Spannend! Hier staat de eerste echo voor de 18e gepland, maar ik ga nog proberen 'm een weekje eerder gepland te krijgen (ze zitten nu vol maar hebben vaak veel afzeggers).quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:45 schreef klaprooss het volgende:
Elmo! Gefeliciteerd!
Wat een mooie meid en naam!
Geniet, en laat je verwennen de komende dagen!
Mijlpaal! Ik heb de verloskundige gebeld, was nog een heel gedoe. Verloskundige praktijk waar ik onder controle wilde doet geen bevallingen in het ziekenhuis waar ik mogelijk zou willen bevallen. Flink wezen rond bellen en een goede vervanger gevonden! 17 juli eerste afspraak + echo!
Dat is al heel snelquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Spannend! Hier staat de eerste echo voor de 18e gepland, maar ik ga nog proberen 'm een weekje eerder gepland te krijgen (ze zitten nu vol maar hebben vaak veel afzeggers).
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat is al heel snelEn heb je ook een grotere kans dat je hartje ziet kloppen!
Is die slecht?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:01 schreef Limone het volgende:
Oh Hilz wat leuk zo'n mystery overnachting! Al hoop ik niet dat het het Fletcher hotel in Amsterdam is..
Ooooooh ik dacht dat je dan zeven weken was..quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:03 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]ik ben dan 9 weken, weekje eerder zou dus ook goed kunnen
.
ik heb het geprobeerd, maar vondt het maar een onding..dus daarom dit x ook geen aangeschaft..al zpu het met slapen wel handig zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zo'n voedingskussen gebruik je die ook met flesvoeding?
Nee joh, ben morgen al zes wekenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef Limone het volgende:
[..]
Ooooooh ik dacht dat je dan zeven weken was..
Superhard! Nee, dan zou ik het ook proberen te verschuiven! En gezien je geschiedenis helemaal niet zo gek. Werd daar niets over gezegd?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:05 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Nee joh, ben morgen al zes weken.
Gaat toch best nog wel hard.
Jawel, maar ze zitten vol ... ze zei dat ik gewoon af en toe moet terugbellen om te kijken of er nog afzeggers zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:07 schreef Limone het volgende:
[..]
Superhard! Nee, dan zou ik het ook proberen te verschuiven! En gezien je geschiedenis helemaal niet zo gek. Werd daar niets over gezegd?
Je moet me zien opstaan, mijn eerste meters van de dag zijn niet erg snel en ik vloek van de pijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:20 schreef GotC het volgende:
Omdraaien in bed met zo'n kussen is ook een stunt trouwensMaar ik stond vanmorgen op zonder al te veel pijn, dus dat is het al waard.
Ah herkenbaarheidquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je moet me zien opstaan, mijn eerste meters van de dag zijn niet erg snel en ik vloek van de pijn.
Mijn man heeft er meestal wel lol om
Yep, ik moet het gewoon zittend doen, maar soms vergeet ik datquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah herkenbaarheid![]()
Vind je op 1 been staan om broek/sokken aan/uit te trekken ook zo leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |