quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:18 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kijk ZarB hier heb je iemand met in ieder geval verstand van schoenen.
Hm. Ik hou niet zo van double monks. ofzo.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart frikandellebel
Je begrijpt dat die date jou niet moet en haar vriendin gebruikt als excuusvriendin? Arme jongen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef maxburger het volgende:
Ik ben zelf ook behoorlijk gespierd maar ook afgekeurd door
vriendin van date. Fuck you raisa! Krijg de tyfus en duizend haarballen.
Nou nou. Post een pica, dan kunnen we je ego opkrikken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:00 schreef maxburger het volgende:
Ik ben zelf ook behoorlijk gespierd maar ook afgekeurd door vriendin van date. Fuck you raisa! Krijg de tyfus en duizend haarballen.
K. Ff hoofd afknippen heur.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou nou. Post een pica, dan kunnen we je ego opkrikken.
Deze man heeft er verstand van. Wie zegt dat ik geīnteresseerd ben in venapuncties?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Kun je toch mooi venapuncties oefenen in de slaapkamer.
Nou ik weet niet of ik je nu beledig, maar bij mij zou je door de eerste ronde komen aangezien die uber uber gespierde lui zoals Panzer voor mij al veels te veel zijn. Dit vind ik wel de moeite waard.quote:
Zie ik als iets positiefs. Thanks.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of ik je nu beledig, maar bij mij zou je door de eerste ronde komen aangezien die uber uber gespierde lui zoals Panzer voor mij al veels te veel zijn. Dit vind ik wel de moeite waard.
Niet haten in dit lekkere gymboy verzameltopic.quote:
Niet de stollingswaarden van je date willen weten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:13 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Deze man heeft er verstand van. Wie zegt dat ik geīnteresseerd ben in venapuncties?
Oke ik ben geīntrigeerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet de stollingswaarden van je date willen weten.
Ik weet niet of je het hebt gelezen toen je ging posten maar er staat vlak boven een tektvak dat je een foto moet posten. Neem een voorbeeld aan je voorgangers.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet de stollingswaarden van je date willen weten.
Ik dump met enige regelmaat foto's op fok, mocht je echt willen weten hoe ik er uit zie zijn ze wel goed te vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het hebt gelezen toen je ging posten maar er staat vlak boven een tektvak dat je een foto moet posten. Neem een voorbeeld aan je voorgangers.
Wil je m'n stollingswaarden weten?quote:
Ook fotos met alleen spijkerbroek? Plaats ze hier danquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik dump met enige regelmaat foto's op fok, mocht je echt willen weten hoe ik er uit zie zijn ze wel goed te vinden.
[..]
Wil je m'n stollingswaarden weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |