damn, ik ben officieel jaloersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:46 schreef zovty het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/recepten/1131220/Gele-peter Lekker!
Hij is duidelijk een man die weet wat vrouwen lekker vinden. En dat heeft hij niet uit een boekje, maar proefondervindelijk uitgevogeld. Je bent nummer zoveel voorafgaand aan een lange rij van opvolgers.
¤6.50 vragen voor een glas Gele Peter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk tegenhouden doe je 't niet, dan kun je er beter nog wat cash aan overhouden toch?
Rooie annie is ook goed te drinken!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
¤6.50 vragen voor een glas Gele Peter.Die man is een commercieel genie.
De VOC mentaliteit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
¤6.50 vragen voor een glas Gele Peter.Die man is een commercieel genie.
Je wil ook een onbeduidend plaatsje in een lange, lange lijst van veroveringen zijn... of waar ben je precies jaloers op?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
damn, ik ben officieel jaloers
nou nee, dat ben ik al wel gewend, maar ts krijgt tenminste nog culinair hoogstaande drankjes gratis, en daar hoef ik bij die van mij niet voor aan te kloppen hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Je wil ook een onbeduidend plaatsje in een lange, lange lijst van veroveringen zijn... of waar ben je precies jaloers op?
Ook dat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:57 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Rooie annie is ook goed te drinken!
Heb gelezen dat jij dan ook de chubs hebt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou nee, dat ben ik al wel gewend, maar ts krijgt tenminste nog culinair hoogstaande drankjes gratis, en daar hoef ik bij die van mij niet voor aan te kloppen hoor
dat zal het wel zijn inderdaadquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:00 schreef Panzermaus het volgende:
Heb gelezen dat jij dan ook de chubs hebt.
Nah topic niet gelezenquote:
quote:
Soms ben ik enorm blij dat ik een beelddenker ben, kan je dag ineens helemaal goed maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en dat er dan ook ineens zo'n orkestje verschijnt dat TADAAAAA speelt
De vriendinnen van mijn vrouw hadden ineens veel belangstelling.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:27 schreef snakelady het volgende:
Ik heb mijn vriendinnen nooit gevraagd wat ze van mijn vriend vinden voor ik hem ging daten, ik gaf ze de mededeling dat ik hem ging daten en klaar.
Ik moet er mee samen zijn, niet mijn vriendinnen.
OMG BEN JY DIT?? IK WIST HET KIJK ZIJN PLAATJE MENSEN!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef CarbonC het volgende:
Mijn vriendin (haar vriendin) heeft met mij ook geen moeite:
[ afbeelding ]
omg jy bent echt van het plaatje ( Zie zijn UI mensen)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef CarbonC het volgende:
Mijn vriendin (haar vriendin) heeft met mij ook geen moeite:
[ afbeelding ]
En jij maar dronken prietpraat uitslaan tegen hem zekerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:16 schreef ZarB het volgende:
Is gele peter alleen maar bitter lemon en jus?Omg wat een lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |