abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:58:02 #26
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_128269027
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 07:03 schreef GotC het volgende:

Sethiwe, blije doos kan je ophalen vanaf 24 weken. Tenminste, dan krijg je pas de uitnodiging. Kruidvat krijg je 2 maanden voor je UD een uitnodiging, meende ik :)
Aanvragen kan je altijd doen, maar volgens mij kan je het beter te vroeg aanvragen dan te laat ;)

Straks examen (weer zo'n pensioenopleiding, dit keer theorie).. zucht. Zwanger hoofd+examen= :?

Mijn vriend had een paar weken geleden van alles aangevraagd. Papieren om de Blije Doos en de Felicitasbox op te halen had ik daarna vrij snel in huis, dus ik heb ze inmiddels ook al opgehaald (15 weken). Van Kruidvat heb ik nog niets gezien.

Succes met je examen!

---

Mweh, rotnacht met veel buikpijn. Maar vandaag wel lekker een vrije dag. *O*

Ik zou op nog wat dingen reageren, maar ik weet ze niet meer :@.
pi_128269034
verschil tussen waterpokken en 5e ziekte is erg groot, ik zou eerst uitsluiten welk van de twee t is
pi_128269049
Bla wat leuk he O+ mijn buik golft er behoorlijk hard op los..overmorgen al week 30, jeumigdepeumig
pi_128269067
@bla bla
Ben heel benieuwd. Kijken of we mogen kiezen. Nouja en andere ouders hebben het ook niet voor het zeggen... En wie wilde er 9 juli een verjaardagsbaby? Als het aan mij ligt.... Ik vind dat ze wel uit mijn buik mag komen hoor.... Nieuwsgierig!
pi_128269394
ja tuurlijk, maakt ook niks uit welke dag :)

ja zo leuk he, kleine druktemaker is dit O+
pi_128269471
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Ow en (8> heeft gister de kleine voor het eerst gevoeld :) Ze ging echt enorm te keer gisteravond hihi, zo leuk O+
Ik moest gisteravond -in bed- nog aan je denken :') Mijn man had zijn hand op mijn buik en zij trappen als een gek, maar hij voelde het niet. Ik vond dat zo raar! :D Maar nog 4 dgen dus!
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:20:27 #32
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128269503
Mijn man voelt het ook nog niet altijd hoor, daar is geen tijd aan gebonden :+
pi_128269522
Oh goed dat jullie het zeggen. Ik ga straks gelijk alle dozen aanvragen.

Maar eerst naar het lab voor bloedprikken. Daar ben ik niet zo'n held in. Nou ja daar na als beloning maar die dozen aanvragen. :-)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_128269642
Er zijn gewoon al acht mensen onder me op de lijst. Gaat snel!

Oh, en sinds deze week ook een echt buikje zichtbaar.
pi_128269654
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 05:12 schreef Sethiwe het volgende:
Klaproos en Ikina welkom en gefeliciteerd.

Elmo fijn dat er toch iets lijkt te gebeuren.

Mabawa geniet van je dag rustig aan doen.

Kiwi goed dat je zo'n weloverwogen besluit hebt kunnen maken.

Gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige, hartje klopte goed en er werd flink geschopt. Over 4 weken de 20 wekenecho.

Vanaf wanneer kun je de zwagerschapsdozen aanvragen? Heb nu nog helemaal geen zichtbare zwangere buik en vind het dan zo gek staan, als ik die doos ophaal :@
Gewoon aanvragen hoor, de ene keer heeft mijn man de doos zelfs opgehaald en die had ook geen zwangerbuikje (omdat ik met m'n domme zwangere hoofd de dag er voor twee prenatals binnen geweest ben en gewoon vergeten ben om die bon af te geven ;( en hij redelijk in de buurt van een prenatal werkt) en ik weer niet hoe ik het voor elkaar had maar ik kreeg de dag er na nog een bon in de bus :P

Verder even een egopost.. Pff om m'n rug slapen begint wel echt vervelend te worden maar dat is de enige positie dat ik redelijk pijnvrij wakker word.. Vannacht toch weet op m'n zij geslapen en dan halverwege met immens gammele bekken wakker worden, en naar de wc moeten strompelen omdat ik dan niet kan lopen :'(

Maja we doen het er maar mee.. Nog een week of 8 (al zullen het er wel 10 worden denk ik :) )
Straks verloskundige en vanmiddag lekker babyshoppen.. Maakt veel goed ook :D
pi_128269684
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:19 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik moest gisteravond -in bed- nog aan je denken :') Mijn man had zijn hand op mijn buik en zij trappen als een gek, maar hij voelde het niet. Ik vond dat zo raar! :D Maar nog 4 dgen dus!
:D hihi lief dat je aan mij denkt als je in bed ligt O+ :P
ja een paar dagen terug voelde hij het nog niet, dus kan snel veranderen
pi_128270008
Ik heb trouwens vorige week contact via de mail geprobeerd op te nemen met de vk om door te geven dat ik zwanger ben, en tot nu toe geen reactie. Heb net gebeld, neemt telefoon ook niet op.
Is dit normaal?
Kan me herinneren van m'n vorige zwangerschap dat ze wel altijd snel reageerden. Heb nu vakantie twee weken en ga weg dus dan wordt het allemaal nog later. Ik wil wel graag een datum plannen voor de eerste afspraak maar schiet niet echt op zo.
pi_128270084
mischien even op hun website kijken? mijn vk is ook niet de hele dag telefonisch bereikbaar op het normale nummer.
En mensen die gemailed hebben voor een afspraak bellen ze alleen terug tijdens hun spreekuren.
pi_128270220
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

:D hihi lief dat je aan mij denkt als je in bed ligt O+ :P
ja een paar dagen terug voelde hij het nog niet, dus kan snel veranderen
Ja! Ik vind sowieso dat wij wel gelijk opgaan. Veel van wat jij merkt/hebt, heb ik een paar dagen later :)

Dat bewegen vind ik snel gaan :o Van vage plopjes naar duidelijke trappen zit zo'n korte tijd tussen!

Ik kan mij vk op bepaalde tijdstippen bellen (niet op vrijdag). Voor niet medische vragen kan ik mailen. Ik krijg wel altijd snel antwoord..
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:49:09 #40
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128270264
Zo even alles teruglezen, moet ik nu tijd voor hebben. Ben precies 36 weken nu en vandaag is de eerste dag van mijn zwangerschapsverlof *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128270273
hihi kun je je alvast geestelijk voorbereiden als ik ga bevallen :P
pi_128270299
ja haha! :D Geeft een heel relaxed gevoel!

Fijn Sylver!
pi_128270833
gotc succes met je examen
Elmo nog even het kan nu niet lang meer duren
Kiwi fijn dat je een beslissing genomen hebt
Klaproos welkom wauw al een maart kindje het is net maart geweest naar mijn idee
Jipster geniet van je vakantie

Ik kreeg net bij de bakker de vraag hoelang ik nog moest ;( nou nog heel lang. Maar ik denk dat ik voor de laatste keer ben wezen fietsen. Op de terugweg had ik toch steken in mijn buik.
pi_128270836
Ik mag wel uit de lijst hoor!! :*
Zie het niet gebeuren dat ik me straks elke dag ga melden, en ben nou niet bepaald actief hier deze zw. schap.

Ben druk met verbouwing en verhuizing dus kom er niet aan toe om hier mee te lezen.
Spiek af en toe gewoon even hoe het gaat.
pi_128271297
Jammer. covie -O- Maar verbouwen, verhuizen en zwanger zijn lijkt mij ook alle tijd en energie opslokken! Succes! :*
pi_128271457
Lekker Sylver, verlof. Nu kun je al die dingen doen waar je eerst geen tijd voor had. Tenminste dat denk je ;-) voor je het weet vliegen die weken om.

Covie, succes met verbouwing en verhuizing.

Nou, ik heb het overleefd bij het lab.

Ik probeer hier ook zo veel mogelijk mee te posten maar dat lukt niet altijd.
pi_128271514
covie succes met de verhuizing en de verbouwing dat vind ik al horror laat staan ook nog zwanger zijn erbij.
Sylver geniet van je verlof
pi_128271850
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:14 schreef covie het volgende:
Ik mag wel uit de lijst hoor!! :*
Zie het niet gebeuren dat ik me straks elke dag ga melden, en ben nou niet bepaald actief hier deze zw. schap.

Ben druk met verbouwing en verhuizing dus kom er niet aan toe om hier mee te lezen.
Spiek af en toe gewoon even hoe het gaat.
Covie, succes met de verbouwing en verhuizing. Hoe voel je je nu verder?

Nu sta ik ineens in de top 10, oeiii dat gaat hard!

Sylver, geniet van je verlof, dat heb je nu ook wel verdiend!

Vanavond voor een intake naar de verloskundige. Dat klinkt misschien wat gek, om met 32 weken voor het eerst naar de verloskundige te gaan, maar zij gaan straks in mijn eigen woonplaats de controles doen na de bevalling ivm ziekenhuisbevalling (in andere stad). Ben wel benieuwd, geen idee wat ik er van moet verwachten eigenlijk!
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:57:41 #49
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128271978
Sull goed dat je het zegt ik moet ook de verloskundige nog even bellen om me aan te melden voor de nazorg.
pi_128272100
Bedankt voor het warme welkom allemaal!

Voor Elmo is dus al het einde in zicht! Spannend.

FR: maart is ook net pas geweest! Ik schrok er ook een beetje van. Nu al benieuwd wanneer het zou komen, alleen maar verjaardagen van dichtbij in de eerste 2 weken van maart!

Lekker verlof Sylver! Vandaag even lekker niets zeker? En dan later deze week pas lekker dingen doen. Even genieten van niets moeten :).
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')