quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Limone het volgende:
Vaginale wratten.. dan houden ze hun mond wel
Hahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Limone het volgende:
Hee joh, ik pleur bijna van mijn hoge bed!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Limone het volgende:
Ik heb tot nu toe geluk gehad mbt vocht vasthouden, nog geen last gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Kiwisoep het volgende:
Suusz en Sylver en Elmo, zwellen jullie niet onwijs op nu? Ik krijg zowat striae op mijn enkels van het oprekken, de huid trekt echt.
Maarrrr... het kan geen kwaad laat ik me constant maar weer zeggen.
Vorige week tijdens de wat warmere dagen had ik echt last van vocht vast houden. Ik heb dat nog nooit gehad, dus was nieuw voor me dat ik geen enkels meer had en dat mijn been gewoon recht doorliep in mijn voetquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Kiwisoep het volgende:
Suusz en Sylver en Elmo, zwellen jullie niet onwijs op nu? Ik krijg zowat striae op mijn enkels van het oprekken, de huid trekt echt.
Maarrrr... het kan geen kwaad laat ik me constant maar weer zeggen.
Jeejquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef Cwen het volgende:
Hier gewacht tot 6 weken voor ouders en schoonouders verteld ivm kerst-eten, dat kon niet anders en ik vond het heel fijn om mijn zorgen om de bloedingen te delen met mijn moeder. Ook twee van mijn vriendinnen heb ik het meteen verteld. De rest mocht wachten tot na 13 weken
Oh, dat is wel beter dat dat helpt. Is bij mij weer wat lastiger, ik heb namelijk de bovenkant van mijn bed al iets omhoog ivm last van maagzuur. En als ik dan ook de onderkant omhoog doe voel ik me net een banaan zeg maar :p, ligt niet helemaal lekker.. Verkies dan toch m'n iets minder last van maagzuur boven de iets dunnere enkelsquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Kiwisoep het volgende:
Gelukkig heb jj het ook, ik heb eigenlijk niet op verhouding tot gewicht gelet, was laatst wel ineens 2 kilo minder. Maar ik heb nu fulltime geen enkels meer sinds een week of 2, slaap met een kussen onder mijn matras waardoor dit wat hoger is, helpt wel iets want sochtends is het iets minder.
Oh Elmo, wat is ze mooi en wat heeft ze een mooie naam!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef Elmo76 het volgende:
Goedenavond dames!
Ik meld me even met baby naast me, in bedje!![]()
Vanmorgen is om 10.32 uur, via een gisteravond geplande keizersnede, onze tweede dochter geboren!!
Haar naam is Li.va Har.per, roepnaam Li.va. Ze is zooo mooi en lief en leuk!![]()
Wat een prachtig kind met prachtige naam!quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:13 schreef Elmo76 het volgende:
Goedenavond dames!
Ik meld me even met baby naast me, in bedje!![]()
Vanmorgen is om 10.32 uur, via een gisteravond geplande keizersnede, onze tweede dochter geboren!!
Haar naam is Li.va Har.per, roepnaam Li.va. Ze is zooo mooi en lief en leuk!![]()
[ afbeelding ]
bah, niet ziek worden hoor!quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:36 schreef GotC het volgende:
Bluh, ik voel me niet zo fit. Weer.Het is toch zo dat je als zwangere een lagere weerstand hebt?
Ja.. Het internet is erg fijn voor informatie, maar mensen schrijven helaas het liefste over dingen die niet goed zijn gegaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dank voor de reacties.
Je leest zo veel op internet dat je je al snel zorgen gaat maken he...
jaquote:
Ah, dat is nog eens een goede uitleg! Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:55 schreef Cwen het volgende:
NZ, geen zorgen, dat kan allemaal prima!
GotC, ja, je afweersysteem staat een tandje lager omdat je baby voor 50% uit vreemd DNA bestaat en het lichaam het niet moet afstoten. Helaas houdt dat idd ook in dat virussen, bacterieën en schimmels wat meer kans krijgen dan normaal.
Hilz, dat is niet veel! Ik slaap nog steeds lang , wordt wel vaker wakker en merk nu dat m'n buik zo zwaar is, dat hij aan m'n (kapotte want diastase) buik en (overbelaste want BI) rugspieren trekt bij het op m'n zij slapen. Dat is best pijnlijk, vanavond dus een kussen eronder!
Wat erg dat dit beeld waarschijnlijk helemaal klopt bij mij, vooral als ik net ben opgestaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:10 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik zie jullie voor me, dikke buik, snotterend en moe, waggelend met een voedingskussen door het huis strompelen hihi
Ik kwam er na een tijdje pas achter dat hij uit twee losse gedeeltes bestaat, nadat ik 's nachts na 1200 keer draaien en de kussen meeslepen er achter kwam dat het onderste deel de andere kant op stond dan het bovenste deel .. En hij in het midden helemaal in elkaar verstrengeld zatquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:11 schreef Mabawa. het volgende:
Ik slaap ook met voedingskussen. Heb deze gekregen maar tegen de tijd dat baby er is moet er een nieuwe komen, zo eentje met balletjes. Deze heeft namelijk wat platte gedeelten
Ik dus ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:07 schreef Sylver_ het volgende:
Ik heb ook al een hele tijd een innige relatie met mijn voedingskussen![]()
Sleep 'm ook het hele huis door, want het zit ook lekkerder op de bank als ik 'm achter mijn rug leg
Ja, lijkt me een stuk fijner, zag er een bij babydump. Die van mij is van de hema en met dons(?) vulling, ofzo, dus dat hoopt zo lekker op. Ben 's nachts ook regelmatig aan het draaien en kloppen op dat ding om de vulling te verdelen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:22 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Die met balletjes heeft balletjes als vulling? Die ben ik nog niet tegengekomen, misschien is die beter
Die van de Hema heb ik idd ook, morgen eens kijken of ze ook 1 met balletjes hebben bij de Prenatalquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:32 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een stuk fijner, zag er een bij babydump. Die van mij is van de hema en met dons(?) vulling, ofzo, dus dat hoopt zo lekker op. Ben 's nachts ook regelmatig aan het draaien en kloppen op dat ding om de vulling te verdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |