maar ze zegt net dat hij niks te melden heeft... (althans, dat impliceert ze)quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Ons ZarBje kennende ligt het waarschijnlijk iets genuanceerder. Ze valt niet op gymboys, zoals ze aangeeft omdat die meer zichzelf bezig zijn dan van het leven genieten. Als er een mannelijk exemplaar uit de hemel valt die er zo au naturel uitziet, en nog wat te vertellen heeft, dan zal ze daar haar neusje niet voor ophalen.
Een soort van sprookje op een wit paard?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Ons ZarBje kennende ligt het waarschijnlijk iets genuanceerder. Ze valt niet op gymboys, zoals ze aangeeft omdat die meer zichzelf bezig zijn dan van het leven genieten. Als er een mannelijk exemplaar uit de hemel valt die er zo au naturel uitziet, en nog wat te vertellen heeft, dan zal ze daar haar neusje niet voor ophalen.
met andere woorden, aandacht zoekenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen he, maar dan snap ik niet dat ze een topic opent waarin ze specifiek aangeeft eigenlijk niet op mannen met dit type lichaam te vallen.
Oh, ja, daar had ik inderdaad even overheen gelezen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar ze zegt net dat hij niks te melden heeft... (althans, dat impliceert ze)
leg me dat dan eens uit zovty, want ik snap er niks meer van
misschien kan hij wel goochelen, dat lijkt mij best cool, een vriend die goocheltrucjes kent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, ja, daar had ik inderdaad even overheen gelezen.
Misschien is hij rijk? Of is het een mooi statussymbool? Stel, hij heet Rupert, misschien had ze nog geen R gedaan? Misschien vind hij het geen probleem om met haar handtas buiten de Honkemoller te staan wachten terwijl zij zich een prachtig kanten setje aan laat meten?
Ik moet je zeggen dat ik het ook moeilijk vind om in te schatten wat ZarB beweegt, wat haar motivaties zijn. Misschien heeft ze die wel niet, en leeft ze op de automatische piloot van school naar ikea ballenbak.
Wat misschien ook wel verhelderend zou werken voor ons als ze ons zou berichten waar ze deze knul heeft opgeduikeld?
Dat zijn meestal gladjakkers.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
misschien kan hij wel goochelen, dat lijkt mij best cool, een vriend die goocheltrucjes kent.
Ja mij ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
misschien kan hij wel goochelen, dat lijkt mij best cool, een vriend die goocheltrucjes kent.
echt?quote:
of een konijn uit je vagina tevoorschijn haaltquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja mij ook.
Dat je zo gezellig staat te praten en hij je ineens je slipje aangeeft, en je een duif tussen je benen voelt.
Of.... een mol uit je ontplofte mol trekt!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
echt?
[..]
of een konijn uit je vagina tevoorschijn haalt
Of een konijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja mij ook.
Dat je zo gezellig staat te praten en hij je ineens je slipje aangeeft, en je een duif tussen je benen voelt.
Nou goochelen kan hij wel hoor!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en dat er dan ook ineens zo'n orkestje verschijnt dat TADAAAAA speeltquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Of.... een mol uit je ontplofte mol trekt!![]()
.
dus hij is goed in bed, en hij geeft je gratis drank.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou goochelen kan hij wel hoor!
Hij werkt bij een van mn favoriete clubs, dus ik krijg daar gratis drankjes. En Aber ook hoor, dus ik vind dat ze wel wat aardiger mag zijn.
even voor de zekerheid... Goochelen he, niet Googelen, .quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hij werkt bij een van mn favoriete clubs, dus ik krijg daar gratis drankjes. En Aber ook hoor, dus ik vind dat ze wel wat aardiger mag zijn.
Verkapt kijk-mij-een-ober-met-een-verminkte-ribbelbuik-aan-de-haak-hebben-geslagen topic.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ow googelen bedoel ikquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:35 schreef zovty het volgende:
[..]
even voor de zekerheid... Goochelen he, niet Googelen, .
Op wat voor manier kan hij Goochelen?
En zijn het dan biertjes/wijntjes of dure mixjes met rare namen?
Pics.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:39 schreef Awesome_ het volgende:
Houd uw dweil gereed, dames.
Ripped en een intellect hier.
http://www.smulweb.nl/recepten/1131220/Gele-peter Lekker!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ow googelen bedoel ik
Dure mixjes zoals Gele Peter enzo. Jammie
Wow dit is culinaire kunst.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:46 schreef zovty het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/recepten/1131220/Gele-peter Lekker!
Hij is duidelijk een man die weet wat vrouwen lekker vinden. En dat heeft hij niet uit een boekje, maar proefondervindelijk uitgevogeld. Je bent nummer zoveel voorafgaand aan een lange rij van opvolgers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |