Spannend! Hier staat de eerste echo voor de 18e gepland, maar ik ga nog proberen 'm een weekje eerder gepland te krijgen (ze zitten nu vol maar hebben vaak veel afzeggers).quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:45 schreef klaprooss het volgende:
Elmo! Gefeliciteerd!
Wat een mooie meid en naam!
Geniet, en laat je verwennen de komende dagen!
Mijlpaal! Ik heb de verloskundige gebeld, was nog een heel gedoe. Verloskundige praktijk waar ik onder controle wilde doet geen bevallingen in het ziekenhuis waar ik mogelijk zou willen bevallen. Flink wezen rond bellen en een goede vervanger gevonden! 17 juli eerste afspraak + echo!
Dat is al heel snelquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Spannend! Hier staat de eerste echo voor de 18e gepland, maar ik ga nog proberen 'm een weekje eerder gepland te krijgen (ze zitten nu vol maar hebben vaak veel afzeggers).
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat is al heel snelEn heb je ook een grotere kans dat je hartje ziet kloppen!
Is die slecht?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:01 schreef Limone het volgende:
Oh Hilz wat leuk zo'n mystery overnachting! Al hoop ik niet dat het het Fletcher hotel in Amsterdam is..
Ooooooh ik dacht dat je dan zeven weken was..quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:03 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]ik ben dan 9 weken, weekje eerder zou dus ook goed kunnen
.
ik heb het geprobeerd, maar vondt het maar een onding..dus daarom dit x ook geen aangeschaft..al zpu het met slapen wel handig zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo'n voedingskussen gebruik je die ook met flesvoeding?
Nee joh, ben morgen al zes wekenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef Limone het volgende:
[..]
Ooooooh ik dacht dat je dan zeven weken was..
Superhard! Nee, dan zou ik het ook proberen te verschuiven! En gezien je geschiedenis helemaal niet zo gek. Werd daar niets over gezegd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:05 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Nee joh, ben morgen al zes weken.
Gaat toch best nog wel hard.
Jawel, maar ze zitten vol ... ze zei dat ik gewoon af en toe moet terugbellen om te kijken of er nog afzeggers zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:07 schreef Limone het volgende:
[..]
Superhard! Nee, dan zou ik het ook proberen te verschuiven! En gezien je geschiedenis helemaal niet zo gek. Werd daar niets over gezegd?
Je moet me zien opstaan, mijn eerste meters van de dag zijn niet erg snel en ik vloek van de pijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:20 schreef GotC het volgende:
Omdraaien in bed met zo'n kussen is ook een stunt trouwensMaar ik stond vanmorgen op zonder al te veel pijn, dus dat is het al waard.
Ah herkenbaarheidquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je moet me zien opstaan, mijn eerste meters van de dag zijn niet erg snel en ik vloek van de pijn.
Mijn man heeft er meestal wel lol om
Yep, ik moet het gewoon zittend doen, maar soms vergeet ik datquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah herkenbaarheid![]()
Vind je op 1 been staan om broek/sokken aan/uit te trekken ook zo leuk?
Ah neequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor alle zieken
Hilz dat is wel een slechte nacht. vanmiddag nog tijd om te slapen?
Zand je gaat megahard al.
Ik had gisteren een eindmusical met afsluitende laatste avond erbij. Ik ben niet tot het einde gebleven en toen ik eenmaal een half uur in bed lag kon ik sprinten naar de wc en ik had daar op 2 glaasjes ranja na niks gegeten of gedronken. En ik ben nu nog beroerd dat wordt vrijdagavond nog wat dan hebben we een bruiloft.
Ik dus ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep, ik moet het gewoon zittend doen, maar soms vergeet ik dat
Voor mij is momenteel al veel te veel. Maar ik vond de uitnodiging zo lief dat ik wel even wilde gaan. Daarvoor had ik nog een verjaardag dus ik ben van daaruit meteen door gegaan. Vandaag maar heel rustig aan doen. Heb net enkele gestreken en daar laat ik het bij. Want morgen heb ik heel de dag Ean en daarna eem bruiloft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ah neeWas het misschien een te lange dag?
Ah mooi, kan ik het nog een weekje uitstellenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dus ookOf ben gewoon te eigenwijs. Volgens m'n collega's ben ik lichamelijk wel zwanger, maar in m'n hoofd nog niet. Klopt redelijk!
@Sylver, volgens mij vanaf 37 weken oidBadhanddoek eroverheen (of een topmatras ipv zeiltje) en slapen maar!
Schoenen aandoen ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef Sylver_ het volgende:
Teennagels knippen blijft een leuke uitdaging
[..]
Ah mooi, kan ik het nog een weekje uitstellen
ah dat zijn dus de banden..ik dacht al dat het gewoon mijn buikspieren waren die uitgerekt werden ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef GotC het volgende:
FR, wat een drukke dagen! Klote dat het zo'n uitwerking heeft op je lichaam hè?![]()
Bla, je banden zijn lekker bezig dus?
Oef, maar dat zijn sowieso al drukke dagen, laat staan als je je niet goed voelt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Voor mij is momenteel al veel te veel. Maar ik vond de uitnodiging zo lief dat ik wel even wilde gaan. Daarvoor had ik nog een verjaardag dus ik ben van daaruit meteen door gegaan. Vandaag maar heel rustig aan doen. Heb net enkele gestreken en daar laat ik het bij. Want morgen heb ik heel de dag Ean en daarna eem bruiloft.
Haha ja, veters strikken doe ik al heel lang niet meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Schoenen aandoen ookGisteren ballerina's gekocht om veters te vermijden
Klinkt als bandenpijn, iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ah dat zijn dus de banden..ik dacht al dat het gewoon mijn buikspieren waren die uitgerekt werden ofzo
Gewoon zo'n waterdichte molton van de ikea halen, merk je niks vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef Sylver_ het volgende:
Wanneer is het ook alweer de bedoeling dat je een zeiltje op je matras legt? Het lijkt me ontzettend irritant slapen, dus ben het lekker aan het uitstellen
QFT! Hij ligt er nog op geloof ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gewoon zo'n waterdichte molton van de ikea halen, merk je niks van.
Koop de 160x200 en knip aan één kant het elastiek in de hoeken door, past primaquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:53 schreef Sylver_ het volgende:
Oh! Goed idee, dat kraakt niet zo!
Thanks
Edit: oh nee, mijn matras is 160 x 210![]()
Was het maar waar. Ik kots tot het einde door en als ik pech heb nog over het einde.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Hilzillah het volgende:
Geen Amsterdam, Friesland of Brielle...
Fletcher Hotel-Restaurant Du Commerce in Middelburg is het geworden... Zier er wel leuk uit
Misschien thuis iets verkeerds gegeten FR?
Ah bedankt! Dat ga ik doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:03 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Koop de 160x200 en knip aan één kant het elastiek in de hoeken door, past prima.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Hilzillah het volgende:
Geen Amsterdam, Friesland of Brielle...
Fletcher Hotel-Restaurant Du Commerce in Middelburg is het geworden... Zier er wel leuk uit
Misschien thuis iets verkeerds gegeten FR?
Nog steeds joh!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik kots tot het einde door en als ik pech heb nog over het einde.
Middelburg is wel een leuke stad geniet ervan.
Helaas dat gaat echt niet meer stoppen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nog steeds joh!!Ik dacht dat het over of iig minder was!
via hotelspecials ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:58 schreef GotC het volgende:
Leuk Hillz! Lijkt me wel wat, een mystery overnachting. Hoe/waar regel je dat?
Vriendje gaat het dak + bovenverdieping verbouwen,quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef Hilzillah het volgende:
Angela bijna vakantiega je nog wat doen?
Mij ook niet, maar ze zitten er van vrijdag tot zondagavond opquote:
Het eerste logeeruitje is al geboektquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:13 schreef zandsculptuur het volgende:
Hillz, je kind kan gewoon bij oma logeren hoor
Ik had helemaal niets mee. Ze zou nog helemaal niet mogen komen. En toen ze er wel was mocht ze nog geen kleertjes aan. Mijn zus is nog wel toen ik nog zonder baby in het z-huis lag maatje 44 wezen kopen. Uiteindelijk had ze maatje 42 aan die ik via fok cadeau gekregen heb.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef Hilzillah het volgende:
Had je dat al bij je of moest je dat nog gaan kopen?
Ach gossie... Te vroeg dus... Maatje 42 is heel heel heel klein.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik had helemaal niets mee. Ze zou nog helemaal niet mogen komen. En toen ze er wel was mocht ze nog geen kleertjes aan. Mijn zus is nog wel toen ik nog zonder baby in het z-huis lag maatje 44 wezen kopen. Uiteindelijk had ze maatje 42 aan die ik via fok cadeau gekregen heb.
Ik heb ook al in m'n hoofd dat Bob mogelijk niet eens in 50 gaat passen. En tóch heb ik een eerste pakje in maat 50 klaarliggenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Het eerste logeeruitje is al geboektVinden de oma's leuk!!
Aanwijzingen geven he Angela, beetje naar rechts beetje naar links, goedzo!
Bla ook mystery logerenOf van te voren uitgekozen logeren?
Ik zit zo eens een beetje te kijken naar 'eerste pakjes'. Hoe erg kan je er vanuit gaan dat het spookje in een maatje 50 past, als Star zegt dat hij nu al 2451 gr zou moeten wegen. Ik zou het eeuwig zonde vinden om hét pakje te vinden en dat mijn olifantje er dan niet in past.
Ik vind het wel een schattig pakjequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ach gossie... Te vroeg dus... Maatje 42 is heel heel heel klein.
Ik vind deze helemaal geweldig.. Vriendje vind het natuurlijk helemaal niks
[ afbeelding ]
Ik heb sowieso een maatje 50 & 56 outfitje in mn tas gepakt, maar het is zegmaar niet hét pakje. Ik ben wel een halfje wat dat betreft. Alles op lexografische volgorde nog los verpakt in zakjes in de tasquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb ook al in m'n hoofd dat Bob mogelijk niet eens in 50 gaat passen. En tóch heb ik een eerste pakje in maat 50 klaarliggenMaar er gaat een maat 50 en 56 mee in de tas
Ik heb hem stiekem ook gewoon gekochtquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vind het wel een schattig pakje
Jaaaaa! Dat was ook mijn optie voordat we het geslacht wisten.. Eigenlijk twijfel ik er nog steeds wel over.. Wel heel erg leuk dat je vriend een menig heeft over het eerste pakje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ach gossie... Te vroeg dus... Maatje 42 is heel heel heel klein.
Ik vind deze helemaal geweldig.. Vriendje vind het natuurlijk helemaal niks
[ afbeelding ]
Ook die heb ik eigenhandig in elkaar moeten zetten. Op het moment dat zijn mond open ging om te protesteren heb ik hem erop gewezen dat ik HEEL VEEL hormonen in mijn lichaam heb en dat die op het punt stonden tot uitbarsting te komen. Na een verschrikt gezicht kwam er heel zachtjes 'leuk' over zijn lippenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier wordt er ook niet meegedacht evenals met het zoeken naar een geboortekaartje.
En ik wil dat hij mee zoekt. Ik vind het al moeilijk zat.
Ik ben helaas niet creatief genoeg om zelf iets te maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ook die heb ik eigenhandig in elkaar moeten zetten. Op het moment dat zijn mond open ging om te protesteren heb ik hem erop gewezen dat ik HEEL VEEL hormonen in mijn lichaam heb en dat die op het punt stonden tot uitbarsting te komen. Na een verschrikt gezicht kwam er heel zachtjes 'leuk' over zijn lippen
Ik van eigens ook niet hoor... Voorkant wordt een foto en binnenkant plaatjes heb ik van internet gevist.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet creatief genoeg om zelf iets te maken.
En ze presteerde het gewoon om de 1e keer dat ze mee ging in de mc haar armpje los te wurmen uit de gordel. En de gordels stonden echt op zijn strakst.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Hilzillah het volgende:
Ooooooooh FR! Wat een poppetje!!![]()
![]()
Zo'n grote cosi zo'n klein meisje
Toch minder leuk vinnik diequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:22 schreef Hilzillah het volgende:
Ze hebben ook een meisjes variant, met een uiltje
En die mening is ook maar zo-zo. Hij heeft een poging gedaan tot zoeken en laat het nu aan mij over, om dan vervolgens alles stom te vinden![]()
Ik vond die juist het leukstquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Toch minder leuk vinnik die
En ik omarm de dingen waar hij wel een mening over heeft. Zoals de muurschildering op de babykamer en de commode![]()
Ach jeetje f_r wat een kleintje.
Wat kleertjes betreft ben ik intens verdrietig dat het geen meisje is.. Ik sta dus regelmatig te kwijlen bij alle lieve meisjes outfitjes. En voor jongetjes moet ik echt goed zoeken. Alhoewel, naarmate ik verder in de zwangerschap kom merk ik wel dat ik er steeds meer 'oog' voor ga krijgen. Ik hou heel erg van gekleurde kleertjes. En dat is er voor jongens niet zo veel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef GotC het volgende:
Ik zie het gewoon bijna voor me HillzHoe vind je het kopen van jongetjeskleertjes trouwens? Lastig of..? Ik krijg heel vaak te horen dat er zo weinig leuks is voor jongens en des te meer voor meisjes. Vind het nog wel meevallen, al is er wel voor m'n gevoel meer voor meisjes..
Yup, herkenbaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wat kleertjes betreft ben ik intens verdrietig dat het geen meisje is.. Ik sta dus regelmatig te kwijlen bij alle lieve meisjes outfitjes. En voor jongetjes moet ik echt goed zoeken. Alhoewel, naarmate ik verder in de zwangerschap kom merk ik wel dat ik er steeds meer 'oog' voor ga krijgen. Ik hou heel erg van gekleurde kleertjes. En dat is er voor jongens niet zo veel.
Maar wat je zegt is zeker waar. Er is veel meer voor meisjes.
nou, hetwas wel mystery..maar aan de omschijving enzo zag ik al om welk hotel het ging aangezien we die vorig jaar ook al als mystery hotel hadden. En ik wou daar eigenlijk al gewoon boeken want was fijn hotel enzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik zit zo eens een beetje te kijken naar 'eerste pakjes'. Hoe erg kan je er vanuit gaan dat het spookje in een maatje 50 past, als Star zegt dat hij nu al 2451 gr zou moeten wegen. Ik zou het eeuwig zonde vinden om hét pakje te vinden en dat mijn olifantje er dan niet in past.
mijn dochtertje woog 3051 gram bij de geboorte en heeft volgens mij een week of 3 in 50 gepastquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
True... Is ook veel leuker... Alles eerst goed bekijken en voelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup, herkenbaarAl die leuke jurkjes en leggings en en en
. Maar, het went wel en idd, je krijgt er oog voor en zolang je weet wat je leuk vindt..scheelt wel een boel. En via internet bestellen ben ik geen echte fan van, vind het leuk om de winkel alles vast te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het kleertjestopic Suiker en Spees in de gaten houden, die toveren overal de leukste dingen vandaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wat kleertjes betreft ben ik intens verdrietig dat het geen meisje is.. Ik sta dus regelmatig te kwijlen bij alle lieve meisjes outfitjes. En voor jongetjes moet ik echt goed zoeken. Alhoewel, naarmate ik verder in de zwangerschap kom merk ik wel dat ik er steeds meer 'oog' voor ga krijgen. Ik hou heel erg van gekleurde kleertjes. En dat is er voor jongens niet zo veel.
Maar wat je zegt is zeker waar. Er is veel meer voor meisjes.
begin augustus en als ik het goed heb NH hotel den haag (kijkduin)quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
True... Is ook veel leuker... Alles eerst goed bekijken en voelenStofje online moet je maar afwachten wat het is.
Leuk Bla! Wanneer ga je? En welk hotel?
Ik ga even een vriend opnieuw aankleden bij de Gstar outlet winkel. Moet mee omdat pasje op mijn naam staat
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef hilliebillie het volgende:
Hilz, vandaag al je vluchttas inpakkenverwacht je olli zo veel eerder dan?
Over eerste pakje, Jelle was bij geboorte 55cm en bijna 9 pond, maar hij paste wel in maat 50 (al was het eerste pakje van prenatal eigen merk en die paste echt nog maar net, maar alle andere maat 50 heeft ie zon anderhalve week gepast)
Ik vind het juist moeilijker om voor een meisje kleertjes te kopen dan voor een jongen. Ik ben geen fan van roze en veel is toch wel roze (of gewoon niet mijn smaak) voor jongetjes zie ik super veel leuke kleertjes. Ben zelf ook nog aan het twijfelen over een eerste pakje, wat ik op het oog heb is een jurkje maar ik weet niet hoe handig dat gaat zijn als eerste pakje.. Heb wel al een ander jurkje maat 50 maar die was niet zo duur, en dus minder erg als die maar 1 keer aan gaat..
Wat denken jullie? Handig of niet?Zo met een broekje er onder vind ik het prima kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk setje!
Ik heb je lief mijn hele leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |