Kwabbernoot. Was dat niet van een tekenfilmpje van vroeger? Waar ken ik dat nou toch vanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
Dit overdreven vinden.Jezus.
Verder ben je zelf een onzekere, oppervlakkige kwabbernoot, TS.
Debiel he!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Zulke foto's van jezelf makenSnap dat je vriendinnen hem niet moeten.
Watsup met die twijfelende buiksnor? Laat je het nou staan of haal je het weg. Keuzes jongens keuzes! Niemand zit te wachten op een onzekere twijfelaarquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gadver waarom trekt hij niet iets aan voor hij op de foto gaat.
Jij al helemaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Hij mag zijn onderbuik wel eens trainen
OMG!!!quote:
Ik geloof het niet ergens las ik dat je in de 1.60 was ;p nu niet liegenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.70
Mond houden en hierkomen jij.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:16 schreef ZarB het volgende:
Nee nee ik ben niet onzeker ofzo hoor. Hij zit nu naast me. Ik vroeg me alleen af wat jullie fokkers zouden doen aangezien jullie mn enige referentiekader zijn.
Zo afknapper deze.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
OMG!!!
Oke ik hou niet van gymboys, ik hou van ertussen in . Wie hoe wat waar hoe laat???!!
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik geloof het niet ergens las ik dat je in de 1.60 was ;p nu niet liegen
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ken was inderdaad ook maar klein altijd vergeleken met barbie. Goeie opmerking deze
DAT IS KEN NIET KEN HEEFT DONKERBRUIN HAAR LOSERquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee.
Jij praat echt poep.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
DAT IS KEN NIET KEN HEEFT DONKERBRUIN HAAR LOSER
Ben je echt 1.70? Je lijkt groterquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.70
Mond houden en hierkomen jij.
jij bent zeker die afkeurende en jaloerse vriendinquote:
Dit topic is dan ook gewoon een opzetje tussen Zar en kulliequote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
jij bent zeker die afkeurende en jaloerse vriendin
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef Cactus1 het volgende:
Als jij je oordeel laat afhangen van wat een vriendin vindt, kap er dan maar mee. Hij heeft niks aan een onzeker persoon.
Dat is inderdaad precies hetgeen wat in mij opkwam toen ik de buitengewoon aanwezige Aberkullie hier aantrof.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit topic is dan ook gewoon een opzetje tussen Zar en kullieZie je ze al gniffelen achter hun pc terwijl ze dit bedachten?
Ik ben overal buitensporig aanwezig.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies hetgeen wat in mij opkwam toen ik de buitengewoon aanwezige Aberkullie hier aantrof.
Geef nou maar gewoon toe dat jij het bent, dan hebben we dat ook weer gehad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik ben overal buitensporig aanwezig.
Dat ik de jaloerse vriendin ben? Mwah ik hou gewoon niet zo van die gym types.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat jij het bent, dan hebben we dat ook weer gehad.
Dikke jongensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:59 schreef Pharkus het volgende:
Je vriendin is vast jaloers en heeft een betavriendje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus, maar gelukkig ben ik reeds genezen. Jij ook?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:05 schreef wickedmen het volgende:
Dit topic gaf me tyfus.![]()
Vrouwen en hun domme vragen, overdosis aan onzekerheid en tekort aan eigenbelang/vertrouwen om keuzes te maken.
kap er maar mee, dit soort gasten zijn meer met zichzelf bezig dan met een ander. (behalve panzer)quote:Op maandag 24 juni 2013 23:59 schreef ZarB het volgende:
Hoi beste Fokkers,
Zoals sommige van jullie misschien weten ben ik geen fan van gymboys. Niet zelden spuw ik mijn gal wat betreft mannen die zichzelf iedere dag aftrekken op hun eigen spiegelbeeld nadat ze hun maaltje van rijst en kwark hebben genuttigd als aanvulling op hun upperbody day.
Anyway, nu had ik een date. Zie pic. Best wel droog, of hoe jullie dat noemen.
Maar, nu vindt mijn vriendin hem niet leuk. Ze vindt hem overdreven en zegt dat het niks voor me is. Het is nog pril, maar ondanks dat zijn vriezer vol ligt met kipfilet, vind ik hem wel leuk.
Wat nu? Het voelt toch een beetje mwah mwah als je vrienden hem niet moeten.
Hieronder de foto van de man in kwestie. Ik vind het zelf wel meevallen, dit is toch niet teveel? Ik bedoel, in mijn gym zijn ze erger.
[ afbeelding ]
dit is nou een echt een mesoboy, fucking goede fysiek jongen. kan zyzz nog wel een puntje aan zuigenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haaij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zyzz is aan het verrotten onder de grondquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
kan zyzz nog wel een puntje aan zuigen
oja, die is beneden ecto standaarden nu toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:53 schreef wise het volgende:
[..]
zyzz is aan het verrotten onder de grond
altijd al, met zijn inspuiten en anabolen gebruik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
oja, die is beneden ecto standaarden nu toch?
bedoel je robbedoes en kwakkernoot?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kwabbernoot. Was dat niet van een tekenfilmpje van vroeger? Waar ken ik dat nou toch van
Wat aardig Zovty. Het doet me goed dit te lezen. Ik neem het mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:02 schreef zovty het volgende:
Maar ZarBje, kom eens bij ome zovty op schoot.
Wat zie JIJ in die jongen? Wat vind JIJ leuk aan hem? Waarom word JIJ tot hem aangetrokken?
Is het zijn lichaam? Of zijn geest? Is het zijn manier van doen, zijn houding ten op zichte van anderen. Hoe hij in het leven staat? Maakt hij je aan het lachen, dat is belangrijk he ZarBje, lachen. Lachen is gezond. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Hoe belangrijk is die vriendin voor je, zou je haar dumpen als ze jouw persoonlijk geluk in de weg staat of kan je nooit meer van het leven genieten als je haar kwijt bent?
Als ik iets uit dit topic haal is dan is het dat je erg onzeker bent over jezelf. Je laat je levensgeluk, ook al is het nog pril, toch niet beinvloeden door een vriendin. En waarom vraag je KLB om advies? Hebben zij je ooit eerder geholpen, daadwerkelijk?
Het is JOUW leven kleine ZarB en van niemand anders. Neem dat soort beslissingen dan ook ZELF.
Ik hoop je hiermee duidelijk gemaakt te hebben hoe ik erover denk en ik verwacht dat je die gozer vandaag nog vertelt dat het niet gaat werken.
Nee niet echt. En zijn kookkunsten zijn ook een beetje eenzijdigquote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
is hij afgezien van zijn lichaam verder ook wel een beetje ontwikkeld, ts?
Gewoon een domme gozer die niets anders doet dan in de sportschool zitten dus?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:07 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee niet echt. En zijn kookkunsten zijn ook een beetje eenzijdig
en wat is het dan dat je aantrekkelijk aan hem vindt?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:07 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee niet echt. En zijn kookkunsten zijn ook een beetje eenzijdig
zn quadricepsquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en wat is het dan dat je aantrekkelijk aan hem vindt?
zijn door de steroïden gekrompen penerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en wat is het dan dat je aantrekkelijk aan hem vindt?
Genoeg vrouwen die hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon een domme gozer die niets anders doet dan in de sportschool zitten dus?
O was het kwakkernoot? Ik dacht kwabberquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bedoel je robbedoes en kwakkernoot?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
O was het kwakkernoot? Ik dacht kwabbermaar dan was dat het ja
ja, dat zou kunnen he, maar dan snap ik niet dat ze een topic opent waarin ze specifiek aangeeft eigenlijk niet op mannen met dit type lichaam te vallen.quote:
Ons ZarBje kennende ligt het waarschijnlijk iets genuanceerder. Ze valt niet op gymboys, zoals ze aangeeft omdat die meer zichzelf bezig zijn dan van het leven genieten. Als er een mannelijk exemplaar uit de hemel valt die er zo au naturel uitziet, en nog wat te vertellen heeft, dan zal ze daar haar neusje niet voor ophalen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen he, maar dan snap ik niet dat ze een topic opent waarin ze specifiek aangeeft eigenlijk niet op mannen met dit type lichaam te vallen.
Vind het ook geen mooi plaatje, die arm lijkt lang, iel en raar. Zo poseer je niet voor een foto. Verder kunnen die onderarmen ook nog meer massa gebruiken, etc.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:12 schreef b4kl4p het volgende:
Waarom moet trouwens die foto bij de OP
Een nietszeggender plaatje is zowat niet in te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |