Hier, heb je een hulpje die perfect bij je past, badmanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier, heb je een tas die perfect bij je past:
[ afbeelding ]
Ieeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk het niet, z'n zoon is er een.
Wat is het verschil?quote:
Ik zie niemand met een tas hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef betyar het volgende:
GSbrder in Amsterdam met zijn vriendenclub:
[ afbeelding ]
Dit is een manier om het te verwerken. Arm schaap.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk het niet, z'n zoon is er een.
Zijn net jodenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:17 schreef von_Preussen het volgende:
Heeft betyar soms iets tegen flikkers?
Ik zie geen tasjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Betyar met zijn kameraden op de bouwplaats:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Ook hier zie ik niemand met een tas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Betyar met zijn kameraden op de bouwplaats:
[ afbeelding ]
Kosten besparen hè.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mag de verwarming niet boven de 18 graden?
23 graden heb ik 'm altijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mag de verwarming niet boven de 18 graden?
Heb je dan een rijke vent nodig om je door het leven te slepen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
Was GS maar homo.
Hij heeft smaak, is aardig, is slim, is rijk en is knap.
Veel te druk om je hippe tas te showen. Stel je voor dat die tas in het water flikkertquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie niemand met een tas hoor.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
Was GS maar homo.
Nee, maar ik wil geen arme vent door het leven slepen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je dan een rijke vent nodig om je door het leven te slepen?
Hihi, je zei flikkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Veel te druk om je hippe tas te showen. Stel je voor dat die tas in het water flikkert![]()
Homo's konden toch helemaal geen relatie krijgen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil geen arme vent door het leven slepen.
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef GSbrder het volgende:
Mijn slaapkamer is geloof ik 17 graden. Warm zat.
Zoals nu met 19 graden ga ik niet zonder jas de deur uit nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Nuon loves you.
Maar dan heb je het nog koud?
Als een vrouw het dan koud heeft, kruipt ze maar tegen me aanquote:
Vandaag gewoon met overhemd en jasje (open) buiten rond gemarcheerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals nu met 19 graden ga ik niet zonder jas de deur uit nee.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals nu met 19 graden ga ik niet zonder jas de deur uit nee.
GS is hetero.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Homo's konden toch helemaal geen relatie krijgen?
Met dergelijke zaken zie ik mij dan nooit geconfronteerd, forever alone hè.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als een vrouw het dan koud heeft, kruipt ze maar tegen me aan.
En wat vind hij er zelf van? Of vind je dat niet belangrijk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GS is hetero.
Ik ga voor de platonische seksrelatie met hem.
Dus ook jasje!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vandaag gewoon met overhemd en jasje (open) buiten rond gemarcheerd.
Ik denk dat ze dat liever doet tegen een man met meer testosteron.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als een vrouw het dan koud heeft, kruipt ze maar tegen me aan.
Ha een goudzoekerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
Was GS maar homo.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GS is hetero.
Ik ga voor de platonische vriendschappelijke relatie met hem.
Neuh.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En wat vind hij er zelf van? Of vind je dat niet belangrijk?
Moet jij zeggen, señor krijggraag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Ha een goudzoekerVeel triester kun je niet zijn.
quote:
Laten we het testen. Ik in het ene bed, jij in het andere bed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat liever doet tegen een man met meer testosteron.
En jij net zo dom als hen samen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef betyar het volgende:
GS is net zo nichterig als Joling en Gordon samen.
Ga een bejaarde man pijpen om wat kleingeld los te peuteren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, señor krijggraag.
Heb je de VN weer, even de conflicten oplossen.quote:
Das ook niet aardig, je weet dat iemand op zijn leeftijd gewoonweg over de houdbaarheidsdatum is en nog enkel tegen betaling seks kan krijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laten we het testen. Ik in het ene bed, jij in het andere bed.
Kijken waar meer vrouwen naar toe gaan.
Ok, wanneer en waar?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
..... en mannen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met als onbedoeld gevolg dat ze juist heviger worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:27 schreef waht het volgende:
[..]
Heb je de VN weer, even de conflicten oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |