Zoals nu met 19 graden ga ik niet zonder jas de deur uit nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nuon loves you.
Maar dan heb je het nog koud?
Als een vrouw het dan koud heeft, kruipt ze maar tegen me aanquote:
Vandaag gewoon met overhemd en jasje (open) buiten rond gemarcheerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals nu met 19 graden ga ik niet zonder jas de deur uit nee.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals nu met 19 graden ga ik niet zonder jas de deur uit nee.
GS is hetero.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Homo's konden toch helemaal geen relatie krijgen?
Met dergelijke zaken zie ik mij dan nooit geconfronteerd, forever alone hè.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als een vrouw het dan koud heeft, kruipt ze maar tegen me aan.
En wat vind hij er zelf van? Of vind je dat niet belangrijk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GS is hetero.
Ik ga voor de platonische seksrelatie met hem.
Dus ook jasje!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaag gewoon met overhemd en jasje (open) buiten rond gemarcheerd.
Ik denk dat ze dat liever doet tegen een man met meer testosteron.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als een vrouw het dan koud heeft, kruipt ze maar tegen me aan.
Ha een goudzoekerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
Was GS maar homo.
Hij heeft smaak, is aardig, is slim, is rijk en is knap.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GS is hetero.
Ik ga voor de platonische vriendschappelijke relatie met hem.
Neuh.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat vind hij er zelf van? Of vind je dat niet belangrijk?
Moet jij zeggen, señor krijggraag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Ha een goudzoekerVeel triester kun je niet zijn.
quote:
Laten we het testen. Ik in het ene bed, jij in het andere bed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat liever doet tegen een man met meer testosteron.
En jij net zo dom als hen samen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef betyar het volgende:
GS is net zo nichterig als Joling en Gordon samen.
Ga een bejaarde man pijpen om wat kleingeld los te peuteren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, señor krijggraag.
Heb je de VN weer, even de conflicten oplossen.quote:
Das ook niet aardig, je weet dat iemand op zijn leeftijd gewoonweg over de houdbaarheidsdatum is en nog enkel tegen betaling seks kan krijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we het testen. Ik in het ene bed, jij in het andere bed.
Kijken waar meer vrouwen naar toe gaan.
Ok, wanneer en waar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
..... en mannen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met als onbedoeld gevolg dat ze juist heviger worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je de VN weer, even de conflicten oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |