abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128272259
Dan moet ik ook de vk hier gaan bellen?
Volgende week maar eens in het z-huis vragen hoe dat hier werkt.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:09:34 #52
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128272331
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
De kraamzorg mevrouw had het daar over, gelijk even gevraagd gister, en ik moest dat even zelf doen.
pi_128272361
Geniet van je verlof Sylver!
Flowerbox fijn dat je het gehad hebt, dan is het maar geweest.
Haha FR gek he als je dat voor de eerste keer gevraagd wordt!
pi_128272461
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier doen ze dat ook nog niet zolang hoor, eerder werd je gewoon overgedragen naar een verloskundige (van je keuze) en die kreeg dan een schriftelijke overdracht uit het ziekenhuis en dat was het. Maar ik denk dat het voor beide partijen wel prettig is als je er vast bekend bent.
pi_128272824
Dat is zeker wel prettig Sull. Ik moet dat ook nog regelen. Vorige keer maakte ik idd pas kennis na de bevalling enzo en hadden zij inderdaad OK rapport, verslag etc. gekregen.
pi_128272873
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef Sull het volgende:

[..]

Hier doen ze dat ook nog niet zolang hoor, eerder werd je gewoon overgedragen naar een verloskundige (van je keuze) en die kreeg dan een schriftelijke overdracht uit het ziekenhuis en dat was het. Maar ik denk dat het voor beide partijen wel prettig is als je er vast bekend bent.
Ik "ken" de praktijk hier wel van mijn 1e zwangerschap maar mij kennen ze niet meer denk ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kiwisoep het volgende:
Ja dat is mij nog nooit overkomen.
Nu voel ik mij echt mega
pi_128272908
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kiwisoep het volgende:
Ja, inderdaad gedaan is gedaan. Ik ben soms echt zo'n doetje in die dingen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_128272928
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 09:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mischien even op hun website kijken? mijn vk is ook niet de hele dag telefonisch bereikbaar op het normale nummer.
En mensen die gemailed hebben voor een afspraak bellen ze alleen terug tijdens hun spreekuren.
Op de site staat als je een contactformulier invult dat je binnen 48 uur een reactie krijgt. Heb ik dus gedaan en m'n tel en email doorgegeven, maar niks meer gehoord (is al een week geleden).
Verder hebben ze op de site een mobiel nummer staan om te bellen, daar wordt dus ook niet op gereageerd.
pi_128272978
Proficiat Klaprooss en welkom. :)
pi_128273064
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Op de site staat als je een contactformulier invult dat je binnen 48 uur een reactie krijgt. Heb ik dus gedaan en m'n tel en email doorgegeven, maar niks meer gehoord (is al een week geleden).
Verder hebben ze op de site een mobiel nummer staan om te bellen, daar wordt dus ook niet op gereageerd.
dat is wel raar ja
pi_128273797
Heb je ook geen automatische bevestiging gekregen, nummer_zoveel? Dan kan het zijn dat je hele verzoek niet is aangekomen...

Probeer anders het formulier in te vullen in een andere browser..?
pi_128273977
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Limone het volgende:
Heb je ook geen automatische bevestiging gekregen, nummer_zoveel? Dan kan het zijn dat je hele verzoek niet is aangekomen...

Ok, ga ik eens doen. Ik heb nl geen bevestigingsmail gekregen, wel na invullen doorverwezen naar een nieuwe pagina met de zin 'bedankt, we nemen zo snel mogelijk contact met je op' (zoiets).
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:57:18 #63
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128274032
Thanks all! Vandaag ff lekker niks doen, idd :@ En zometeen even een lekker broodje halen :9

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Limone het volgende:

Wel gek dat ze ook niet op het mobiele nummer bereikbaar zijn.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128274049
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:57 schreef Sylver_ het volgende:
Thanks all! Vandaag ff lekker niks doen, idd :@ En zometeen even een lekker broodje halen :9

[..]

Wel gek dat ze ook niet op het mobiele nummer bereikbaar zijn.
Dat vind ik ook, dat is toch ook het nummer wat je moet bellen als je weeën hebt ofzo... :Y).
pi_128274153
En weer alleen:

quote:
Contact

Uw bericht is verzonden. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Moet er trouwens bij zeggen dat ik toen ik het mobiele nummer belde de voice-mail kreeg met de verwijzing met spoed met een ander nummer contact op te nemen.
Maar toch, voor minder dringende zaken hoeft het toch niet al een week te duren nu?
  woensdag 26 juni 2013 @ 12:09:18 #66
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128274474
Misschien toch maar naar een andere vk?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_128274553
Ze heeft teruggebeld. *O*

Heb een afspraak gemaakt voor echo en intake.

*gaat het ineens toch heel snel*
pi_128274598
Leuk, wanneer mag je? :D *O*
pi_128274987
Nou kijk eens aan :) wanneer?
pi_128275055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze heeft teruggebeld. *O*

Heb een afspraak gemaakt voor echo en intake.

*gaat het ineens toch heel snel*
Mooi dat je toch een afspraak hebt, fijn ook gelijk de echodatum :)! Had ze nog een reden gegeven waarom ze later reageerden?

Zo nu ook even teruggelezen, mijn verlof is net als bij Sylver ook ingegaan vandaag.. Heeeeerrlijk *O* ! Heb net een hele lijst gemaakt met dingen die ik wil te doen komende weken. Kijken hoe ver ik er mee kom :P

Klaproos en Ikina, welkom en gefeliciteerd!
Kiwi, fijn dat je een beslissing hebt gemaakt, dat moet zeker rust geven
En Elmo spannend nu, lijkt erop dat ze het veel te comfortabel heeft daarbinnen :)
pi_128275263
Echo 17 juli, de week erna de intake.

Heb gezegd een week geleden contact te hebben opgenomen via de site, maar niks gehoord te hebben. Ze reageerde met 'o wat vervelend' maar ging er verder niet op in.
Ben er ook niet meer over doorgegaan. :)

Mijn vorige zwangerschap ook bij hun geweest en toen is alles naar tevredenheid gegaan, ze reageerden toen ook altijd snel.
pi_128275373
Suusz ook voor jou een fijn verlof, geniet!!
Ik ben er luier dan lui door geworden haha. Tenminste, ik doe minder als dat ik vooraf had gedacht. Maar dat mag want verlof!
pi_128275399
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128275707
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:34 schreef zandsculptuur het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
pi_128276887
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:34 schreef zandsculptuur het volgende:
SPOILER
Waarom zie je er tegen op als ik vragen mag? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')