Kwabbernoot. Was dat niet van een tekenfilmpje van vroeger? Waar ken ik dat nou toch vanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
Dit overdreven vinden.Jezus.
Verder ben je zelf een onzekere, oppervlakkige kwabbernoot, TS.
Debiel he!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Zulke foto's van jezelf makenSnap dat je vriendinnen hem niet moeten.
Watsup met die twijfelende buiksnor? Laat je het nou staan of haal je het weg. Keuzes jongens keuzes! Niemand zit te wachten op een onzekere twijfelaarquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gadver waarom trekt hij niet iets aan voor hij op de foto gaat.
Jij al helemaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Hij mag zijn onderbuik wel eens trainen
OMG!!!quote:
Ik geloof het niet ergens las ik dat je in de 1.60 was ;p nu niet liegenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.70
Mond houden en hierkomen jij.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:16 schreef ZarB het volgende:
Nee nee ik ben niet onzeker ofzo hoor. Hij zit nu naast me. Ik vroeg me alleen af wat jullie fokkers zouden doen aangezien jullie mn enige referentiekader zijn.
Zo afknapper deze.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
OMG!!!
Oke ik hou niet van gymboys, ik hou van ertussen in . Wie hoe wat waar hoe laat???!!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik geloof het niet ergens las ik dat je in de 1.60 was ;p nu niet liegen
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ken was inderdaad ook maar klein altijd vergeleken met barbie. Goeie opmerking deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |