Lastig de partijen die de meeste kritiek hebben op Europa kan ik het op hun andere punten absoluut niet vinden. PVV bijv. Afgelopen keer Piraten partij gestemd maar die kwamen dan weer niet echt ver hehequote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:16 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Volgend jaar euro-kritisch stemmen bij de Europese verkiezingen?
Dat laatste zou geen criterium moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Lastig de partijen die de meeste kritiek hebben op Europa kan ik het op hun andere punten absoluut niet vinden. PVV bijv. Afgelopen keer Piraten partij gestemd maar die kwamen dan weer niet echt ver hehe
Is het ook niet zou er zo weer op stemmenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:19 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Dat laatste zou geen criterium moeten zijn.
Jammer dat ze voor de rest zo achterlijk zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:22 schreef Supersoep het volgende:
Wat is de PVV toch een visionaire partij hč. Eerst Erdogan afbranden, daarna bij de vorige verkiezingen de wanstaltige EU als centraal punt stellen. En wij maar achter de feiten aanlopen nu.
gewoon niet gaan ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:18 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Lastig de partijen die de meeste kritiek hebben op Europa kan ik het op hun andere punten absoluut niet vinden. PVV bijv. Afgelopen keer Piraten partij gestemd maar die kwamen dan weer niet echt ver hehe
Echt he, als de PVV voor de rest niet zo debiel was hadden er volgens mij echt een hele hoop mensen er op gestemd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ik mis inderdaad wel een euro kritische partij in ons land. Een partij die geen randdebielen heeft zoals bij de PVV al te vaak is voorgekomen. Snap niet dat het er nog niet is... en ik hoor jullie al denken.. mja zelf oprichten dan. Makkelijker gezegd dan gedaan.
Inderdaad. Ze hebben een paar sterke punten.. en voor de rest is het achterlijk populisme wat de klok slaat met Gekke Geert voorop als grootste schreeuwlelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:39 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Echt he, als de PVV voor de rest niet zo debiel was hadden er volgens mij echt een hele hoop mensen er op gestemd.
Precies. En verder zijn het onderhand allemaal partijen die het weleens zijn met Europa zoals het nu is. Schiet niet op zoquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:56 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hebben een paar sterke punten.. en voor de rest is het achterlijk populisme wat de klok slaat met Gekke Geert voorop als grootste schreeuwlelijk.
Okee.. wie richt er een serieuze Europa-kritische politieke partij op?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:58 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Precies. En verder zijn het onderhand allemaal partijen die het weleens zijn met Europa zoals het nu is. Schiet niet op zo
Een tijdje geleden kwam ik per toeval dit oude fragment tegen:quote:Op maandag 24 juni 2013 23:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is al oud nieuws, en ik neem aan dat dat aangepakt is...toch? Toch???
http://www.rijksoverheid.(...)parlementariers.htmlquote:Als blijkt dat teveel is uitbetaald aan een lid van het Europees Parlement, vraagt het Europees Parlement in eerste instantie het lid om uitleg en bewijsstukken. Indien de uitleg onvoldoende is of de bewijsstukken niet beschikbaar of onjuist zijn, dient de teveel betaalde onkostenvergoeding terug te worden betaald.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:23 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Jammer dat ze voor de rest zo achterlijk zijn
Ja ho eens even, daar is die hele EU niet voor opgericht. Waar haal je de arrogantie vandaan dat jij en ik, als simpele burgertjes die de hele zooi middels belastingafdracht mogen bekostigen, er óók nog eens iets over te zeggen zouden mogen hebben?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:47 schreef El_Matador het volgende:
Eensch. We zouden op UKIP moeten mogen stemmen, maar zóver gaat de "Europese integratie" dan weer net niet.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 05:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ja ho eens even, daar is die hele EU niet voor opgericht. Waar haal je de arrogantie vandaan dat jij en ik, als simpele burgertjes die de hele zooi middels belastingafdracht mogen bekostigen, er óók nog eens iets over te zeggen zouden mogen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door El_Matador op 25-06-2013 06:37:09 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]De Zonnekoning was één Lodewijk eerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Dat weet ik, maar deze is nog lelijker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De Zonnekoning was één Lodewijk eerder.
Ach ja, Geenstijl is dan ook geworden wat ze wilden bestrijden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:29 schreef opgebaarde het volgende:
Heb het eerste gedeelte uit gezet na een paar minuten.. Als elke misstand na belichting toch nog uitvergroot en daarna zelfs ingevuld moet worden (het liefst met 1 korte stuitende zin). Dan lijkt het er op dat de kijker niet zijn eigen conclusies mag trekken en dat geeft aan dat de reportage bij lange na niet zo spannend is
Goede copy-paste van je andere post. Overigens is de linkse kerk nog precies zoals jij nu geenstijl beschrijft. Alleen waarschijnlijk voel jij dat niet zo omdat je zelf zo links bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach ja, Geenstijl is dan ook geworden wat ze wilden bestrijden.
Erg vergelijkbaar met vroegere politiek linkse (moralistische) bladen. Het enige wat anders is is dat de linkse kerk heeft plaatsgemaakt voor de rechtse kerk.
Het betweterige en moralistische "wij weten wel wat goed voor u is"-toontje is gebleven. Een kritische blik of eigen denkvermogen wordt niet gewaardeerd. En tegenstanders worden gedemoniseerd en daarna bedreigd door de reaguurders.
Boude uitspraak. Kun je vast wel onderbouwen. We zitten er klaar voor...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:47 schreef De_Guidance het volgende:
Natuurlijk bestaat de linkse kerk nog. Maar de rechtse kerk overheerst nu. En het is een erger gedrocht geworden dan de linkse kerk was.
Ach ja, Geenstijl/Telegraaf/Elsevier is dan ook geworden wat ze wilden bestrijden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Boude uitspraak. Kun je vast wel onderbouwen. We zitten er klaar voor...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |