via hotelspecials ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:58 schreef GotC het volgende:
Leuk Hillz! Lijkt me wel wat, een mystery overnachting. Hoe/waar regel je dat?
Vriendje gaat het dak + bovenverdieping verbouwen,quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef Hilzillah het volgende:
Angela bijna vakantiega je nog wat doen?
Mij ook niet, maar ze zitten er van vrijdag tot zondagavond opquote:
Het eerste logeeruitje is al geboektquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:13 schreef zandsculptuur het volgende:
Hillz, je kind kan gewoon bij oma logeren hoor
Ik had helemaal niets mee. Ze zou nog helemaal niet mogen komen. En toen ze er wel was mocht ze nog geen kleertjes aan. Mijn zus is nog wel toen ik nog zonder baby in het z-huis lag maatje 44 wezen kopen. Uiteindelijk had ze maatje 42 aan die ik via fok cadeau gekregen heb.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:13 schreef Hilzillah het volgende:
Had je dat al bij je of moest je dat nog gaan kopen?
Ach gossie... Te vroeg dus... Maatje 42 is heel heel heel klein.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik had helemaal niets mee. Ze zou nog helemaal niet mogen komen. En toen ze er wel was mocht ze nog geen kleertjes aan. Mijn zus is nog wel toen ik nog zonder baby in het z-huis lag maatje 44 wezen kopen. Uiteindelijk had ze maatje 42 aan die ik via fok cadeau gekregen heb.
Ik heb ook al in m'n hoofd dat Bob mogelijk niet eens in 50 gaat passen. En tóch heb ik een eerste pakje in maat 50 klaarliggenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Het eerste logeeruitje is al geboektVinden de oma's leuk!!
Aanwijzingen geven he Angela, beetje naar rechts beetje naar links, goedzo!
Bla ook mystery logerenOf van te voren uitgekozen logeren?
Ik zit zo eens een beetje te kijken naar 'eerste pakjes'. Hoe erg kan je er vanuit gaan dat het spookje in een maatje 50 past, als Star zegt dat hij nu al 2451 gr zou moeten wegen. Ik zou het eeuwig zonde vinden om hét pakje te vinden en dat mijn olifantje er dan niet in past.
Ik vind het wel een schattig pakjequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ach gossie... Te vroeg dus... Maatje 42 is heel heel heel klein.
Ik vind deze helemaal geweldig.. Vriendje vind het natuurlijk helemaal niks
[ afbeelding ]
Ik heb sowieso een maatje 50 & 56 outfitje in mn tas gepakt, maar het is zegmaar niet hét pakje. Ik ben wel een halfje wat dat betreft. Alles op lexografische volgorde nog los verpakt in zakjes in de tasquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb ook al in m'n hoofd dat Bob mogelijk niet eens in 50 gaat passen. En tóch heb ik een eerste pakje in maat 50 klaarliggenMaar er gaat een maat 50 en 56 mee in de tas
Ik heb hem stiekem ook gewoon gekochtquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vind het wel een schattig pakje
Jaaaaa! Dat was ook mijn optie voordat we het geslacht wisten.. Eigenlijk twijfel ik er nog steeds wel over.. Wel heel erg leuk dat je vriend een menig heeft over het eerste pakje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ach gossie... Te vroeg dus... Maatje 42 is heel heel heel klein.
Ik vind deze helemaal geweldig.. Vriendje vind het natuurlijk helemaal niks
[ afbeelding ]
Ook die heb ik eigenhandig in elkaar moeten zetten. Op het moment dat zijn mond open ging om te protesteren heb ik hem erop gewezen dat ik HEEL VEEL hormonen in mijn lichaam heb en dat die op het punt stonden tot uitbarsting te komen. Na een verschrikt gezicht kwam er heel zachtjes 'leuk' over zijn lippenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier wordt er ook niet meegedacht evenals met het zoeken naar een geboortekaartje.
En ik wil dat hij mee zoekt. Ik vind het al moeilijk zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |