Ik voel me gebruiktquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:51 schreef zovty het volgende:
[..]
En jij maar dronken prietpraat uitslaan tegen hem zeker.
je weet toch hoe meide zijn altijd jarloersquote:
Hey jij ook hier! Heb jij ook zulke foto's van jezelf?quote:
Hoi zarbje! Lekkere gozert hebje gefixt hoor. Props.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hey jij ook hier! Heb jij ook zulke foto's van jezelf?
Ik probeer het ventieltje te vinden, maar het lukt me niet.. weet hem goed te verbergen in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:36 schreef CarbonC het volgende:
Mijn vriendin (haar vriendin) heeft met mij ook geen moeite:
[ afbeelding ]
Nou, ik ben eerlijk gezegd al op hem uitgekeken. Hij is niet helemaal eerlijk mbt z'n drankjes. Aber zal wel opgelucht zijn. HET ZOU OPPERvlakkig zijn om alleen bij hem te blijven voor zo'n body he.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hoi zarbje! Lekkere gozert hebje gefixt hoor. Props.
Van mij zijn afgelopen weekend ongeveer 100 van dergelijke foto`s gemaakt... alleen dan met t-shirt aan en inclusief mijn kop. Eigenlijk dus niet zulke foto`s. ;•(
Hij is niet eerlijk geweest tegen jou, dus misschien kun je nog een tijdje niet eerlijk zijn tegen hem en er van genieten?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerlijk gezegd al op hem uitgekeken. Hij is niet helemaal eerlijk mbt z'n drankjes. Aber zal wel opgelucht zijn. HET ZOU OPPERvlakkig zijn om alleen bij hem te blijven voor zo'n body he.
ai.. slim Zovty.. Sneaky hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Hij is niet eerlijk geweest tegen jou, dus misschien kun je nog een tijdje niet eerlijk zijn tegen hem en er van genieten?
Niet eerlijk mbt drankjes? Ik ben in de war.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou, ik ben eerlijk gezegd al op hem uitgekeken. Hij is niet helemaal eerlijk mbt z'n drankjes. Aber zal wel opgelucht zijn. HET ZOU OPPERvlakkig zijn om alleen bij hem te blijven voor zo'n body he.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat dus, maar gelukkig ben ik reeds genezen. Jij ook?
Is dit hem echt? (Van zijn UI)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
OMG BEN JY DIT?? IK WIST HET KIJK ZIJN PLAATJE MENSEN!
O je leest mn topic niet eens helemaal. Nee laat maar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Niet eerlijk mbt drankjes? Ik ben in de war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |