abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128323896
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ach gossie... Te vroeg dus... Maatje 42 is heel heel heel klein.

Ik vind deze helemaal geweldig.. Vriendje vind het natuurlijk helemaal niks :')
[ afbeelding ]
Jaaaaa! Dat was ook mijn optie voordat we het geslacht wisten.. Eigenlijk twijfel ik er nog steeds wel over.. Wel heel erg leuk dat je vriend een menig heeft over het eerste pakje. O+ Die van mij...uh... niet zeg maar :')
pi_128323918
Ze hebben ook een meisjes variant, met een uiltje O+
En die mening is ook maar zo-zo. Hij heeft een poging gedaan tot zoeken en laat het nu aan mij over, om dan vervolgens alles stom te vinden :{
pi_128324027
Hier wordt er ook niet meegedacht evenals met het zoeken naar een geboortekaartje.
En ik wil dat hij mee zoekt. Ik vind het al moeilijk zat.
pi_128324055
off topic

[ Bericht 96% gewijzigd door F_r op 27-06-2013 15:33:31 ]
pi_128324104
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier wordt er ook niet meegedacht evenals met het zoeken naar een geboortekaartje.
En ik wil dat hij mee zoekt. Ik vind het al moeilijk zat.
Ook die heb ik eigenhandig in elkaar moeten zetten. Op het moment dat zijn mond open ging om te protesteren heb ik hem erop gewezen dat ik HEEL VEEL hormonen in mijn lichaam heb en dat die op het punt stonden tot uitbarsting te komen. Na een verschrikt gezicht kwam er heel zachtjes 'leuk' over zijn lippen :D
pi_128324137
Ooooooooh FR! Wat een poppetje!! O+ O+ O+ Zo'n grote cosi zo'n klein meisje
pi_128324144
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ook die heb ik eigenhandig in elkaar moeten zetten. Op het moment dat zijn mond open ging om te protesteren heb ik hem erop gewezen dat ik HEEL VEEL hormonen in mijn lichaam heb en dat die op het punt stonden tot uitbarsting te komen. Na een verschrikt gezicht kwam er heel zachtjes 'leuk' over zijn lippen :D
Ik ben helaas niet creatief genoeg om zelf iets te maken.
pi_128324187
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik ben helaas niet creatief genoeg om zelf iets te maken.
Ik van eigens ook niet hoor... Voorkant wordt een foto en binnenkant plaatjes heb ik van internet gevist.
pi_128324188
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Hilzillah het volgende:
Ooooooooh FR! Wat een poppetje!! O+ O+ O+ Zo'n grote cosi zo'n klein meisje
En ze presteerde het gewoon om de 1e keer dat ze mee ging in de mc haar armpje los te wurmen uit de gordel. En de gordels stonden echt op zijn strakst.
pi_128324213
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:22 schreef Hilzillah het volgende:
Ze hebben ook een meisjes variant, met een uiltje O+
En die mening is ook maar zo-zo. Hij heeft een poging gedaan tot zoeken en laat het nu aan mij over, om dan vervolgens alles stom te vinden :{
Toch minder leuk vinnik die :)

En ik omarm de dingen waar hij wel een mening over heeft. Zoals de muurschildering op de babykamer en de commode :o

Ach jeetje f_r wat een kleintje.
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:32:30 #281
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128324284
Ah FR! O+ O+ Wat een poppetje!

Hillz, je uitbarsting :+
pi_128324296
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:30 schreef Limone het volgende:

[..]

Toch minder leuk vinnik die :)

En ik omarm de dingen waar hij wel een mening over heeft. Zoals de muurschildering op de babykamer en de commode :o

Ach jeetje f_r wat een kleintje.
Ik vond die juist het leukst :@ Maarja, jommetje hè...
Zat idd echt even op het kookpunt GotC. :D
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:36:58 #283
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_128324462
Wat een klein hummeltje! O+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:38:26 #284
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128324525
Ik zie het gewoon bijna voor me Hillz :D Hoe vind je het kopen van jongetjeskleertjes trouwens? Lastig of..? Ik krijg heel vaak te horen dat er zo weinig leuks is voor jongens en des te meer voor meisjes. Vind het nog wel meevallen, al is er wel voor m'n gevoel meer voor meisjes..
pi_128324645
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef GotC het volgende:
Ik zie het gewoon bijna voor me Hillz :D Hoe vind je het kopen van jongetjeskleertjes trouwens? Lastig of..? Ik krijg heel vaak te horen dat er zo weinig leuks is voor jongens en des te meer voor meisjes. Vind het nog wel meevallen, al is er wel voor m'n gevoel meer voor meisjes..
Wat kleertjes betreft ben ik intens verdrietig dat het geen meisje is.. Ik sta dus regelmatig te kwijlen bij alle lieve meisjes outfitjes. En voor jongetjes moet ik echt goed zoeken. Alhoewel, naarmate ik verder in de zwangerschap kom merk ik wel dat ik er steeds meer 'oog' voor ga krijgen. Ik hou heel erg van gekleurde kleertjes. En dat is er voor jongens niet zo veel.

Maar wat je zegt is zeker waar. Er is veel meer voor meisjes.
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:50:23 #286
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128325020
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Wat kleertjes betreft ben ik intens verdrietig dat het geen meisje is.. Ik sta dus regelmatig te kwijlen bij alle lieve meisjes outfitjes. En voor jongetjes moet ik echt goed zoeken. Alhoewel, naarmate ik verder in de zwangerschap kom merk ik wel dat ik er steeds meer 'oog' voor ga krijgen. Ik hou heel erg van gekleurde kleertjes. En dat is er voor jongens niet zo veel.

Yup, herkenbaar :+ Al die leuke jurkjes en leggings en en en O+. Maar, het went wel en idd, je krijgt er oog voor en zolang je weet wat je leuk vindt..scheelt wel een boel. En via internet bestellen ben ik geen echte fan van, vind het leuk om de winkel alles vast te houden O+
pi_128325144
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Het eerste logeeruitje is al geboekt ;) Vinden de oma's leuk!! :D

Aanwijzingen geven he Angela, beetje naar rechts beetje naar links, goedzo!

Bla ook mystery logeren :D Of van te voren uitgekozen logeren?

Ik zit zo eens een beetje te kijken naar 'eerste pakjes'. Hoe erg kan je er vanuit gaan dat het spookje in een maatje 50 past, als Star zegt dat hij nu al 2451 gr zou moeten wegen. Ik zou het eeuwig zonde vinden om hét pakje te vinden en dat mijn olifantje er dan niet in past.
nou, hetwas wel mystery..maar aan de omschijving enzo zag ik al om welk hotel het ging aangezien we die vorig jaar ook al als mystery hotel hadden. En ik wou daar eigenlijk al gewoon boeken want was fijn hotel enzo :)
pi_128325180
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Het eerste logeeruitje is al geboekt ;) Vinden de oma's leuk!! :D

Aanwijzingen geven he Angela, beetje naar rechts beetje naar links, goedzo!

Bla ook mystery logeren :D Of van te voren uitgekozen logeren?

Ik zit zo eens een beetje te kijken naar 'eerste pakjes'. Hoe erg kan je er vanuit gaan dat het spookje in een maatje 50 past, als Star zegt dat hij nu al 2451 gr zou moeten wegen. Ik zou het eeuwig zonde vinden om hét pakje te vinden en dat mijn olifantje er dan niet in past.
mijn dochtertje woog 3051 gram bij de geboorte en heeft volgens mij een week of 3 in 50 gepast
pi_128325432
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef GotC het volgende:

[..]

Yup, herkenbaar :+ Al die leuke jurkjes en leggings en en en O+. Maar, het went wel en idd, je krijgt er oog voor en zolang je weet wat je leuk vindt..scheelt wel een boel. En via internet bestellen ben ik geen echte fan van, vind het leuk om de winkel alles vast te houden O+
True... Is ook veel leuker... Alles eerst goed bekijken en voelen O+ Stofje online moet je maar afwachten wat het is.

Leuk Bla! Wanneer ga je? En welk hotel?

Ik ga even een vriend opnieuw aankleden bij de Gstar outlet winkel. Moet mee omdat pasje op mijn naam staat :')
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:05:06 #290
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128325600
De meeste baby's passen in ieder geval de eerste dagen maat 50 wel. En het staat een stuk leuker als dat eerste pakje gewoon goed zit ipv dat je baby er in zwemt en alle mouwen en pijpen 5x omgeslagen moeten worden.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_128325878
Hilz, vandaag al je vluchttas inpakken :o verwacht je olli zo veel eerder dan?

Over eerste pakje, Jelle was bij geboorte 55cm en bijna 9 pond, maar hij paste wel in maat 50 (al was het eerste pakje van prenatal eigen merk en die paste echt nog maar net, maar alle andere maat 50 heeft ie zon anderhalve week gepast)

Ik vind het juist moeilijker om voor een meisje kleertjes te kopen dan voor een jongen. Ik ben geen fan van roze en veel is toch wel roze (of gewoon niet mijn smaak) voor jongetjes zie ik super veel leuke kleertjes. Ben zelf ook nog aan het twijfelen over een eerste pakje, wat ik op het oog heb is een jurkje maar ik weet niet hoe handig dat gaat zijn als eerste pakje.. Heb wel al een ander jurkje maat 50 maar die was niet zo duur, en dus minder erg als die maar 1 keer aan gaat..
Wat denken jullie? Handig of niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128325937
Tijdens mn eerste zwangerschap dachten ze dat ik een spekkie zou krijgen maar dat viel reuze mee, 3560 gram. Ik had een noppies pakje 62 (hoorde dat noppies klein valt) maar dit was natuurlijk te groot voor ons boefie. Nu koop ik dan ook een maatje 50.
pi_128325969
Moet wel mooi passen ja! O en ik ben zo'n tut die er rekening mee houdt dat dat het pakje is dat op alle foto's komt te staan :)
Hoeveel nachthemden neem je mee naar het ziekenhuis? Ik moet ws 3 dgn of langer blijven. Maar heb nu 1 toonbaar oma-nachthemd, maar om er daar nou nog een stapel van aan te schaffen terwijl ik thuis liefst in een hempje slaap?
pi_128326130
Oh en gewicht schattingen daar geloof ik ook niet meer in, tijdens de bevalling voelde de gyn en die gaf aan een kleine 7ponder en dat hij er niet vaak naast zat.. Nou zon twee pond dus..
Waren de eerdere schattingen wat hoger, alleen de laatste weken werd de baby steeds lichter geschat..
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:21:32 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128326157
Noor woog 3830 en zit nu nét op de rand naar 56. Aantal shirtjes in 50 gaan nog prima, andere zijn te klein. Broekjes 50 zijn wel allemaal te klein. En Noor is 4 weken oud.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128326219
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

In het kleertjestopic Suiker en Spees in de gaten houden, die toveren overal de leukste dingen vandaan ;).
pi_128326486
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

True... Is ook veel leuker... Alles eerst goed bekijken en voelen O+ Stofje online moet je maar afwachten wat het is.

Leuk Bla! Wanneer ga je? En welk hotel?

Ik ga even een vriend opnieuw aankleden bij de Gstar outlet winkel. Moet mee omdat pasje op mijn naam staat :')
begin augustus en als ik het goed heb NH hotel den haag (kijkduin)

veel plezier met opnieuw aankleden van vriend :), leuk!
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:32:18 #298
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_128326548
Zo de uitzet is nu wel heel ver compleet :+
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:33:17 #299
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128326598
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef hilliebillie het volgende:
Hilz, vandaag al je vluchttas inpakken :o verwacht je olli zo veel eerder dan?

Over eerste pakje, Jelle was bij geboorte 55cm en bijna 9 pond, maar hij paste wel in maat 50 (al was het eerste pakje van prenatal eigen merk en die paste echt nog maar net, maar alle andere maat 50 heeft ie zon anderhalve week gepast)

Ik vind het juist moeilijker om voor een meisje kleertjes te kopen dan voor een jongen. Ik ben geen fan van roze en veel is toch wel roze (of gewoon niet mijn smaak) voor jongetjes zie ik super veel leuke kleertjes. Ben zelf ook nog aan het twijfelen over een eerste pakje, wat ik op het oog heb is een jurkje maar ik weet niet hoe handig dat gaat zijn als eerste pakje.. Heb wel al een ander jurkje maat 50 maar die was niet zo duur, en dus minder erg als die maar 1 keer aan gaat..
Wat denken jullie? Handig of niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo met een broekje er onder vind ik het prima kunnen :Y Leuk setje!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_128326652
Leuk jurkje hilliebillie!
Zelf zou ik er denk ik een effen legginkje bij zoeken maar ik heb wat tegen echte setjes haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')