Vraag me af of dat hele budget ook naar 1 persoon mag gaan. Dan verdiend die vrouw 3,5x zoveel als haar manquote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef Supersoep het volgende:
Gezien ja. Schokkendste vond ik nog wel het beschikbare budget per parlementariër aan personeel. Zo'n ¤22,000 per maand? En dan heb je inderdaad mensen die lekker hun vrouw inhuren.
Goed, ik zou het ook doen, maar blijft schokkend.
Wie is er murw dan? Zo lang jij met je frissie achter de pc lekker kan spuien op fok.nl kom je ook je luie reet niet af 'om er wat aan te doen'. 'We' zijn helemaal niet murw, jij bent murw.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Fabelaar het volgende:
Het ergste is nog dat we allemaal zo murw geslagen zijn en niet meer weten waar we moeten beginnen dat we het allemaal gelaten laten gebeuren.
Dat is al oud nieuws, en ik neem aan dat dat aangepakt is...toch? Toch???quote:Bijvoorbeeld Iedereen krijgt gratis 300 euro voor het intekenenen en kan daarna weer vertrekken,
kijk om je heen, zie jij mensen die protesteren?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:13 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Wie is er murw dan? Zo lang jij met je frissie achter de pc lekker kan spuien op fok.nl kom je ook je luie reet niet af 'om er wat aan te doen'. 'We' zijn helemaal niet murw, jij bent murw.
Laat onverlet dat elke vorm van macht blijkbaar corrumpeert; democratisch gezien kun je hier pas met verkiezingen wat aan doen.
Edit: tenzij fok een week down is en mensen de straat op gaan.
Ik zie allemaal mensen op fok naar andere mensen kijken. En zelf niets doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef Fabelaar het volgende:
[..]
kijk om je heen, zie jij mensen die protesteren?
opkomst met verkiezingen is dramatisch laag, het interesseert mensen geen moer totdat ze het direct raakt.
Daar is heus een goede reden voor, dat er uberhaupt een tweede vergaderlocatie is voor dat zooitje. En voor die 27 dagen leegstand vast ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef jatochneetoch het volgende:
Ook gewoon dat dat hele gebouw in straatsburg gesloten is 27 dagen in de maand
Niet eens verhuren ofzo.
Hahaha, jammer joh. Ben benieuwd of er iemand überhaupt durft op te staan, daar zin aan heeft en het nodig vindt.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
Het wordt tijd dat burgers hier eens tegen in opstand komen..
Zou jij voor me zijn als ik het deed?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:18 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hahaha, jammer joh. Ben benieuwd of er iemand überhaupt durft op te staan, daar zin aan heeft en het nodig vindt.
Tadaaaa!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ik zie allemaal mensen op fok naar andere mensen kijken. En zelf niets doen.
Jazeker.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou jij voor me zijn als ik het deed?
Dude jij bevestigd gewoon mijn eerder stelling dat mensen murw zijn en het ze allemaal geen drol uitmaakt. vandaar de tadaaa!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:25 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]goed bezig, ze bibberen al in Brussel!
Ja.. ze hebben het verhoogdquote:Op maandag 24 juni 2013 23:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is al oud nieuws, en ik neem aan dat dat aangepakt is...toch? Toch???
Het zal ook niet, hè?quote:
Het klonk in elk geval aannemelijk. Dat is nog het ergste.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:07 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ik zei ook maar watmaar het zou me niet in het minst verbazen.
Als lidstaat weigeren om een hogere bijdrage op te hoesten zolang die taferelen niet worden aangepakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef Seamonkey- het volgende:
Trieste zooi idd. En wat doe je er aan?
Tja alleen gaat me dat niet lukkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Als lidstaat weigeren om een hogere bijdrage op te hoesten zolang die taferelen niet worden aangepakt.
Volgend jaar euro-kritisch stemmen bij de Europese verkiezingen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:15 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Tja alleen gaat me dat niet lukken
Lastig de partijen die de meeste kritiek hebben op Europa kan ik het op hun andere punten absoluut niet vinden. PVV bijv. Afgelopen keer Piraten partij gestemd maar die kwamen dan weer niet echt ver hehequote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:16 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Volgend jaar euro-kritisch stemmen bij de Europese verkiezingen?
Dat laatste zou geen criterium moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Lastig de partijen die de meeste kritiek hebben op Europa kan ik het op hun andere punten absoluut niet vinden. PVV bijv. Afgelopen keer Piraten partij gestemd maar die kwamen dan weer niet echt ver hehe
Is het ook niet zou er zo weer op stemmenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:19 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Dat laatste zou geen criterium moeten zijn.
Jammer dat ze voor de rest zo achterlijk zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef Supersoep het volgende:
Wat is de PVV toch een visionaire partij hè. Eerst Erdogan afbranden, daarna bij de vorige verkiezingen de wanstaltige EU als centraal punt stellen. En wij maar achter de feiten aanlopen nu.
gewoon niet gaan ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Lastig de partijen die de meeste kritiek hebben op Europa kan ik het op hun andere punten absoluut niet vinden. PVV bijv. Afgelopen keer Piraten partij gestemd maar die kwamen dan weer niet echt ver hehe
Echt he, als de PVV voor de rest niet zo debiel was hadden er volgens mij echt een hele hoop mensen er op gestemd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ik mis inderdaad wel een euro kritische partij in ons land. Een partij die geen randdebielen heeft zoals bij de PVV al te vaak is voorgekomen. Snap niet dat het er nog niet is... en ik hoor jullie al denken.. mja zelf oprichten dan. Makkelijker gezegd dan gedaan.
Inderdaad. Ze hebben een paar sterke punten.. en voor de rest is het achterlijk populisme wat de klok slaat met Gekke Geert voorop als grootste schreeuwlelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:39 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Echt he, als de PVV voor de rest niet zo debiel was hadden er volgens mij echt een hele hoop mensen er op gestemd.
Precies. En verder zijn het onderhand allemaal partijen die het weleens zijn met Europa zoals het nu is. Schiet niet op zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:56 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hebben een paar sterke punten.. en voor de rest is het achterlijk populisme wat de klok slaat met Gekke Geert voorop als grootste schreeuwlelijk.
Okee.. wie richt er een serieuze Europa-kritische politieke partij op?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:58 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Precies. En verder zijn het onderhand allemaal partijen die het weleens zijn met Europa zoals het nu is. Schiet niet op zo
Een tijdje geleden kwam ik per toeval dit oude fragment tegen:quote:Op maandag 24 juni 2013 23:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is al oud nieuws, en ik neem aan dat dat aangepakt is...toch? Toch???
http://www.rijksoverheid.(...)parlementariers.htmlquote:Als blijkt dat teveel is uitbetaald aan een lid van het Europees Parlement, vraagt het Europees Parlement in eerste instantie het lid om uitleg en bewijsstukken. Indien de uitleg onvoldoende is of de bewijsstukken niet beschikbaar of onjuist zijn, dient de teveel betaalde onkostenvergoeding terug te worden betaald.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:23 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Jammer dat ze voor de rest zo achterlijk zijn
Ja ho eens even, daar is die hele EU niet voor opgericht. Waar haal je de arrogantie vandaan dat jij en ik, als simpele burgertjes die de hele zooi middels belastingafdracht mogen bekostigen, er óók nog eens iets over te zeggen zouden mogen hebben?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:47 schreef El_Matador het volgende:
Eensch. We zouden op UKIP moeten mogen stemmen, maar zóver gaat de "Europese integratie" dan weer net niet.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 05:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ja ho eens even, daar is die hele EU niet voor opgericht. Waar haal je de arrogantie vandaan dat jij en ik, als simpele burgertjes die de hele zooi middels belastingafdracht mogen bekostigen, er óók nog eens iets over te zeggen zouden mogen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door El_Matador op 25-06-2013 06:37:09 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]De Zonnekoning was één Lodewijk eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Dat weet ik, maar deze is nog lelijker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De Zonnekoning was één Lodewijk eerder.
Ach ja, Geenstijl is dan ook geworden wat ze wilden bestrijden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:29 schreef opgebaarde het volgende:
Heb het eerste gedeelte uit gezet na een paar minuten.. Als elke misstand na belichting toch nog uitvergroot en daarna zelfs ingevuld moet worden (het liefst met 1 korte stuitende zin). Dan lijkt het er op dat de kijker niet zijn eigen conclusies mag trekken en dat geeft aan dat de reportage bij lange na niet zo spannend is
Goede copy-paste van je andere post. Overigens is de linkse kerk nog precies zoals jij nu geenstijl beschrijft. Alleen waarschijnlijk voel jij dat niet zo omdat je zelf zo links bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach ja, Geenstijl is dan ook geworden wat ze wilden bestrijden.
Erg vergelijkbaar met vroegere politiek linkse (moralistische) bladen. Het enige wat anders is is dat de linkse kerk heeft plaatsgemaakt voor de rechtse kerk.
Het betweterige en moralistische "wij weten wel wat goed voor u is"-toontje is gebleven. Een kritische blik of eigen denkvermogen wordt niet gewaardeerd. En tegenstanders worden gedemoniseerd en daarna bedreigd door de reaguurders.
Boude uitspraak. Kun je vast wel onderbouwen. We zitten er klaar voor...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:47 schreef De_Guidance het volgende:
Natuurlijk bestaat de linkse kerk nog. Maar de rechtse kerk overheerst nu. En het is een erger gedrocht geworden dan de linkse kerk was.
Ach ja, Geenstijl/Telegraaf/Elsevier is dan ook geworden wat ze wilden bestrijden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Boude uitspraak. Kun je vast wel onderbouwen. We zitten er klaar voor...
Dit is de 3de zinloze copy/paste van dit bericht al. Nu nog onderbouwing. Je weet wel: feitjes en cijfertjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach ja, Geenstijl/Telegraaf/Elsevier is dan ook geworden wat ze wilden bestrijden.
Erg vergelijkbaar met vroegere politiek linkse (moralistische) bladen. Het enige wat anders is is dat de linkse kerk heeft plaatsgemaakt voor de rechtse kerk.
Het betweterige en moralistische "wij weten wel wat goed voor u is"-toontje is gebleven. Een kritische blik of eigen denkvermogen wordt niet gewaardeerd. En tegenstanders worden gedemoniseerd en daarna bedreigd door de reaguurders.
Iedereen die in Nederland woont snapt wat ik benoem.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit is de 3de zinloze copy/paste van dit bericht al. Nu nog onderbouwing. Je weet wel: feitjes en cijfertjes.
Basel niet zo over GS. Maak je verhaal over de linkse kerk versus rechtse kerk nu eens hard.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Iedereen die in Nederland woont snapt wat ik benoem.
Ik beschrijf een tendens in de publieke/commerciële media. Je hoeft Geenstijl.nl maar aan te slingeren om te begrijpen wat ik bedoel.
Heb geen zin om voor jou een statistische analyse te maken van hoe vaak reaguurders mensen bedreigen. Maak zelf maar een tabel in Excel.
Dat is omdat je komt opdagen een extra bonus, je weet toch dat iedereen ooit eens bonussen wou, en aangezien er niets anders meetbaar is bij deze bende was alleen het opkomen dagen al genoeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef Tijn het volgende:
Kan iemand me dat intekenen uitleggen? Je krijgt dus 300 euro per dag dat je daadwerkelijk op je werk bent. Maar waar is dat maandelijkse salaris dan voor?
Zet dat eens hier neer dan. We wachten er nog op.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:00 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed dit gaat over de "reportage" en de EU. Ik heb mijn punt gemaakt over de rechtse kerk.
De progressieve groep zal altijd tegen de zittende macht aanschoppen. De kleur van de zittende macht is dat wat varieert.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach ja, Geenstijl/Telegraaf/Elsevier is dan ook geworden wat ze wilden bestrijden.
Nou, wat een variatie. De VVD zit (op een paar kleine gaatjes na) sinds Drees steevast in het kabinet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
De kleur van de zittende macht is dat wat varieert.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:58 schreef Tijn het volgende:
Kan iemand me dat intekenen uitleggen? Je krijgt dus 300 euro per dag dat je daadwerkelijk op je werk bent. Maar waar is dat maandelijkse salaris dan voor?
Zou zo maar eens kunnen kloppen. Ik sta nergens van te kijken bij die geldverslindende instantie in Brussel..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is omdat je komt opdagen een extra bonus, je weet toch dat iedereen ooit eens bonussen wou, en aangezien er niets anders meetbaar is bij deze bende was alleen het opkomen dagen al genoeg.(Ik zuig het zo uit mijn duim maar het klinkt toch heel logisch)
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:53 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zou zo maar eens kunnen kloppen. Ik sta nergens van te kijken bij die geldverslindende instantie in Brussel..
En denk maar niet dat de politiek in Den Haag hier iets aan doet.
De ministers en ambtenaren ambiëren ook een functie in Brussel na hun optreden in de Nederlandse politiek.
organische scheikunde?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
had ik maar een andere studie gekozen
Beetje?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:15 schreef jogy het volgende:
Toch wel een beetje misselijkmakend, zeker als je het dan naast de extra miljarden dat ze nodig hebben.
Zodra ik misselijk word ga ik ergens anders over nadenken.quote:
Die hebben ze weer nodig om het daar draaiende te houdenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:15 schreef jogy het volgende:
Toch wel een beetje misselijkmakend, zeker als je het dan naast de extra miljarden dat ze nodig hebben.
Was dit er ook al zo heftig vóór de eurocrisis, Herr Kaiser von Rompuy?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:02 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik zie het probleem niet, gewoon de EU bijdrage omhoog voor lidstaten.
Zonder Europa gaat het licht uit mensen.
Europa![]()
![]()
Te arm voor Axe ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was dit er ook al zo heftig vóór de eurocrisis, Herr Kaiser von Rompuy?
[ afbeelding ]
En dan de tekst van het Europese Volkslied, jaja...
Alle Menschen werden Brueder
Extremistische elementen waren natuurlijk altijd al overal te vinden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:09 schreef El_Matador het volgende:
Was dit er ook al zo heftig vóór de eurocrisis, Herr Kaiser von Rompuy?
Fixedquote:
Ik lees dit soort topics altijd even voor ik bij een dokter langsga. En dan lachen als hij verschrikt opkijkt van zijn bloeddrukmeter. "Maar meneer, met deze bloeddruk had u allang dood moeten zijn! Hoe is 't mogelijk!" En dat ik dan zeg: "Stukje gelezen over Europa." En dat hij dan zo knikt. En daarna pissen we samen over de Europese vlag.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
Heel slecht voor de bloeddruk, dit topic. Heel slecht.
Heb jij op Kaiser Hermann gestemd?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef betyar het volgende:
Nou en? "Wij" hebben er zelf voor gekozen.
Waarom zouden wij een vuist willen maken richting de VS of China. Waar ben je precies bang voor?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:45 schreef Tijn het volgende:
Ik ben niet tegen samenwerking in Europa. Een versplinterd Europa is ook niks, daarmee kunnen we nooit een vuist maken richting de VS of China. Maar deze wantoestanden in het Europarlement zijn alleen maar schadelijk voor Europa en helpen onze collectieve zaak helemaal niet vooruit. Er lijkt ook weinig zelfreinigd vermogen te zijn in deze constructie.
En je vergeet nog dat er geen oorlog komt!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:43 schreef Harlon het volgende:
Stelletje fascisten en racistische nationalisten hier zeg, hoe kan je nou ooit niet pro europa zijn! We hebben er zelf voor gekozen, alle culturen binnen Europa zijn hartstikke gelijk en Europa gaat ons ongekende welvaart opleveren. of zoiets.
Wij stemmen hier toch voor een regering die graag mee wil doen met die Europese bullshit?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb jij op Kaiser Hermann gestemd?
Ik was zeker even in het buitenland toen de Europese Presidentsverkiezingen plaatsvonden...
Hear hear!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:43 schreef Harlon het volgende:
Stelletje fascisten en racistische nationalisten hier zeg, hoe kan je nou ooit niet pro europa zijn! We hebben er zelf voor gekozen, alle culturen binnen Europa zijn hartstikke gelijk en Europa gaat ons ongekende welvaart opleveren. of zoiets.
Waar ik bang voor ben is dat het toekomstperspectief van onze economie er niet goed uitziet als Europa verdeeld is en achter de deiten aanloopt. De VS is de grootste speler qua software en online dienstverlening, in Azië lopen ze voorop wat betreft het produceren van hardware en Europa is alleen maar consument in deze markten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:58 schreef Stezo het volgende:
[..]
Waarom zouden wij een vuist willen maken richting de VS of China. Waar ben je precies bang voor?
Nee, Henk, we brengen 1/10.000.000e stem uit op een Parlementslid. We kiezen geen regering, geen burgemeester, geen premier en geen President van Europa. We kunnen niet eens op een Europese (maar niet per se Nederlandse) partij stemmen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij stemmen hier toch voor een regering die graag mee wil doen met die Europese bullshit?
Het probleem is dat het geld helemaal niet verkwist wordt, maar doelmatig wordt besteed.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind dit echt belachelijk :/ natuurlijk wist iedereen wel dat er veel geld verkwist werd in dat hele EU wereldje maar dit gaat nergens meer over. Het wordt tijd dat burgers hier eens tegen in opstand komen..
Daar is toch geen unie voor nodig? Azië en Zuid-Amerika zitten toch ook niet in een unie, en toch zijn dat juist de opkomende regio's.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar ik bang voor ben is dat het toekomstperspectief van onze economie er niet goed uitziet als Europa verdeeld is en achter de deiten aanloopt. De VS is de grootste speler qua software en online dienstverlening, in Azië lopen ze voorop wat betreft het produceren van hardware en Europa is alleen maar consument in deze markten.
Nee en noem me aub geen Henk, zo heet ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, Henk, we brengen 1/10.000.000e stem uit op een Parlementslid. We kiezen geen regering, geen burgemeester, geen premier en geen President van Europa. We kunnen niet eens op een Europese (maar niet per se Nederlandse) partij stemmen.
Dat stemexcuus kunnen we wel vergeten, niet?
Ja, dag. Neem een lesje staatsinrichting elders. Dag Henk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee en noem me aub geen Henk, zo heet ik helemaal niet.
Maar verklaar hoezo kiezen wij geen regering? Wij kiezen uit een xx aantal partijen en de grootste gaat aan tafel met degene die het dichtst bij hun programma staan en waar ze mee kunnen onderhandelen.
Jij weet het antwoord, ik hoor het graag van je.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dag. Neem een lesje staatsinrichting elders. Dag Henk.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij weet het antwoord, ik hoor het graag van je.
Tja, misschien. Ik ben een beetje bang dat zonder unie de individuele lidstaten tegen elkaar worden uitgespeeld. Maar wat in elk geval niet helpt is een Europarlement dat duizenden euro's per maand per parlementariër uitkeert zonder dat ze er een tegenprestatie van vragen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:08 schreef Stezo het volgende:
[..]
Daar is toch geen unie voor nodig? Azië en Zuid-Amerika zitten toch ook niet in een unie, en toch zijn dat juist de opkomende regio's.
Kerk is wat overdreven, het is meer een primitief bosgeestengebeuren waarmee het meest achterlijke deel van de bevolking wordt bedonderd ten bate van hen die de boodschap verspreiden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:00 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed dit gaat over de "reportage" en de EU. Ik heb mijn punt gemaakt over de rechtse kerk.
Want? En welke studie dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
had ik maar een andere studie gekozen
Ze varen uit. Maar komen terug met rentesloepjes... ooit. Of zoiets.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hear hear!
Het geldschip vaart binnen.
Of ging het nu net de haven uit. Ik weet het niet meer
Nee, je moet actief lid worden binnen een politieke partij, jezelf verkiesbaar stellen en dan hopen dat ze je naar Brussel sturen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij heb je namelijk niet per se een studie nodig om in Brussel of Strasburg te belanden...
Die opkomende landen zijn stuk voor stuk groter (oppervlakte / inwonertal) dan de grootste Europese landen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:08 schreef Stezo het volgende:
[..]
Daar is toch geen unie voor nodig? Azië en Zuid-Amerika zitten toch ook niet in een unie, en toch zijn dat juist de opkomende regio's.
quote:Don't forget to sign in today!
quote:18:00 get 300 euro
Alsof de grootte van een land doorslaggevend is. Er zijn toch ook landen met een sterke economie die niet bepaald groot zijn, zoals Zwitserland of Singapore.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:09 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die opkomende landen zijn stuk voor stuk groter (oppervlakte / inwonertal) dan de grootste Europese landen.
Het zijn eigenlijk continenten op zich waar Europa een lappendeken is van (relatief) kleine landen is.
En 'opkomen' is makkerlijker als je kleiner bent vergeleken met de rest.
Zwitserland, Singapore (Noorwegen wordt ook vaak genoemd) zijn redelijk éénzijdig qua sterkte.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef Stezo het volgende:
[..]
Alsof de grootte van een land doorslaggevend is. Er zijn toch ook landen met een sterke economie die niet bepaald groot zijn, zoals Zwitserland of Singapore.
Ok, dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zwitserland, Singapore (Noorwegen wordt ook vaak genoemd) zijn redelijk éénzijdig qua sterkte.
Verder biedt een groot land met veel inwoners (+ goede infrastruktuur) veel meer mogelijkheden dan alleen een gunstige ligging of natuurlijke bronnen.
Het gaat er uiteindelijk om wat je met je middelen doet en of je ze slim inzet. Dan kan je inderdaad heel ver komen.
Een unie volstampen met ongelijke (maar toch ontwikkelde) landen is niet echt dé manier om ver te komen, dat heeft zich inmiddels wel bewezen.
OH SHIT! ZHE GERMANS, ZHE GERMANS ARE COMMING!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En je vergeet nog dat er geen oorlog komt!
Volgens mij ligt dat geldschip van de EU ergens op de bodem van de Marianentrog weg te rotten, niet bepaald in de buurt van een haven. Remlof kan het vast goed uitleggen dat dit helemaal goed gaat komen hoor, dus je kan 't beter hem ff vragen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hear hear!
Het geldschip vaart binnen.
Of ging het nu net de haven uit. Ik weet het niet meer
Dat valt toch op geen enkele manier te verdedigen wat daar gebeurt? Een dievenbende. Intekenen en weer weg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:33 schreef Waterdrinker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eu_open_brussel.html
kijk die eens danfilmpje dat gisteren gemaakt is
![]()
En niet vergeten af en toe hebben ze hevig dissusie's over hoe ze wetten kunnen maken waar hun meer aan kunnen verdienen en de elite. Dat kost ze natuurlijk heel veel zweet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat valt toch op geen enkele manier te verdedigen wat daar gebeurt? Een dievenbende. Intekenen en weer weg.
Wat erg
twitter:Tomstaal twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 17:40:06buitenlandse media staan te dringen om erover te berichten, in NL enkel de Televaag. De rest is te schijterig. Lamme zakken hooi #brussel reageer retweet
Het is van een ongekende schaamteloosheid .quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:42 schreef tralalala het volgende:
twitter:Tomstaal twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 17:40:06buitenlandse media staan te dringen om erover te berichten, in NL enkel de Televaag. De rest is te schijterig. Lamme zakken hooi #brussel reageer retweet
Ik zie hier ook de gebruikelijke EU-ophemelaars niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:04 schreef Harlon het volgende:
Het is je toch al eerder gezegd dude, als je tegen Europa bent ben je een fascist en wil je graag oorlog. Nogal wiedes dat de reguliere fatsoenlijke media hier niet over berichtten.
Ik wacht echt met smart op remlof. Heel benieuwd hoe hij dit nog gaat goed praten. Al denk ik dat het wordt afgedaan als excessen van een enkeling ofzo en dat Europa als geheel gewoon verder moetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie hier ook de gebruikelijke EU-ophemelaars niet.
Die zijn vast argumenten aan het verzinnen om dit goed te praten.
Moet hij ook meteen even uitleggen waarom er doorlopend met champagneovergoten exposities zijn waar men alleen naartoe gaat voor de drank en de hap, want men weet niet eens om welke kunstenaar het gaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:09 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ik wacht echt met smart op remlof. Heel benieuwd hoe hij dit nog gaat goed praten. Al denk ik dat het wordt afgedaan als excessen van een enkeling ofzo en dat Europa als geheel gewoon verder moet
Een links dagblad overigens (oud-communistisch).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:41 schreef F3UTUS het volgende:
http://www.unita.it/itali(...)europeo-mep-1.507789
er zijn wel oplossing maar die worden gemaakt door dezelfde mensen die de problemen maken. Het feite dat ze er al eeuwen na toe werken wil zeggen dat ze goed voorbereid zijn. Ze zijn zelfs voorbereid op dat heel Europa gaat rellen straks hoort allemaal bij hun plan. Dan komt er een mannetje of partij met een geniale oplossing. Die oplossing lijkt ons regel recht naar de NWO Dit bedoel je toch allemaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef asco het volgende:
Tsja. Al eind jaren 90 heb ik op diverse fora allerlei problemen aangekaart. Ik werd meestal voor gek verklaard. Ook het feit dat nu zo gereageerd wordt vind ik vrij ernstig. Als je het allemaal een beetje volgt wéét je al jaren dat het zo gaat. Zie ook het andere filmpje wat in dit topic gepost is. Helaas is het gros van de mensen totaal onwetend. Of het interesseert ze gewoon niet want ze hebben het nog (te) goed.
Wat ik eind jaren 90 ook al typte staat nog steeds (en is reeds veelal werkelijkheid geworden voor veel mensen) er komen zeer zware tijden aan. Er is simpelweg geen oplossing meer hoe graag de politiek ook wil doen geloven van wel.
Dat is dus de verkeerde instelling. Je wordt bewust zo gehouden . Ze willen niet dat je actie onderneemt. En als mensen acties ondernemen hebben ze waarschijnlijk ook nog een plan B en C.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef bedachtzaam het volgende:
Het interesseert mensen volgens mij wel, maarja wat doe je ertegen.
Helemaal niets, over een weekje is alles weer vergeten en de EU goed voor ons, het geheugen is kort.
volgens balkenende nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet hij ook meteen even uitleggen waarom er doorlopend met champagneovergoten exposities zijn waar men alleen naartoe gaat voor de drank en de hap, want men weet niet eens om welke kunstenaar het gaat.
Het is een decadente bende. Door de burger betaald.
Echt............. WTF!? Waarom wordt dit door de journalistiek niet grootschalig in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:33 schreef Waterdrinker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eu_open_brussel.html
kijk die eens danfilmpje dat gisteren gemaakt is
![]()
Omdat wij het natuurlijk niet mogen zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Echt............. WTF!? Waarom wordt dit door de journalistiek niet grootschalig in beeld gebracht.
Nou, wat een lol hebben we er van hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
volgens balkenende niet
we hebben een hoop plezier van ze en anders gaat het licht uit
tsja, waarom is er nooit wat met ons grootschalig en overduidelijke NEE gedaan..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Echt............. WTF!? Waarom wordt dit door de journalistiek niet grootschalig in beeld gebracht.
Waarom stemmen mensen nog steeds op partijen die pro Europa zijn?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef kawotski het volgende:
[..]
tsja, waarom is er nooit wat met ons grootschalig NEE gedaan..
Waarom kijken mensen RTL en SBSquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom stemmen mensen nog steeds op partijen die pro Europa zijn?
Waarom zouden ze het 'aanpakken', het is juist expres zo in elkaar gezet dat ze zo veel mogelijk geld aan ons kunnen onttrekken, dat is het hele idee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:12 schreef Stezo het volgende:
[..]
Een tijdje geleden kwam ik per toeval dit oude fragment tegen:
(skip naar 2:10)
Ik was al bekend met dit filmpje van de Duitse tv uit 2008:
Zo zie je maar weer dat die fraude in al die jaren niet is aangepakt, terwijl het zo makkelijk te voorkomen is. Als je de antwoorden op kamervragen naar aanleiding van laatstgenoemde filmpje er op naleest, dan zakt de moed je toch echt in de schoenen...
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)parlementariers.html
Dus als fraude wordt geconstanteerd dan hoeft het parlementslid alleen het bedrag terug te betalen, zonder dat er enige sanctie op staat.
Vooral nu ze in geldnood raken zie je pas wat voor geldwolven het zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het 'aanpakken', het is juist expres zo in elkaar gezet dat ze zo veel mogelijk geld aan ons kunnen onttrekken, dat is het hele idee.
en het moet worden aangepakt door degenen die er het meeste van profiterenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het 'aanpakken', het is juist expres zo in elkaar gezet dat ze zo veel mogelijk geld aan ons kunnen onttrekken, dat is het hele idee.
Omdat bijvoorbeeld Rutte luidkeels riep: geen cent naar Europa !quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom stemmen mensen nog steeds op partijen die pro Europa zijn?
Nou, dat kost kennelijk wat moeite.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie hier ook de gebruikelijke EU-ophemelaars niet.
Die zijn vast argumenten aan het verzinnen om dit goed te praten.
Als je het niet mocht zien dan had je het ook niet gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat wij het natuurlijk niet mogen zien.
Net als de Rug van Rutte.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat bijvoorbeeld Rutte luidkeels riep: geen cent naar Europa !
Om vervolgens precies het tegenovergestelde te doen. Kiezersbedrog dus.
Maar ze moeten wel af en toe hier wel iets van laten zien. Ze willen niet dat het volk in opstand komt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je het niet mocht zien dan had je het ook niet gezien.
En wel zo dat het allemaal binnen de juiste context blijft!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Veel moeite. Tja, wat moet je hier ook op zeggen he?
Inderdaad, dat blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De ambtenaren hebben de macht gegrepen, er zijn nog wel verkiezingen, maar dat is louter spielerijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is nog iets ingewikkelder dan dat. De echte macht heb de mannen als David Rockerfeller ook wel de illuminati/elite die hebben de echt macht. De regering is er alleen maar om je een gevoel van vrijheid te geven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De ambtenaren hebben de macht gegrepen, er zijn nog wel verkiezingen maar dat is louter spielerij
Kom alsjeblieft terug als je je taalgebruik en je kennis van zaken hebt opgepoetst.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het is nog iets ingewikkelder dan dat. De echte macht heb de mannen als David Rockerfeller ook wel de illuminati/elite die hebben de echt macht. De regering is er alleen maar om je een gevoel van vrijheid te geven.
Dat potje daarvoor was ook al half leeggeroo...leeggeleend, niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:42 schreef vosss het volgende:
Ronduit schandalig natuurlijk, maar een beetje oplettende burger wist dit al lang.
Veel erger is nog het ESM. Dat gaat ons allemaal de das om doen. Maargoed, diezelfde oplettende burger had dat ook al in de gaten natuurlijk.
Alle mensen die daar verantwoordelijk voor zijn mogen ze opknopen wegens hoogverraad of landverraad of weet ik het wat; als ze maar opgeknoopt worden.![]()
![]()
Er staan nog appartementen te huur hier tegenover...quote:
Ik zat eigenlijk te wachten op reacties als "Het zijn maar enkelingen." en "Het is uit de context gehaald, de volledige tape laten ze niet zien."quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Veel moeite. Tja, wat moet je hier ook op zeggen he?
Maar nee, geen enkele reactie van de anders zo enthousiaste Eurofielen. Niks, nada, noppes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:51 schreef heite het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te wachten op reacties als "Het zijn maar enkelingen." en "Het is uit de context gehaald, de volledige tape laten ze niet zien."
Men kan ons altijd nog afdoen als "idioten", "oorlogsmenners" en "racisten", dat bekt altijd lekker met een mond vol camembert.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar nee, geen enkele reactie van de anders zo enthousiaste Eurofielen. Niks, nada, noppes.
Dat is ook veelzeggend.
Je gelooft het alleen niet omdat mijn mening niet in jouw straatje past. In jouw wereld kun je alles vertrouwen zo als je het aantreft . De waarheid is soms vreemder dan fictie. Ik heb heel veel bronnen over dit soort zaken als je mij niet gelooft . Maar als ik ze aan jouw laat zien geloof je het nog niet dus toon ik ze niet. Als je ze wilt zien dm ik ze wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom alsjeblieft terug als je je taalgebruik en je kennis van zaken hebt opgepoetst.
Zelfs het afdoen van EU-kritische reacties als "getroll" is er niet bij. Maar goed, dat draagt sowieso niets bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar nee, geen enkele reactie van de anders zo enthousiaste Eurofielen. Niks, nada, noppes.
Dat is ook veelzeggend.
Weggespoeld met de duurste champagnequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Men kan ons altijd nog afdoen als "idioten", "oorlogsmenners" en "racisten", dat bekt altijd lekker met een mond vol camembert.
Uiteraard, zo ben ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef tribalwars het volgende:
In jouw wereld kun je alles vertrouwen zo als je het aantreft .
Die vervolgens met Schultenbrau wordt weggespoeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Men kan ons altijd nog afdoen als "idioten", "oorlogsmenners" en "racisten", dat bekt altijd lekker met een mond vol camembert.
50.000 euro voor een flesje Dom Perignon is niet duur?! Mensen moeten gewoon niet zo zeuren, het gaat hartstikke goed met Europa en als de EU ook maar een millimeter minder macht krijgt, krijgen we oorlog.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weggespoeld met de duurste champagne![]()
Oh, en dat zal zeker gezegd worden hoor, want dat is meestal de reactie op kritiek.
Zelfs als ik dat doen geloof je mijn nog niet. Ik hebt het over heel ander zaken dan slapen en opstaan(wakker). Ik bedoel er iets anders mee. Wat zegt leeftijd nou niks is maar een getal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard, zo ben ik.
Nu maar lief slapen, 17-jarig pubertje. En eerst nog even de Nederlandse grammatica doornemen, dan kom je nóg wijzer over.
Taalgebruik zegt heel veel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zelfs als ik dat doen geloof je mijn nog niet. Ik hebt het over heel ander zaken dan slapen en opstaan(wakker). Ik bedoel er iets anders mee. Wat zegt leeftijd nou niks is maar een getal.
Nee ik hoef niet te doen wat iedereen doet ik bepaal zelf wel welke weg ik bewandel. Over 10 jaar is het te laat dan is alles wat ik nu zeg een feit . Als we allemaal zouden zijn zoals jouw. Ik heb trouwens dyslexie daarom ben ik slecht in taalgebruik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Taalgebruik zegt heel veel.
Gast, ga achter de meiden aan en kom over 10 jaar nog es terug om je "intelligente" zegje te doen. Is voor iedereen beter, geloof me.
Nee, we krijgen geen oorlog, want de EU heeft de Nobelprijs gewonnen, je weet toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
50.000 euro voor een flesje Dom Perignon is niet duur?! Mensen moeten gewoon niet zo zeuren, het gaat hartstikke goed met Europa en als de EU ook maar een millimeter minder macht krijgt, krijgen we oorlog.
Jep, dat wilde ik nog aanhalen, goed punt:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, we krijgen geen oorlog, want de EU heeft de Nobelprijs gewonnen, je weet toch?
Ja hij hoeft alleen maar te zeg: we moeten meer uitgeven dat helpt tegen de crisis.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
..en Rutte heeft afgelopen week nog een prijs in de wacht gesleept omdat hij zo goed de crisis heeft aangepakt. Er was zeker een kaviaar en champagnetekort die dag in Brussel en hij heeft dat even geregeld voor zijn maatjes daar.
Maar: geen cent naar Brussel ! Echt niet
Die prijs was toch al lang dood?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep, dat wilde ik nog aanhalen, goed punt:
Vrede volgens de Nobelprijsuitreikers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van dyslexie ga je niet achterlijk redeneren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet te doen wat iedereen doet ik bepaal zelf wel welke weg ik bewandel. Over 10 jaar is het te laat dan is alles wat ik nu zeg een feit . Als we allemaal zouden zijn zoals jouw. Ik heb trouwens dyslexie daarom ben ik slecht in taalgebruik.
quote:Internationale aandacht voor Geenstijl-video
De website Geenstijl heeft dinsdag met een video de buitenlandse media-aandacht weten te trekken. In het filmpje, dat maandag verscheen, is te zien hoe twee Euro-parlementariërs onterecht 300 euro aan vergoeding opstrijken.
Het filmpje toont hoe de Tsjechische afgevaardigde Miroslav Ransdorf en zijn Italiaanse collega Raffaele Baldassarre aan het einde van de dag zich melden in het Europese Parlement en vervolgens direct weer vertrekken. Door zich te registreren, krijgen ze voor hun bliksembezoek echter wel de gebruikelijke vergoeding. Geconfronteerd met hun gedrag vallen zij de cameraploeg en interviewer van Geenstijl aan.
Het filmpje verscheen dinsdag in veel Europese media. The Telegraph stelde naar aanleiding van de video dat 'de roep om de vergadering van de EU ter hervormen weer oplaait'.
Bron: Volkskrant
Ja, daar hoort het zeker ook thuisquote:
Dat vind ik dus ook. Hier mogen kamervragen over gesteld worden wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar hoort het zeker ook thuis![]()
Dit moet zoveel mogelijk bekend gemaakt worden.
Zal mij benieuwen of het vanavond bij K&vdB besproken wordt, maar ben bang van niet.
Té pijnlijk en té waar. En dat mag niet.
edit: nee hoor, allemaal andere onderwerpen![]()
Top!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb het zo op Facebook gezet:
No matter how much I support my friends in Brazil and Turkey protesting against their filthy Elites, the biggest scam of all time, in the 2nd biggest economy in the world, is happening in the EUSSR.
The daily expense rate, paid from all taxpayers' money, for a European Parliament member who does not need to work 1 single minute of his/her time, can eat and drink all day for free and is about the average monthly salary in Greece for which people need to work very, very hard and struggle for food.
Horrific practices, all under supervision of Kaiser Hermann Louis von Rompuy I (the unchosen President of the European Union). Please note his face is not edited; he really is that scary.
See for yourself:
[ afbeelding ]
Als je Spaanstalige vrienden hebt, dit is slechts een fragment, maar toch:quote:
quote:di 25 jun 2013, 22:11
|
lees voor
Internationale aandacht voor Geenstijl-video
AMSTERDAM -
De website Geenstijl heeft dinsdag met een video de buitenlandse media-aandacht weten te trekken. In het filmpje, dat maandag verscheen, is te zien hoe twee Euro-parlementariërs onterecht 300 euro aan vergoeding opstrijken.
Democratie is dan ook meer als eens in de vier jaar een vakje rood kleuren, democratie eist van burgers dat zij constant alert en waakzaam blijven en, indien nodig, geweld niet schuwen om orde op zaken te stellen of volksvertegenwoordigers tot de orde te roepen. Hoe hard degenen, die van het hele systeem juist profiteren, ook roepen "dat we dat met zijn allen niet moeten willen".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De ambtenaren hebben de macht gegrepen, er zijn nog wel verkiezingen, maar dat is louter spielerij
Ook al zouden ze verkozen worden, er is amper controle omdat het volk totaal geen binding heeft met die lui in Brussel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:24 schreef El_Matador het volgende:
Even kijken:
• Hugo Chavez (1999-2012; ver- en (dubieus) herkozen)
• Mahmoud Ahmadinejad (2005-2013; ver- en herkozen)
• George W. Bush (2000-2008; (dubieus) ver- en herkozen)
• Recep Erdogan (2003-2013; ver- en herkozen)
• Dilma Roussef (2011-2013; verkozen)
• Kaiser Hermann Louis von Rompuy I (2009-2013; niet verkozen)
Ik wil het woord "democratie" in verband met de EU niet horen, alsjeblieft.
Hoe kun je bijstandsfraudeurs moreel veroordelen als hun "grote voorbeelden" op de as Brussel-Straatsburg-Boekarest (filmpje gezien?) legaal het nog veel bonter maken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ook al zouden ze verkozen worden, er is amper controle omdat het volk totaal geen binding heeft met die lui in Brussel.
Door de werkwoorden iets beter te vervoegen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:28 schreef vosss het volgende:
Hoe wordt je eigenlijk Europarlementariër?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja gezien, dat is inderdaad te gek voor woorden. Het zijn duidelijk een stel kleine kinderen die gaan janken als ze betrapt worden. Dit kon je natuurlijk ook wel verwachten van zo'n gigantische bureaucratie met als enige doel om groter en invloedrijker te worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kun je bijstandsfraudeurs moreel veroordelen als hun "grote voorbeelden" op de as Brussel-Straatsburg-Boekarest (filmpje gezien?) legaal het nog veel bonter maken?
Waar zijn remlof, du_ke en Hexagon eigenlijk, nu ze zo mooi hun zegje kunnen doen? Hangen die nog in de POL-kroeg "Alle Menschen werden Brueder" lallend?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:38 schreef waht het volgende:
[..]
Ja gezien, dat is inderdaad te gek voor woorden. Het zijn duidelijk een stel kleine kinderen die gaan janken als ze betrapt worden. Dit kon je natuurlijk ook wel verwachten van zo'n gigantische bureaucratie met als enige doel om groter en invloedrijker te worden.
En Bulgaarse timmersjacheraars die jouw zuinigste klanten wegkapen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:41 schreef betyar het volgende:
Gewoon meer geld naar die mensen, ze brengen immers vrede en veiligheid!
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En Bulgaarse timmersjacheraars die jouw zuinigste klanten wegkapen.
Voor het maken van dat soort plannen krijg je zo'n 38.400 euro per maand salaris + onkostenvergoeding. Plus gratis eten. Dát moeten we willen met zijn allen.
Dat treft, ik ook.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:48 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of je het in de gaten hebt maar als ik ergens misselijk van word zijn het dit soort praktijken.
Wees niet bang, ik neem niet aan dat je creaties zo extreem duur zijn, olie is geen slechte business. Al krijg ik geen gratis champagne en moet ik gewoon 60+ uur werken voor een EP-loontje.quote:Daarnaast doet mijn werk helemaal niet ter zake in dit topic, maar ik kan je wel zeggen zolang er mensen zijn die mijn werk (meubeltjes) graag willen hebben ik geen last heb van Bulgaarse timmersjacheraars.
Pomp wat meer olie naar boven en misschien kun je ooit in de toekomst als je wat gespaard hebt een meubel bij me kopen.
zijn we het tenminste ergens over eens!quote:
Blij toe, ben geen kunstenaar.quote:Wees niet bang, ik neem niet aan dat je creaties zo extreem duur zijn, olie is geen slechte business. Al krijg ik geen gratis champagne en moet ik gewoon 60+ uur werken voor een EP-loontje.
Je werk doet in zo verre ter zake dat het beleid van de EU kleine Nederlandse ondernemers direct schaadt. En daar komt dan nog het nationaal "beleid" bij...
alsof dit alleen bij de EU gebeurt, italie krijg je ook 20 ruggen, de vs ook enzquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb het zo op Facebook gezet:
No matter how much I support my friends in Brazil and Turkey protesting against their filthy Elites, the biggest scam of all time, in the 2nd biggest economy in the world, is happening in the EUSSR.
The daily expense rate, paid from all taxpayers' money, for a European Parliament member who does not need to work 1 single minute of his/her time, can eat and drink all day for free and is about the average monthly salary in Greece for which people need to work very, very hard and struggle for food.
Horrific practices, all under supervision of Kaiser Hermann Louis von Rompuy I (the unchosen President of the European Union). Please note his face is not edited; he really is that scary.
See for yourself:
[ afbeelding ]
Wat doet dat er nou weer toe?quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:02 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
alsof dit alleen bij de EU gebeurt, italie krijg je ook 20 ruggen, de vs ook enz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor degenen die niet geïnteresseerd zijn in de berekening, de uitkomst staat hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan vergeet je de ¤ 21k die ze aan personeel (lees: partner en andere familieleden) mogen spenderen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:16 schreef Tijn het volgende:
Die 300 euro is alleen de dagelijkse onkostenvergoeding, maar daar bovenop mogen ze ook 4200 euro per maand ongespecificeerd declareren. Ook hebben ze allemaal de beschikking over een auto + chauffeur die ze overal naartoe brengt. En dat is sowieso naast hun salaris van 6300 euro per maand natuurlijk. Dus er gaat wel wat meer geld naar die lui dan hierboven berekend.
Als dat jouw idee van revolutie is...quote:Op woensdag 26 juni 2013 04:56 schreef Megumi het volgende:
En vergeet de mensen niet die op dit soort lui blijven stemmen. Een ware revolutie zou zijn niet meer stemmen op de partijen van PVDA tot CDA of VDD.
Nee maar maak je wel mee spel fouten en taal fouten. Maar daar gaat dit topic niet over. het gaat over dat we genaait worden door europa.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:25 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Van dyslexie ga je niet achterlijk redeneren.
door een stel opstandige ambtenaren die denken dat ze europa, en dus ons vertegenwoordigen zonder dat ze gekozen zijn door onsquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee maar maak je wel mee spel fouten en taal fouten. Maar daar gaat dit topic niet over. het gaat over dat we genaait worden door europa.
Verschuil je lekker achter je "dyslexie", je bent gewoon lui. Spaties tussen "spel fouten" en "taal fouten" maak je niet door dyslexie, dat is puur omdat jij nooit de moeite hebt genomen om de Nederlandse taal fatsoenlijk te leren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee maar maak je wel mee spel fouten en taal fouten. Maar daar gaat dit topic niet over. het gaat over dat we genaait worden door europa.
Het verschil is dat Van Rompuy, in tegenstelling tot de overigen in de lijst, geen effectieve macht heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:24 schreef El_Matador het volgende:
Even kijken:
• Hugo Chavez (1999-2012; ver- en (dubieus) herkozen)
• Mahmoud Ahmadinejad (2005-2013; ver- en herkozen)
• George W. Bush (2000-2008; (dubieus) ver- en herkozen)
• Recep Erdogan (2003-2013; ver- en herkozen)
• Dilma Roussef (2011-2013; verkozen)
• Kaiser Hermann Louis von Rompuy I (2009-2013; niet verkozen)
Ik wil het woord "democratie" in verband met de EU niet horen, alsjeblieft.
De democratie in die landen is dan ook gewoon beter op orde dan in Nederland, Groot-Brittannië of Duitsland met hun onverkozen staatshoofden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Het verschil is dat Van Rompuy, in tegenstelling tot de overigen in de lijst, geen effectieve macht heeft.
Natuurlijk. Iemand op die positie heeft 0 macht.quote:Op woensdag 26 juni 2013 07:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Het verschil is dat Van Rompuy, in tegenstelling tot de overigen in de lijst, geen effectieve macht heeft.
Een grote bek hebben over die landen hebben we graag, maar we "vergeten" even het schorem thuis. Dat corrumpeert op een schaaltje hoger, geraffineerder en legaler (wat is zo'n "Wetboek" godverdomme nog waard?) dan die diverse leiders van landen in opkomst.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De democratie in die landen is dan ook gewoon beter op orde dan in Nederland, Groot-Brittannië of Duitsland met hun onverkozen staatshoofden.
Zijn macht is een stuk beperkter dan de macht van legio onverkozen functionarissen op nationaal niveau; een secretaris-generaal op een ministerie in eenderwelk land heeft een stuk meer macht dan Van Rompuy. Van Rompuy is niet veel meer dan een liaison-officier tussen kanselarijen, ambtswoningen, paleizen en ministeries.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk. Iemand op die positie heeft 0 macht.
Reya gelooft den Brusselse politicus op zijn blauwe ogen.
Er is een heel verschil tussen feitelijke macht en ambtelijke macht, Reya. Ik hoop toch echt niet dat je zo naief bent?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Zijn macht is een stuk beperkter dan de macht van legio onverkozen functionarissen op nationaal niveau; een secretaris-generaal op een ministerie in eenderwelk land heeft een stuk meer macht dan Van Rompuy. Van Rompuy is niet veel meer dan een liaison-officier tussen kanselarijen, ambtswoningen, paleizen en ministeries.
Iedereen die Brussel kent, weet dat de positie van Van Rompuy zeer bescheiden is; hij is zelfs in die positie gezet vanwege het beperkte risico dat hij buiten de paden zou lopen. Dat Youtube-video's en dubieuze websites u wellicht andere informatie geven, doet daar verder niets aan af.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is een heel verschil tussen feitelijke macht en ambtelijke macht, Reya. Ik hoop toch echt niet dat je zo naief bent?
Dat is iets wat jij roept, op internet. Hoe dubieus is dat?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Iedereen die Brussel kent, weet dat de positie van Van Rompuy zeer bescheiden is; hij is zelfs in die positie gezet vanwege het beperkte risico dat hij buiten de paden zou lopen. Dat Youtube-video's en dubieuze websites u wellicht andere informatie geven, doet daar verder niets aan af.
Ja, Iran is echt een voorbeeld voor van een goedwerkende democratie. Een stuk beter dan in Nederland, aangezien ons staatshoofd met weinig meer dan een ceremoniële functie niet direct is gekozen. En zeker Duitsland, waar de president gekozen wordt door het parlement/deelstaatparlementen!quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De democratie in die landen is dan ook gewoon beter op orde dan in Nederland, Groot-Brittannië of Duitsland met hun onverkozen staatshoofden.
Het was een stukje sarcasme van duckie.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:38 schreef heite het volgende:
[..]
Ja, Iran is echt een voorbeeld voor van een goedwerkende democratie. Een stuk beter dan in Nederland, aangezien ons staatshoofd met weinig meer dan een ceremoniële functie niet direct is gekozen. En zeker Duitsland, waar de president gekozen wordt door het parlement/deelstaatparlementen!
Ja, nu ik het nog een keer lees snap ik niet hoe daar overheen heb kunnen lezen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was een stukje sarcasme van duckie.
Allebei geen macht, de echte macht zit bij Merkel en Hollande of bij Draghi Lagarde en Bernankequote:Op woensdag 26 juni 2013 08:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Natuurlijk. Iemand op die positie heeft 0 macht.
Reya gelooft den Brusselse politicus op zijn blauwe ogen.
Wie denk je dat meer macht heeft; Kaiser von Rompuy of "de nieuwe Hitler" Geert Wilders??
Die hebben uiteraard meer macht, maar Von Rompuy zit daar niet voor niets, als Belg in Brussel. Doen alsof "die positie niets voorstelt" is hopeloze naiviteit.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:04 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Allebei geen macht, de echte macht zit bij Merkel en Hollande of bij Draghi Lagarde en Bernanke
In Brussel heeft Barosso de macht, v Rompuy is een puppet, maar ze zijn allebei niet democratisch gekozen dus wat dat betreftquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die hebben uiteraard meer macht, maar Von Rompuy zit daar niet voor niets, als Belg in Brussel. Doen alsof "die positie niets voorstelt" is hopeloze naiviteit.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar zijn remlof, du_ke en Hexagon eigenlijk, nu ze zo mooi hun zegje kunnen doen? Hangen die nog in de POL-kroeg "Alle Menschen werden Brueder" lallend?
Welnee, dan gaan ze zichzelf echt niet opheffen hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:43 schreef LXIV het volgende:
Het enige wat je als burger kunt doen is bij de EUroverkiezingen vooral NIET te gaan stemmen. Want geef je ze een stem, dan geef je ze het mandaat om over jou te regeren en daarnaast hun zakken en hamsterwangen te vullen.
Als maar 10% van de EU-burgers zou gaan stemmen tijdens deze verkiezingen dan zullen ze toch niet anders kunnen doen als erkennen dat ze eigenlijk helemaal niemand vertegenwoordigen.
Dit ja. Vind dit echt heel erg :xquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
Het is toch eigenlijk bizar dat er in Nederland helemaal niets over in de kranten staat of op de televisie komt.
In tegenstelling tot andere Europese landen waar het hot news is.
Men ziet het kennelijk liever zachtjes dooretteren, lijkt het.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
Het is toch eigenlijk bizar dat er in Nederland helemaal niets over in de kranten staat of op de televisie komt.
In tegenstelling tot andere Europese landen waar het hot news is.
Wat is er veel veranderd in negen (!) jaar tijd.quote:
Nietsquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wat is er veel veranderd in negen (!) jaar tijd.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat niet voorbij houdt niet op, niet vanzelf
Wat treurigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:42 schreef Ferdo het volgende:
Ah, het regime treft maatregelen naar aanleiding van de beelden.
http://twitter.com/Dvanderstoep/status/350297261047160835
Hebben ze niet door dat ze zichzelf nog meer voor lul zetten hierdoor?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:42 schreef Ferdo het volgende:
Ze pakken graaigedrag van parlementariërs eindelijk aan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:42 schreef Ferdo het volgende:
Bíjna goed!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze pakken graaigedrag van parlementariërs eindelijk aan?
Dat niet neequote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze pakken graaigedrag van parlementariërs eindelijk aan?
Ze zijn niet instaat om zichzelf te corrigeren als dat nodig is.quote:
Dat zou heel goed kunnen. Wachten tot het opportuun is om in te zetten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:23 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ze zijn niet instaat om zichzelf te corrigeren als dat nodig is.
Zodra journalisten (zouden het democratisch proces moeten controleren) komen kijken hoe het er aan toe gaat worden ze genegeerd (GS) of letterlijk de straat op geschopt door de beveiliging (RTL DE).
Ter Zake heeft volgens mij als enige echt direct toegang gehad tot medewerkers.
Wat me verder opvalt is dat ze vaak niet weten te zeggen hoeveel ze exact verdienen. Ook bij Van Der Stoep staat me bij dat hij "zo ongeveer ¤¤ verdient". Bij Ter Zake kwamen vergelijkbare antwoorden voorbij zodra er direct naar werd gevraagd.
Goed.
De gekozen volksvertegenwoordigers zijn niet in staat zijn om zichzelf te corrigeren en de journalisten kunnen / mogen niet controleren.
De sleutel ligt dus bij de kiezer. Tijd om in 2014 voor eens en voor altijd de democratische legitimiteit (of wat er van over is) onder het EUparlement vandaan te slaan door gewoon weg niet te gaan stemmen.
In 2009 kwam 43% van alle EUkiesgerechtigden opdagen, hopelijk duikt dat percentage volgend jaar ver onder de 40%.
Ik ben overigens ook benieuwd hoe het zit met het onderzoek naar het declaratiegedrag van de EUPVV (sept.2012).
Ik verwacht dat het resultaat rond april 2014 uit iemands bureaula valt. De EU kan wel wat counter-propaganda gebruiken nadat wederom in dezelfde beerput werd geroerd.
Misschien hebben ze niet zo veel reden om bang te zijn voor de toorn van de kiezer.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:56 schreef themole het volgende:
[..]
Hebben ze niet door dat ze zichzelf nog meer voor lul zetten hierdoor?
Dat . Ze wanen zich onaantastbaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien hebben ze niet zo veel reden om bang te zijn voor de toorn van de kiezer.
Gesteld dat het onderzoek de door de eurofielen gewenste resultaten oplevert, that is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Wachten tot het opportuun is om in te zetten.
Ja, en nu bedenk ik me dat het ook heel goed kan dat er niets uit dat onderzoek gekomen is dus dat we er daarom niets meer over gehoord hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
[..]
Gesteld dat het onderzoek de door de eurofielen gewenste resultaten oplevert, that is.
Of het is gewoon een grondig onderzoek, als dat negen maanden (and counting) moet kosten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en nu bedenk ik me dat het ook heel goed kan dat er niets uit dat onderzoek gekomen is dus dat we er daarom niets meer over gehoord hebben.
Of zouden de resultaten van dat onderzoek zo ernstig geweest zijn dat men deze publicatie maar weggemoffeld heeft en nu een nieuw onderzoek gestart is waar misschien wat welgevalligere uitkomsten voor hun gaan uitkomen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en nu bedenk ik me dat het ook heel goed kan dat er niets uit dat onderzoek gekomen is dus dat we er daarom niets meer over gehoord hebben.
9 jaar graaien en 9 maanden onderzoek. Zit wel synchroniteit inquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of het is gewoon een grondig onderzoek, als dat negen maanden (and counting) moet kosten.
Kan allemaal.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Of zouden de resultaten van dat onderzoek zo ernstig geweest zijn dat men deze publicatie maar weggemoffeld heeft en nu een nieuw onderzoek gestart is waar misschien wat welgevalligere uitkomsten voor hun gaan uitkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
maar nu de echte vraag, iedereen die reageerde in dit topic, wat wil je er aan doen dan?Wat kún je er aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanalles, maar niemand doet iets. een voorbeeld:quote:
Zoiets moet je ook met elkaar doen, in je eentje heeft het geen zin.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Vanalles, maar niemand doet iets. een voorbeeld:
-collectief stoppen met belasting betalen totdat wanpraktijken aangepakt zijn
maar dat doet niemand want iedereen is bang voor z'n eigen arie
Daarom durft ook niemand hier de straat op te gaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Vanalles, maar niemand doet iets. een voorbeeld:
-collectief stoppen met belasting betalen totdat wanpraktijken aangepakt zijn
maar dat doet niemand want iedereen is bang voor z'n eigen arie
- EU wil niet controlerenquote:
Dat is dan ook het enige wat je kunt doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:08 schreef karton2 het volgende:
[..]
- EU wil niet controleren
- Journalisten mogen niet controleren
- Kiezers kunnen niet controleren.
Daarom gewoon thuisblijven. Ik ga hun verkiezingen volgend jaar vanaf de bank volgen. Mij interesseert het niet welke partij wint, zolang de opkomst maar lager is dan in 2009.
Ze hebben hun kans gehad en ze hebben niks met hun beschikbare tijd (en geld) gedaan, weg ermee.
Aankaarten bij de media en stemmen op partijen die hier iets aan willen doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
maar nu de echte vraag, iedereen die reageerde in dit topic, wat wil je er aan doen dan?
ja laten we op de VVD stemmen wantquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Aankaarten bij de media en stemmen op partijen die hier iets aan willen doen.
quote:Verkiezingsprogramma VVD:
Maar de VVD wil ook een liberaal Europa. Dat betekent dat ook in Europa de overheid klein, zuinig en efficiënt moet zijn. Niet méér Europa maar een wérkend Europa... ...de VVD heeft veel kritiek op de Brusselse bureaucratie: de regelzucht, de geldverspilling en de inefficiëntie... ...Er kan veel minder geld naar Europa als Europa de beschikbare middelen beter inzet...
Geweld plegen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
maar nu de echte vraag, iedereen die reageerde in dit topic, wat wil je er aan doen dan?
Ik heb toch niks te verberguh!!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:37 schreef Dutchguy het volgende:
Lichtpuntje vind ik dan weer dat het crowdfunding project van Peter Vlemmix gelukt is. Hij gaat een docu maken over de EU (Euromania) en zal daar een zeer kritische insteek hanteren, net zoals hij dat deed bij 'Panopticum' over de teloorgang van de privacy. Die docu is sowieso bezienswaardig.
Ik zie inmiddels liever enkele tientallen geliquideerde (EU-)parlementsleden, als tientallen miljoenen in een, door megalomane machtswellustelingen veroorzaakte, Europa wijde oorlog omgekomen Europese burgers en militairen...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |