6 november ben ik van Saartje bevallenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank je wel, iedereen die zegt dat het goed klinkt! Ben nu ook kalmer merk ik. Nu gewoom niet meer over twijfelen, vriend had een beetje rondgevraagd onder vrouwelijke collegas en thank god zeiden zij hetzelfde.
Enne limone, in maart?! Ik op 5 of 6 november dacht ik zo uit mijn hoofd haha.
Ja? Is dat heel gek?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank je wel, iedereen die zegt dat het goed klinkt! Ben nu ook kalmer merk ik. Nu gewoom niet meer over twijfelen, vriend had een beetje rondgevraagd onder vrouwelijke collegas en thank god zeiden zij hetzelfde.
Enne limone, in maart?! Ik op 5 of 6 november dacht ik zo uit mijn hoofd haha. Staat allemaal genoteerd en das maar goed ook met zo'n zeef geheugen.
Morgen dan echt naar de kapper! Had ik al gezegd dat ik voor aap stond bij de wegenwacht meneer, de auto startte gewoon en niks loos! Hij heeft nog ff eea gecheckt maar er lijkt niks aan de hand. Mijn mond viel er open van.
Ik heb van die vriezersoesjes gekocht, deze gauw gedipt en gewacht tot het droog was en gauw weer terug de vriezer in ja!quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:02 schreef Jipster het volgende:
Oe nog geen baby's hier? Elmos geduld wordt goed op deproer gesteld!
Kiwi, fijn dat je beslissing hebt gemaakt, geeft zeker rust en dat is ook veel waard! Bewaar jij die soesjes in de diepvries? Zagen er lekker uit met muisjes!
Hier bijna 25wk alles goed, alleen wel bekkenlastMar bijna op vakantie voor 2wk naar zuid Frankrijk! Heerlijk!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:08 schreef Kiwisoep het volgende:
Haha nee hoor, maar het klinkt zo gek voor mij. Zoals GotC zegt dan is mijn kindje op jouw UD 5 maanden. Gek om je dat nu voor te stellen hihi.
Dan had ik ze nog niet kunnen ophalenquote:Op woensdag 26 juni 2013 05:12 schreef Sethiwe het volgende:
Vanaf wanneer kun je de zwagerschapsdozen aanvragen? Heb nu nog helemaal geen zichtbare zwangere buik en vind het dan zo gek staan, als ik die doos ophaal
Als het waterpokken zijn en zij heeft ze zelf al eens gehad is er geen risico. 5de ziekte weet ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:46 schreef Solagratia het volgende:
Even een inval-vraagje. Viktor heeft of waterpokken of de 5e ziekte. Zondag heeft een zwangere vriendin (36 weken zwanger) nog lekker met hem zitten knuffelen. Wat zijn de risico's voor haar (en de baby)?
Waterpokken kunnen volgens mij alleen kwaad tijdens de zwangerschap als de aanstaande moeder ze nog niet heeft gehad. Hoe dat zit met een bevalling in het vooruitzicht weet ik niet.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:46 schreef Solagratia het volgende:
Even een inval-vraagje. Viktor heeft of waterpokken of de 5e ziekte. Zondag heeft een zwangere vriendin (36 weken zwanger) nog lekker met hem zitten knuffelen. Wat zijn de risico's voor haar (en de baby)?
Mijn vriend had een paar weken geleden van alles aangevraagd. Papieren om de Blije Doos en de Felicitasbox op te halen had ik daarna vrij snel in huis, dus ik heb ze inmiddels ook al opgehaald (15 weken). Van Kruidvat heb ik nog niets gezien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:03 schreef GotC het volgende:
Sethiwe, blije doos kan je ophalen vanaf 24 weken. Tenminste, dan krijg je pas de uitnodiging. Kruidvat krijg je 2 maanden voor je UD een uitnodiging, meende ik
Aanvragen kan je altijd doen, maar volgens mij kan je het beter te vroeg aanvragen dan te laat
Straks examen (weer zo'n pensioenopleiding, dit keer theorie).. zucht. Zwanger hoofd+examen=![]()
Ik moest gisteravond -in bed- nog aan je denkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 08:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ow enheeft gister de kleine voor het eerst gevoeld
Ze ging echt enorm te keer gisteravond hihi, zo leuk
Gewoon aanvragen hoor, de ene keer heeft mijn man de doos zelfs opgehaald en die had ook geen zwangerbuikje (omdat ik met m'n domme zwangere hoofd de dag er voor twee prenatals binnen geweest ben en gewoon vergeten ben om die bon af te gevenquote:Op woensdag 26 juni 2013 05:12 schreef Sethiwe het volgende:
Klaproos en Ikina welkom en gefeliciteerd.
Elmo fijn dat er toch iets lijkt te gebeuren.
Mabawa geniet van je dag rustig aan doen.
Kiwi goed dat je zo'n weloverwogen besluit hebt kunnen maken.
Gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige, hartje klopte goed en er werd flink geschopt. Over 4 weken de 20 wekenecho.
Vanaf wanneer kun je de zwagerschapsdozen aanvragen? Heb nu nog helemaal geen zichtbare zwangere buik en vind het dan zo gek staan, als ik die doos ophaal
quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:19 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik moest gisteravond -in bed- nog aan je denkenMijn man had zijn hand op mijn buik en zij trappen als een gek, maar hij voelde het niet. Ik vond dat zo raar!
Maar nog 4 dgen dus!
Ja! Ik vind sowieso dat wij wel gelijk opgaan. Veel van wat jij merkt/hebt, heb ik een paar dagen laterquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]hihi lief dat je aan mij denkt als je in bed ligt
![]()
![]()
ja een paar dagen terug voelde hij het nog niet, dus kan snel veranderen
Covie, succes met de verbouwing en verhuizing. Hoe voel je je nu verder?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:14 schreef covie het volgende:
Ik mag wel uit de lijst hoor!!![]()
Zie het niet gebeuren dat ik me straks elke dag ga melden, en ben nou niet bepaald actief hier deze zw. schap.
Ben druk met verbouwing en verhuizing dus kom er niet aan toe om hier mee te lezen.
Spiek af en toe gewoon even hoe het gaat.
De kraamzorg mevrouw had het daar over, gelijk even gevraagd gister, en ik moest dat even zelf doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan moet ik ook de vk hier gaan bellen?
Volgende week maar eens in het z-huis vragen hoe dat hier werkt.
Hier doen ze dat ook nog niet zolang hoor, eerder werd je gewoon overgedragen naar een verloskundige (van je keuze) en die kreeg dan een schriftelijke overdracht uit het ziekenhuis en dat was het. Maar ik denk dat het voor beide partijen wel prettig is als je er vast bekend bent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan moet ik ook de vk hier gaan bellen?
Volgende week maar eens in het z-huis vragen hoe dat hier werkt.
Ik "ken" de praktijk hier wel van mijn 1e zwangerschap maar mij kennen ze niet meer denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef Sull het volgende:
[..]
Hier doen ze dat ook nog niet zolang hoor, eerder werd je gewoon overgedragen naar een verloskundige (van je keuze) en die kreeg dan een schriftelijke overdracht uit het ziekenhuis en dat was het. Maar ik denk dat het voor beide partijen wel prettig is als je er vast bekend bent.
Ja dat is mij nog nooit overkomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kiwisoep het volgende:
Geniet van je verlof Sylver!
Flowerbox fijn dat je het gehad hebt, dan is het maar geweest.
Haha FR gek he als je dat voor de eerste keer gevraagd wordt!
Ja, inderdaad gedaan is gedaan. Ik ben soms echt zo'n doetje in die dingen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kiwisoep het volgende:
Geniet van je verlof Sylver!
Flowerbox fijn dat je het gehad hebt, dan is het maar geweest.
Haha FR gek he als je dat voor de eerste keer gevraagd wordt!
Op de site staat als je een contactformulier invult dat je binnen 48 uur een reactie krijgt. Heb ik dus gedaan en m'n tel en email doorgegeven, maar niks meer gehoord (is al een week geleden).quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mischien even op hun website kijken? mijn vk is ook niet de hele dag telefonisch bereikbaar op het normale nummer.
En mensen die gemailed hebben voor een afspraak bellen ze alleen terug tijdens hun spreekuren.
dat is wel raar jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Op de site staat als je een contactformulier invult dat je binnen 48 uur een reactie krijgt. Heb ik dus gedaan en m'n tel en email doorgegeven, maar niks meer gehoord (is al een week geleden).
Verder hebben ze op de site een mobiel nummer staan om te bellen, daar wordt dus ook niet op gereageerd.
Ok, ga ik eens doen. Ik heb nl geen bevestigingsmail gekregen, wel na invullen doorverwezen naar een nieuwe pagina met de zin 'bedankt, we nemen zo snel mogelijk contact met je op' (zoiets).quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Limone het volgende:
Heb je ook geen automatische bevestiging gekregen, nummer_zoveel? Dan kan het zijn dat je hele verzoek niet is aangekomen...
Probeer anders het formulier in te vullen in een andere browser..?
Wel gek dat ze ook niet op het mobiele nummer bereikbaar zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Limone het volgende:
Heb je ook geen automatische bevestiging gekregen, nummer_zoveel? Dan kan het zijn dat je hele verzoek niet is aangekomen...
Probeer anders het formulier in te vullen in een andere browser..?
Dat vind ik ook, dat is toch ook het nummer wat je moet bellen als je weeën hebt ofzo...quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:57 schreef Sylver_ het volgende:
Thanks all! Vandaag ff lekker niks doen, iddEn zometeen even een lekker broodje halen
[..]
Wel gek dat ze ook niet op het mobiele nummer bereikbaar zijn.
Moet er trouwens bij zeggen dat ik toen ik het mobiele nummer belde de voice-mail kreeg met de verwijzing met spoed met een ander nummer contact op te nemen.quote:Contact
Uw bericht is verzonden. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Mooi dat je toch een afspraak hebt, fijn ook gelijk de echodatumquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze heeft teruggebeld.![]()
Heb een afspraak gemaakt voor echo en intake.
*gaat het ineens toch heel snel*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:34 schreef zandsculptuur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:34 schreef zandsculptuur het volgende:
Waarom zie je er tegen op als ik vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef Sull het volgende:
[..]
Hier doen ze dat ook nog niet zolang hoor, eerder werd je gewoon overgedragen naar een verloskundige (van je keuze) en die kreeg dan een schriftelijke overdracht uit het ziekenhuis en dat was het. Maar ik denk dat het voor beide partijen wel prettig is als je er vast bekend bent.
Het is voor je vk vooral prettig om te weten dat jij ook nog gaat bevallen in die-en-die tijd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik "ken" de praktijk hier wel van mijn 1e zwangerschap maar mij kennen ze niet meer denk ik.
[..]
Ja dat is mij nog nooit overkomen.
Nu voel ik mij echt mega
Toch maar even het formulier op de website ingevuld, ivm vakantie van de assistente kon het beter zo.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Limone het volgende:
Doe maar, zand! Ik weet wel precies hoe je je nu voelt. Hoe eerder je zekerheid hebt, hoe beter!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:52 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Toch maar even het formulier op de website ingevuld, ivm vakantie van de assistente kon het beter zo.
Bueno!quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:52 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Toch maar even het formulier op de website ingevuld, ivm vakantie van de assistente kon het beter zo.
Wij wilden het na de miskraam ook snel vertellen, omdat iedereen zo lief meeleefde (ook met de gigantisch lange nasleep). Maar inmiddels hebben mensen er alweer een tijdje niet meer naar gevraagd, en daarom wachten we als het even kan met vertellen toch maar tot na de eerste echoquote:Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef Limone het volgende:
We hebben het dit keer eerder verteld. Door een miskraam wisten veel mensen toch wel dat wij 'bezig' waren en ik hou wel van een biertje en een sigaretje als ik borrel met vrienden... Dus 1 plus 1 zou al gauw 3 zijn, in dit geval
Wij wilden eigenlijk wachten tot na de eerste echo (a.s. vrijdag), maar het werd al best lastig om het voor ons te houden, ook omdat de beide toekomstige oma's héél graag oma willen worden en dus elke keer vroegen naar kleinkinderen, zwanger raken etc, ik was als de dood dat ik me zou verspreken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik het mijn vader vertel komende zondag of dat ik de echo afwacht. Wat hebben jullie zelf gedaan, afgewacht of meteen vertelt?
Ik heb gezegd dat ik geen alcohol mocht ivm een antibioticakuurtjequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ga het vertellen denk ik zondag. Er komen pas vragen als ik dan niet aan de witte wijn zit!
Ik heb er geen zin in dat er over door wordt gevraagd en hele verhalen van 'jaaa, dat heb ik pasgeleden ook gehad, bla bla bla'quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:48 schreef Limone het volgende:
Nee, bij mijn vrienden moet je wel met iets beters komen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Limone het volgende:
Vaginale wratten.. dan houden ze hun mond wel
Hahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Limone het volgende:
Hee joh, ik pleur bijna van mijn hoge bed!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Limone het volgende:
Ik heb tot nu toe geluk gehad mbt vocht vasthouden, nog geen last gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Kiwisoep het volgende:
Suusz en Sylver en Elmo, zwellen jullie niet onwijs op nu? Ik krijg zowat striae op mijn enkels van het oprekken, de huid trekt echt.
Maarrrr... het kan geen kwaad laat ik me constant maar weer zeggen.
Vorige week tijdens de wat warmere dagen had ik echt last van vocht vast houden. Ik heb dat nog nooit gehad, dus was nieuw voor me dat ik geen enkels meer had en dat mijn been gewoon recht doorliep in mijn voetquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Kiwisoep het volgende:
Suusz en Sylver en Elmo, zwellen jullie niet onwijs op nu? Ik krijg zowat striae op mijn enkels van het oprekken, de huid trekt echt.
Maarrrr... het kan geen kwaad laat ik me constant maar weer zeggen.
Jeejquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef Cwen het volgende:
Hier gewacht tot 6 weken voor ouders en schoonouders verteld ivm kerst-eten, dat kon niet anders en ik vond het heel fijn om mijn zorgen om de bloedingen te delen met mijn moeder. Ook twee van mijn vriendinnen heb ik het meteen verteld. De rest mocht wachten tot na 13 weken
Oh, dat is wel beter dat dat helpt. Is bij mij weer wat lastiger, ik heb namelijk de bovenkant van mijn bed al iets omhoog ivm last van maagzuur. En als ik dan ook de onderkant omhoog doe voel ik me net een banaan zeg maar :p, ligt niet helemaal lekker.. Verkies dan toch m'n iets minder last van maagzuur boven de iets dunnere enkelsquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Kiwisoep het volgende:
Gelukkig heb jj het ook, ik heb eigenlijk niet op verhouding tot gewicht gelet, was laatst wel ineens 2 kilo minder. Maar ik heb nu fulltime geen enkels meer sinds een week of 2, slaap met een kussen onder mijn matras waardoor dit wat hoger is, helpt wel iets want sochtends is het iets minder.
Oh Elmo, wat is ze mooi en wat heeft ze een mooie naam!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef Elmo76 het volgende:
Goedenavond dames!
Ik meld me even met baby naast me, in bedje!![]()
Vanmorgen is om 10.32 uur, via een gisteravond geplande keizersnede, onze tweede dochter geboren!!
Haar naam is Li.va Har.per, roepnaam Li.va. Ze is zooo mooi en lief en leuk!![]()
Wat een prachtig kind met prachtige naam!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef Elmo76 het volgende:
Goedenavond dames!
Ik meld me even met baby naast me, in bedje!![]()
Vanmorgen is om 10.32 uur, via een gisteravond geplande keizersnede, onze tweede dochter geboren!!
Haar naam is Li.va Har.per, roepnaam Li.va. Ze is zooo mooi en lief en leuk!![]()
[ afbeelding ]
bah, niet ziek worden hoor!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:36 schreef GotC het volgende:
Bluh, ik voel me niet zo fit. Weer.Het is toch zo dat je als zwangere een lagere weerstand hebt?
Ja.. Het internet is erg fijn voor informatie, maar mensen schrijven helaas het liefste over dingen die niet goed zijn gegaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dank voor de reacties.
Je leest zo veel op internet dat je je al snel zorgen gaat maken he...
jaquote:
Ah, dat is nog eens een goede uitleg! Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:55 schreef Cwen het volgende:
NZ, geen zorgen, dat kan allemaal prima!
GotC, ja, je afweersysteem staat een tandje lager omdat je baby voor 50% uit vreemd DNA bestaat en het lichaam het niet moet afstoten. Helaas houdt dat idd ook in dat virussen, bacterieën en schimmels wat meer kans krijgen dan normaal.
Hilz, dat is niet veel! Ik slaap nog steeds lang , wordt wel vaker wakker en merk nu dat m'n buik zo zwaar is, dat hij aan m'n (kapotte want diastase) buik en (overbelaste want BI) rugspieren trekt bij het op m'n zij slapen. Dat is best pijnlijk, vanavond dus een kussen eronder!
Wat erg dat dit beeld waarschijnlijk helemaal klopt bij mij, vooral als ik net ben opgestaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:10 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik zie jullie voor me, dikke buik, snotterend en moe, waggelend met een voedingskussen door het huis strompelen hihi
Ik kwam er na een tijdje pas achter dat hij uit twee losse gedeeltes bestaat, nadat ik 's nachts na 1200 keer draaien en de kussen meeslepen er achter kwam dat het onderste deel de andere kant op stond dan het bovenste deel .. En hij in het midden helemaal in elkaar verstrengeld zatquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:11 schreef Mabawa. het volgende:
Ik slaap ook met voedingskussen. Heb deze gekregen maar tegen de tijd dat baby er is moet er een nieuwe komen, zo eentje met balletjes. Deze heeft namelijk wat platte gedeelten
Ik dus ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:07 schreef Sylver_ het volgende:
Ik heb ook al een hele tijd een innige relatie met mijn voedingskussen![]()
Sleep 'm ook het hele huis door, want het zit ook lekkerder op de bank als ik 'm achter mijn rug leg
Ja, lijkt me een stuk fijner, zag er een bij babydump. Die van mij is van de hema en met dons(?) vulling, ofzo, dus dat hoopt zo lekker op. Ben 's nachts ook regelmatig aan het draaien en kloppen op dat ding om de vulling te verdelen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:22 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Die met balletjes heeft balletjes als vulling? Die ben ik nog niet tegengekomen, misschien is die beter
Die van de Hema heb ik idd ook, morgen eens kijken of ze ook 1 met balletjes hebben bij de Prenatalquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:32 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een stuk fijner, zag er een bij babydump. Die van mij is van de hema en met dons(?) vulling, ofzo, dus dat hoopt zo lekker op. Ben 's nachts ook regelmatig aan het draaien en kloppen op dat ding om de vulling te verdelen.
Spannend! Hier staat de eerste echo voor de 18e gepland, maar ik ga nog proberen 'm een weekje eerder gepland te krijgen (ze zitten nu vol maar hebben vaak veel afzeggers).quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:45 schreef klaprooss het volgende:
Elmo! Gefeliciteerd!
Wat een mooie meid en naam!
Geniet, en laat je verwennen de komende dagen!
Mijlpaal! Ik heb de verloskundige gebeld, was nog een heel gedoe. Verloskundige praktijk waar ik onder controle wilde doet geen bevallingen in het ziekenhuis waar ik mogelijk zou willen bevallen. Flink wezen rond bellen en een goede vervanger gevonden! 17 juli eerste afspraak + echo!
Dat is al heel snelquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Spannend! Hier staat de eerste echo voor de 18e gepland, maar ik ga nog proberen 'm een weekje eerder gepland te krijgen (ze zitten nu vol maar hebben vaak veel afzeggers).
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat is al heel snelEn heb je ook een grotere kans dat je hartje ziet kloppen!
Is die slecht?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:01 schreef Limone het volgende:
Oh Hilz wat leuk zo'n mystery overnachting! Al hoop ik niet dat het het Fletcher hotel in Amsterdam is..
Ooooooh ik dacht dat je dan zeven weken was..quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:03 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]ik ben dan 9 weken, weekje eerder zou dus ook goed kunnen
.
ik heb het geprobeerd, maar vondt het maar een onding..dus daarom dit x ook geen aangeschaft..al zpu het met slapen wel handig zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo'n voedingskussen gebruik je die ook met flesvoeding?
Nee joh, ben morgen al zes wekenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef Limone het volgende:
[..]
Ooooooh ik dacht dat je dan zeven weken was..
Superhard! Nee, dan zou ik het ook proberen te verschuiven! En gezien je geschiedenis helemaal niet zo gek. Werd daar niets over gezegd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:05 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Nee joh, ben morgen al zes weken.
Gaat toch best nog wel hard.
Jawel, maar ze zitten vol ... ze zei dat ik gewoon af en toe moet terugbellen om te kijken of er nog afzeggers zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:07 schreef Limone het volgende:
[..]
Superhard! Nee, dan zou ik het ook proberen te verschuiven! En gezien je geschiedenis helemaal niet zo gek. Werd daar niets over gezegd?
Je moet me zien opstaan, mijn eerste meters van de dag zijn niet erg snel en ik vloek van de pijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:20 schreef GotC het volgende:
Omdraaien in bed met zo'n kussen is ook een stunt trouwensMaar ik stond vanmorgen op zonder al te veel pijn, dus dat is het al waard.
Ah herkenbaarheidquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je moet me zien opstaan, mijn eerste meters van de dag zijn niet erg snel en ik vloek van de pijn.
Mijn man heeft er meestal wel lol om
Yep, ik moet het gewoon zittend doen, maar soms vergeet ik datquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah herkenbaarheid![]()
Vind je op 1 been staan om broek/sokken aan/uit te trekken ook zo leuk?
Ah neequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor alle zieken
Hilz dat is wel een slechte nacht. vanmiddag nog tijd om te slapen?
Zand je gaat megahard al.
Ik had gisteren een eindmusical met afsluitende laatste avond erbij. Ik ben niet tot het einde gebleven en toen ik eenmaal een half uur in bed lag kon ik sprinten naar de wc en ik had daar op 2 glaasjes ranja na niks gegeten of gedronken. En ik ben nu nog beroerd dat wordt vrijdagavond nog wat dan hebben we een bruiloft.
Ik dus ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep, ik moet het gewoon zittend doen, maar soms vergeet ik dat
Voor mij is momenteel al veel te veel. Maar ik vond de uitnodiging zo lief dat ik wel even wilde gaan. Daarvoor had ik nog een verjaardag dus ik ben van daaruit meteen door gegaan. Vandaag maar heel rustig aan doen. Heb net enkele gestreken en daar laat ik het bij. Want morgen heb ik heel de dag Ean en daarna eem bruiloft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ah neeWas het misschien een te lange dag?
Ah mooi, kan ik het nog een weekje uitstellenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dus ookOf ben gewoon te eigenwijs. Volgens m'n collega's ben ik lichamelijk wel zwanger, maar in m'n hoofd nog niet. Klopt redelijk!
@Sylver, volgens mij vanaf 37 weken oidBadhanddoek eroverheen (of een topmatras ipv zeiltje) en slapen maar!
Schoenen aandoen ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef Sylver_ het volgende:
Teennagels knippen blijft een leuke uitdaging
[..]
Ah mooi, kan ik het nog een weekje uitstellen
ah dat zijn dus de banden..ik dacht al dat het gewoon mijn buikspieren waren die uitgerekt werden ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef GotC het volgende:
FR, wat een drukke dagen! Klote dat het zo'n uitwerking heeft op je lichaam hè?![]()
Bla, je banden zijn lekker bezig dus?
Oef, maar dat zijn sowieso al drukke dagen, laat staan als je je niet goed voelt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Voor mij is momenteel al veel te veel. Maar ik vond de uitnodiging zo lief dat ik wel even wilde gaan. Daarvoor had ik nog een verjaardag dus ik ben van daaruit meteen door gegaan. Vandaag maar heel rustig aan doen. Heb net enkele gestreken en daar laat ik het bij. Want morgen heb ik heel de dag Ean en daarna eem bruiloft.
Haha ja, veters strikken doe ik al heel lang niet meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Schoenen aandoen ookGisteren ballerina's gekocht om veters te vermijden
Klinkt als bandenpijn, iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ah dat zijn dus de banden..ik dacht al dat het gewoon mijn buikspieren waren die uitgerekt werden ofzo
Gewoon zo'n waterdichte molton van de ikea halen, merk je niks vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef Sylver_ het volgende:
Wanneer is het ook alweer de bedoeling dat je een zeiltje op je matras legt? Het lijkt me ontzettend irritant slapen, dus ben het lekker aan het uitstellen
QFT! Hij ligt er nog op geloof ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gewoon zo'n waterdichte molton van de ikea halen, merk je niks van.
Koop de 160x200 en knip aan één kant het elastiek in de hoeken door, past primaquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:53 schreef Sylver_ het volgende:
Oh! Goed idee, dat kraakt niet zo!
Thanks
Edit: oh nee, mijn matras is 160 x 210![]()
Was het maar waar. Ik kots tot het einde door en als ik pech heb nog over het einde.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Hilzillah het volgende:
Geen Amsterdam, Friesland of Brielle...
Fletcher Hotel-Restaurant Du Commerce in Middelburg is het geworden... Zier er wel leuk uit
Misschien thuis iets verkeerds gegeten FR?
Ah bedankt! Dat ga ik doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:03 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Koop de 160x200 en knip aan één kant het elastiek in de hoeken door, past prima.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Hilzillah het volgende:
Geen Amsterdam, Friesland of Brielle...
Fletcher Hotel-Restaurant Du Commerce in Middelburg is het geworden... Zier er wel leuk uit
Misschien thuis iets verkeerds gegeten FR?
Nog steeds joh!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik kots tot het einde door en als ik pech heb nog over het einde.
Middelburg is wel een leuke stad geniet ervan.
Helaas dat gaat echt niet meer stoppen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nog steeds joh!!Ik dacht dat het over of iig minder was!
via hotelspecials ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:58 schreef GotC het volgende:
Leuk Hillz! Lijkt me wel wat, een mystery overnachting. Hoe/waar regel je dat?
Vriendje gaat het dak + bovenverdieping verbouwen,quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef Hilzillah het volgende:
Angela bijna vakantiega je nog wat doen?
Mij ook niet, maar ze zitten er van vrijdag tot zondagavond opquote:
Het eerste logeeruitje is al geboektquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:13 schreef zandsculptuur het volgende:
Hillz, je kind kan gewoon bij oma logeren hoor
Ik had helemaal niets mee. Ze zou nog helemaal niet mogen komen. En toen ze er wel was mocht ze nog geen kleertjes aan. Mijn zus is nog wel toen ik nog zonder baby in het z-huis lag maatje 44 wezen kopen. Uiteindelijk had ze maatje 42 aan die ik via fok cadeau gekregen heb.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef Hilzillah het volgende:
Had je dat al bij je of moest je dat nog gaan kopen?
Ach gossie... Te vroeg dus... Maatje 42 is heel heel heel klein.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik had helemaal niets mee. Ze zou nog helemaal niet mogen komen. En toen ze er wel was mocht ze nog geen kleertjes aan. Mijn zus is nog wel toen ik nog zonder baby in het z-huis lag maatje 44 wezen kopen. Uiteindelijk had ze maatje 42 aan die ik via fok cadeau gekregen heb.
Ik heb ook al in m'n hoofd dat Bob mogelijk niet eens in 50 gaat passen. En tóch heb ik een eerste pakje in maat 50 klaarliggenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Het eerste logeeruitje is al geboektVinden de oma's leuk!!
Aanwijzingen geven he Angela, beetje naar rechts beetje naar links, goedzo!
Bla ook mystery logerenOf van te voren uitgekozen logeren?
Ik zit zo eens een beetje te kijken naar 'eerste pakjes'. Hoe erg kan je er vanuit gaan dat het spookje in een maatje 50 past, als Star zegt dat hij nu al 2451 gr zou moeten wegen. Ik zou het eeuwig zonde vinden om hét pakje te vinden en dat mijn olifantje er dan niet in past.
Ik vind het wel een schattig pakjequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ach gossie... Te vroeg dus... Maatje 42 is heel heel heel klein.
Ik vind deze helemaal geweldig.. Vriendje vind het natuurlijk helemaal niks
[ afbeelding ]
Ik heb sowieso een maatje 50 & 56 outfitje in mn tas gepakt, maar het is zegmaar niet hét pakje. Ik ben wel een halfje wat dat betreft. Alles op lexografische volgorde nog los verpakt in zakjes in de tasquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb ook al in m'n hoofd dat Bob mogelijk niet eens in 50 gaat passen. En tóch heb ik een eerste pakje in maat 50 klaarliggenMaar er gaat een maat 50 en 56 mee in de tas
Ik heb hem stiekem ook gewoon gekochtquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vind het wel een schattig pakje
Jaaaaa! Dat was ook mijn optie voordat we het geslacht wisten.. Eigenlijk twijfel ik er nog steeds wel over.. Wel heel erg leuk dat je vriend een menig heeft over het eerste pakje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ach gossie... Te vroeg dus... Maatje 42 is heel heel heel klein.
Ik vind deze helemaal geweldig.. Vriendje vind het natuurlijk helemaal niks
[ afbeelding ]
Ook die heb ik eigenhandig in elkaar moeten zetten. Op het moment dat zijn mond open ging om te protesteren heb ik hem erop gewezen dat ik HEEL VEEL hormonen in mijn lichaam heb en dat die op het punt stonden tot uitbarsting te komen. Na een verschrikt gezicht kwam er heel zachtjes 'leuk' over zijn lippenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier wordt er ook niet meegedacht evenals met het zoeken naar een geboortekaartje.
En ik wil dat hij mee zoekt. Ik vind het al moeilijk zat.
Ik ben helaas niet creatief genoeg om zelf iets te maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ook die heb ik eigenhandig in elkaar moeten zetten. Op het moment dat zijn mond open ging om te protesteren heb ik hem erop gewezen dat ik HEEL VEEL hormonen in mijn lichaam heb en dat die op het punt stonden tot uitbarsting te komen. Na een verschrikt gezicht kwam er heel zachtjes 'leuk' over zijn lippen
Ik van eigens ook niet hoor... Voorkant wordt een foto en binnenkant plaatjes heb ik van internet gevist.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet creatief genoeg om zelf iets te maken.
En ze presteerde het gewoon om de 1e keer dat ze mee ging in de mc haar armpje los te wurmen uit de gordel. En de gordels stonden echt op zijn strakst.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Hilzillah het volgende:
Ooooooooh FR! Wat een poppetje!!![]()
![]()
Zo'n grote cosi zo'n klein meisje
Toch minder leuk vinnik diequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:22 schreef Hilzillah het volgende:
Ze hebben ook een meisjes variant, met een uiltje
En die mening is ook maar zo-zo. Hij heeft een poging gedaan tot zoeken en laat het nu aan mij over, om dan vervolgens alles stom te vinden![]()
Ik vond die juist het leukstquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Toch minder leuk vinnik die
En ik omarm de dingen waar hij wel een mening over heeft. Zoals de muurschildering op de babykamer en de commode![]()
Ach jeetje f_r wat een kleintje.
Wat kleertjes betreft ben ik intens verdrietig dat het geen meisje is.. Ik sta dus regelmatig te kwijlen bij alle lieve meisjes outfitjes. En voor jongetjes moet ik echt goed zoeken. Alhoewel, naarmate ik verder in de zwangerschap kom merk ik wel dat ik er steeds meer 'oog' voor ga krijgen. Ik hou heel erg van gekleurde kleertjes. En dat is er voor jongens niet zo veel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef GotC het volgende:
Ik zie het gewoon bijna voor me HillzHoe vind je het kopen van jongetjeskleertjes trouwens? Lastig of..? Ik krijg heel vaak te horen dat er zo weinig leuks is voor jongens en des te meer voor meisjes. Vind het nog wel meevallen, al is er wel voor m'n gevoel meer voor meisjes..
Yup, herkenbaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wat kleertjes betreft ben ik intens verdrietig dat het geen meisje is.. Ik sta dus regelmatig te kwijlen bij alle lieve meisjes outfitjes. En voor jongetjes moet ik echt goed zoeken. Alhoewel, naarmate ik verder in de zwangerschap kom merk ik wel dat ik er steeds meer 'oog' voor ga krijgen. Ik hou heel erg van gekleurde kleertjes. En dat is er voor jongens niet zo veel.
Maar wat je zegt is zeker waar. Er is veel meer voor meisjes.
nou, hetwas wel mystery..maar aan de omschijving enzo zag ik al om welk hotel het ging aangezien we die vorig jaar ook al als mystery hotel hadden. En ik wou daar eigenlijk al gewoon boeken want was fijn hotel enzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik zit zo eens een beetje te kijken naar 'eerste pakjes'. Hoe erg kan je er vanuit gaan dat het spookje in een maatje 50 past, als Star zegt dat hij nu al 2451 gr zou moeten wegen. Ik zou het eeuwig zonde vinden om hét pakje te vinden en dat mijn olifantje er dan niet in past.
mijn dochtertje woog 3051 gram bij de geboorte en heeft volgens mij een week of 3 in 50 gepastquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
True... Is ook veel leuker... Alles eerst goed bekijken en voelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup, herkenbaarAl die leuke jurkjes en leggings en en en
. Maar, het went wel en idd, je krijgt er oog voor en zolang je weet wat je leuk vindt..scheelt wel een boel. En via internet bestellen ben ik geen echte fan van, vind het leuk om de winkel alles vast te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het kleertjestopic Suiker en Spees in de gaten houden, die toveren overal de leukste dingen vandaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wat kleertjes betreft ben ik intens verdrietig dat het geen meisje is.. Ik sta dus regelmatig te kwijlen bij alle lieve meisjes outfitjes. En voor jongetjes moet ik echt goed zoeken. Alhoewel, naarmate ik verder in de zwangerschap kom merk ik wel dat ik er steeds meer 'oog' voor ga krijgen. Ik hou heel erg van gekleurde kleertjes. En dat is er voor jongens niet zo veel.
Maar wat je zegt is zeker waar. Er is veel meer voor meisjes.
begin augustus en als ik het goed heb NH hotel den haag (kijkduin)quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
True... Is ook veel leuker... Alles eerst goed bekijken en voelenStofje online moet je maar afwachten wat het is.
Leuk Bla! Wanneer ga je? En welk hotel?
Ik ga even een vriend opnieuw aankleden bij de Gstar outlet winkel. Moet mee omdat pasje op mijn naam staat
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef hilliebillie het volgende:
Hilz, vandaag al je vluchttas inpakkenverwacht je olli zo veel eerder dan?
Over eerste pakje, Jelle was bij geboorte 55cm en bijna 9 pond, maar hij paste wel in maat 50 (al was het eerste pakje van prenatal eigen merk en die paste echt nog maar net, maar alle andere maat 50 heeft ie zon anderhalve week gepast)
Ik vind het juist moeilijker om voor een meisje kleertjes te kopen dan voor een jongen. Ik ben geen fan van roze en veel is toch wel roze (of gewoon niet mijn smaak) voor jongetjes zie ik super veel leuke kleertjes. Ben zelf ook nog aan het twijfelen over een eerste pakje, wat ik op het oog heb is een jurkje maar ik weet niet hoe handig dat gaat zijn als eerste pakje.. Heb wel al een ander jurkje maat 50 maar die was niet zo duur, en dus minder erg als die maar 1 keer aan gaat..
Wat denken jullie? Handig of niet?Zo met een broekje er onder vind ik het prima kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk setje!
Ik heb je lief mijn hele leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |