I smell paupernessquote:
Ik volg pas als de markt verzadigd is, wellicht net iets eerder.quote:
Zei de ongewassen bohemien iets?quote:
Drang nach Osten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:28 schreef Drugshond het volgende:
Lijst bierprijs in Europese Hoofdsteden van hoog naar laag (0,5 liter)
Oslo, Noorwegen - ¤ 8,50
Kopenhagen, Denemarken - ¤ 6,00
Rome, Italie ¤ - 6,00
Stockholm, Zweden - ¤ 5,80
Helsinki, Finland - ¤ 5,80
Parijs, Frankrijk ¤ 5.20
Amsterdam, Nederland - ¤ 5.00
Athene, Griekenland - ¤ 4.50
Madrid, Spanje - ¤ 4.50
Brussel, Belgie - ¤ 4.20
Dublin, Ierland - ¤ 4.00
Berlijn, Duitsland - ¤ 3.50
Bern, Zwitserland - ¤ 3.50
Londen, Engeland - ¤ 3.50
Belfast, Noord-Ierland - ¤ 3.40
Edinburgh / Glasgow, Schotland - ¤ 3.10
Ljubljana, Slovenië - ¤ 3.00
Wenen, Oostenrijk - ¤ 3.00
Warschau, Polen - ¤ 2.35
Riga, Letland -¤ 2.00
Tallinn, Estland - ¤ 2.00
Zagreb, Kroatië - ¤ 1.80
Boekarest, Roemenië - ¤ 1.50
Bratislava, Slowakije - ¤ 1.50
Porto, Portugal - ¤ 1.20
Vilnius, Litouwen - ¤ 1.20
Praag, Tsjechië - ¤ 1.20
Sarajevo, Bosnië - ¤ 1.15
Belgrado, Servië - ¤ 1.15
Kiev, Oekraïne - ¤ 1.15
Boedapest, Hongarije - ¤ 0.95
Minsk, Wit-Rusland - ¤ 0.85
Sofia, Bulgarije - ¤ 0.80
Elke ochtend je wassen met een straal urine telt nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Je niet als homo gedragen wil niet zeggen dat je je niet wast hè
Hihi poep en plas. Je lijkt wel een bepaalde Pruisquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Elke ochtend je wassen met een straal urine telt niet.
Ik kies t.z.t. ook een mooie last-minute richting het oosten uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeker weten, zit mijn reisje al in te vullen (things to do).
Hihi, homo. Je lijkt wel een bepaalde werkloze christelijke autistquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi poep en plas. Je lijkt wel een bepaalde Pruis
Ho eens even, ik doe enkel wat met poep.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hihi poep en plas. Je lijkt wel een bepaalde Pruis
Servie ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kies t.z.t. ook een mooie last-minute richting het oosten uit.
Nee, van deodorant blijk je kanker te krijgen.quote:
Ik ben noch homo, noch werkloos, noch christelijk, noch autistisch.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi, homo. Je lijkt wel een bepaalde werkloze christelijke autist.
Ok.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ho eens even, ik doe enkel wat met poep.
Plassen doe je enkel over ongewillige vrouwen.
Nee het wordt sowieso een buurland van Duitsland, altijd een goede ijsbreker.quote:
Ik lach heel hard om mensen met Che Guevara-fantoys.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben noch homo, noch werkloos, noch christelijk, noch autistisch.
Maar ik lach heel hard om mannen met handtasjes, dat dan weer wel
Huidkanker zeker, ach ja. Anders hadden oncologen niets te doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, van deodorant blijk je kanker te krijgen.
Pas als je er aids van krijgt is het gay. Daarom zijn negers en junkies ook gay.
Vrouwen krijgen er borstkanker van.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:35 schreef waht het volgende:
[..]
Huidkanker zeker, ach ja. Anders hadden oncologen niets te doen.
Altijd weer die vrouwenhaat van de natuur, ik word er misselijk van.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen er borstkanker van.
Ok, gayboy.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik lach heel hard om mensen met Che Guevara-fantoys.
Ik neem direct aan dat diegene geen benul van politiek heeft.
Minder deodorant op hun zweterige borsten spuiten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen er borstkanker van.
Dat doe ik liever met vers zaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet, jij bewaart je urine om te verspreiden in de vlechten van een krakersmeisje.
Ok, dumb boy.quote:
Nee, er schijnen deeltjes aluminium in de bloedsomloop terecht te komen, wat niet zo een lekker effect heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Minder deodorant op hun zweterige borsten spuiten.
Wie heeft het onderzoek betaald?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, er schijnen deeltjes aluminium in de bloedsomloop terecht te komen, wat niet zo een lekker effect heeft.
Wat vindt je vriendin van je handtasje? Of vergeeft ze het je omdat ze zo lekker met je kan shoppen?quote:
Niet iedereen denkt zo beperktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat vindt je vriendin van je handtasje?
De geur van vrijheid.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Juist. Echte mannen ruiken naar bier en zweet.
Ik mis de correlatie tussen je onfatsoenlijk kleden en zo nu en dan een tas dragen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ze loopt zelf in een tuinbroek met haar kortgeschoren koppie?
Mwah, alleen als je die trend niet volgt hoef je niet meteen beperkt te zijn.quote:
Ik zeg niet dat je beperkt bent als je de trend niet volgt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, alleen als je die trend niet volgt hoef je niet meteen beperkt te zijn.
Fanboy zijn van een bepaald elektronicamerk omdat je je dan een bepaald image probeert aan te meten, dat is pas beperkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |