Oke.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik dump met enige regelmaat foto's op fok, mocht je echt willen weten hoe ik er uit zie zijn ze wel goed te vinden.
[..]
Wil je m'n stollingswaarden weten?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik je nu beledig, maar bij mij zou je door de eerste ronde komen aangezien die uber uber gespierde lui zoals Panzer voor mij al veels te veel zijn. Dit vind ik wel de moeite waard.
Hmm, een beetje vreemd verzoek maar vooruit dan maar:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ook fotos met alleen spijkerbroek? Plaats ze hier dan
Denk je dat ZarB en Aber mannen zijn?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
Wat een kuttopic.En die twee hommotjes maar lachen achter hun pc'tje terwijl ze elkaar om beurten aftrekken.
Ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denk je dat ZarB en Aber mannen zijn?
Haha so closequote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
Wat een kuttopic.En die twee hommotjes maar lachen achter hun pc'tje terwijl ze elkaar om beurten aftrekken.
Ik weet dat één van twee gedate heeft met een andere FOK!'er of zou die ook in het complot zitten dan?quote:
De manier waarop ze posten alleen al.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet dat één van twee gedate heeft met een andere FOK!'er of zou die ook in het complot zitten dan?
Er bestaat ook serieus mensen die gewoon van nature zo zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
De manier waarop ze posten alleen al.Ik bedoel, kom op.
Okay, misschien is een van de twee een chick, maar het zijn sowieso kloontjes.
Haal je sherlockskills even onder het stof vandaan en doe wat onderzoek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er bestaat ook serieus mensen die gewoon van nature zo zijn
Ik denk dat ze echt zo zijn, dus dan is er geen motivatie aanwezigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
Haal je sherlockskills even onder het stof vandaan en doe wat onderzoek.
Bahquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt zo zijn, dus dan is er geen motivatie aanwezig
No man, ze zijn helaas legiet. Allebei. Maar verlopen kindjes, dat zijn het wel. Kunnen duidelijk niet meer dan 15" arms handelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
De manier waarop ze posten alleen al.Ik bedoel, kom op.
Okay, misschien is een van de twee een chick, maar het zijn sowieso kloontjes.
Zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, jij te naïef door te denken dat er niet echt zulke vrouwen bestaan
Heb je concreet bewijs dan dat het trollkloontjes zijn?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Haal je sherlockskills even onder het stof vandaan en doe wat onderzoek.
Welke buurt en natuurlijk sleep ik geen naalden mee in mijn vrije tijd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tof, ben je in de buurt en heb je naalden bij je?
Hoe weet je dit?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
No man, ze zijn helaas legiet. Allebei. Maar verlopen kindjes, dat zijn het wel. Kunnen duidelijk niet meer dan 15" arms handelen.
Utrecht, en helaas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Welke buurt en natuurlijk sleep ik geen naalden mee in mijn vrije tijd.
Aber is een vrouw, ik heb pics gezien. Trust me.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |