Chemokuren zelf laten betalen. Stukken efficiëntere oplossing.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
Ik hoorde laatst iemand voorstellen dat je in de toekomst nog maar 10 chemokuren zou moeten vergoeden om mensen daarna maar gewoon dood te laten gaan, om de zorgkosten in de hand te houden.
Wie was dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
Ik hoorde laatst iemand voorstellen dat je in de toekomst nog maar 10 chemokuren zou moeten vergoeden om mensen daarna maar gewoon dood te laten gaan, om de zorgkosten in de hand te houden.
Versienummers zijn binnen mijn vakgebied de normaalste zaak van de wereld, dus dit is geen enkel probleemquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Telling binnen een telling, speciaal om Remlof te verwarren.
Maar een bijstandstrekker in huis nemen ho maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Versienummers zijn binnen mijn vakgebied de normaalste zaak van de wereld, dus dit is geen enkel probleem
Ik heb al twee kattenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar een bijstandstrekker in huis nemen ho maar.
Barmhartige samaritaan die je bentquote:
Nee ze worden verzorgd door iemand in de bijstand.quote:
Ik had eigenlijk verwacht dat die bal ongelukkig terecht zou komen.quote:
Lijkt wel een varken dat van zijn ballen wordt ontdaan zoals zij schreeuwt.quote:
Vrouwenquote:
De momenten dat er ingezoomd is op de ballen zijn het bestquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Lijkt wel een varken dat van zijn ballen wordt ontdaan zoals zij schreeuwt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat die bal ongelukkig terecht zou komen.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Lijkt wel een varken dat van zijn ballen wordt ontdaan zoals zij schreeuwt.
Heerlijk, die klootzakjes hier in POL.quote:
Ik zag alleen maar tieten, een poging tot tennis, en meteen gejank. Amateurs.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heerlijk, die klootzakjes hier in POL.
Ok.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet door de bami gedraaid worden is daar een vorm van.
Eensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De momenten dat er ingezoomd is op de ballen zijn het best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |