abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128256987
Zwangerschap & geboorte

23 juni: Elmo76 (meisje)

16 juli: Kiwisoep (meisje)
24 juli: Sylver (meisje)
31 juli Suusz (jongetje)

16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey (jongetje)
27 september: Ymme (jongetje)
28 september: -Bubseltje- (meisje)

06 oktober: GotC & YUR (jongetje)
12 oktober: Jipster
16 oktober: Ferrari_rood
20 oktober: Rossdale (papa)

08 november: Bla_Bla_Bla (meisje)
12 november: Limone (meisje)
22 november: martine1984
23 november: Mabawa. (jongetje)
27 november: Purple010

05 december: Sethiwe
06 december: angelatje
***20 december: ProjSkippy & KixAss456***
***14 december: Soempie & Wiebelkont***

2014

03 januari: ikke_84
10 januari: Vanyel
11 januari: Flowerbox
24 januari: Lettersoep
24 januari: Lelie81

06 februari: DJMomo
06 februari: RunForrestRun
21 februari: zandsculptuur
24 februari: nummer_zoveel
25 februari: Ikina

06 maart: klaprooss

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 26-06-2013 10:29:53 ]
pi_128257026
Nog aanpassings?
pi_128257732
Limone, ik wil er wel graag bij.. 6maart volgens eigen berekening!

Laat dat nou ook precies een jubileum dag zijn van vriend en mij O+
♥ J & S
pi_128257835
Maart al... Jeetje!

Kiwi, wat fijn dat je rust hebt kunnen vinden erin!
Home is where the O+ is...
pi_128257981
06 maart... toen testte ik positief! O+
pi_128258588
Dank je wel, iedereen die zegt dat het goed klinkt! Ben nu ook kalmer merk ik. Nu gewoom niet meer over twijfelen, vriend had een beetje rondgevraagd onder vrouwelijke collegas en thank god zeiden zij hetzelfde.
Enne limone, in maart?! Ik op 5 of 6 november dacht ik zo uit mijn hoofd haha. Staat allemaal genoteerd en das maar goed ook met zo'n zeef geheugen.
Morgen dan echt naar de kapper! Had ik al gezegd dat ik voor aap stond bij de wegenwacht meneer, de auto startte gewoon en niks loos! Hij heeft nog ff eea gecheckt maar er lijkt niks aan de hand. Mijn mond viel er open van.
pi_128258784
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Kiwisoep het volgende:
Dank je wel, iedereen die zegt dat het goed klinkt! Ben nu ook kalmer merk ik. Nu gewoom niet meer over twijfelen, vriend had een beetje rondgevraagd onder vrouwelijke collegas en thank god zeiden zij hetzelfde.
Enne limone, in maart?! Ik op 5 of 6 november dacht ik zo uit mijn hoofd haha.
6 november ben ik van Saartje bevallen O+

Goede data tot dusver ;)
pi_128259364
Hallo Klaproos, welkom :)

Elmo, hoe was het bij de vk?

Weet iemand waar Spewey is? Is ze op vakantie?

Kiwi fijn dat je een keus hebt kunnen maken. Hihihi ik kan ook ineens zo verliefd op vriendje zijn. Vandaag droeg hij 4 zware paketten van een kast naar boven (3 hoog) en was ik helemaal trots dat hij dat 'zomaar' ff deed. Die dingen waren namelijk verdomde zwaar. O+

Veel te veel gedaan vandaag en nu last van mn rug en af en toe een harde buik. Morgen echt een dag zonder 'gedoe' ga lekker met vriendinnen lunchen. Hopelijk is het net zulk weer als vandaag.
pi_128261058
Maart al :o O+.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 23:28:42 #10
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128262047
Hoi dames ! Mijn ouders waren hier dus ff geen tijd om online te komen.
Alles was oké, Robinson had nog genoeg vruchtwater, bloeddruk was oké, afwachten nog maar. Veel pijnlijke buiken, dus er moet toch wel eens iets gaan gebeuren!

Jee al iemand voor maart! :o gefeliciteerd!

Spewey is idd op vakantie. Die ligt lekker te genieten in het zwembad!

Truste allemaal!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_128262412
Even kort, want mobiel.. Mijn zelf berekende datum is 25 februari
pi_128267624
Klaproos en Ikina welkom en gefeliciteerd.

Elmo fijn dat er toch iets lijkt te gebeuren.

Mabawa geniet van je dag rustig aan doen.

Kiwi goed dat je zo'n weloverwogen besluit hebt kunnen maken.

Gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige, hartje klopte goed en er werd flink geschopt. Over 4 weken de 20 wekenecho.

Vanaf wanneer kun je de zwagerschapsdozen aanvragen? Heb nu nog helemaal geen zichtbare zwangere buik en vind het dan zo gek staan, als ik die doos ophaal :@
  woensdag 26 juni 2013 @ 06:31:37 #13
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_128267720
Goedemorgen ende meld!

Ik kon niet meer slapen dus ik lig ff in bad! Zei ik gisteren dat het wat leek te rommelen...... }:| het enige gerommel is Robinson, die verbouwt haar huis nog steeds!! Druktemaker.

Kiwi wat fijn dat je de keus hebt kunnen maken en dat het rust geeft. :*
Niet zo heel lang meer en dan is jullie meisje er!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  woensdag 26 juni 2013 @ 07:03:40 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128267840
Maart al :o Dan is Bob al 5 maanden! Nogmaals gefeliciteerd klaprooss :)

Elmo, ze heeft die villa gewoon te mooi gemaakt!

Sethiwe, blije doos kan je ophalen vanaf 24 weken. Tenminste, dan krijg je pas de uitnodiging. Kruidvat krijg je 2 maanden voor je UD een uitnodiging, meende ik :)
Aanvragen kan je altijd doen, maar volgens mij kan je het beter te vroeg aanvragen dan te laat ;)

Straks examen (weer zo'n pensioenopleiding, dit keer theorie).. zucht. Zwanger hoofd+examen= :?
pi_128268181
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Kiwisoep het volgende:
Enne limone, in maart?! Ik op 5 of 6 november dacht ik zo uit mijn hoofd haha. Staat allemaal genoteerd en das maar goed ook met zo'n zeef geheugen.
Morgen dan echt naar de kapper! Had ik al gezegd dat ik voor aap stond bij de wegenwacht meneer, de auto startte gewoon en niks loos! Hij heeft nog ff eea gecheckt maar er lijkt niks aan de hand. Mijn mond viel er open van.
Ja? Is dat heel gek? :@ Toch ook weer 16 weken geleden...
pi_128268289
Oe nog geen baby's hier? Elmos geduld wordt goed op deproer gesteld!

Kiwi, fijn dat je beslissing hebt gemaakt, geeft zeker rust en dat is ook veel waard! Bewaar jij die soesjes in de diepvries? Zagen er lekker uit met muisjes!

Hier bijna 25wk alles goed, alleen wel bekkenlast }:| Mar bijna op vakantie voor 2wk naar zuid Frankrijk! Heerlijk!
pi_128268373
Haha nee hoor, maar het klinkt zo gek voor mij. Zoals GotC zegt dan is mijn kindje op jouw UD 5 maanden. Gek om je dat nu voor te stellen hihi.
Elmo good luck weer vandaag, nu 40 wkn en 3 dagen toch? Kan nooit lang meer duren!

Mabawa jij klinkt ook heerlijk verliefd, op een stoere papa to be! Ik had laatst dat ik eerder wakker was, naar slapende vriend heb liggen staren en gewoon even het besef ... Jouw kindje, ons kindje groeit gewoon in mijn buik!
Soms maar goed dat hij slaapt dan, snif ;)

Suces GotC met het examen, krijg je direct de uitslagen?
pi_128268385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:02 schreef Jipster het volgende:
Oe nog geen baby's hier? Elmos geduld wordt goed op deproer gesteld!

Kiwi, fijn dat je beslissing hebt gemaakt, geeft zeker rust en dat is ook veel waard! Bewaar jij die soesjes in de diepvries? Zagen er lekker uit met muisjes!

Hier bijna 25wk alles goed, alleen wel bekkenlast }:| Mar bijna op vakantie voor 2wk naar zuid Frankrijk! Heerlijk!
Ik heb van die vriezersoesjes gekocht, deze gauw gedipt en gewacht tot het droog was en gauw weer terug de vriezer in ja!
pi_128268467
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:08 schreef Kiwisoep het volgende:
Haha nee hoor, maar het klinkt zo gek voor mij. Zoals GotC zegt dan is mijn kindje op jouw UD 5 maanden. Gek om je dat nu voor te stellen hihi.

:D ohja. Dat is het wel een beetje!
pi_128268813
Even een inval-vraagje. Viktor heeft of waterpokken of de 5e ziekte. Zondag heeft een zwangere vriendin (36 weken zwanger) nog lekker met hem zitten knuffelen. Wat zijn de risico's voor haar (en de baby)?
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:51:31 #21
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128268899
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 05:12 schreef Sethiwe het volgende:

Vanaf wanneer kun je de zwagerschapsdozen aanvragen? Heb nu nog helemaal geen zichtbare zwangere buik en vind het dan zo gek staan, als ik die doos ophaal :@
Dan had ik ze nog niet kunnen ophalen ;). Gewoon wanneer jij wilt.

Ikina en Klaproos welkom *O*.
pi_128268947
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:46 schreef Solagratia het volgende:
Even een inval-vraagje. Viktor heeft of waterpokken of de 5e ziekte. Zondag heeft een zwangere vriendin (36 weken zwanger) nog lekker met hem zitten knuffelen. Wat zijn de risico's voor haar (en de baby)?
Als het waterpokken zijn en zij heeft ze zelf al eens gehad is er geen risico. 5de ziekte weet ik niet.
pi_128268954
waterpokken kan geen kwaad als ze die zelf al heeft gehad (als ze het niet zeker weet kunnen ze dat checken door haar bloed te controleren)

5e ziekte weet ik niet zeker

Kiwi, fijn dat je een keuze hebt kunnen maken waar je zo achter staat :)
wij kregen volgens mij de keus uit 2 datums in week 39..de andere dagen was de OK al bezet, dus ik denk als er nog meer plek is dat je dan ook meer keus hebt.

welkom klaprooss en Ikina!

Zuid frankrijk, dat lijkt me nu ook heerlijk :)

Gotc, succes straks!

Elmo balen..hebben ze je niet geprobeerd te strippen?

Mawaba, fijne dag!

Ow en (8> heeft gister de kleine voor het eerst gevoeld :) Ze ging echt enorm te keer gisteravond hihi, zo leuk O+
pi_128269017
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:46 schreef Solagratia het volgende:
Waterpokken kunnen volgens mij alleen kwaad tijdens de zwangerschap als de aanstaande moeder ze nog niet heeft gehad. Hoe dat zit met een bevalling in het vooruitzicht weet ik niet.
De vijfde ziekte kun je als as moeder voor op antistoffen worden getest. Ook hiervoor geldt dat het geen kwaad kan als de as moeder al antistoffen heeft. Zou voor de zekerheid dus gewoon even de verloskundige of de huisarts raadplegen, omdat ze wel al op het einde vd zwangerschap loopt. Zij kunnen natuurlijk meer als dat wij vanaf hier kunnen. Beterschap voor je zoontje!
pi_128269022
Wat lief Bla, ik hoop dat dat hier ook niet lang meer duurt!

Sethiwe, de felicitas doos heb ik al een aantal weekjes binnen. Gewoon alles alvast aanvragen ;)
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:58:02 #26
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128269027
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 07:03 schreef GotC het volgende:

Sethiwe, blije doos kan je ophalen vanaf 24 weken. Tenminste, dan krijg je pas de uitnodiging. Kruidvat krijg je 2 maanden voor je UD een uitnodiging, meende ik :)
Aanvragen kan je altijd doen, maar volgens mij kan je het beter te vroeg aanvragen dan te laat ;)

Straks examen (weer zo'n pensioenopleiding, dit keer theorie).. zucht. Zwanger hoofd+examen= :?

Mijn vriend had een paar weken geleden van alles aangevraagd. Papieren om de Blije Doos en de Felicitasbox op te halen had ik daarna vrij snel in huis, dus ik heb ze inmiddels ook al opgehaald (15 weken). Van Kruidvat heb ik nog niets gezien.

Succes met je examen!

---

Mweh, rotnacht met veel buikpijn. Maar vandaag wel lekker een vrije dag. *O*

Ik zou op nog wat dingen reageren, maar ik weet ze niet meer :@.
pi_128269034
verschil tussen waterpokken en 5e ziekte is erg groot, ik zou eerst uitsluiten welk van de twee t is
pi_128269049
Bla wat leuk he O+ mijn buik golft er behoorlijk hard op los..overmorgen al week 30, jeumigdepeumig
pi_128269067
@bla bla
Ben heel benieuwd. Kijken of we mogen kiezen. Nouja en andere ouders hebben het ook niet voor het zeggen... En wie wilde er 9 juli een verjaardagsbaby? Als het aan mij ligt.... Ik vind dat ze wel uit mijn buik mag komen hoor.... Nieuwsgierig!
pi_128269394
ja tuurlijk, maakt ook niks uit welke dag :)

ja zo leuk he, kleine druktemaker is dit O+
pi_128269471
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Ow en (8> heeft gister de kleine voor het eerst gevoeld :) Ze ging echt enorm te keer gisteravond hihi, zo leuk O+
Ik moest gisteravond -in bed- nog aan je denken :') Mijn man had zijn hand op mijn buik en zij trappen als een gek, maar hij voelde het niet. Ik vond dat zo raar! :D Maar nog 4 dgen dus!
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:20:27 #32
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128269503
Mijn man voelt het ook nog niet altijd hoor, daar is geen tijd aan gebonden :+
pi_128269522
Oh goed dat jullie het zeggen. Ik ga straks gelijk alle dozen aanvragen.

Maar eerst naar het lab voor bloedprikken. Daar ben ik niet zo'n held in. Nou ja daar na als beloning maar die dozen aanvragen. :-)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_128269642
Er zijn gewoon al acht mensen onder me op de lijst. Gaat snel!

Oh, en sinds deze week ook een echt buikje zichtbaar.
pi_128269654
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 05:12 schreef Sethiwe het volgende:
Klaproos en Ikina welkom en gefeliciteerd.

Elmo fijn dat er toch iets lijkt te gebeuren.

Mabawa geniet van je dag rustig aan doen.

Kiwi goed dat je zo'n weloverwogen besluit hebt kunnen maken.

Gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige, hartje klopte goed en er werd flink geschopt. Over 4 weken de 20 wekenecho.

Gewoon aanvragen hoor, de ene keer heeft mijn man de doos zelfs opgehaald en die had ook geen zwangerbuikje (omdat ik met m'n domme zwangere hoofd de dag er voor twee prenatals binnen geweest ben en gewoon vergeten ben om die bon af te geven ;( en hij redelijk in de buurt van een prenatal werkt) en ik weer niet hoe ik het voor elkaar had maar ik kreeg de dag er na nog een bon in de bus :P

Verder even een egopost.. Pff om m'n rug slapen begint wel echt vervelend te worden maar dat is de enige positie dat ik redelijk pijnvrij wakker word.. Vannacht toch weet op m'n zij geslapen en dan halverwege met immens gammele bekken wakker worden, en naar de wc moeten strompelen omdat ik dan niet kan lopen :'(

Maja we doen het er maar mee.. Nog een week of 8 (al zullen het er wel 10 worden denk ik :) )
Straks verloskundige en vanmiddag lekker babyshoppen.. Maakt veel goed ook :D
pi_128269684
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:19 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik moest gisteravond -in bed- nog aan je denken :') Mijn man had zijn hand op mijn buik en zij trappen als een gek, maar hij voelde het niet. Ik vond dat zo raar! :D Maar nog 4 dgen dus!
:D hihi lief dat je aan mij denkt als je in bed ligt O+ :P
ja een paar dagen terug voelde hij het nog niet, dus kan snel veranderen
pi_128270008
Ik heb trouwens vorige week contact via de mail geprobeerd op te nemen met de vk om door te geven dat ik zwanger ben, en tot nu toe geen reactie. Heb net gebeld, neemt telefoon ook niet op.
Is dit normaal?
Kan me herinneren van m'n vorige zwangerschap dat ze wel altijd snel reageerden. Heb nu vakantie twee weken en ga weg dus dan wordt het allemaal nog later. Ik wil wel graag een datum plannen voor de eerste afspraak maar schiet niet echt op zo.
pi_128270084
mischien even op hun website kijken? mijn vk is ook niet de hele dag telefonisch bereikbaar op het normale nummer.
En mensen die gemailed hebben voor een afspraak bellen ze alleen terug tijdens hun spreekuren.
pi_128270220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

:D hihi lief dat je aan mij denkt als je in bed ligt O+ :P
ja een paar dagen terug voelde hij het nog niet, dus kan snel veranderen
Ja! Ik vind sowieso dat wij wel gelijk opgaan. Veel van wat jij merkt/hebt, heb ik een paar dagen later :)

Dat bewegen vind ik snel gaan :o Van vage plopjes naar duidelijke trappen zit zo'n korte tijd tussen!

Ik kan mij vk op bepaalde tijdstippen bellen (niet op vrijdag). Voor niet medische vragen kan ik mailen. Ik krijg wel altijd snel antwoord..
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:49:09 #40
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128270264
Zo even alles teruglezen, moet ik nu tijd voor hebben. Ben precies 36 weken nu en vandaag is de eerste dag van mijn zwangerschapsverlof *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128270273
hihi kun je je alvast geestelijk voorbereiden als ik ga bevallen :P
pi_128270299
ja haha! :D Geeft een heel relaxed gevoel!

Fijn Sylver!
pi_128270833
gotc succes met je examen
Elmo nog even het kan nu niet lang meer duren
Kiwi fijn dat je een beslissing genomen hebt
Klaproos welkom wauw al een maart kindje het is net maart geweest naar mijn idee
Jipster geniet van je vakantie

Ik kreeg net bij de bakker de vraag hoelang ik nog moest ;( nou nog heel lang. Maar ik denk dat ik voor de laatste keer ben wezen fietsen. Op de terugweg had ik toch steken in mijn buik.
pi_128270836
Ik mag wel uit de lijst hoor!! :*
Zie het niet gebeuren dat ik me straks elke dag ga melden, en ben nou niet bepaald actief hier deze zw. schap.

Ben druk met verbouwing en verhuizing dus kom er niet aan toe om hier mee te lezen.
Spiek af en toe gewoon even hoe het gaat.
pi_128271297
Jammer. covie -O- Maar verbouwen, verhuizen en zwanger zijn lijkt mij ook alle tijd en energie opslokken! Succes! :*
pi_128271457
Lekker Sylver, verlof. Nu kun je al die dingen doen waar je eerst geen tijd voor had. Tenminste dat denk je ;-) voor je het weet vliegen die weken om.

Covie, succes met verbouwing en verhuizing.

Nou, ik heb het overleefd bij het lab.

Ik probeer hier ook zo veel mogelijk mee te posten maar dat lukt niet altijd.
pi_128271514
covie succes met de verhuizing en de verbouwing dat vind ik al horror laat staan ook nog zwanger zijn erbij.
Sylver geniet van je verlof
pi_128271850
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:14 schreef covie het volgende:
Ik mag wel uit de lijst hoor!! :*
Zie het niet gebeuren dat ik me straks elke dag ga melden, en ben nou niet bepaald actief hier deze zw. schap.

Ben druk met verbouwing en verhuizing dus kom er niet aan toe om hier mee te lezen.
Spiek af en toe gewoon even hoe het gaat.
Covie, succes met de verbouwing en verhuizing. Hoe voel je je nu verder?

Nu sta ik ineens in de top 10, oeiii dat gaat hard!

Sylver, geniet van je verlof, dat heb je nu ook wel verdiend!

Vanavond voor een intake naar de verloskundige. Dat klinkt misschien wat gek, om met 32 weken voor het eerst naar de verloskundige te gaan, maar zij gaan straks in mijn eigen woonplaats de controles doen na de bevalling ivm ziekenhuisbevalling (in andere stad). Ben wel benieuwd, geen idee wat ik er van moet verwachten eigenlijk!
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:57:41 #49
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128271978
Sull goed dat je het zegt ik moet ook de verloskundige nog even bellen om me aan te melden voor de nazorg.
pi_128272100
Bedankt voor het warme welkom allemaal!

Voor Elmo is dus al het einde in zicht! Spannend.

FR: maart is ook net pas geweest! Ik schrok er ook een beetje van. Nu al benieuwd wanneer het zou komen, alleen maar verjaardagen van dichtbij in de eerste 2 weken van maart!

Lekker verlof Sylver! Vandaag even lekker niets zeker? En dan later deze week pas lekker dingen doen. Even genieten van niets moeten :).
♥ J & S
pi_128272259
Dan moet ik ook de vk hier gaan bellen?
Volgende week maar eens in het z-huis vragen hoe dat hier werkt.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:09:34 #52
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128272331
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
De kraamzorg mevrouw had het daar over, gelijk even gevraagd gister, en ik moest dat even zelf doen.
pi_128272361
Geniet van je verlof Sylver!
Flowerbox fijn dat je het gehad hebt, dan is het maar geweest.
Haha FR gek he als je dat voor de eerste keer gevraagd wordt!
pi_128272461
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier doen ze dat ook nog niet zolang hoor, eerder werd je gewoon overgedragen naar een verloskundige (van je keuze) en die kreeg dan een schriftelijke overdracht uit het ziekenhuis en dat was het. Maar ik denk dat het voor beide partijen wel prettig is als je er vast bekend bent.
pi_128272824
Dat is zeker wel prettig Sull. Ik moet dat ook nog regelen. Vorige keer maakte ik idd pas kennis na de bevalling enzo en hadden zij inderdaad OK rapport, verslag etc. gekregen.
pi_128272873
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef Sull het volgende:

[..]

Hier doen ze dat ook nog niet zolang hoor, eerder werd je gewoon overgedragen naar een verloskundige (van je keuze) en die kreeg dan een schriftelijke overdracht uit het ziekenhuis en dat was het. Maar ik denk dat het voor beide partijen wel prettig is als je er vast bekend bent.
Ik "ken" de praktijk hier wel van mijn 1e zwangerschap maar mij kennen ze niet meer denk ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kiwisoep het volgende:
Ja dat is mij nog nooit overkomen.
Nu voel ik mij echt mega
pi_128272908
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kiwisoep het volgende:
Ja, inderdaad gedaan is gedaan. Ik ben soms echt zo'n doetje in die dingen.
pi_128272928
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mischien even op hun website kijken? mijn vk is ook niet de hele dag telefonisch bereikbaar op het normale nummer.
En mensen die gemailed hebben voor een afspraak bellen ze alleen terug tijdens hun spreekuren.
Op de site staat als je een contactformulier invult dat je binnen 48 uur een reactie krijgt. Heb ik dus gedaan en m'n tel en email doorgegeven, maar niks meer gehoord (is al een week geleden).
Verder hebben ze op de site een mobiel nummer staan om te bellen, daar wordt dus ook niet op gereageerd.
pi_128272978
Proficiat Klaprooss en welkom. :)
pi_128273064
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Op de site staat als je een contactformulier invult dat je binnen 48 uur een reactie krijgt. Heb ik dus gedaan en m'n tel en email doorgegeven, maar niks meer gehoord (is al een week geleden).
Verder hebben ze op de site een mobiel nummer staan om te bellen, daar wordt dus ook niet op gereageerd.
dat is wel raar ja
pi_128273797
Heb je ook geen automatische bevestiging gekregen, nummer_zoveel? Dan kan het zijn dat je hele verzoek niet is aangekomen...

Probeer anders het formulier in te vullen in een andere browser..?
pi_128273977
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Limone het volgende:
Heb je ook geen automatische bevestiging gekregen, nummer_zoveel? Dan kan het zijn dat je hele verzoek niet is aangekomen...

Ok, ga ik eens doen. Ik heb nl geen bevestigingsmail gekregen, wel na invullen doorverwezen naar een nieuwe pagina met de zin 'bedankt, we nemen zo snel mogelijk contact met je op' (zoiets).
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:57:18 #63
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128274032
Thanks all! Vandaag ff lekker niks doen, idd :@ En zometeen even een lekker broodje halen :9

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Limone het volgende:

Wel gek dat ze ook niet op het mobiele nummer bereikbaar zijn.
pi_128274049
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:57 schreef Sylver_ het volgende:
Thanks all! Vandaag ff lekker niks doen, idd :@ En zometeen even een lekker broodje halen :9

[..]

Wel gek dat ze ook niet op het mobiele nummer bereikbaar zijn.
Dat vind ik ook, dat is toch ook het nummer wat je moet bellen als je weeën hebt ofzo... :Y).
pi_128274153
En weer alleen:

quote:
Contact

Uw bericht is verzonden. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Moet er trouwens bij zeggen dat ik toen ik het mobiele nummer belde de voice-mail kreeg met de verwijzing met spoed met een ander nummer contact op te nemen.
Maar toch, voor minder dringende zaken hoeft het toch niet al een week te duren nu?
  woensdag 26 juni 2013 @ 12:09:18 #66
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128274474
Misschien toch maar naar een andere vk?
pi_128274553
Ze heeft teruggebeld. *O*

Heb een afspraak gemaakt voor echo en intake.

*gaat het ineens toch heel snel*
pi_128274598
Leuk, wanneer mag je? :D *O*
pi_128274987
Nou kijk eens aan :) wanneer?
pi_128275055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze heeft teruggebeld. *O*

Heb een afspraak gemaakt voor echo en intake.

*gaat het ineens toch heel snel*
Mooi dat je toch een afspraak hebt, fijn ook gelijk de echodatum :)! Had ze nog een reden gegeven waarom ze later reageerden?

Zo nu ook even teruggelezen, mijn verlof is net als bij Sylver ook ingegaan vandaag.. Heeeeerrlijk *O* ! Heb net een hele lijst gemaakt met dingen die ik wil te doen komende weken. Kijken hoe ver ik er mee kom :P

Klaproos en Ikina, welkom en gefeliciteerd!
Kiwi, fijn dat je een beslissing hebt gemaakt, dat moet zeker rust geven
En Elmo spannend nu, lijkt erop dat ze het veel te comfortabel heeft daarbinnen :)
pi_128275263
Echo 17 juli, de week erna de intake.

Heb gezegd een week geleden contact te hebben opgenomen via de site, maar niks gehoord te hebben. Ze reageerde met 'o wat vervelend' maar ging er verder niet op in.
Ben er ook niet meer over doorgegaan. :)

Mijn vorige zwangerschap ook bij hun geweest en toen is alles naar tevredenheid gegaan, ze reageerden toen ook altijd snel.
pi_128275373
Suusz ook voor jou een fijn verlof, geniet!!
Ik ben er luier dan lui door geworden haha. Tenminste, ik doe minder als dat ik vooraf had gedacht. Maar dat mag want verlof!
pi_128275399
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128275707
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:34 schreef zandsculptuur het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
pi_128276887
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:34 schreef zandsculptuur het volgende:
SPOILER
Waarom zie je er tegen op als ik vragen mag? :)
pi_128277135
Dat mag ;). Ik heb hiervoor een miskraam gehad (blighed ovum), dus vind die eerste echo echt enorm spannend.
pi_128277535
Kan ik me voorstellen Zandsculptuur. Dat is dan erg spannend ja.
pi_128277839
Doe maar, zand! Ik weet wel precies hoe je je nu voelt. Hoe eerder je zekerheid hebt, hoe beter! :*
pi_128278231
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef Sull het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:26 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik "ken" de praktijk hier wel van mijn 1e zwangerschap maar mij kennen ze niet meer denk ik.

[..]

Ja dat is mij nog nooit overkomen.
Nu voel ik mij echt mega
Het is voor je vk vooral prettig om te weten dat jij ook nog gaat bevallen in die-en-die tijd.

Een verloskundige houdt een soort lijst bij waarop alle dames staan die binnen een bepaalde tijd uitgerekend zijn. Zo kun je inschatten hoe druk het zal zijn, maar heb je ook alle gegevens direct bij de hand zoals adres en telefoonnummer maar ook dingen zoals je bloedgroep. De vrouwen die bijvoorbeeld een keizersnede krijgen of die bij de gynaecoloog onder controle zijn maar die wel kraambed bij verloskundige hebben staan ook op zo'n lijst. Op moment dat jij belt 's nachts met iets met spoed bijv. dan willen ze liefst zo snel mogelijk je gegevens hebben en bij je kunnen zijn.

Kortom, kleine moeite, maar voor een vk prettig als je je losse kraambed van tevoren al even doorgeeft en daarbij voor jezelf ook relevant. :)
:)
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:47:23 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128278285
Ik heb me toen ook vast aangemeld voor het kraambed idd :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128278294
Ik had er gewoon nog niet bij stil gestaan dat ik hun moest inlichten. De vorige keer heb ik geen nazorg gehad.
pi_128278505
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:38 schreef Limone het volgende:
Doe maar, zand! Ik weet wel precies hoe je je nu voelt. Hoe eerder je zekerheid hebt, hoe beter! :*
Toch maar even het formulier op de website ingevuld, ivm vakantie van de assistente kon het beter zo.
pi_128278596
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:52 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Toch maar even het formulier op de website ingevuld, ivm vakantie van de assistente kon het beter zo.
^O^
pi_128278899
Ik ben aan het twijfelen of ik het mijn vader vertel komende zondag of dat ik de echo afwacht. Wat hebben jullie zelf gedaan, afgewacht of meteen vertelt?
pi_128278943
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:52 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Bueno! *O*
pi_128279320
We hebben het dit keer eerder verteld. Door een miskraam wisten veel mensen toch wel dat wij 'bezig' waren en ik hou wel van een biertje en een sigaretje als ik borrel met vrienden... Dus 1 plus 1 zou al gauw 3 zijn, in dit geval ;)
pi_128279682
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:10 schreef Limone het volgende:
We hebben het dit keer eerder verteld. Door een miskraam wisten veel mensen toch wel dat wij 'bezig' waren en ik hou wel van een biertje en een sigaretje als ik borrel met vrienden... Dus 1 plus 1 zou al gauw 3 zijn, in dit geval ;)
Wij wilden het na de miskraam ook snel vertellen, omdat iedereen zo lief meeleefde (ook met de gigantisch lange nasleep). Maar inmiddels hebben mensen er alweer een tijdje niet meer naar gevraagd, en daarom wachten we als het even kan met vertellen toch maar tot na de eerste echo ;).
pi_128280019
Ik heb het bij mijn 1e zwangerschap eerder verteld dan ik wilde maar ik lag al redelijk vroeg in het z-huis. Nu heb ik tot de 1e echo gewacht.
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:30:35 #89
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128280125
Wij hebben ook gewacht tot de eerste echo
pi_128280309
Wij hebben het onze ouders eigenlijk al gelijk na de test verteld. We hebben daarna met 8 weken een 'pret-echo' laten maken zodat we net wat meer zekerheid hadden, en toen hebben we het met kerst aan de rest van de familie verteld en daarna met oud en nieuw aan vrienden en zo ongeveer de rest van de wereld :D
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:46:02 #91
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128280738
Zo mijn prikken zit er ook weer op: nuchter 4,4, na ontbijt 4,9 na lunch 3,9

Wij hebben ook vroeg verteld.
pi_128281212
Sylver, geniet van je verlof!
Covie, succes met verhuizen en verbouwen, doe het rustig aan (voor zover mogelijk)!
En een dikke :* voor Zand.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik het mijn vader vertel komende zondag of dat ik de echo afwacht. Wat hebben jullie zelf gedaan, afgewacht of meteen vertelt?
Wij wilden eigenlijk wachten tot na de eerste echo (a.s. vrijdag), maar het werd al best lastig om het voor ons te houden, ook omdat de beide toekomstige oma's héél graag oma willen worden en dus elke keer vroegen naar kleinkinderen, zwanger raken etc, ik was als de dood dat ik me zou verspreken.
Dus wij hebben het met Vaderdag verteld aan de familie.

Onze beweegreden om het stil te willen houden was: als het mis gaat, moeten we weer iedereen langs. Maar aan de andere kant: gaat het mis en niemand weet het, dan is het helemaal vervelend.
Dus nu weten alleen ouders, broers/zussen en beste vrienden het, mooie compromis.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_128282408
Ik ga het vertellen denk ik zondag. Er komen pas vragen als ik dan niet aan de witte wijn zit! :P
  woensdag 26 juni 2013 @ 15:28:43 #94
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128282472
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ga het vertellen denk ik zondag. Er komen pas vragen als ik dan niet aan de witte wijn zit! :P
Ik heb gezegd dat ik geen alcohol mocht ivm een antibioticakuurtje O-)
pi_128282912
Ik ook volgens mij! Ik ben lekker naar de kapper geweest, nu idioot dikke enkels en voeten, ga maar ff op bed tv kijken. Ben ik nog een beetje gezellig als vriend thuiskomt vanavond. En hij heeft gewoon alle taart en koekjes mee! Waar is mijn taartje nou?

Spannend zand die eerste echo.
Voor de rest... Sorry!
pi_128282917
Dat gelooft niemand meer, toch? :D
pi_128282932
ah joh, blaasontsteking excuus doet het altijd!
  woensdag 26 juni 2013 @ 15:45:12 #98
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128283109
Blaasontstekingexcuus idd :Y
pi_128283239
Nee, bij mijn vrienden moet je wel met iets beters komen :D
pi_128283384
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:48 schreef Limone het volgende:
Nee, bij mijn vrienden moet je wel met iets beters komen :D
Ik heb er geen zin in dat er over door wordt gevraagd en hele verhalen van 'jaaa, dat heb ik pasgeleden ook gehad, bla bla bla'

Dan praat ik liever over zwangerschappen en babies. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')