DAT IS KEN NIET KEN HEEFT DONKERBRUIN HAAR LOSERquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee.
Jij praat echt poep.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
DAT IS KEN NIET KEN HEEFT DONKERBRUIN HAAR LOSER
Ben je echt 1.70? Je lijkt groterquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.70
Mond houden en hierkomen jij.
jij bent zeker die afkeurende en jaloerse vriendinquote:
Dit topic is dan ook gewoon een opzetje tussen Zar en kulliequote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
jij bent zeker die afkeurende en jaloerse vriendin
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
Als jij je oordeel laat afhangen van wat een vriendin vindt, kap er dan maar mee. Hij heeft niks aan een onzeker persoon.
Dat is inderdaad precies hetgeen wat in mij opkwam toen ik de buitengewoon aanwezige Aberkullie hier aantrof.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook gewoon een opzetje tussen Zar en kullieZie je ze al gniffelen achter hun pc terwijl ze dit bedachten?
Ik ben overal buitensporig aanwezig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies hetgeen wat in mij opkwam toen ik de buitengewoon aanwezige Aberkullie hier aantrof.
Geef nou maar gewoon toe dat jij het bent, dan hebben we dat ook weer gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik ben overal buitensporig aanwezig.
Dat ik de jaloerse vriendin ben? Mwah ik hou gewoon niet zo van die gym types.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat jij het bent, dan hebben we dat ook weer gehad.
Dikke jongensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:59 schreef Pharkus het volgende:
Je vriendin is vast jaloers en heeft een betavriendje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |