Ah neequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor alle zieken
Hilz dat is wel een slechte nacht. vanmiddag nog tijd om te slapen?
Zand je gaat megahard al.
Ik had gisteren een eindmusical met afsluitende laatste avond erbij. Ik ben niet tot het einde gebleven en toen ik eenmaal een half uur in bed lag kon ik sprinten naar de wc en ik had daar op 2 glaasjes ranja na niks gegeten of gedronken. En ik ben nu nog beroerd dat wordt vrijdagavond nog wat dan hebben we een bruiloft.
Ik dus ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep, ik moet het gewoon zittend doen, maar soms vergeet ik dat
Voor mij is momenteel al veel te veel. Maar ik vond de uitnodiging zo lief dat ik wel even wilde gaan. Daarvoor had ik nog een verjaardag dus ik ben van daaruit meteen door gegaan. Vandaag maar heel rustig aan doen. Heb net enkele gestreken en daar laat ik het bij. Want morgen heb ik heel de dag Ean en daarna eem bruiloft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ah neeWas het misschien een te lange dag?
Ah mooi, kan ik het nog een weekje uitstellenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik dus ookOf ben gewoon te eigenwijs. Volgens m'n collega's ben ik lichamelijk wel zwanger, maar in m'n hoofd nog niet. Klopt redelijk!
@Sylver, volgens mij vanaf 37 weken oidBadhanddoek eroverheen (of een topmatras ipv zeiltje) en slapen maar!
Schoenen aandoen ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:38 schreef Sylver_ het volgende:
Teennagels knippen blijft een leuke uitdaging
[..]
Ah mooi, kan ik het nog een weekje uitstellen
ah dat zijn dus de banden..ik dacht al dat het gewoon mijn buikspieren waren die uitgerekt werden ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:37 schreef GotC het volgende:
FR, wat een drukke dagen! Klote dat het zo'n uitwerking heeft op je lichaam hè?![]()
Bla, je banden zijn lekker bezig dus?
Oef, maar dat zijn sowieso al drukke dagen, laat staan als je je niet goed voelt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Voor mij is momenteel al veel te veel. Maar ik vond de uitnodiging zo lief dat ik wel even wilde gaan. Daarvoor had ik nog een verjaardag dus ik ben van daaruit meteen door gegaan. Vandaag maar heel rustig aan doen. Heb net enkele gestreken en daar laat ik het bij. Want morgen heb ik heel de dag Ean en daarna eem bruiloft.
Haha ja, veters strikken doe ik al heel lang niet meerquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Schoenen aandoen ookGisteren ballerina's gekocht om veters te vermijden
Klinkt als bandenpijn, iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ah dat zijn dus de banden..ik dacht al dat het gewoon mijn buikspieren waren die uitgerekt werden ofzo
Gewoon zo'n waterdichte molton van de ikea halen, merk je niks vanquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:30 schreef Sylver_ het volgende:
Wanneer is het ook alweer de bedoeling dat je een zeiltje op je matras legt? Het lijkt me ontzettend irritant slapen, dus ben het lekker aan het uitstellen
QFT! Hij ligt er nog op geloof ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:50 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Gewoon zo'n waterdichte molton van de ikea halen, merk je niks van.
Koop de 160x200 en knip aan één kant het elastiek in de hoeken door, past primaquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:53 schreef Sylver_ het volgende:
Oh! Goed idee, dat kraakt niet zo!
Thanks
Edit: oh nee, mijn matras is 160 x 210![]()
Was het maar waar. Ik kots tot het einde door en als ik pech heb nog over het einde.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Hilzillah het volgende:
Geen Amsterdam, Friesland of Brielle...
Fletcher Hotel-Restaurant Du Commerce in Middelburg is het geworden... Zier er wel leuk uit
Misschien thuis iets verkeerds gegeten FR?
Ah bedankt! Dat ga ik doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:03 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Koop de 160x200 en knip aan één kant het elastiek in de hoeken door, past prima.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef Hilzillah het volgende:
Geen Amsterdam, Friesland of Brielle...
Fletcher Hotel-Restaurant Du Commerce in Middelburg is het geworden... Zier er wel leuk uit
Misschien thuis iets verkeerds gegeten FR?
Nog steeds joh!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik kots tot het einde door en als ik pech heb nog over het einde.
Middelburg is wel een leuke stad geniet ervan.
Helaas dat gaat echt niet meer stoppen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:42 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Nog steeds joh!!Ik dacht dat het over of iig minder was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |