Jaaaaa! Dat was ook mijn optie voordat we het geslacht wisten.. Eigenlijk twijfel ik er nog steeds wel over.. Wel heel erg leuk dat je vriend een menig heeft over het eerste pakje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:17 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ach gossie... Te vroeg dus... Maatje 42 is heel heel heel klein.
Ik vind deze helemaal geweldig.. Vriendje vind het natuurlijk helemaal niks
[ afbeelding ]
 Die van mij...uh... niet zeg maar
  Die van mij...uh... niet zeg maar   

Ook die heb ik eigenhandig in elkaar moeten zetten. Op het moment dat zijn mond open ging om te protesteren heb ik hem erop gewezen dat ik HEEL VEEL hormonen in mijn lichaam heb en dat die op het punt stonden tot uitbarsting te komen. Na een verschrikt gezicht kwam er heel zachtjes 'leuk' over zijn lippenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier wordt er ook niet meegedacht evenals met het zoeken naar een geboortekaartje.
En ik wil dat hij mee zoekt. Ik vind het al moeilijk zat.

Ik ben helaas niet creatief genoeg om zelf iets te maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ook die heb ik eigenhandig in elkaar moeten zetten. Op het moment dat zijn mond open ging om te protesteren heb ik hem erop gewezen dat ik HEEL VEEL hormonen in mijn lichaam heb en dat die op het punt stonden tot uitbarsting te komen. Na een verschrikt gezicht kwam er heel zachtjes 'leuk' over zijn lippen

Ik van eigens ook niet hoor... Voorkant wordt een foto en binnenkant plaatjes heb ik van internet gevist.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet creatief genoeg om zelf iets te maken.

En ze presteerde het gewoon om de 1e keer dat ze mee ging in de mc haar armpje los te wurmen uit de gordel. En de gordels stonden echt op zijn strakst.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:28 schreef Hilzillah het volgende:
Ooooooooh FR! Wat een poppetje!!

Zo'n grote cosi zo'n klein meisje

Toch minder leuk vinnik diequote:Op donderdag 27 juni 2013 15:22 schreef Hilzillah het volgende:
Ze hebben ook een meisjes variant, met een uiltje
En die mening is ook maar zo-zo. Hij heeft een poging gedaan tot zoeken en laat het nu aan mij over, om dan vervolgens alles stom te vinden

Ik vond die juist het leukstquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Toch minder leuk vinnik die
En ik omarm de dingen waar hij wel een mening over heeft. Zoals de muurschildering op de babykamer en de commode
Ach jeetje f_r wat een kleintje.
 Maarja, jommetje hè...
 Maarja, jommetje hè... 

Hoe vind je het kopen van jongetjeskleertjes trouwens? Lastig of..? Ik krijg heel vaak te horen dat er zo weinig leuks is voor jongens en des te meer voor meisjes. Vind het nog wel meevallen, al is er wel voor m'n gevoel meer voor meisjes..
 Hoe vind je het kopen van jongetjeskleertjes trouwens? Lastig of..? Ik krijg heel vaak te horen dat er zo weinig leuks is voor jongens en des te meer voor meisjes. Vind het nog wel meevallen, al is er wel voor m'n gevoel meer voor meisjes..

Wat kleertjes betreft ben ik intens verdrietig dat het geen meisje is.. Ik sta dus regelmatig te kwijlen bij alle lieve meisjes outfitjes. En voor jongetjes moet ik echt goed zoeken. Alhoewel, naarmate ik verder in de zwangerschap kom merk ik wel dat ik er steeds meer 'oog' voor ga krijgen. Ik hou heel erg van gekleurde kleertjes. En dat is er voor jongens niet zo veel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:38 schreef GotC het volgende:
Ik zie het gewoon bijna voor me HillzHoe vind je het kopen van jongetjeskleertjes trouwens? Lastig of..? Ik krijg heel vaak te horen dat er zo weinig leuks is voor jongens en des te meer voor meisjes. Vind het nog wel meevallen, al is er wel voor m'n gevoel meer voor meisjes..

Yup, herkenbaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wat kleertjes betreft ben ik intens verdrietig dat het geen meisje is.. Ik sta dus regelmatig te kwijlen bij alle lieve meisjes outfitjes. En voor jongetjes moet ik echt goed zoeken. Alhoewel, naarmate ik verder in de zwangerschap kom merk ik wel dat ik er steeds meer 'oog' voor ga krijgen. Ik hou heel erg van gekleurde kleertjes. En dat is er voor jongens niet zo veel.
Maar wat je zegt is zeker waar. Er is veel meer voor meisjes.
 Al die leuke jurkjes en leggings en en en
 Al die leuke jurkjes en leggings en en en  . Maar, het went wel en idd, je krijgt er oog voor en zolang je weet wat je leuk vindt..scheelt wel een boel. En via internet bestellen ben ik geen echte fan van, vind het leuk om de winkel alles vast te houden
. Maar, het went wel en idd, je krijgt er oog voor en zolang je weet wat je leuk vindt..scheelt wel een boel. En via internet bestellen ben ik geen echte fan van, vind het leuk om de winkel alles vast te houden  

nou, hetwas wel mystery..maar aan de omschijving enzo zag ik al om welk hotel het ging aangezien we die vorig jaar ook al als mystery hotel hadden. En ik wou daar eigenlijk al gewoon boeken want was fijn hotel enzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Het eerste logeeruitje is al geboektVinden de oma's leuk!!
Aanwijzingen geven he Angela, beetje naar rechts beetje naar links, goedzo!
Bla ook mystery logerenOf van te voren uitgekozen logeren?
Ik zit zo eens een beetje te kijken naar 'eerste pakjes'. Hoe erg kan je er vanuit gaan dat het spookje in een maatje 50 past, als Star zegt dat hij nu al 2451 gr zou moeten wegen. Ik zou het eeuwig zonde vinden om hét pakje te vinden en dat mijn olifantje er dan niet in past.

mijn dochtertje woog 3051 gram bij de geboorte en heeft volgens mij een week of 3 in 50 gepastquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Het eerste logeeruitje is al geboektVinden de oma's leuk!!
Aanwijzingen geven he Angela, beetje naar rechts beetje naar links, goedzo!
Bla ook mystery logerenOf van te voren uitgekozen logeren?
Ik zit zo eens een beetje te kijken naar 'eerste pakjes'. Hoe erg kan je er vanuit gaan dat het spookje in een maatje 50 past, als Star zegt dat hij nu al 2451 gr zou moeten wegen. Ik zou het eeuwig zonde vinden om hét pakje te vinden en dat mijn olifantje er dan niet in past.

True... Is ook veel leuker... Alles eerst goed bekijken en voelenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup, herkenbaarAl die leuke jurkjes en leggings en en en
. Maar, het went wel en idd, je krijgt er oog voor en zolang je weet wat je leuk vindt..scheelt wel een boel. En via internet bestellen ben ik geen echte fan van, vind het leuk om de winkel alles vast te houden
 Stofje online moet je maar afwachten wat het is.
 Stofje online moet je maar afwachten wat het is.  

verwacht je olli zo veel eerder dan?
  verwacht je olli zo veel eerder dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

In het kleertjestopic Suiker en Spees in de gaten houden, die toveren overal de leukste dingen vandaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Wat kleertjes betreft ben ik intens verdrietig dat het geen meisje is.. Ik sta dus regelmatig te kwijlen bij alle lieve meisjes outfitjes. En voor jongetjes moet ik echt goed zoeken. Alhoewel, naarmate ik verder in de zwangerschap kom merk ik wel dat ik er steeds meer 'oog' voor ga krijgen. Ik hou heel erg van gekleurde kleertjes. En dat is er voor jongens niet zo veel.
Maar wat je zegt is zeker waar. Er is veel meer voor meisjes.
 .
.

begin augustus en als ik het goed heb NH hotel den haag (kijkduin)quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
True... Is ook veel leuker... Alles eerst goed bekijken en voelenStofje online moet je maar afwachten wat het is.
Leuk Bla! Wanneer ga je? En welk hotel?
Ik ga even een vriend opnieuw aankleden bij de Gstar outlet winkel. Moet mee omdat pasje op mijn naam staat
 , leuk!
, leuk!

quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:13 schreef hilliebillie het volgende:
Hilz, vandaag al je vluchttas inpakkenverwacht je olli zo veel eerder dan?
Over eerste pakje, Jelle was bij geboorte 55cm en bijna 9 pond, maar hij paste wel in maat 50 (al was het eerste pakje van prenatal eigen merk en die paste echt nog maar net, maar alle andere maat 50 heeft ie zon anderhalve week gepast)
Ik vind het juist moeilijker om voor een meisje kleertjes te kopen dan voor een jongen. Ik ben geen fan van roze en veel is toch wel roze (of gewoon niet mijn smaak) voor jongetjes zie ik super veel leuke kleertjes. Ben zelf ook nog aan het twijfelen over een eerste pakje, wat ik op het oog heb is een jurkje maar ik weet niet hoe handig dat gaat zijn als eerste pakje.. Heb wel al een ander jurkje maat 50 maar die was niet zo duur, en dus minder erg als die maar 1 keer aan gaat..
Wat denken jullie? Handig of niet?Zo met een broekje er onder vind ik het prima kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk setje!
Ik heb je lief mijn hele leven

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |