Nee, dat ik nog starter ben en dus geen toegevoegde waarde lever ten opzichte van een lonale werknemer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon een loonslaafje die zijn uurtjes volmaakt bedoel je eigenlijk.
Prima.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, lees die post nog eens goed, ik keurde het juist wel goed.
Ik vind nuttige omscholing zeer belangrijk, beter dan werkloos thuiszitten. Maar ik zie niet in dat modelvliegtuigjes vliegen dergelijk groot nut heeft.quote:
Je bedoelt eigenlijk: "Ik blijf werken bij mijn huidige werkgever tot ik zijn anus schraal heb gelikt en hij mijn dan ruwe tong beu is."quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dat ik nog starter ben en dus geen toegevoegde waarde lever ten opzichte van een lonale werknemer.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk: "Ik blijf werken bij mijn huidige werkgever tot ik zijn anus schraal heb gelikt en hij mijn dan ruwe tong beu is."
Ik heb vaker onenigheid of onverschilligheid dan wat anders, maar als jij het zo wilt interpreteren dan be my guest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk: "Ik blijf werken bij mijn huidige werkgever tot ik zijn anus schraal heb gelikt en hij mijn dan ruwe tong beu is."
Als Auti daarmee zijn bedrijfje kan beginnen om bijvoorbeeld voor particulieren en bedrijven luchtfoto's van kavels te nemen en ongelukken etc. kan filmen voor de lokale tv-zender is daar niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind nuttige omscholing zeer belangrijk, beter dan werkloos thuiszitten. Maar ik zie niet in dat modelvliegtuigjes vliegen dergelijk groot nut heeft.
Dat is nog maar de vraag he. Lijkt me bijster weinig werk in.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Als Auti daarmee zijn bedrijfje kan beginnen om bijvoorbeeld voor particulieren en bedrijven luchtfoto's van kavels te nemen en ongelukken etc. kan filmen voor de lokale tv-zender is daar niks mis mee.
Er zit veel geld in, mits je het professioneel aanpakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag he. Lijkt me bijster weinig werk in.
Zijn bedrijfjes voor blijkbaar:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag he. Lijkt me bijster weinig werk in.
Laat ik het zo zeggen, voordat ik het zou financieren moet er wel een heel verdomd goed businessplan liggen. En luck has it dat ik ook degene ben die dat behandelt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er zit veel geld in, mits je het professioneel aanpakt.
Ja, maar je hebt bedrijfjes in alles. Dat zegt niks. Wat maakt jou anders dan de rest wat een financiering van pakweg 50k (schat ik zo) op z'n minst goedpraat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Zijn bedrijfjes voor blijkbaar:
https://www.google.nl/search?q=luchtfoto's+&oq=luchtfoto's+&aqs=chrome.0.57j0j5j0j62.3661j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Banken staan inderdaad niet bekend om hun commercieel inzicht, dus in zoverre vind ik het niet raar dat jij enkel obstakels ziet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, voordat ik het zou financieren moet er wel een heel verdomd goed businessplan liggen. En luck has it dat ik ook degene ben die dat behandelt.
Waarom heeft Auti 50k nodig?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt bedrijfjes in alles. Dat zegt niks. Wat maakt jou anders dan de rest wat een financiering van pakweg 50k (schat ik zo) op z'n minst goedpraat?
Professionele UAV's zijn niet goedkoop, goed filmmateriaal ook niet, goede website ook niet, wat bewegingsruimte qua initiele uitgaven, zijn eigen inkomen overbruggen wat hij moet gaan genereren etc.quote:
Ja prima, de gemiddelde UWV'er heeft inderdaad 20k rondslingeren. En dan ben je er nog niet, want dan heb je alleen dat vliegkreng en de camera.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Banken staan inderdaad niet bekend om hun commercieel inzicht, dus in zoverre vind ik het niet raar dat jij enkel obstakels ziet.
Maar goed, het investeringsbedrag om het professioneel aan te pakken is relatief laag, met 20.000 euro kan je al een goede start maken. Daarvoor heb je banken ook niet nodig.
Ik heb mijn machinepark langzaam uitgebouwd zonder ook maar een euro te lenen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Professionele UAV's zijn niet goedkoop, goed filmmateriaal ook niet, goede website ook niet, wat bewegingsruimte qua initiele uitgaven, zijn eigen inkomen overbruggen wat hij moet gaan genereren etc.
Jouw machines waren zeker ook maar 10 euro en je verdiende meteen genoeg voor je levensonderhoud? Auti is alleenstaand he.
Ja je vader kocht het dat weten we.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb mijn machinepark langzaam uitgebouwd zonder ook maar een euro te lenen.
Is dat nu lastig, inbreken in een bouwmarkt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb mijn machinepark langzaam uitgebouwd zonder ook maar een euro te lenen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja je vader kocht het dat weten we.
Bouwmarkt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is dat nu lastig, inbreken in een bouwmarkt?
Sinds wanneer financieren banken UWV'ers?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja prima, de gemiddelde UWV'er heeft inderdaad 20k rondslingeren. En dan ben je er nog niet, want dan heb je alleen dat vliegkreng en de camera.
Waar haal je je materialen dan? (en je machines?)quote:
Eerlijk is eerlijk, ze lopen niet de deur plat met aanvragen voor chique drones.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds wanneer financieren banken UWV'ers?
En heb jij je überhaupt verdiept in wat een drone kost? Volgens mij niet, want voor 10k heb je al een poepchique drone (veel duurder zijn ze er voor particulieren niet), tenzij je eentje wilt die Hellfire-raketten kan afvuren of 10 uur achter elkaar in de lucht kan hangen, alleen die kan je als particulier niet krijgen.
Een fatsoenlijke camera koop je tegenwoordig ook al voor ¤2.000 of minder, het is namelijk niet zo dat je éénzelfde camera als die van het NOS-journaal eronder hangt.
Bah.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard maar mijn pa waren we toch al voorbij, nu is mijn schoonmoeder de gulle geefster.
HIB, Leeuwerik en Hoecke voor materialen, gereedschappen bij de professionele handel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar haal je je materialen dan? (en je machines?)
Origineel dat 'ie is.quote:
Die arme jongen heeft het al zo zwaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Telling binnen een telling, speciaal om Remlof te verwarren.
Ik verwacht vele TR's.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En vanochtend loop je nog te zeiken dat er hier niet zo gestookt moet worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:28 schreef Webschip het volgende:
In een ander topic werd Voorschrift Voorwiel genoemd. Ik weet niet waarom.
quote:De verkoopprijs van ¤ 140 mln ligt 48% lager dan de laatst getaxeerde marktwaarde (20 juni 2013) volgens de gangbare taxatiemethode in Duitsland.
Ik weet niet wanneer Voorschrift overgaat in Naschrift.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:30 schreef Monolith het volgende:
Voooooooooooooooooooooooorschrift schijnt toepasselijker te zijn.
Chemokuren zelf laten betalen. Stukken efficiëntere oplossing.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
Ik hoorde laatst iemand voorstellen dat je in de toekomst nog maar 10 chemokuren zou moeten vergoeden om mensen daarna maar gewoon dood te laten gaan, om de zorgkosten in de hand te houden.
Wie was dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
Ik hoorde laatst iemand voorstellen dat je in de toekomst nog maar 10 chemokuren zou moeten vergoeden om mensen daarna maar gewoon dood te laten gaan, om de zorgkosten in de hand te houden.
Versienummers zijn binnen mijn vakgebied de normaalste zaak van de wereld, dus dit is geen enkel probleemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar een bijstandstrekker in huis nemen ho maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Versienummers zijn binnen mijn vakgebied de normaalste zaak van de wereld, dus dit is geen enkel probleem
Ik heb al twee kattenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar een bijstandstrekker in huis nemen ho maar.
Barmhartige samaritaan die je bentquote:
Nee ze worden verzorgd door iemand in de bijstand.quote:
Ik had eigenlijk verwacht dat die bal ongelukkig terecht zou komen.quote:
Lijkt wel een varken dat van zijn ballen wordt ontdaan zoals zij schreeuwt.quote:
Vrouwenquote:
De momenten dat er ingezoomd is op de ballen zijn het bestquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Lijkt wel een varken dat van zijn ballen wordt ontdaan zoals zij schreeuwt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat die bal ongelukkig terecht zou komen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Lijkt wel een varken dat van zijn ballen wordt ontdaan zoals zij schreeuwt.
Heerlijk, die klootzakjes hier in POL.quote:
Ik zag alleen maar tieten, een poging tot tennis, en meteen gejank. Amateurs.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heerlijk, die klootzakjes hier in POL.
Ok.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet door de bami gedraaid worden is daar een vorm van.
Eensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De momenten dat er ingezoomd is op de ballen zijn het best.
Felofoob.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet door de bami gedraaid worden is daar een vorm van.
Haha.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:59 schreef GSbrder het volgende:
Haha, een man die een seksdate wilde met een jongen van 13, maar er achter kwam dat het een politieagent was, is niet strafbaar. De agent was namelijk geen 13.
Volgens de Nederlandse wet is dat toch ook gewoon uitlokking?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:59 schreef GSbrder het volgende:
Haha, een man die een seksdate wilde met een jongen van 13, maar er achter kwam dat het een politieagent was, is niet strafbaar. De agent was namelijk geen 13.
Zeker, maar daarom niet minder idioot.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens de Nederlandse wet is dat toch ook gewoon uitlokking?
Inderdaad. Waarom doen agenten datquote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens de Nederlandse wet is dat toch ook gewoon uitlokking?
Epic.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:59 schreef GSbrder het volgende:
Vrouwentennis gaat om de meisjes, mannentennis om het spel.quote:
quote:Mannentas steeds populairder
De mannentas is niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Beroemdheden als David Beckham, Cristiano Ronaldo, Kanye West en Ryan Gosling wagen zich aan het modieuze accessoire.
Uit onderzoek van de Britse webshop eBay is gebleken dat de verkoop van mannentassen met 143 procent is gestegen. Dit meldt Female First.
Een opmerkelijke uitkomst, omdat een eerdere enquête had uitgewezen dat slechts 20 procent van de mannen zich comfortabel voelt met een tas. Ondanks de onzekerheid is de trend dus doorgedrongen tot de alledaagse garderobe van de man.
Bijpassend viltje mag er ook wezen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:44 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Halve liter Hoegaarden in bijbehorend glas.
Dat zijn mannentassen. Ze hebben bij Defensie ook van die kleine tasjes voor bijvoorbeeld je schoolspullen. Weetje hoe ze dat noemen? RoToTa. Een Ronnie Tober Tasje.quote:
Early adapterquote:
I smell paupernessquote:
Ik volg pas als de markt verzadigd is, wellicht net iets eerder.quote:
Zei de ongewassen bohemien iets?quote:
Drang nach Osten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:28 schreef Drugshond het volgende:
Lijst bierprijs in Europese Hoofdsteden van hoog naar laag (0,5 liter)
Oslo, Noorwegen - ¤ 8,50
Kopenhagen, Denemarken - ¤ 6,00
Rome, Italie ¤ - 6,00
Stockholm, Zweden - ¤ 5,80
Helsinki, Finland - ¤ 5,80
Parijs, Frankrijk ¤ 5.20
Amsterdam, Nederland - ¤ 5.00
Athene, Griekenland - ¤ 4.50
Madrid, Spanje - ¤ 4.50
Brussel, Belgie - ¤ 4.20
Dublin, Ierland - ¤ 4.00
Berlijn, Duitsland - ¤ 3.50
Bern, Zwitserland - ¤ 3.50
Londen, Engeland - ¤ 3.50
Belfast, Noord-Ierland - ¤ 3.40
Edinburgh / Glasgow, Schotland - ¤ 3.10
Ljubljana, Slovenië - ¤ 3.00
Wenen, Oostenrijk - ¤ 3.00
Warschau, Polen - ¤ 2.35
Riga, Letland -¤ 2.00
Tallinn, Estland - ¤ 2.00
Zagreb, Kroatië - ¤ 1.80
Boekarest, Roemenië - ¤ 1.50
Bratislava, Slowakije - ¤ 1.50
Porto, Portugal - ¤ 1.20
Vilnius, Litouwen - ¤ 1.20
Praag, Tsjechië - ¤ 1.20
Sarajevo, Bosnië - ¤ 1.15
Belgrado, Servië - ¤ 1.15
Kiev, Oekraïne - ¤ 1.15
Boedapest, Hongarije - ¤ 0.95
Minsk, Wit-Rusland - ¤ 0.85
Sofia, Bulgarije - ¤ 0.80
Elke ochtend je wassen met een straal urine telt nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Je niet als homo gedragen wil niet zeggen dat je je niet wast hè
Hihi poep en plas. Je lijkt wel een bepaalde Pruisquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke ochtend je wassen met een straal urine telt niet.
Ik kies t.z.t. ook een mooie last-minute richting het oosten uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeker weten, zit mijn reisje al in te vullen (things to do).
Hihi, homo. Je lijkt wel een bepaalde werkloze christelijke autistquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi poep en plas. Je lijkt wel een bepaalde Pruis
Ho eens even, ik doe enkel wat met poep.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi poep en plas. Je lijkt wel een bepaalde Pruis
Servie ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kies t.z.t. ook een mooie last-minute richting het oosten uit.
Nee, van deodorant blijk je kanker te krijgen.quote:
Ik ben noch homo, noch werkloos, noch christelijk, noch autistisch.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi, homo. Je lijkt wel een bepaalde werkloze christelijke autist.
Ok.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ho eens even, ik doe enkel wat met poep.
Plassen doe je enkel over ongewillige vrouwen.
Nee het wordt sowieso een buurland van Duitsland, altijd een goede ijsbreker.quote:
Ik lach heel hard om mensen met Che Guevara-fantoys.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben noch homo, noch werkloos, noch christelijk, noch autistisch.
Maar ik lach heel hard om mannen met handtasjes, dat dan weer wel
Huidkanker zeker, ach ja. Anders hadden oncologen niets te doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, van deodorant blijk je kanker te krijgen.
Pas als je er aids van krijgt is het gay. Daarom zijn negers en junkies ook gay.
Vrouwen krijgen er borstkanker van.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:35 schreef waht het volgende:
[..]
Huidkanker zeker, ach ja. Anders hadden oncologen niets te doen.
Altijd weer die vrouwenhaat van de natuur, ik word er misselijk van.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen er borstkanker van.
Ok, gayboy.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik lach heel hard om mensen met Che Guevara-fantoys.
Ik neem direct aan dat diegene geen benul van politiek heeft.
Minder deodorant op hun zweterige borsten spuiten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen er borstkanker van.
Dat doe ik liever met vers zaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet, jij bewaart je urine om te verspreiden in de vlechten van een krakersmeisje.
Ok, dumb boy.quote:
Nee, er schijnen deeltjes aluminium in de bloedsomloop terecht te komen, wat niet zo een lekker effect heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Minder deodorant op hun zweterige borsten spuiten.
Wie heeft het onderzoek betaald?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, er schijnen deeltjes aluminium in de bloedsomloop terecht te komen, wat niet zo een lekker effect heeft.
Wat vindt je vriendin van je handtasje? Of vergeeft ze het je omdat ze zo lekker met je kan shoppen?quote:
Niet iedereen denkt zo beperktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat vindt je vriendin van je handtasje?
De geur van vrijheid.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Juist. Echte mannen ruiken naar bier en zweet.
Ik mis de correlatie tussen je onfatsoenlijk kleden en zo nu en dan een tas dragen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ze loopt zelf in een tuinbroek met haar kortgeschoren koppie?
Mwah, alleen als je die trend niet volgt hoef je niet meteen beperkt te zijn.quote:
Ik zeg niet dat je beperkt bent als je de trend niet volgt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, alleen als je die trend niet volgt hoef je niet meteen beperkt te zijn.
Fanboy zijn van een bepaald elektronicamerk omdat je je dan een bepaald image probeert aan te meten, dat is pas beperkt.
Je mist wel meerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mis de correlatie tussen je onfatsoenlijk kleden en zo nu en dan een tas dragen.
En naar kruit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Juist. Echte mannen ruiken naar bier en zweet.
Ik mis het nut van communiceren met een labiele junk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mis de correlatie tussen je onfatsoenlijk kleden en zo nu en dan een tas dragen.
Jou ontgaat niets, natuurlijkquote:
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, alleen als je die trend niet volgt hoef je niet meteen beperkt te zijn.
Fanboy zijn van een bepaald elektronicamerk omdat je je dan een bepaald image probeert aan te meten, dat is pas beperkt.
Incorrect.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij ook, namelijk een vrouw om te neuken.
HAHAHAHAHA
Een man dan, ook goed. Daar zijn wij heel ruimdenkend in.quote:
Dat zal niemand ontkennen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een zeer nette draagtas.
Dat kan dan weer wel, is gewoon praktisch.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dezequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n bowlingtas is ook gay.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:47 schreef GSbrder het volgende:
Laat ik bij gebrek aan Guido dan wat nuance toevoegen:
[ afbeelding ]
Gay
[ afbeelding ]
Niet gay
Een messenger bag?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo'n bowlingtas is ook gay.
De enige acceptabele tassen voor mannen is of een (werk)koffer of een messenger bag. De rest is gay.
Nee, maar wel gay blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een messenger bag?
Ik ben potverdeurie toch geen postbode.
Het orakel der tassen heeft gesproken.quote:
Klopt, die tweede vent is gewoon iets aan het versjouwen in een tas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:47 schreef GSbrder het volgende:
Laat ik bij gebrek aan Guido dan wat nuance toevoegen:
[ afbeelding ]
Gay
[ afbeelding ]
Niet gay
Et voilàquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, die tweede vent is gewoon iets aan het versjouwen in een tas.
Zie maar eens twintig granaten te verstoppen in uw jasje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
Mijn jasje is mijn tas, ik snap niet waarom je zo een item nodig zou hebben.
Ik ook niet, alleen bij het fietsen af en toe, dan neem ik een rugzakje mee als ik het een en ander mee wil nemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
Mijn jasje is mijn tas, ik snap niet waarom je zo een item nodig zou hebben.
Daar heb je een ops-vest voor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef waht het volgende:
[..]
Zie maar eens twintig granaten te verstoppen in uw jasje.
Inderdaad, ik heb dan meestal een kofferbak waar dingen in kunnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen bij het fietsen af en toe, dan neem ik een rugzakje mee als ik het een en ander mee wil nemen.
Dat trekt de aandacht van de popo.quote:
Boeken. Tablet. Laptop. Opladers. Het is geen beauty casequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus, wat versjouw jij zoal in je handtasje? Bougievonkjes?
Waarom zou je dat mee willen nemen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeken. Tablet. Laptop. Opladers. Het is geen beauty case.
Akkoord.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor nieuwsgierige agenten heb je je 9mm.
Dat sjouw ik ook elke dag mee. Maar dan in een rugzak, dat is veel handiger.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeken. Tablet. Laptop. Opladers. Het is geen beauty case.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef waht het volgende:
[..]
Akkoord.
Bij deze een herdershond en katje:
[ afbeelding ]
Omdat ik van plaats A naar plaats B ga?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zou je dat mee willen nemen?
Dat is een mening.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat sjouw ik ook elke dag mee. Maar dan in een rugzak, dat is veel handiger.
Dan verstuur je dat toch gewoon met FedEx?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ik van plaats A naar plaats B ga?
Dat is traag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan verstuur je dat toch gewoon met FedEx?
En ze smijten met je spullen, dat tuig.quote:
Dan beschadig jij je rug tenminste niet, dat doet de medewerker van FedEx met zijn rug voor je.quote:
Om in het winkelcentrum een bloedbad aan te richten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan heb je gewoon twee handen vrij.
Voor een blik bier of een sigaret?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan heb je gewoon twee handen vrij.
Geef nou maar toe dat je geen rugzak wil gebruiken omdat dat niet bij je jasje-dasje staat, hommoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor een blik bier of een sigaret?
Doorgaans heb ik niet beide handen nodig om te lopen, tenzij ik in de gracht brokkel.
Ah, een jasje-dasje is ook al hommo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je geen rugzak wil gebruiken omdat dat niet bij je jasje-dasje staat, hommo
Erik schijnt hem aan de voorkant te dragen verstopt onder zijn overhemd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, een jasje-dasje is ook al hommo?
Ik zou niet weten hoe je fatsoenlijk een rugzak kan dragen op een jasje.
Dat bedoel ik, dus offer je comfort op omdat je vindt dat je een jasje moet dragen. Dàt vind ik gay.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, een jasje-dasje is ook al hommo?
Ik zou niet weten hoe je fatsoenlijk een rugzak kan dragen op een jasje.
Daar krijg ik dan meteen dit beeld bij:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Erik schijnt hem aan de voorkant te dragen verstopt onder zijn overhemd.
Ik graag ook enkel jasjes maar heb geen tasje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dus offer je comfort op omdat je vindt dat je een jasje moet dragen. Dàt vind ik gay.
Goeie baard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar krijg ik dan meteen dit beeld bij:
[ afbeelding ]
Een rugzak bij een pak.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dus offer je comfort op omdat je vindt dat je een jasje moet dragen. Dàt vind ik gay.
Leg dat maar eens aan GaySbrdr uit danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik graag ook enkel jasjes maar heb geen tasje.
Het één hoeft het ander niet uit te sluiten.
Ik moet niets. Ik wil iets en ik heb niet het gevoel dat ik er iets voor opoffer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Het valt niet uit te leggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Leg dat maar eens aan GaySbrdr uit dan
Ok.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet niets. Ik wil iets en ik heb niet het gevoel dat ik er iets voor opoffer.
Ook voor een das offer ik niets op. Dat jij het oncomfortabel vindt, wil niet zeggen dat iedereen er last van moet hebben.
Sterker nog, een das is wel comfortabel. Zeker in de winter, sluit lekker af, geen last van wind buiten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moet niets. Ik wil iets en ik heb niet het gevoel dat ik er iets voor opoffer.
Ook voor een das offer ik niets op. Dat jij het oncomfortabel vindt, wil niet zeggen dat iedereen er last van moet hebben.
Eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterker nog, een das is wel comfortabel. Zeker in de winter, sluit lekker af, geen last van wind buiten.
Bijvoorbeeld. Ik vind manchetknopen ook comfortabeler dan gewone knoopjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterker nog, een das is wel comfortabel. Zeker in de winter, sluit lekker af, geen last van wind buiten.
Ook dat, meer ruimte en je leunt er niet zo snel op.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Ik vind manchetknopen ook comfortabeler dan gewone knoopjes.
Dat het 'lekker' afsluit is juist voor mij een reden om die krengen echt niet om te willen hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen parelmoer (of plasticquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook dat, meer ruimte en je leunt er niet zo snel op.
Zijn je hemden dan wel op maat gemaakt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat het 'lekker' afsluit is juist voor mij een reden om die krengen echt niet om te willen hebben.
Je kringspier sluit ook lekker af, die ben jij ook liever kwijt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat het 'lekker' afsluit is juist voor mij een reden om die krengen echt niet om te willen hebben.
Ach het went. En ik voel me altijd naakt in pak zonder das. Hoort er gewoon bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar heb je sjaals voor, die doe je af als je ergens binnenkomt omdat ze dan hun nut verliezen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor jezelf wel, je wilt namelijk met de mode meelopen door je als een flikker op straat te begeven met je kuttas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen parelmoer (of plastic) tegen je polsen, dubbele hoeveelheid stof, al dan niet met bachelor knots.
Arnhem.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je het over het centrum van Amsterdam?
Die paar die ik heb waren dat ooit wel. Nu niet zo heel erg meer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn je hemden dan wel op maat gemaakt?
quote:Het kan natuurlijk dat je een grotere kraag nodig hebt voor de baard.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb je sjaals voor, die doe je af als je ergens binnenkomt omdat ze dan hun nut verliezen.
Ook binnen is het koud in de winter. Maar wel een sjaal en geen das om de nek knuppen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb je sjaals voor, die doe je af als je ergens binnenkomt omdat ze dan hun nut verliezen.
Tuurlijk boerke.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor jezelf wel, je wilt namelijk met de mode meelopen door je als een flikker op straat te begeven met je kuttas.
Slechte huid.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man had daar het fatsoen nooit voor.
Thank you sweetie darling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:16 schreef Monolith het volgende:
Deze discussie is behoorlijk voorschrift.
Binnen is het koud in de winter? Werk je toch in een koelcel?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook binnen is het koud in de winter. Maar wel een sjaal en geen das om de nek knuppen?
Palestijns he, door en door verrot.quote:
Nee, ik ben gewoon warmbloedig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Binnen is het koud in de winter? Werk je toch in een koelcel?
De zon is een zionistisch complot, dat wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Palestijns he, door en door verrot.
Denk het niet, z'n zoon is er een.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef von_Preussen het volgende:
Heeft betyar soms iets tegen flikkers?
Hier, heb je een hulpje die perfect bij je past, badmanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier, heb je een tas die perfect bij je past:
[ afbeelding ]
Ieeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk het niet, z'n zoon is er een.
Wat is het verschil?quote:
Ik zie niemand met een tas hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef betyar het volgende:
GSbrder in Amsterdam met zijn vriendenclub:
[ afbeelding ]
Dit is een manier om het te verwerken. Arm schaap.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk het niet, z'n zoon is er een.
Zijn net jodenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef von_Preussen het volgende:
Heeft betyar soms iets tegen flikkers?
Ik zie geen tasjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Betyar met zijn kameraden op de bouwplaats:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier zie ik niemand met een tas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Betyar met zijn kameraden op de bouwplaats:
[ afbeelding ]
Kosten besparen hè.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mag de verwarming niet boven de 18 graden?
23 graden heb ik 'm altijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mag de verwarming niet boven de 18 graden?
Heb je dan een rijke vent nodig om je door het leven te slepen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
Was GS maar homo.
Hij heeft smaak, is aardig, is slim, is rijk en is knap.
Veel te druk om je hippe tas te showen. Stel je voor dat die tas in het water flikkertquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie niemand met een tas hoor.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
Was GS maar homo.
Nee, maar ik wil geen arme vent door het leven slepen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je dan een rijke vent nodig om je door het leven te slepen?
Hihi, je zei flikkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Veel te druk om je hippe tas te showen. Stel je voor dat die tas in het water flikkert![]()
Homo's konden toch helemaal geen relatie krijgen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil geen arme vent door het leven slepen.
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef GSbrder het volgende:
Mijn slaapkamer is geloof ik 17 graden. Warm zat.
Zoals nu met 19 graden ga ik niet zonder jas de deur uit nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nuon loves you.
Maar dan heb je het nog koud?
Als een vrouw het dan koud heeft, kruipt ze maar tegen me aanquote:
Vandaag gewoon met overhemd en jasje (open) buiten rond gemarcheerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals nu met 19 graden ga ik niet zonder jas de deur uit nee.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals nu met 19 graden ga ik niet zonder jas de deur uit nee.
GS is hetero.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Homo's konden toch helemaal geen relatie krijgen?
Met dergelijke zaken zie ik mij dan nooit geconfronteerd, forever alone hè.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als een vrouw het dan koud heeft, kruipt ze maar tegen me aan.
En wat vind hij er zelf van? Of vind je dat niet belangrijk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GS is hetero.
Ik ga voor de platonische seksrelatie met hem.
Dus ook jasje!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaag gewoon met overhemd en jasje (open) buiten rond gemarcheerd.
Ik denk dat ze dat liever doet tegen een man met meer testosteron.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als een vrouw het dan koud heeft, kruipt ze maar tegen me aan.
Ha een goudzoekerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
Was GS maar homo.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GS is hetero.
Ik ga voor de platonische vriendschappelijke relatie met hem.
Neuh.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat vind hij er zelf van? Of vind je dat niet belangrijk?
Moet jij zeggen, señor krijggraag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Ha een goudzoekerVeel triester kun je niet zijn.
quote:
Laten we het testen. Ik in het ene bed, jij in het andere bed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat liever doet tegen een man met meer testosteron.
En jij net zo dom als hen samen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef betyar het volgende:
GS is net zo nichterig als Joling en Gordon samen.
Ga een bejaarde man pijpen om wat kleingeld los te peuteren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, señor krijggraag.
Heb je de VN weer, even de conflicten oplossen.quote:
Das ook niet aardig, je weet dat iemand op zijn leeftijd gewoonweg over de houdbaarheidsdatum is en nog enkel tegen betaling seks kan krijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we het testen. Ik in het ene bed, jij in het andere bed.
Kijken waar meer vrouwen naar toe gaan.
Ok, wanneer en waar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
..... en mannen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met als onbedoeld gevolg dat ze juist heviger worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je de VN weer, even de conflicten oplossen.
Jouw huis is groter. Wie regelt de vrouwen?quote:
Nee, je vader is al blut door je gierige hebbe-vingertjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga een bejaarde man pijpen om wat kleingeld los te peuteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |