Dat trekt de aandacht van de popo.quote:
Boeken. Tablet. Laptop. Opladers. Het is geen beauty casequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus, wat versjouw jij zoal in je handtasje? Bougievonkjes?
Waarom zou je dat mee willen nemen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeken. Tablet. Laptop. Opladers. Het is geen beauty case.
Akkoord.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor nieuwsgierige agenten heb je je 9mm.
Dat sjouw ik ook elke dag mee. Maar dan in een rugzak, dat is veel handiger.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boeken. Tablet. Laptop. Opladers. Het is geen beauty case.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef waht het volgende:
[..]
Akkoord.
Bij deze een herdershond en katje:
[ afbeelding ]
Omdat ik van plaats A naar plaats B ga?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zou je dat mee willen nemen?
Dat is een mening.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat sjouw ik ook elke dag mee. Maar dan in een rugzak, dat is veel handiger.
Dan verstuur je dat toch gewoon met FedEx?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omdat ik van plaats A naar plaats B ga?
Dat is traag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan verstuur je dat toch gewoon met FedEx?
En ze smijten met je spullen, dat tuig.quote:
Dan beschadig jij je rug tenminste niet, dat doet de medewerker van FedEx met zijn rug voor je.quote:
Om in het winkelcentrum een bloedbad aan te richten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan heb je gewoon twee handen vrij.
Voor een blik bier of een sigaret?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dan heb je gewoon twee handen vrij.
Geef nou maar toe dat je geen rugzak wil gebruiken omdat dat niet bij je jasje-dasje staat, hommoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voor een blik bier of een sigaret?
Doorgaans heb ik niet beide handen nodig om te lopen, tenzij ik in de gracht brokkel.
Ah, een jasje-dasje is ook al hommo?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je geen rugzak wil gebruiken omdat dat niet bij je jasje-dasje staat, hommo
Erik schijnt hem aan de voorkant te dragen verstopt onder zijn overhemd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, een jasje-dasje is ook al hommo?
Ik zou niet weten hoe je fatsoenlijk een rugzak kan dragen op een jasje.
Dat bedoel ik, dus offer je comfort op omdat je vindt dat je een jasje moet dragen. Dàt vind ik gay.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, een jasje-dasje is ook al hommo?
Ik zou niet weten hoe je fatsoenlijk een rugzak kan dragen op een jasje.
Daar krijg ik dan meteen dit beeld bij:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Erik schijnt hem aan de voorkant te dragen verstopt onder zijn overhemd.
Ik graag ook enkel jasjes maar heb geen tasje.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dus offer je comfort op omdat je vindt dat je een jasje moet dragen. Dàt vind ik gay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |