quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Limone het volgende:
Vaginale wratten.. dan houden ze hun mond wel
Hahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Limone het volgende:
Hee joh, ik pleur bijna van mijn hoge bed!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Limone het volgende:
Ik heb tot nu toe geluk gehad mbt vocht vasthouden, nog geen last gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Kiwisoep het volgende:
Suusz en Sylver en Elmo, zwellen jullie niet onwijs op nu? Ik krijg zowat striae op mijn enkels van het oprekken, de huid trekt echt.
Maarrrr... het kan geen kwaad laat ik me constant maar weer zeggen.
Vorige week tijdens de wat warmere dagen had ik echt last van vocht vast houden. Ik heb dat nog nooit gehad, dus was nieuw voor me dat ik geen enkels meer had en dat mijn been gewoon recht doorliep in mijn voetquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Kiwisoep het volgende:
Suusz en Sylver en Elmo, zwellen jullie niet onwijs op nu? Ik krijg zowat striae op mijn enkels van het oprekken, de huid trekt echt.
Maarrrr... het kan geen kwaad laat ik me constant maar weer zeggen.
Jeejquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef Cwen het volgende:
Hier gewacht tot 6 weken voor ouders en schoonouders verteld ivm kerst-eten, dat kon niet anders en ik vond het heel fijn om mijn zorgen om de bloedingen te delen met mijn moeder. Ook twee van mijn vriendinnen heb ik het meteen verteld. De rest mocht wachten tot na 13 weken
Oh, dat is wel beter dat dat helpt. Is bij mij weer wat lastiger, ik heb namelijk de bovenkant van mijn bed al iets omhoog ivm last van maagzuur. En als ik dan ook de onderkant omhoog doe voel ik me net een banaan zeg maar :p, ligt niet helemaal lekker.. Verkies dan toch m'n iets minder last van maagzuur boven de iets dunnere enkelsquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef Kiwisoep het volgende:
Gelukkig heb jj het ook, ik heb eigenlijk niet op verhouding tot gewicht gelet, was laatst wel ineens 2 kilo minder. Maar ik heb nu fulltime geen enkels meer sinds een week of 2, slaap met een kussen onder mijn matras waardoor dit wat hoger is, helpt wel iets want sochtends is het iets minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |