Je mist wel meerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mis de correlatie tussen je onfatsoenlijk kleden en zo nu en dan een tas dragen.
En naar kruit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Juist. Echte mannen ruiken naar bier en zweet.
Ik mis het nut van communiceren met een labiele junk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mis de correlatie tussen je onfatsoenlijk kleden en zo nu en dan een tas dragen.
Jou ontgaat niets, natuurlijkquote:
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, alleen als je die trend niet volgt hoef je niet meteen beperkt te zijn.
Fanboy zijn van een bepaald elektronicamerk omdat je je dan een bepaald image probeert aan te meten, dat is pas beperkt.
Incorrect.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij ook, namelijk een vrouw om te neuken.
HAHAHAHAHA
Een man dan, ook goed. Daar zijn wij heel ruimdenkend in.quote:
Dat zal niemand ontkennen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een zeer nette draagtas.
Dat kan dan weer wel, is gewoon praktisch.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dezequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n bowlingtas is ook gay.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:47 schreef GSbrder het volgende:
Laat ik bij gebrek aan Guido dan wat nuance toevoegen:
[ afbeelding ]
Gay
[ afbeelding ]
Niet gay
Een messenger bag?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo'n bowlingtas is ook gay.
De enige acceptabele tassen voor mannen is of een (werk)koffer of een messenger bag. De rest is gay.
Nee, maar wel gay blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een messenger bag?
Ik ben potverdeurie toch geen postbode.
Het orakel der tassen heeft gesproken.quote:
Klopt, die tweede vent is gewoon iets aan het versjouwen in een tas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:47 schreef GSbrder het volgende:
Laat ik bij gebrek aan Guido dan wat nuance toevoegen:
[ afbeelding ]
Gay
[ afbeelding ]
Niet gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |