@

Angela bijna vakantie *O* ga je nog wat doen?

Dat kan ik me heel goed voorstellen fr. 9 maanden ziek zijn is verschrikkelijk.

Ik ben ook niet zo van de verrassingen Bla, had al een hotel uitgezocht en toen ik wilde boeken las ik dat het om een mystery trip ging :')

zand, zou je geen 'pret' echo kunnem doen... Die zijn vaak wel op heel korte termijn te plannen. Dan hoef je niet af te wachten of ze misschien tussendoor een plekje voor je hebben.

Ik vind dat gewoon zo'n debiel gevoel Martine, .. Het feit dat ik niet meer alleen ben. (ik weet, ben samen met vriendje maar dat is toch anders. Die zou, god verhoede het, bij me weg kunnen gaan) dus ook nooit meer 'alleen' op vakantie O+
pi_128320466
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 12:58 schreef GotC het volgende:
Leuk Hillz! Lijkt me wel wat, een mystery overnachting. Hoe/waar regel je dat?
via hotelspecials ook.
heb er net ook eentje geboekt :)
pi_128321205
Hillz, je kind kan gewoon bij oma logeren hoor ;)
pi_128321208
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef Hilzillah het volgende:

Angela bijna vakantie *O* ga je nog wat doen?

Vriendje gaat het dak + bovenverdieping verbouwen,
Maar geloof dat er mooi weer word verwacht dus daar ga ik mooi van genieten
*)
En nog wat tripjes naar babypark of babydump enzo..
En in de laatste week hebben we de 20 weken echo en hopen we te horen wat het wordt ;)
Oja en laatste weekend nog feestweekend hier. (Paalzitten)
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:35:59 #254
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128322067
Lijkt me niet lekker zitten, zo'n paal :D

Wordt er echt mooi weer verwacht? *O*
pi_128322170
:Y >20 graden en droog
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:42:03 #256
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128322319
Jurkjesweer! *O*
pi_128322345
quote:
12s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:35 schreef Sylver_ het volgende:
Lijkt me niet lekker zitten, zo'n paal :D

Mij ook niet, maar ze zitten er van vrijdag tot zondagavond op :X
Maar alleen mannen mogen dat ;)
En wij staan dan in de kroeg ( ik vooral buiten bij de kroeg want vind het niks om met die drukte binnen te staan met mijn zwangere buik) of op de dijk
pi_128322601
Het paalzitten is erg gezellig hoor ik van vrienden. Maar ook dit jaar sla ik weer over. Al die drukte kan ik tijdens mn zwangerschap al helemaal niet meer hebben. Net ook het zwembad uit gegaan omdat ik de drukte van een schoolreisje niet kon hebben. Werd ook telkens belaagd door een verstandelijk beperkt meisje die steeds aan mn buik wilde voelen. Voordeel is wel dat ik dus nu weet dat ik er zwanger uit zie en niet gewoon dik ;)
pi_128323102
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:13 schreef zandsculptuur het volgende:
Hillz, je kind kan gewoon bij oma logeren hoor ;)
Het eerste logeeruitje is al geboekt ;) Vinden de oma's leuk!! :D

Aanwijzingen geven he Angela, beetje naar rechts beetje naar links, goedzo!

Bla ook mystery logeren :D Of van te voren uitgekozen logeren?

Ik zit zo eens een beetje te kijken naar 'eerste pakjes'. Hoe erg kan je er vanuit gaan dat het spookje in een maatje 50 past, als Star zegt dat hij nu al 2451 gr zou moeten wegen. Ik zou het eeuwig zonde vinden om hét pakje te vinden en dat mijn olifantje er dan niet in past.
pi_128323240
Ik durf het niet te zeggen.
Mijn spook paste haar 1e pakje pas 2mnd later
pi_128323272
Dan koop je er twee? Ik ben er zelf heilig van overtuigd dat ik een Nellie The Elephant-je aan het bakken ben, maar ze zou zomaar wel gewoon in 50 kunnen passen..
pi_128323477
Vriendje had zijn 'heart set' op een Hugo Boss pakje. Ik verklaar hem voor gek, en helemaal als je dat in 2 maten moet kopen :D :D

Fr, ze was dus een mini spookje O+

Ik denk dat ik dan idd voor 2 'goedkope' pakjes ga.
pi_128323538
Ze was idd een mini spookje. Het kleinste maatje wat ze toen heeft aangehad doe ik ook nooit weg.
pi_128323557
Had je dat al bij je of moest je dat nog gaan kopen?
pi_128323624
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef Hilzillah het volgende:
Had je dat al bij je of moest je dat nog gaan kopen?
Ik had helemaal niets mee. Ze zou nog helemaal niet mogen komen. En toen ze er wel was mocht ze nog geen kleertjes aan. Mijn zus is nog wel toen ik nog zonder baby in het z-huis lag maatje 44 wezen kopen. Uiteindelijk had ze maatje 42 aan die ik via fok cadeau gekregen heb.
pi_128323730
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik had helemaal niets mee. Ze zou nog helemaal niet mogen komen. En toen ze er wel was mocht ze nog geen kleertjes aan. Mijn zus is nog wel toen ik nog zonder baby in het z-huis lag maatje 44 wezen kopen. Uiteindelijk had ze maatje 42 aan die ik via fok cadeau gekregen heb.
Ach gossie... Te vroeg dus... Maatje 42 is heel heel heel klein.

Ik vind deze helemaal geweldig.. Vriendje vind het natuurlijk helemaal niks :')
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:18:14 #267
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128323773
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik zit zo eens een beetje te kijken naar 'eerste pakjes'. Hoe erg kan je er vanuit gaan dat het spookje in een maatje 50 past, als Star zegt dat hij nu al 2451 gr zou moeten wegen. Ik zou het eeuwig zonde vinden om hét pakje te vinden en dat mijn olifantje er dan niet in past.
Ik heb ook al in m'n hoofd dat Bob mogelijk niet eens in 50 gaat passen. En tóch heb ik een eerste pakje in maat 50 klaarliggen :P Maar er gaat een maat 50 en 56 mee in de tas :)
pi_128323798
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind het wel een schattig pakje
pi_128323851
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:18 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb ook al in m'n hoofd dat Bob mogelijk niet eens in 50 gaat passen. En tóch heb ik een eerste pakje in maat 50 klaarliggen :P Maar er gaat een maat 50 en 56 mee in de tas :)
Ik heb sowieso een maatje 50 & 56 outfitje in mn tas gepakt, maar het is zegmaar niet hét pakje. Ik ben wel een halfje wat dat betreft. Alles op lexografische volgorde nog los verpakt in zakjes in de tas
pi_128323869
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik vind het wel een schattig pakje
Ik heb hem stiekem ook gewoon gekocht :D
pi_128323896
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jaaaaa! Dat was ook mijn optie voordat we het geslacht wisten.. Eigenlijk twijfel ik er nog steeds wel over.. Wel heel erg leuk dat je vriend een menig heeft over het eerste pakje. O+ Die van mij...uh... niet zeg maar :')
pi_128323918
Ze hebben ook een meisjes variant, met een uiltje O+
En die mening is ook maar zo-zo. Hij heeft een poging gedaan tot zoeken en laat het nu aan mij over, om dan vervolgens alles stom te vinden :{
pi_128324027
Hier wordt er ook niet meegedacht evenals met het zoeken naar een geboortekaartje.
En ik wil dat hij mee zoekt. Ik vind het al moeilijk zat.
pi_128324055
off topic

[ Bericht 96% gewijzigd door F_r op 27-06-2013 15:33:31 ]
pi_128324104
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier wordt er ook niet meegedacht evenals met het zoeken naar een geboortekaartje.
En ik wil dat hij mee zoekt. Ik vind het al moeilijk zat.
Ook die heb ik eigenhandig in elkaar moeten zetten. Op het moment dat zijn mond open ging om te protesteren heb ik hem erop gewezen dat ik HEEL VEEL hormonen in mijn lichaam heb en dat die op het punt stonden tot uitbarsting te komen. Na een verschrikt gezicht kwam er heel zachtjes 'leuk' over zijn lippen :D
pi_128324137
Ooooooooh FR! Wat een poppetje!! O+ O+ O+ Zo'n grote cosi zo'n klein meisje
pi_128324144
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ook die heb ik eigenhandig in elkaar moeten zetten. Op het moment dat zijn mond open ging om te protesteren heb ik hem erop gewezen dat ik HEEL VEEL hormonen in mijn lichaam heb en dat die op het punt stonden tot uitbarsting te komen. Na een verschrikt gezicht kwam er heel zachtjes 'leuk' over zijn lippen :D
Ik ben helaas niet creatief genoeg om zelf iets te maken.
pi_128324187
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik ben helaas niet creatief genoeg om zelf iets te maken.
Ik van eigens ook niet hoor... Voorkant wordt een foto en binnenkant plaatjes heb ik van internet gevist.
pi_128324188
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Hilzillah het volgende:
Ooooooooh FR! Wat een poppetje!! O+ O+ O+ Zo'n grote cosi zo'n klein meisje
En ze presteerde het gewoon om de 1e keer dat ze mee ging in de mc haar armpje los te wurmen uit de gordel. En de gordels stonden echt op zijn strakst.
pi_128324213
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:22 schreef Hilzillah het volgende:
Ze hebben ook een meisjes variant, met een uiltje O+
En die mening is ook maar zo-zo. Hij heeft een poging gedaan tot zoeken en laat het nu aan mij over, om dan vervolgens alles stom te vinden :{
Toch minder leuk vinnik die :)

En ik omarm de dingen waar hij wel een mening over heeft. Zoals de muurschildering op de babykamer en de commode :o

Ach jeetje f_r wat een kleintje.
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:32:30 #281
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128324284
Ah FR! O+ O+ Wat een poppetje!

Hillz, je uitbarsting :+
pi_128324296
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:30 schreef Limone het volgende:

[..]

Toch minder leuk vinnik die :)

En ik omarm de dingen waar hij wel een mening over heeft. Zoals de muurschildering op de babykamer en de commode :o

Ach jeetje f_r wat een kleintje.
Ik vond die juist het leukst :@ Maarja, jommetje hè...
Zat idd echt even op het kookpunt GotC. :D
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:36:58 #283
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128324462
Wat een klein hummeltje! O+
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:38:26 #284
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128324525
Ik zie het gewoon bijna voor me Hillz :D Hoe vind je het kopen van jongetjeskleertjes trouwens? Lastig of..? Ik krijg heel vaak te horen dat er zo weinig leuks is voor jongens en des te meer voor meisjes. Vind het nog wel meevallen, al is er wel voor m'n gevoel meer voor meisjes..
pi_128324645
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef GotC het volgende:
Ik zie het gewoon bijna voor me Hillz :D Hoe vind je het kopen van jongetjeskleertjes trouwens? Lastig of..? Ik krijg heel vaak te horen dat er zo weinig leuks is voor jongens en des te meer voor meisjes. Vind het nog wel meevallen, al is er wel voor m'n gevoel meer voor meisjes..
Wat kleertjes betreft ben ik intens verdrietig dat het geen meisje is.. Ik sta dus regelmatig te kwijlen bij alle lieve meisjes outfitjes. En voor jongetjes moet ik echt goed zoeken. Alhoewel, naarmate ik verder in de zwangerschap kom merk ik wel dat ik er steeds meer 'oog' voor ga krijgen. Ik hou heel erg van gekleurde kleertjes. En dat is er voor jongens niet zo veel.

Maar wat je zegt is zeker waar. Er is veel meer voor meisjes.
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:50:23 #286
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128325020
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Wat kleertjes betreft ben ik intens verdrietig dat het geen meisje is.. Ik sta dus regelmatig te kwijlen bij alle lieve meisjes outfitjes. En voor jongetjes moet ik echt goed zoeken. Alhoewel, naarmate ik verder in de zwangerschap kom merk ik wel dat ik er steeds meer 'oog' voor ga krijgen. Ik hou heel erg van gekleurde kleertjes. En dat is er voor jongens niet zo veel.

Yup, herkenbaar :+ Al die leuke jurkjes en leggings en en en O+. Maar, het went wel en idd, je krijgt er oog voor en zolang je weet wat je leuk vindt..scheelt wel een boel. En via internet bestellen ben ik geen echte fan van, vind het leuk om de winkel alles vast te houden O+
pi_128325144
quote:

[..]

nou, hetwas wel mystery..maar aan de omschijving enzo zag ik al om welk hotel het ging aangezien we die vorig jaar ook al als mystery hotel hadden. En ik wou daar eigenlijk al gewoon boeken want was fijn hotel enzo :)
pi_128325180
quote:

[..]

mijn dochtertje woog 3051 gram bij de geboorte en heeft volgens mij een week of 3 in 50 gepast
pi_128325432
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef GotC het volgende:

[..]

Yup, herkenbaar :+ Al die leuke jurkjes en leggings en en en O+. Maar, het went wel en idd, je krijgt er oog voor en zolang je weet wat je leuk vindt..scheelt wel een boel. En via internet bestellen ben ik geen echte fan van, vind het leuk om de winkel alles vast te houden O+
True... Is ook veel leuker... Alles eerst goed bekijken en voelen O+ Stofje online moet je maar afwachten wat het is.

Leuk Bla! Wanneer ga je? En welk hotel?

Ik ga even een vriend opnieuw aankleden bij de Gstar outlet winkel. Moet mee omdat pasje op mijn naam staat :')
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:05:06 #290
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128325600
De meeste baby's passen in ieder geval de eerste dagen maat 50 wel. En het staat een stuk leuker als dat eerste pakje gewoon goed zit ipv dat je baby er in zwemt en alle mouwen en pijpen 5x omgeslagen moeten worden.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_128325878
Hilz, vandaag al je vluchttas inpakken :o verwacht je olli zo veel eerder dan?

Over eerste pakje, Jelle was bij geboorte 55cm en bijna 9 pond, maar hij paste wel in maat 50 (al was het eerste pakje van prenatal eigen merk en die paste echt nog maar net, maar alle andere maat 50 heeft ie zon anderhalve week gepast)

Ik vind het juist moeilijker om voor een meisje kleertjes te kopen dan voor een jongen. Ik ben geen fan van roze en veel is toch wel roze (of gewoon niet mijn smaak) voor jongetjes zie ik super veel leuke kleertjes. Ben zelf ook nog aan het twijfelen over een eerste pakje, wat ik op het oog heb is een jurkje maar ik weet niet hoe handig dat gaat zijn als eerste pakje.. Heb wel al een ander jurkje maat 50 maar die was niet zo duur, en dus minder erg als die maar 1 keer aan gaat..
Wat denken jullie? Handig of niet?

SPOILER
pi_128325937
Tijdens mn eerste zwangerschap dachten ze dat ik een spekkie zou krijgen maar dat viel reuze mee, 3560 gram. Ik had een noppies pakje 62 (hoorde dat noppies klein valt) maar dit was natuurlijk te groot voor ons boefie. Nu koop ik dan ook een maatje 50.
pi_128325969
Moet wel mooi passen ja! O en ik ben zo'n tut die er rekening mee houdt dat dat het pakje is dat op alle foto's komt te staan :)
Hoeveel nachthemden neem je mee naar het ziekenhuis? Ik moet ws 3 dgn of langer blijven. Maar heb nu 1 toonbaar oma-nachthemd, maar om er daar nou nog een stapel van aan te schaffen terwijl ik thuis liefst in een hempje slaap?
pi_128326130
Oh en gewicht schattingen daar geloof ik ook niet meer in, tijdens de bevalling voelde de gyn en die gaf aan een kleine 7ponder en dat hij er niet vaak naast zat.. Nou zon twee pond dus..
Waren de eerdere schattingen wat hoger, alleen de laatste weken werd de baby steeds lichter geschat..
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:21:32 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128326157
Noor woog 3830 en zit nu nét op de rand naar 56. Aantal shirtjes in 50 gaan nog prima, andere zijn te klein. Broekjes 50 zijn wel allemaal te klein. En Noor is 4 weken oud.
pi_128326219
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

In het kleertjestopic Suiker en Spees in de gaten houden, die toveren overal de leukste dingen vandaan ;).
pi_128326486
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

True... Is ook veel leuker... Alles eerst goed bekijken en voelen O+ Stofje online moet je maar afwachten wat het is.

Leuk Bla! Wanneer ga je? En welk hotel?

Ik ga even een vriend opnieuw aankleden bij de Gstar outlet winkel. Moet mee omdat pasje op mijn naam staat :')
begin augustus en als ik het goed heb NH hotel den haag (kijkduin)

veel plezier met opnieuw aankleden van vriend :), leuk!
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:32:18 #298
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128326548
Zo de uitzet is nu wel heel ver compleet :+
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:33:17 #299
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128326598
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef hilliebillie het volgende:
Hilz, vandaag al je vluchttas inpakken :o verwacht je olli zo veel eerder dan?

Over eerste pakje, Jelle was bij geboorte 55cm en bijna 9 pond, maar hij paste wel in maat 50 (al was het eerste pakje van prenatal eigen merk en die paste echt nog maar net, maar alle andere maat 50 heeft ie zon anderhalve week gepast)

Ik vind het juist moeilijker om voor een meisje kleertjes te kopen dan voor een jongen. Ik ben geen fan van roze en veel is toch wel roze (of gewoon niet mijn smaak) voor jongetjes zie ik super veel leuke kleertjes. Ben zelf ook nog aan het twijfelen over een eerste pakje, wat ik op het oog heb is een jurkje maar ik weet niet hoe handig dat gaat zijn als eerste pakje.. Heb wel al een ander jurkje maat 50 maar die was niet zo duur, en dus minder erg als die maar 1 keer aan gaat..
Wat denken jullie? Handig of niet?

SPOILER
Zo met een broekje er onder vind ik het prima kunnen :Y Leuk setje!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_128326652
Leuk jurkje hilliebillie!
Zelf zou ik er denk ik een effen legginkje bij zoeken maar ik heb wat tegen echte setjes haha
pi_128326797
Oh, ik zou ook kriegel worden van ál dat roze voor meisjes. Voor jongens is er genoeg kleurrijks te vinden, je leert vanzelf merkjes kennen. Al heb ik nu wel heel veel donkerblauw.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')