Waar haal je je materialen dan? (en je machines?)quote:
Eerlijk is eerlijk, ze lopen niet de deur plat met aanvragen voor chique drones.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds wanneer financieren banken UWV'ers?
En heb jij je überhaupt verdiept in wat een drone kost? Volgens mij niet, want voor 10k heb je al een poepchique drone (veel duurder zijn ze er voor particulieren niet), tenzij je eentje wilt die Hellfire-raketten kan afvuren of 10 uur achter elkaar in de lucht kan hangen, alleen die kan je als particulier niet krijgen.
Een fatsoenlijke camera koop je tegenwoordig ook al voor ¤2.000 of minder, het is namelijk niet zo dat je éénzelfde camera als die van het NOS-journaal eronder hangt.
Bah.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Uiteraard maar mijn pa waren we toch al voorbij, nu is mijn schoonmoeder de gulle geefster.
HIB, Leeuwerik en Hoecke voor materialen, gereedschappen bij de professionele handel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar haal je je materialen dan? (en je machines?)
Origineel dat 'ie is.quote:
Die arme jongen heeft het al zo zwaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Telling binnen een telling, speciaal om Remlof te verwarren.
Ik verwacht vele TR's.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En vanochtend loop je nog te zeiken dat er hier niet zo gestookt moet worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:28 schreef Webschip het volgende:
In een ander topic werd Voorschrift Voorwiel genoemd. Ik weet niet waarom.
quote:De verkoopprijs van ¤ 140 mln ligt 48% lager dan de laatst getaxeerde marktwaarde (20 juni 2013) volgens de gangbare taxatiemethode in Duitsland.
Ik weet niet wanneer Voorschrift overgaat in Naschrift.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:30 schreef Monolith het volgende:
Voooooooooooooooooooooooorschrift schijnt toepasselijker te zijn.
Chemokuren zelf laten betalen. Stukken efficiëntere oplossing.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
Ik hoorde laatst iemand voorstellen dat je in de toekomst nog maar 10 chemokuren zou moeten vergoeden om mensen daarna maar gewoon dood te laten gaan, om de zorgkosten in de hand te houden.
Wie was dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
Ik hoorde laatst iemand voorstellen dat je in de toekomst nog maar 10 chemokuren zou moeten vergoeden om mensen daarna maar gewoon dood te laten gaan, om de zorgkosten in de hand te houden.
Versienummers zijn binnen mijn vakgebied de normaalste zaak van de wereld, dus dit is geen enkel probleemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar een bijstandstrekker in huis nemen ho maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Versienummers zijn binnen mijn vakgebied de normaalste zaak van de wereld, dus dit is geen enkel probleem
Ik heb al twee kattenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar een bijstandstrekker in huis nemen ho maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |