De kraamzorg mevrouw had het daar over, gelijk even gevraagd gister, en ik moest dat even zelf doen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan moet ik ook de vk hier gaan bellen?
Volgende week maar eens in het z-huis vragen hoe dat hier werkt.
Hier doen ze dat ook nog niet zolang hoor, eerder werd je gewoon overgedragen naar een verloskundige (van je keuze) en die kreeg dan een schriftelijke overdracht uit het ziekenhuis en dat was het. Maar ik denk dat het voor beide partijen wel prettig is als je er vast bekend bent.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan moet ik ook de vk hier gaan bellen?
Volgende week maar eens in het z-huis vragen hoe dat hier werkt.
Ik "ken" de praktijk hier wel van mijn 1e zwangerschap maar mij kennen ze niet meer denk ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:14 schreef Sull het volgende:
[..]
Hier doen ze dat ook nog niet zolang hoor, eerder werd je gewoon overgedragen naar een verloskundige (van je keuze) en die kreeg dan een schriftelijke overdracht uit het ziekenhuis en dat was het. Maar ik denk dat het voor beide partijen wel prettig is als je er vast bekend bent.
Ja dat is mij nog nooit overkomen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kiwisoep het volgende:
Geniet van je verlof Sylver!
Flowerbox fijn dat je het gehad hebt, dan is het maar geweest.
Haha FR gek he als je dat voor de eerste keer gevraagd wordt!
Ja, inderdaad gedaan is gedaan. Ik ben soms echt zo'n doetje in die dingen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:10 schreef Kiwisoep het volgende:
Geniet van je verlof Sylver!
Flowerbox fijn dat je het gehad hebt, dan is het maar geweest.
Haha FR gek he als je dat voor de eerste keer gevraagd wordt!
Op de site staat als je een contactformulier invult dat je binnen 48 uur een reactie krijgt. Heb ik dus gedaan en m'n tel en email doorgegeven, maar niks meer gehoord (is al een week geleden).quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mischien even op hun website kijken? mijn vk is ook niet de hele dag telefonisch bereikbaar op het normale nummer.
En mensen die gemailed hebben voor een afspraak bellen ze alleen terug tijdens hun spreekuren.
dat is wel raar jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Op de site staat als je een contactformulier invult dat je binnen 48 uur een reactie krijgt. Heb ik dus gedaan en m'n tel en email doorgegeven, maar niks meer gehoord (is al een week geleden).
Verder hebben ze op de site een mobiel nummer staan om te bellen, daar wordt dus ook niet op gereageerd.
Ok, ga ik eens doen. Ik heb nl geen bevestigingsmail gekregen, wel na invullen doorverwezen naar een nieuwe pagina met de zin 'bedankt, we nemen zo snel mogelijk contact met je op' (zoiets).quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Limone het volgende:
Heb je ook geen automatische bevestiging gekregen, nummer_zoveel? Dan kan het zijn dat je hele verzoek niet is aangekomen...
Probeer anders het formulier in te vullen in een andere browser..?
Wel gek dat ze ook niet op het mobiele nummer bereikbaar zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:50 schreef Limone het volgende:
Heb je ook geen automatische bevestiging gekregen, nummer_zoveel? Dan kan het zijn dat je hele verzoek niet is aangekomen...
Probeer anders het formulier in te vullen in een andere browser..?
Dat vind ik ook, dat is toch ook het nummer wat je moet bellen als je weeën hebt ofzo...quote:Op woensdag 26 juni 2013 11:57 schreef Sylver_ het volgende:
Thanks all! Vandaag ff lekker niks doen, iddEn zometeen even een lekker broodje halen
[..]
Wel gek dat ze ook niet op het mobiele nummer bereikbaar zijn.
Moet er trouwens bij zeggen dat ik toen ik het mobiele nummer belde de voice-mail kreeg met de verwijzing met spoed met een ander nummer contact op te nemen.quote:Contact
Uw bericht is verzonden. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Mooi dat je toch een afspraak hebt, fijn ook gelijk de echodatumquote:Op woensdag 26 juni 2013 12:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze heeft teruggebeld.![]()
Heb een afspraak gemaakt voor echo en intake.
*gaat het ineens toch heel snel*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:34 schreef zandsculptuur het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:34 schreef zandsculptuur het volgende:
Waarom zie je er tegen op als ik vragen mag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |