Wij wilden eigenlijk wachten tot na de eerste echo (a.s. vrijdag), maar het werd al best lastig om het voor ons te houden, ook omdat de beide toekomstige oma's héél graag oma willen worden en dus elke keer vroegen naar kleinkinderen, zwanger raken etc, ik was als de dood dat ik me zou verspreken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik het mijn vader vertel komende zondag of dat ik de echo afwacht. Wat hebben jullie zelf gedaan, afgewacht of meteen vertelt?
Ik heb gezegd dat ik geen alcohol mocht ivm een antibioticakuurtjequote:Op woensdag 26 juni 2013 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ga het vertellen denk ik zondag. Er komen pas vragen als ik dan niet aan de witte wijn zit!
Ik heb er geen zin in dat er over door wordt gevraagd en hele verhalen van 'jaaa, dat heb ik pasgeleden ook gehad, bla bla bla'quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:48 schreef Limone het volgende:
Nee, bij mijn vrienden moet je wel met iets beters komen
quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Limone het volgende:
Vaginale wratten.. dan houden ze hun mond wel
Hahaquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Limone het volgende:
Hee joh, ik pleur bijna van mijn hoge bed!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef Limone het volgende:
Ik heb tot nu toe geluk gehad mbt vocht vasthouden, nog geen last gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Kiwisoep het volgende:
Suusz en Sylver en Elmo, zwellen jullie niet onwijs op nu? Ik krijg zowat striae op mijn enkels van het oprekken, de huid trekt echt.
Maarrrr... het kan geen kwaad laat ik me constant maar weer zeggen.
Vorige week tijdens de wat warmere dagen had ik echt last van vocht vast houden. Ik heb dat nog nooit gehad, dus was nieuw voor me dat ik geen enkels meer had en dat mijn been gewoon recht doorliep in mijn voetquote:Op woensdag 26 juni 2013 16:02 schreef Kiwisoep het volgende:
Suusz en Sylver en Elmo, zwellen jullie niet onwijs op nu? Ik krijg zowat striae op mijn enkels van het oprekken, de huid trekt echt.
Maarrrr... het kan geen kwaad laat ik me constant maar weer zeggen.
Jeejquote:Op woensdag 26 juni 2013 18:31 schreef Cwen het volgende:
Hier gewacht tot 6 weken voor ouders en schoonouders verteld ivm kerst-eten, dat kon niet anders en ik vond het heel fijn om mijn zorgen om de bloedingen te delen met mijn moeder. Ook twee van mijn vriendinnen heb ik het meteen verteld. De rest mocht wachten tot na 13 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |