Je mist wel meerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mis de correlatie tussen je onfatsoenlijk kleden en zo nu en dan een tas dragen.
En naar kruit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Juist. Echte mannen ruiken naar bier en zweet.
Ik mis het nut van communiceren met een labiele junk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik mis de correlatie tussen je onfatsoenlijk kleden en zo nu en dan een tas dragen.
Jou ontgaat niets, natuurlijkquote:
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, alleen als je die trend niet volgt hoef je niet meteen beperkt te zijn.
Fanboy zijn van een bepaald elektronicamerk omdat je je dan een bepaald image probeert aan te meten, dat is pas beperkt.
Incorrect.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij ook, namelijk een vrouw om te neuken.
HAHAHAHAHA
Een man dan, ook goed. Daar zijn wij heel ruimdenkend in.quote:
Dat zal niemand ontkennen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een zeer nette draagtas.
Dat kan dan weer wel, is gewoon praktisch.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dezequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n bowlingtas is ook gay.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:47 schreef GSbrder het volgende:
Laat ik bij gebrek aan Guido dan wat nuance toevoegen:
[ afbeelding ]
Gay
[ afbeelding ]
Niet gay
Een messenger bag?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo'n bowlingtas is ook gay.
De enige acceptabele tassen voor mannen is of een (werk)koffer of een messenger bag. De rest is gay.
Nee, maar wel gay blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een messenger bag?
Ik ben potverdeurie toch geen postbode.
Het orakel der tassen heeft gesproken.quote:
Klopt, die tweede vent is gewoon iets aan het versjouwen in een tas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:47 schreef GSbrder het volgende:
Laat ik bij gebrek aan Guido dan wat nuance toevoegen:
[ afbeelding ]
Gay
[ afbeelding ]
Niet gay
Et voilàquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, die tweede vent is gewoon iets aan het versjouwen in een tas.
Zie maar eens twintig granaten te verstoppen in uw jasje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
Mijn jasje is mijn tas, ik snap niet waarom je zo een item nodig zou hebben.
Ik ook niet, alleen bij het fietsen af en toe, dan neem ik een rugzakje mee als ik het een en ander mee wil nemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:54 schreef von_Preussen het volgende:
Mijn jasje is mijn tas, ik snap niet waarom je zo een item nodig zou hebben.
Daar heb je een ops-vest voor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef waht het volgende:
[..]
Zie maar eens twintig granaten te verstoppen in uw jasje.
Inderdaad, ik heb dan meestal een kofferbak waar dingen in kunnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen bij het fietsen af en toe, dan neem ik een rugzakje mee als ik het een en ander mee wil nemen.
Dat trekt de aandacht van de popo.quote:
Boeken. Tablet. Laptop. Opladers. Het is geen beauty casequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus, wat versjouw jij zoal in je handtasje? Bougievonkjes?
Waarom zou je dat mee willen nemen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeken. Tablet. Laptop. Opladers. Het is geen beauty case.
Akkoord.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor nieuwsgierige agenten heb je je 9mm.
Dat sjouw ik ook elke dag mee. Maar dan in een rugzak, dat is veel handiger.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeken. Tablet. Laptop. Opladers. Het is geen beauty case.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef waht het volgende:
[..]
Akkoord.
Bij deze een herdershond en katje:
[ afbeelding ]
Omdat ik van plaats A naar plaats B ga?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zou je dat mee willen nemen?
Dat is een mening.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat sjouw ik ook elke dag mee. Maar dan in een rugzak, dat is veel handiger.
Dan verstuur je dat toch gewoon met FedEx?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ik van plaats A naar plaats B ga?
Dat is traag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan verstuur je dat toch gewoon met FedEx?
En ze smijten met je spullen, dat tuig.quote:
Dan beschadig jij je rug tenminste niet, dat doet de medewerker van FedEx met zijn rug voor je.quote:
Om in het winkelcentrum een bloedbad aan te richten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan heb je gewoon twee handen vrij.
Voor een blik bier of een sigaret?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan heb je gewoon twee handen vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |