Kwabbernoot. Was dat niet van een tekenfilmpje van vroeger? Waar ken ik dat nou toch vanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
Dit overdreven vinden.Jezus.
Verder ben je zelf een onzekere, oppervlakkige kwabbernoot, TS.
Debiel he!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Zulke foto's van jezelf makenSnap dat je vriendinnen hem niet moeten.
Watsup met die twijfelende buiksnor? Laat je het nou staan of haal je het weg. Keuzes jongens keuzes! Niemand zit te wachten op een onzekere twijfelaarquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gadver waarom trekt hij niet iets aan voor hij op de foto gaat.
Jij al helemaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Hij mag zijn onderbuik wel eens trainen
OMG!!!quote:
Ik geloof het niet ergens las ik dat je in de 1.60 was ;p nu niet liegenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.70
Mond houden en hierkomen jij.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:16 schreef ZarB het volgende:
Nee nee ik ben niet onzeker ofzo hoor. Hij zit nu naast me. Ik vroeg me alleen af wat jullie fokkers zouden doen aangezien jullie mn enige referentiekader zijn.
Zo afknapper deze.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
OMG!!!
Oke ik hou niet van gymboys, ik hou van ertussen in . Wie hoe wat waar hoe laat???!!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik geloof het niet ergens las ik dat je in de 1.60 was ;p nu niet liegen
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ken was inderdaad ook maar klein altijd vergeleken met barbie. Goeie opmerking deze
DAT IS KEN NIET KEN HEEFT DONKERBRUIN HAAR LOSERquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee.
Jij praat echt poep.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
DAT IS KEN NIET KEN HEEFT DONKERBRUIN HAAR LOSER
Ben je echt 1.70? Je lijkt groterquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.70
Mond houden en hierkomen jij.
jij bent zeker die afkeurende en jaloerse vriendinquote:
Dit topic is dan ook gewoon een opzetje tussen Zar en kulliequote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
jij bent zeker die afkeurende en jaloerse vriendin
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
Als jij je oordeel laat afhangen van wat een vriendin vindt, kap er dan maar mee. Hij heeft niks aan een onzeker persoon.
Dat is inderdaad precies hetgeen wat in mij opkwam toen ik de buitengewoon aanwezige Aberkullie hier aantrof.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook gewoon een opzetje tussen Zar en kullieZie je ze al gniffelen achter hun pc terwijl ze dit bedachten?
Ik ben overal buitensporig aanwezig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies hetgeen wat in mij opkwam toen ik de buitengewoon aanwezige Aberkullie hier aantrof.
Geef nou maar gewoon toe dat jij het bent, dan hebben we dat ook weer gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik ben overal buitensporig aanwezig.
Dat ik de jaloerse vriendin ben? Mwah ik hou gewoon niet zo van die gym types.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat jij het bent, dan hebben we dat ook weer gehad.
Dikke jongensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:59 schreef Pharkus het volgende:
Je vriendin is vast jaloers en heeft een betavriendje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus, maar gelukkig ben ik reeds genezen. Jij ook?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:05 schreef wickedmen het volgende:
Dit topic gaf me tyfus.![]()
Vrouwen en hun domme vragen, overdosis aan onzekerheid en tekort aan eigenbelang/vertrouwen om keuzes te maken.
kap er maar mee, dit soort gasten zijn meer met zichzelf bezig dan met een ander. (behalve panzer)quote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef ZarB het volgende:
Hoi beste Fokkers,
Zoals sommige van jullie misschien weten ben ik geen fan van gymboys. Niet zelden spuw ik mijn gal wat betreft mannen die zichzelf iedere dag aftrekken op hun eigen spiegelbeeld nadat ze hun maaltje van rijst en kwark hebben genuttigd als aanvulling op hun upperbody day.
Anyway, nu had ik een date. Zie pic. Best wel droog, of hoe jullie dat noemen.
Maar, nu vindt mijn vriendin hem niet leuk. Ze vindt hem overdreven en zegt dat het niks voor me is. Het is nog pril, maar ondanks dat zijn vriezer vol ligt met kipfilet, vind ik hem wel leuk.
Wat nu? Het voelt toch een beetje mwah mwah als je vrienden hem niet moeten.
Hieronder de foto van de man in kwestie. Ik vind het zelf wel meevallen, dit is toch niet teveel? Ik bedoel, in mijn gym zijn ze erger.
[ afbeelding ]
dit is nou een echt een mesoboy, fucking goede fysiek jongen. kan zyzz nog wel een puntje aan zuigenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haaij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zyzz is aan het verrotten onder de grondquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
kan zyzz nog wel een puntje aan zuigen
oja, die is beneden ecto standaarden nu toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:53 schreef wise het volgende:
[..]
zyzz is aan het verrotten onder de grond
altijd al, met zijn inspuiten en anabolen gebruik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
oja, die is beneden ecto standaarden nu toch?
bedoel je robbedoes en kwakkernoot?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kwabbernoot. Was dat niet van een tekenfilmpje van vroeger? Waar ken ik dat nou toch van
Wat aardig Zovty. Het doet me goed dit te lezen. Ik neem het mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:02 schreef zovty het volgende:
Maar ZarBje, kom eens bij ome zovty op schoot.
Wat zie JIJ in die jongen? Wat vind JIJ leuk aan hem? Waarom word JIJ tot hem aangetrokken?
Is het zijn lichaam? Of zijn geest? Is het zijn manier van doen, zijn houding ten op zichte van anderen. Hoe hij in het leven staat? Maakt hij je aan het lachen, dat is belangrijk he ZarBje, lachen. Lachen is gezond. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Hoe belangrijk is die vriendin voor je, zou je haar dumpen als ze jouw persoonlijk geluk in de weg staat of kan je nooit meer van het leven genieten als je haar kwijt bent?
Als ik iets uit dit topic haal is dan is het dat je erg onzeker bent over jezelf. Je laat je levensgeluk, ook al is het nog pril, toch niet beinvloeden door een vriendin. En waarom vraag je KLB om advies? Hebben zij je ooit eerder geholpen, daadwerkelijk?
Het is JOUW leven kleine ZarB en van niemand anders. Neem dat soort beslissingen dan ook ZELF.
Ik hoop je hiermee duidelijk gemaakt te hebben hoe ik erover denk en ik verwacht dat je die gozer vandaag nog vertelt dat het niet gaat werken.
Nee niet echt. En zijn kookkunsten zijn ook een beetje eenzijdigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
is hij afgezien van zijn lichaam verder ook wel een beetje ontwikkeld, ts?
Gewoon een domme gozer die niets anders doet dan in de sportschool zitten dus?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:07 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee niet echt. En zijn kookkunsten zijn ook een beetje eenzijdig
en wat is het dan dat je aantrekkelijk aan hem vindt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:07 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee niet echt. En zijn kookkunsten zijn ook een beetje eenzijdig
zn quadricepsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en wat is het dan dat je aantrekkelijk aan hem vindt?
zijn door de steroïden gekrompen penerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en wat is het dan dat je aantrekkelijk aan hem vindt?
Genoeg vrouwen die hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon een domme gozer die niets anders doet dan in de sportschool zitten dus?
O was het kwakkernoot? Ik dacht kwabberquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bedoel je robbedoes en kwakkernoot?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
O was het kwakkernoot? Ik dacht kwabbermaar dan was dat het ja
ja, dat zou kunnen he, maar dan snap ik niet dat ze een topic opent waarin ze specifiek aangeeft eigenlijk niet op mannen met dit type lichaam te vallen.quote:
Ons ZarBje kennende ligt het waarschijnlijk iets genuanceerder. Ze valt niet op gymboys, zoals ze aangeeft omdat die meer zichzelf bezig zijn dan van het leven genieten. Als er een mannelijk exemplaar uit de hemel valt die er zo au naturel uitziet, en nog wat te vertellen heeft, dan zal ze daar haar neusje niet voor ophalen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen he, maar dan snap ik niet dat ze een topic opent waarin ze specifiek aangeeft eigenlijk niet op mannen met dit type lichaam te vallen.
Vind het ook geen mooi plaatje, die arm lijkt lang, iel en raar. Zo poseer je niet voor een foto. Verder kunnen die onderarmen ook nog meer massa gebruiken, etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:12 schreef b4kl4p het volgende:
Waarom moet trouwens die foto bij de OP
Een nietszeggender plaatje is zowat niet in te denken.
maar ze zegt net dat hij niks te melden heeft... (althans, dat impliceert ze)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Ons ZarBje kennende ligt het waarschijnlijk iets genuanceerder. Ze valt niet op gymboys, zoals ze aangeeft omdat die meer zichzelf bezig zijn dan van het leven genieten. Als er een mannelijk exemplaar uit de hemel valt die er zo au naturel uitziet, en nog wat te vertellen heeft, dan zal ze daar haar neusje niet voor ophalen.
Een soort van sprookje op een wit paard?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Ons ZarBje kennende ligt het waarschijnlijk iets genuanceerder. Ze valt niet op gymboys, zoals ze aangeeft omdat die meer zichzelf bezig zijn dan van het leven genieten. Als er een mannelijk exemplaar uit de hemel valt die er zo au naturel uitziet, en nog wat te vertellen heeft, dan zal ze daar haar neusje niet voor ophalen.
met andere woorden, aandacht zoekenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen he, maar dan snap ik niet dat ze een topic opent waarin ze specifiek aangeeft eigenlijk niet op mannen met dit type lichaam te vallen.
Oh, ja, daar had ik inderdaad even overheen gelezen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar ze zegt net dat hij niks te melden heeft... (althans, dat impliceert ze)
leg me dat dan eens uit zovty, want ik snap er niks meer van
misschien kan hij wel goochelen, dat lijkt mij best cool, een vriend die goocheltrucjes kent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, ja, daar had ik inderdaad even overheen gelezen.
Misschien is hij rijk? Of is het een mooi statussymbool? Stel, hij heet Rupert, misschien had ze nog geen R gedaan? Misschien vind hij het geen probleem om met haar handtas buiten de Honkemoller te staan wachten terwijl zij zich een prachtig kanten setje aan laat meten?
Ik moet je zeggen dat ik het ook moeilijk vind om in te schatten wat ZarB beweegt, wat haar motivaties zijn. Misschien heeft ze die wel niet, en leeft ze op de automatische piloot van school naar ikea ballenbak.
Wat misschien ook wel verhelderend zou werken voor ons als ze ons zou berichten waar ze deze knul heeft opgeduikeld?
Dat zijn meestal gladjakkers.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
misschien kan hij wel goochelen, dat lijkt mij best cool, een vriend die goocheltrucjes kent.
Ja mij ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
misschien kan hij wel goochelen, dat lijkt mij best cool, een vriend die goocheltrucjes kent.
echt?quote:
of een konijn uit je vagina tevoorschijn haaltquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja mij ook.
Dat je zo gezellig staat te praten en hij je ineens je slipje aangeeft, en je een duif tussen je benen voelt.
Of.... een mol uit je ontplofte mol trekt!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
echt?
[..]
of een konijn uit je vagina tevoorschijn haalt
Of een konijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja mij ook.
Dat je zo gezellig staat te praten en hij je ineens je slipje aangeeft, en je een duif tussen je benen voelt.
Nou goochelen kan hij wel hoor!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en dat er dan ook ineens zo'n orkestje verschijnt dat TADAAAAA speeltquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Of.... een mol uit je ontplofte mol trekt!![]()
.
dus hij is goed in bed, en hij geeft je gratis drank.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou goochelen kan hij wel hoor!
Hij werkt bij een van mn favoriete clubs, dus ik krijg daar gratis drankjes. En Aber ook hoor, dus ik vind dat ze wel wat aardiger mag zijn.
even voor de zekerheid... Goochelen he, niet Googelen, .quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hij werkt bij een van mn favoriete clubs, dus ik krijg daar gratis drankjes. En Aber ook hoor, dus ik vind dat ze wel wat aardiger mag zijn.
Verkapt kijk-mij-een-ober-met-een-verminkte-ribbelbuik-aan-de-haak-hebben-geslagen topic.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ow googelen bedoel ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:35 schreef zovty het volgende:
[..]
even voor de zekerheid... Goochelen he, niet Googelen, .
Op wat voor manier kan hij Goochelen?
En zijn het dan biertjes/wijntjes of dure mixjes met rare namen?
Pics.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:39 schreef Awesome_ het volgende:
Houd uw dweil gereed, dames.
Ripped en een intellect hier.
http://www.smulweb.nl/recepten/1131220/Gele-peter Lekker!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ow googelen bedoel ik
Dure mixjes zoals Gele Peter enzo. Jammie
Wow dit is culinaire kunst.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:46 schreef zovty het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/recepten/1131220/Gele-peter Lekker!
Hij is duidelijk een man die weet wat vrouwen lekker vinden. En dat heeft hij niet uit een boekje, maar proefondervindelijk uitgevogeld. Je bent nummer zoveel voorafgaand aan een lange rij van opvolgers.
Salarisdag salarisdag, iig voor mensen die werk hebbenquote:
damn, ik ben officieel jaloersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:46 schreef zovty het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/recepten/1131220/Gele-peter Lekker!
Hij is duidelijk een man die weet wat vrouwen lekker vinden. En dat heeft hij niet uit een boekje, maar proefondervindelijk uitgevogeld. Je bent nummer zoveel voorafgaand aan een lange rij van opvolgers.
¤6.50 vragen voor een glas Gele Peter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk tegenhouden doe je 't niet, dan kun je er beter nog wat cash aan overhouden toch?
Rooie annie is ook goed te drinken!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
¤6.50 vragen voor een glas Gele Peter.Die man is een commercieel genie.
De VOC mentaliteit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
¤6.50 vragen voor een glas Gele Peter.Die man is een commercieel genie.
Je wil ook een onbeduidend plaatsje in een lange, lange lijst van veroveringen zijn... of waar ben je precies jaloers op?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
damn, ik ben officieel jaloers
nou nee, dat ben ik al wel gewend, maar ts krijgt tenminste nog culinair hoogstaande drankjes gratis, en daar hoef ik bij die van mij niet voor aan te kloppen hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Je wil ook een onbeduidend plaatsje in een lange, lange lijst van veroveringen zijn... of waar ben je precies jaloers op?
Ook dat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:57 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Rooie annie is ook goed te drinken!
Heb gelezen dat jij dan ook de chubs hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou nee, dat ben ik al wel gewend, maar ts krijgt tenminste nog culinair hoogstaande drankjes gratis, en daar hoef ik bij die van mij niet voor aan te kloppen hoor
dat zal het wel zijn inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
Heb gelezen dat jij dan ook de chubs hebt.
Nah topic niet gelezenquote:
quote:
Soms ben ik enorm blij dat ik een beelddenker ben, kan je dag ineens helemaal goed maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en dat er dan ook ineens zo'n orkestje verschijnt dat TADAAAAA speelt
De vriendinnen van mijn vrouw hadden ineens veel belangstelling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:27 schreef snakelady het volgende:
Ik heb mijn vriendinnen nooit gevraagd wat ze van mijn vriend vinden voor ik hem ging daten, ik gaf ze de mededeling dat ik hem ging daten en klaar.
Ik moet er mee samen zijn, niet mijn vriendinnen.
OMG BEN JY DIT?? IK WIST HET KIJK ZIJN PLAATJE MENSEN!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef CarbonC het volgende:
Mijn vriendin (haar vriendin) heeft met mij ook geen moeite:
[ afbeelding ]
omg jy bent echt van het plaatje ( Zie zijn UI mensen)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef CarbonC het volgende:
[ afbeelding ]
En jij maar dronken prietpraat uitslaan tegen hem zekerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:16 schreef ZarB het volgende:
Is gele peter alleen maar bitter lemon en jus?Omg wat een lul
Ik voel me gebruiktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:51 schreef zovty het volgende:
[..]
En jij maar dronken prietpraat uitslaan tegen hem zeker.
je weet toch hoe meide zijn altijd jarloersquote:
Hey jij ook hier! Heb jij ook zulke foto's van jezelf?quote:
Hoi zarbje! Lekkere gozert hebje gefixt hoor. Props.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hey jij ook hier! Heb jij ook zulke foto's van jezelf?
Ik probeer het ventieltje te vinden, maar het lukt me niet.. weet hem goed te verbergen in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef CarbonC het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, ik ben eerlijk gezegd al op hem uitgekeken. Hij is niet helemaal eerlijk mbt z'n drankjes. Aber zal wel opgelucht zijn. HET ZOU OPPERvlakkig zijn om alleen bij hem te blijven voor zo'n body he.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hoi zarbje! Lekkere gozert hebje gefixt hoor. Props.
Van mij zijn afgelopen weekend ongeveer 100 van dergelijke foto`s gemaakt... alleen dan met t-shirt aan en inclusief mijn kop. Eigenlijk dus niet zulke foto`s. ;•(
Hij is niet eerlijk geweest tegen jou, dus misschien kun je nog een tijdje niet eerlijk zijn tegen hem en er van genieten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerlijk gezegd al op hem uitgekeken. Hij is niet helemaal eerlijk mbt z'n drankjes. Aber zal wel opgelucht zijn. HET ZOU OPPERvlakkig zijn om alleen bij hem te blijven voor zo'n body he.
ai.. slim Zovty.. Sneaky hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Hij is niet eerlijk geweest tegen jou, dus misschien kun je nog een tijdje niet eerlijk zijn tegen hem en er van genieten?
Niet eerlijk mbt drankjes? Ik ben in de war.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerlijk gezegd al op hem uitgekeken. Hij is niet helemaal eerlijk mbt z'n drankjes. Aber zal wel opgelucht zijn. HET ZOU OPPERvlakkig zijn om alleen bij hem te blijven voor zo'n body he.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat dus, maar gelukkig ben ik reeds genezen. Jij ook?
Is dit hem echt? (Van zijn UI)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
OMG BEN JY DIT?? IK WIST HET KIJK ZIJN PLAATJE MENSEN!
O je leest mn topic niet eens helemaal. Nee laat maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Niet eerlijk mbt drankjes? Ik ben in de war.
Dit. Van die onzekere vrouwen die alles moeten checken bij hun vriendinnenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:27 schreef snakelady het volgende:
Ik heb mijn vriendinnen nooit gevraagd wat ze van mijn vriend vinden voor ik hem ging daten, ik gaf ze de mededeling dat ik hem ging daten en klaar.
Ik moet er mee samen zijn, niet mijn vriendinnen.
Ja iets over gele petrr ofzo. Ben alsnog in de war.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
O je leest mn topic niet eens helemaal. Nee laat maar.
Mensen die progress foto's niet snappen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Zulke foto's van jezelf makenSnap dat je vriendinnen hem niet moeten.
Ja inderdaad. Sowieso vrouwen die je willen vormen en tegen vriendinnen dingen zeggen als "Ja het is echt een leuke jongen! Moet nog wel even aan een paar dingetjes werken hoor, maar dan is het prima hihih".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Van die onzekere vrouwen die alles moeten checken bij hun vriendinnen. Die moet je echt niet hebben: als je in ook maar iets "afwijkt" proberen ze je te kneden
Bij hoeveel donaties krijg je die?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:27 schreef Aberkullie het volgende:
Yess ik heb de Sanquin pelikaan. Ik overweeg een topic te openen want de mokken waren op.
Ik kijk even hier of er genoeg animo voor is.
Het is niet moeilijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja iets over gele petrr ofzo. Ben alsnog in de war.
Het is geen school, wtf leer je er. Een beetje iemand die serieus traint weet in 90% van de gevallen meer dan de 'instructeurs' daar.quote:
Zin in Gele Peter gekregen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk.
Gele Peter is een non-alcoholisch drankje. De scharrel van de week suggereerde van wel.
Dus aldaar het bedrog.
Op de ligfiets met de Viva of de Cosmopolitan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Sportschool is voor vrouwen die Zumba doen en lekker gaan praten met vriendinnen.
Gym is voor alpha males.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Sportschoolhealthcenter is voor vrouwen die Zumba doen en lekker gaan praten met vriendinnen.
Gym is voor alpha males.
ik ben nattyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het is niet eens lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is geen school, wtf leer je er. Een beetje iemand die serieus traint weet in 90% van de gevallen meer dan de 'instructeurs' daar.
[..]
Zin in Gele Peter gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Retweet mij @RODAWASJOKES
one love peace∞
Bij 5 een kleine en die hele grote is vanaf 40 keer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij hoeveel donaties krijg je die?
Wat voor drankjes? Eiwitshakes? Of zie je dat als "anabolen"?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:29 schreef foknerd het volgende:
[..]
Wat voor drankjes? Eiwitshakes? Of zie je dat als "anabolen"?
Oh mijn god nee!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:33 schreef Internepper het volgende:
Deze man heeft er effort in gestopt. Jammer van de neppe D&G onderbroek. Is het een Marokkaan?
Dus nu ben je weer op zoek naar een date?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:34 schreef ZarB het volgende:
[..]Ik ben niet helemaal onbekend op fitnessterrein
![]()
Jaja, hij is niet van dat "everyday is upperbody day" plaatje XDquote:
Weet ik niet. Maar gebaseerd op mijn ervaring met gymboys zal het niet veel soeps zijn. Ik ga heus niet over 1 nacht ijs hoor frikandelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoe zit t met zijn derde been?
Je hebt wel meerdere ervaringen, je lijkt toch in 7 sloten gelijk te kunnen lopen, dus zo gek is zijn opmerking niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar gebaseerd op mijn ervaring met gymboys zal het niet veel soeps zijn. Ik ga heus niet over 1 nacht ijs hoor frikandel
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt wel meerdere ervaringen, je lijkt toch in 7 sloten gelijk te kunnen lopen, dus zo gek is zijn opmerking niet.
Oh sorry Phark, is het tegen je principes om met verschillende mensen het bed in te duiken?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt wel meerdere ervaringen, je lijkt toch in 7 sloten gelijk te kunnen lopen, dus zo gek is zijn opmerking niet.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:44 schreef Internepper het volgende:
Zat meer in dit topic, derhalve een 4/10.
Nee nee, zo iemand lijk je me ook niet zarbje. Kon zij dat bla bla blaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar gebaseerd op mijn ervaring met gymboys zal het niet veel soeps zijn. Ik ga heus niet over 1 nacht ijs hoor frikandel
Neuh ik vind het alleen een beetje zonde van je tijd als continue mini's blijft oppikken, geen wonder dat je vriendinnen er klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh zo, ok dan prefereer ik het gezegde 'een ezel enz enz'.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Neuh ik vind het alleen een beetje zonde van je tijd als continue mini's blijft oppikken, geen wonder dat je vriendinnen er klaar mee zijn.
Ja dat blabla zrgt altijd weer voor verwarring.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee nee, zo iemand lijk je me ook niet zarbje. Kon zij dat bla bla bla
Ja precies, ik heb zelf ook wel eens wel/geen intenties die dan in praktijk anders uitpakken... Lastig, lastig lastig!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja dat blabla zrgt altijd weer voor verwarring.
Ik kwam wel wat rijke jongemannen met inhoud tegen tijdens mijn intake op de uni, ik zal er wat uitproberen en kijken of er iets voor je tussen zit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh zo, ok dan prefereer ik het gezegde 'een ezel enz enz'.
Nice, ik zie ze op de uni nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik kwam wel wat rijke jongemannen met inhoud tegen tijdens mijn intake op de uni, ik zal er wat uitproberen en kijken of er iets voor je tussen zit.
Dat doen vriendinnen voor elkaar right?
Gedeelde smart is halve smart frikandellebelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb zelf ook wel eens wel/geen intenties die dan in praktijk anders uitpakken... Lastig, lastig lastig!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
DAT IS KEN NIET KEN HEEFT DONKERBRUIN HAAR LOSER
je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:55 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh zo, ok dan prefereer ik het gezegde 'een ezel enz enz'.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kijk ZarB hier heb je iemand met in ieder geval verstand van schoenen.
Hm. Ik hou niet zo van double monks. ofzo.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart frikandellebel
Je begrijpt dat die date jou niet moet en haar vriendin gebruikt als excuusvriendin? Arme jongen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef maxburger het volgende:
Ik ben zelf ook behoorlijk gespierd maar ook afgekeurd door
vriendin van date. Fuck you raisa! Krijg de tyfus en duizend haarballen.
Nou nou. Post een pica, dan kunnen we je ego opkrikken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef maxburger het volgende:
Ik ben zelf ook behoorlijk gespierd maar ook afgekeurd door vriendin van date. Fuck you raisa! Krijg de tyfus en duizend haarballen.
K. Ff hoofd afknippen heur.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou nou. Post een pica, dan kunnen we je ego opkrikken.
Deze man heeft er verstand van. Wie zegt dat ik geïnteresseerd ben in venapuncties?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kun je toch mooi venapuncties oefenen in de slaapkamer.
Nou ik weet niet of ik je nu beledig, maar bij mij zou je door de eerste ronde komen aangezien die uber uber gespierde lui zoals Panzer voor mij al veels te veel zijn. Dit vind ik wel de moeite waard.quote:
Zie ik als iets positiefs. Thanks.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik je nu beledig, maar bij mij zou je door de eerste ronde komen aangezien die uber uber gespierde lui zoals Panzer voor mij al veels te veel zijn. Dit vind ik wel de moeite waard.
Niet haten in dit lekkere gymboy verzameltopic.quote:
Niet de stollingswaarden van je date willen weten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Deze man heeft er verstand van. Wie zegt dat ik geïnteresseerd ben in venapuncties?
Oke ik ben geïntrigeerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet de stollingswaarden van je date willen weten.
Ik weet niet of je het hebt gelezen toen je ging posten maar er staat vlak boven een tektvak dat je een foto moet posten. Neem een voorbeeld aan je voorgangers.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet de stollingswaarden van je date willen weten.
Ik dump met enige regelmaat foto's op fok, mocht je echt willen weten hoe ik er uit zie zijn ze wel goed te vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het hebt gelezen toen je ging posten maar er staat vlak boven een tektvak dat je een foto moet posten. Neem een voorbeeld aan je voorgangers.
Wil je m'n stollingswaarden weten?quote:
Ook fotos met alleen spijkerbroek? Plaats ze hier danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik dump met enige regelmaat foto's op fok, mocht je echt willen weten hoe ik er uit zie zijn ze wel goed te vinden.
[..]
Wil je m'n stollingswaarden weten?
Oke.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik dump met enige regelmaat foto's op fok, mocht je echt willen weten hoe ik er uit zie zijn ze wel goed te vinden.
[..]
Wil je m'n stollingswaarden weten?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik je nu beledig, maar bij mij zou je door de eerste ronde komen aangezien die uber uber gespierde lui zoals Panzer voor mij al veels te veel zijn. Dit vind ik wel de moeite waard.
Hmm, een beetje vreemd verzoek maar vooruit dan maar:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ook fotos met alleen spijkerbroek? Plaats ze hier dan
Denk je dat ZarB en Aber mannen zijn?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
Wat een kuttopic.En die twee hommotjes maar lachen achter hun pc'tje terwijl ze elkaar om beurten aftrekken.
Ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denk je dat ZarB en Aber mannen zijn?
Haha so closequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
Wat een kuttopic.En die twee hommotjes maar lachen achter hun pc'tje terwijl ze elkaar om beurten aftrekken.
Ik weet dat één van twee gedate heeft met een andere FOK!'er of zou die ook in het complot zitten dan?quote:
De manier waarop ze posten alleen al.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet dat één van twee gedate heeft met een andere FOK!'er of zou die ook in het complot zitten dan?
Er bestaat ook serieus mensen die gewoon van nature zo zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
De manier waarop ze posten alleen al.Ik bedoel, kom op.
Okay, misschien is een van de twee een chick, maar het zijn sowieso kloontjes.
Haal je sherlockskills even onder het stof vandaan en doe wat onderzoek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er bestaat ook serieus mensen die gewoon van nature zo zijn
Ik denk dat ze echt zo zijn, dus dan is er geen motivatie aanwezigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
Haal je sherlockskills even onder het stof vandaan en doe wat onderzoek.
Bahquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt zo zijn, dus dan is er geen motivatie aanwezig
No man, ze zijn helaas legiet. Allebei. Maar verlopen kindjes, dat zijn het wel. Kunnen duidelijk niet meer dan 15" arms handelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
De manier waarop ze posten alleen al.Ik bedoel, kom op.
Okay, misschien is een van de twee een chick, maar het zijn sowieso kloontjes.
Zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, jij te naïef door te denken dat er niet echt zulke vrouwen bestaan
Heb je concreet bewijs dan dat het trollkloontjes zijn?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Haal je sherlockskills even onder het stof vandaan en doe wat onderzoek.
Welke buurt en natuurlijk sleep ik geen naalden mee in mijn vrije tijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tof, ben je in de buurt en heb je naalden bij je?
Hoe weet je dit?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, ze zijn helaas legiet. Allebei. Maar verlopen kindjes, dat zijn het wel. Kunnen duidelijk niet meer dan 15" arms handelen.
Utrecht, en helaas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Welke buurt en natuurlijk sleep ik geen naalden mee in mijn vrije tijd.
Aber is een vrouw, ik heb pics gezien. Trust me.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
Hee niet zeggenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Aber is een vrouw, ik heb pics gezien.
Zegt niks.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:41 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Aber is een vrouw, ik heb pics gezien.
Mijn favoriete forumsnack heeft in een nog-niet-zo-grijs verleden het een en ander uitgespookt met die verbeterde versie van Monique Smit.quote:
Damn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn favoriete forumsnack heeft in een nog-niet-zo-grijs verleden het een en ander uitgespookt met die verbeterde versie van Monique Smit.
We zijn echt te mannelijk om daar naar te kijken, sorry.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:51 schreef Dimachaerus het volgende:
hey kloontjes keur mijn vlees ook ff wie is de vrouwtje ?? gister nog fotoshoot gedaan
watquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
We zijn echt te mannelijk om daar naar te kijken, sorry.
Wie is Monique?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef Panzermaus het volgende:
Ga eens na wat ik nog meer kan weten.Het spel is uit, Monique.
OMG nu weet iedereen dat ik transgender benquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga eens na wat ik nog meer kan weten.Het spel is uit, Monique.
wtfquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
OMG nu weet iedereen dat ik transgender ben![]()
Helaas wel.quote:
Jij bent toch eigenlijk ook een klein meisje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:53 schreef Dimachaerus het volgende:
wtf
zoveel users blijken opeens transgender te zijn,
is dit in ofzo
Dat vraag ik me ook al maandenlang af.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]! Ik zit echt way3deep in deze FOK!business man, wanneer houdt het op.
Op het moment dat je uitlogt en nooit meer terug komt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
! Ik zit echt way3deep in deze FOK!business man, wanneer houdt het op.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al maandenlang af.
Weet je wel hoeveel FOK!hindes baat hebben gehad bij mijn verleningen? Pak je telraam er maar bij, Cactus1. Dat kan ik moeilijk afschaffen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op het moment dat je uitlogt en nooit meer terug komt?
Ik ken er maar 1 en die heb je nu.. Maar er zijn er dus velen voor geweest?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:00 schreef Panzermaus het volgende:
Weet je wel hoeveel FOK!hindes baat hebben gehad bij mijn verleningen? Pak je telraam er maar bij, Cactus1. Dat kan ik moeilijk afschaffen.
lekker voor je.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:02 schreef ZarB het volgende:
Hallo wat is dit opeens voor sc in mijn topic?
Gr. arne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |