Vraag me af of dat hele budget ook naar 1 persoon mag gaan. Dan verdiend die vrouw 3,5x zoveel als haar manquote:Op maandag 24 juni 2013 22:57 schreef Supersoep het volgende:
Gezien ja. Schokkendste vond ik nog wel het beschikbare budget per parlementariër aan personeel. Zo'n ¤22,000 per maand? En dan heb je inderdaad mensen die lekker hun vrouw inhuren.
Goed, ik zou het ook doen, maar blijft schokkend.
Wie is er murw dan? Zo lang jij met je frissie achter de pc lekker kan spuien op fok.nl kom je ook je luie reet niet af 'om er wat aan te doen'. 'We' zijn helemaal niet murw, jij bent murw.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:08 schreef Fabelaar het volgende:
Het ergste is nog dat we allemaal zo murw geslagen zijn en niet meer weten waar we moeten beginnen dat we het allemaal gelaten laten gebeuren.
Dat is al oud nieuws, en ik neem aan dat dat aangepakt is...toch? Toch???quote:Bijvoorbeeld Iedereen krijgt gratis 300 euro voor het intekenenen en kan daarna weer vertrekken,
kijk om je heen, zie jij mensen die protesteren?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:13 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Wie is er murw dan? Zo lang jij met je frissie achter de pc lekker kan spuien op fok.nl kom je ook je luie reet niet af 'om er wat aan te doen'. 'We' zijn helemaal niet murw, jij bent murw.
Laat onverlet dat elke vorm van macht blijkbaar corrumpeert; democratisch gezien kun je hier pas met verkiezingen wat aan doen.
Edit: tenzij fok een week down is en mensen de straat op gaan.
Ik zie allemaal mensen op fok naar andere mensen kijken. En zelf niets doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:14 schreef Fabelaar het volgende:
[..]
kijk om je heen, zie jij mensen die protesteren?
opkomst met verkiezingen is dramatisch laag, het interesseert mensen geen moer totdat ze het direct raakt.
Daar is heus een goede reden voor, dat er uberhaupt een tweede vergaderlocatie is voor dat zooitje. En voor die 27 dagen leegstand vast ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:53 schreef jatochneetoch het volgende:
Ook gewoon dat dat hele gebouw in straatsburg gesloten is 27 dagen in de maand
Niet eens verhuren ofzo.
Hahaha, jammer joh. Ben benieuwd of er iemand überhaupt durft op te staan, daar zin aan heeft en het nodig vindt.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
Het wordt tijd dat burgers hier eens tegen in opstand komen..
Zou jij voor me zijn als ik het deed?quote:Op maandag 24 juni 2013 23:18 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Hahaha, jammer joh. Ben benieuwd of er iemand überhaupt durft op te staan, daar zin aan heeft en het nodig vindt.
Tadaaaa!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ik zie allemaal mensen op fok naar andere mensen kijken. En zelf niets doen.
Jazeker.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zou jij voor me zijn als ik het deed?
Dude jij bevestigd gewoon mijn eerder stelling dat mensen murw zijn en het ze allemaal geen drol uitmaakt. vandaar de tadaaa!quote:Op maandag 24 juni 2013 23:25 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]goed bezig, ze bibberen al in Brussel!
Ja.. ze hebben het verhoogdquote:Op maandag 24 juni 2013 23:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is al oud nieuws, en ik neem aan dat dat aangepakt is...toch? Toch???
Het zal ook niet, hè?quote:
Het klonk in elk geval aannemelijk. Dat is nog het ergste.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:07 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ik zei ook maar watmaar het zou me niet in het minst verbazen.
Als lidstaat weigeren om een hogere bijdrage op te hoesten zolang die taferelen niet worden aangepakt.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef Seamonkey- het volgende:
Trieste zooi idd. En wat doe je er aan?
Tja alleen gaat me dat niet lukkenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:10 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Als lidstaat weigeren om een hogere bijdrage op te hoesten zolang die taferelen niet worden aangepakt.
Volgend jaar euro-kritisch stemmen bij de Europese verkiezingen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:15 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Tja alleen gaat me dat niet lukken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |