Nee, dat ik nog starter ben en dus geen toegevoegde waarde lever ten opzichte van een lonale werknemer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon een loonslaafje die zijn uurtjes volmaakt bedoel je eigenlijk.
Prima.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, lees die post nog eens goed, ik keurde het juist wel goed.
Ik vind nuttige omscholing zeer belangrijk, beter dan werkloos thuiszitten. Maar ik zie niet in dat modelvliegtuigjes vliegen dergelijk groot nut heeft.quote:
Je bedoelt eigenlijk: "Ik blijf werken bij mijn huidige werkgever tot ik zijn anus schraal heb gelikt en hij mijn dan ruwe tong beu is."quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, dat ik nog starter ben en dus geen toegevoegde waarde lever ten opzichte van een lonale werknemer.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk: "Ik blijf werken bij mijn huidige werkgever tot ik zijn anus schraal heb gelikt en hij mijn dan ruwe tong beu is."
Ik heb vaker onenigheid of onverschilligheid dan wat anders, maar als jij het zo wilt interpreteren dan be my guest.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk: "Ik blijf werken bij mijn huidige werkgever tot ik zijn anus schraal heb gelikt en hij mijn dan ruwe tong beu is."
Als Auti daarmee zijn bedrijfje kan beginnen om bijvoorbeeld voor particulieren en bedrijven luchtfoto's van kavels te nemen en ongelukken etc. kan filmen voor de lokale tv-zender is daar niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind nuttige omscholing zeer belangrijk, beter dan werkloos thuiszitten. Maar ik zie niet in dat modelvliegtuigjes vliegen dergelijk groot nut heeft.
Dat is nog maar de vraag he. Lijkt me bijster weinig werk in.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Als Auti daarmee zijn bedrijfje kan beginnen om bijvoorbeeld voor particulieren en bedrijven luchtfoto's van kavels te nemen en ongelukken etc. kan filmen voor de lokale tv-zender is daar niks mis mee.
Er zit veel geld in, mits je het professioneel aanpakt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag he. Lijkt me bijster weinig werk in.
Zijn bedrijfjes voor blijkbaar:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag he. Lijkt me bijster weinig werk in.
Laat ik het zo zeggen, voordat ik het zou financieren moet er wel een heel verdomd goed businessplan liggen. En luck has it dat ik ook degene ben die dat behandelt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er zit veel geld in, mits je het professioneel aanpakt.
Ja, maar je hebt bedrijfjes in alles. Dat zegt niks. Wat maakt jou anders dan de rest wat een financiering van pakweg 50k (schat ik zo) op z'n minst goedpraat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Zijn bedrijfjes voor blijkbaar:
https://www.google.nl/search?q=luchtfoto's+&oq=luchtfoto's+&aqs=chrome.0.57j0j5j0j62.3661j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Banken staan inderdaad niet bekend om hun commercieel inzicht, dus in zoverre vind ik het niet raar dat jij enkel obstakels ziet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, voordat ik het zou financieren moet er wel een heel verdomd goed businessplan liggen. En luck has it dat ik ook degene ben die dat behandelt.
Waarom heeft Auti 50k nodig?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt bedrijfjes in alles. Dat zegt niks. Wat maakt jou anders dan de rest wat een financiering van pakweg 50k (schat ik zo) op z'n minst goedpraat?
Professionele UAV's zijn niet goedkoop, goed filmmateriaal ook niet, goede website ook niet, wat bewegingsruimte qua initiele uitgaven, zijn eigen inkomen overbruggen wat hij moet gaan genereren etc.quote:
Ja prima, de gemiddelde UWV'er heeft inderdaad 20k rondslingeren. En dan ben je er nog niet, want dan heb je alleen dat vliegkreng en de camera.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Banken staan inderdaad niet bekend om hun commercieel inzicht, dus in zoverre vind ik het niet raar dat jij enkel obstakels ziet.
Maar goed, het investeringsbedrag om het professioneel aan te pakken is relatief laag, met 20.000 euro kan je al een goede start maken. Daarvoor heb je banken ook niet nodig.
Ik heb mijn machinepark langzaam uitgebouwd zonder ook maar een euro te lenen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Professionele UAV's zijn niet goedkoop, goed filmmateriaal ook niet, goede website ook niet, wat bewegingsruimte qua initiele uitgaven, zijn eigen inkomen overbruggen wat hij moet gaan genereren etc.
Jouw machines waren zeker ook maar 10 euro en je verdiende meteen genoeg voor je levensonderhoud? Auti is alleenstaand he.
Ja je vader kocht het dat weten we.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb mijn machinepark langzaam uitgebouwd zonder ook maar een euro te lenen.
Is dat nu lastig, inbreken in een bouwmarkt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb mijn machinepark langzaam uitgebouwd zonder ook maar een euro te lenen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja je vader kocht het dat weten we.
Bouwmarkt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is dat nu lastig, inbreken in een bouwmarkt?
Sinds wanneer financieren banken UWV'ers?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja prima, de gemiddelde UWV'er heeft inderdaad 20k rondslingeren. En dan ben je er nog niet, want dan heb je alleen dat vliegkreng en de camera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |