Dit. Van die onzekere vrouwen die alles moeten checken bij hun vriendinnenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:27 schreef snakelady het volgende:
Ik heb mijn vriendinnen nooit gevraagd wat ze van mijn vriend vinden voor ik hem ging daten, ik gaf ze de mededeling dat ik hem ging daten en klaar.
Ik moet er mee samen zijn, niet mijn vriendinnen.
Ja iets over gele petrr ofzo. Ben alsnog in de war.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
O je leest mn topic niet eens helemaal. Nee laat maar.
Mensen die progress foto's niet snappen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Zulke foto's van jezelf makenSnap dat je vriendinnen hem niet moeten.
Ja inderdaad. Sowieso vrouwen die je willen vormen en tegen vriendinnen dingen zeggen als "Ja het is echt een leuke jongen! Moet nog wel even aan een paar dingetjes werken hoor, maar dan is het prima hihih".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Van die onzekere vrouwen die alles moeten checken bij hun vriendinnen. Die moet je echt niet hebben: als je in ook maar iets "afwijkt" proberen ze je te kneden
Bij hoeveel donaties krijg je die?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:27 schreef Aberkullie het volgende:
Yess ik heb de Sanquin pelikaan. Ik overweeg een topic te openen want de mokken waren op.
Ik kijk even hier of er genoeg animo voor is.
Het is niet moeilijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja iets over gele petrr ofzo. Ben alsnog in de war.
Het is geen school, wtf leer je er. Een beetje iemand die serieus traint weet in 90% van de gevallen meer dan de 'instructeurs' daar.quote:
Zin in Gele Peter gekregen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk.
Gele Peter is een non-alcoholisch drankje. De scharrel van de week suggereerde van wel.
Dus aldaar het bedrog.
Op de ligfiets met de Viva of de Cosmopolitan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Sportschool is voor vrouwen die Zumba doen en lekker gaan praten met vriendinnen.
Gym is voor alpha males.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Sportschoolhealthcenter is voor vrouwen die Zumba doen en lekker gaan praten met vriendinnen.
Gym is voor alpha males.
ik ben nattyquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerlijk gezegd al op hem uitgekeken. Hij is niet helemaal eerlijk mbt z'n drankjes. Aber zal wel opgelucht zijn. HET ZOU OPPERvlakkig zijn om alleen bij hem te blijven voor zo'n body he.
Het is niet eens lekkerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is geen school, wtf leer je er. Een beetje iemand die serieus traint weet in 90% van de gevallen meer dan de 'instructeurs' daar.
[..]
Zin in Gele Peter gekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Retweet mij @RODAWASJOKES
one love peace∞
Bij 5 een kleine en die hele grote is vanaf 40 keer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bij hoeveel donaties krijg je die?
Wat voor drankjes? Eiwitshakes? Of zie je dat als "anabolen"?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerlijk gezegd al op hem uitgekeken. Hij is niet helemaal eerlijk mbt z'n drankjes. Aber zal wel opgelucht zijn. HET ZOU OPPERvlakkig zijn om alleen bij hem te blijven voor zo'n body he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |