De ambtenaren hebben de macht gegrepen, er zijn nog wel verkiezingen, maar dat is louter spielerijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het 'aanpakken', het is juist expres zo in elkaar gezet dat ze zo veel mogelijk geld aan ons kunnen onttrekken, dat is het hele idee.
Het is nog iets ingewikkelder dan dat. De echte macht heb de mannen als David Rockerfeller ook wel de illuminati/elite die hebben de echt macht. De regering is er alleen maar om je een gevoel van vrijheid te geven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De ambtenaren hebben de macht gegrepen, er zijn nog wel verkiezingen maar dat is louter spielerij
Kom alsjeblieft terug als je je taalgebruik en je kennis van zaken hebt opgepoetst.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het is nog iets ingewikkelder dan dat. De echte macht heb de mannen als David Rockerfeller ook wel de illuminati/elite die hebben de echt macht. De regering is er alleen maar om je een gevoel van vrijheid te geven.
Dat potje daarvoor was ook al half leeggeroo...leeggeleend, niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:42 schreef vosss het volgende:
Ronduit schandalig natuurlijk, maar een beetje oplettende burger wist dit al lang.
Veel erger is nog het ESM. Dat gaat ons allemaal de das om doen. Maargoed, diezelfde oplettende burger had dat ook al in de gaten natuurlijk.
Alle mensen die daar verantwoordelijk voor zijn mogen ze opknopen wegens hoogverraad of landverraad of weet ik het wat; als ze maar opgeknoopt worden.![]()
![]()
Er staan nog appartementen te huur hier tegenover...quote:
Ik zat eigenlijk te wachten op reacties als "Het zijn maar enkelingen." en "Het is uit de context gehaald, de volledige tape laten ze niet zien."quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Veel moeite. Tja, wat moet je hier ook op zeggen he?
Maar nee, geen enkele reactie van de anders zo enthousiaste Eurofielen. Niks, nada, noppes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:51 schreef heite het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te wachten op reacties als "Het zijn maar enkelingen." en "Het is uit de context gehaald, de volledige tape laten ze niet zien."
Men kan ons altijd nog afdoen als "idioten", "oorlogsmenners" en "racisten", dat bekt altijd lekker met een mond vol camembert.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar nee, geen enkele reactie van de anders zo enthousiaste Eurofielen. Niks, nada, noppes.
Dat is ook veelzeggend.
Je gelooft het alleen niet omdat mijn mening niet in jouw straatje past. In jouw wereld kun je alles vertrouwen zo als je het aantreft . De waarheid is soms vreemder dan fictie. Ik heb heel veel bronnen over dit soort zaken als je mij niet gelooft . Maar als ik ze aan jouw laat zien geloof je het nog niet dus toon ik ze niet. Als je ze wilt zien dm ik ze wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom alsjeblieft terug als je je taalgebruik en je kennis van zaken hebt opgepoetst.
Zelfs het afdoen van EU-kritische reacties als "getroll" is er niet bij. Maar goed, dat draagt sowieso niets bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar nee, geen enkele reactie van de anders zo enthousiaste Eurofielen. Niks, nada, noppes.
Dat is ook veelzeggend.
Weggespoeld met de duurste champagnequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Men kan ons altijd nog afdoen als "idioten", "oorlogsmenners" en "racisten", dat bekt altijd lekker met een mond vol camembert.
Uiteraard, zo ben ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef tribalwars het volgende:
In jouw wereld kun je alles vertrouwen zo als je het aantreft .
Die vervolgens met Schultenbrau wordt weggespoeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Men kan ons altijd nog afdoen als "idioten", "oorlogsmenners" en "racisten", dat bekt altijd lekker met een mond vol camembert.
50.000 euro voor een flesje Dom Perignon is niet duur?! Mensen moeten gewoon niet zo zeuren, het gaat hartstikke goed met Europa en als de EU ook maar een millimeter minder macht krijgt, krijgen we oorlog.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weggespoeld met de duurste champagne![]()
Oh, en dat zal zeker gezegd worden hoor, want dat is meestal de reactie op kritiek.
Zelfs als ik dat doen geloof je mijn nog niet. Ik hebt het over heel ander zaken dan slapen en opstaan(wakker). Ik bedoel er iets anders mee. Wat zegt leeftijd nou niks is maar een getal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard, zo ben ik.
Nu maar lief slapen, 17-jarig pubertje. En eerst nog even de Nederlandse grammatica doornemen, dan kom je nóg wijzer over.
Taalgebruik zegt heel veel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zelfs als ik dat doen geloof je mijn nog niet. Ik hebt het over heel ander zaken dan slapen en opstaan(wakker). Ik bedoel er iets anders mee. Wat zegt leeftijd nou niks is maar een getal.
Nee ik hoef niet te doen wat iedereen doet ik bepaal zelf wel welke weg ik bewandel. Over 10 jaar is het te laat dan is alles wat ik nu zeg een feit . Als we allemaal zouden zijn zoals jouw. Ik heb trouwens dyslexie daarom ben ik slecht in taalgebruik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Taalgebruik zegt heel veel.
Gast, ga achter de meiden aan en kom over 10 jaar nog es terug om je "intelligente" zegje te doen. Is voor iedereen beter, geloof me.
Nee, we krijgen geen oorlog, want de EU heeft de Nobelprijs gewonnen, je weet toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
50.000 euro voor een flesje Dom Perignon is niet duur?! Mensen moeten gewoon niet zo zeuren, het gaat hartstikke goed met Europa en als de EU ook maar een millimeter minder macht krijgt, krijgen we oorlog.
Jep, dat wilde ik nog aanhalen, goed punt:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, we krijgen geen oorlog, want de EU heeft de Nobelprijs gewonnen, je weet toch?
Ja hij hoeft alleen maar te zeg: we moeten meer uitgeven dat helpt tegen de crisis.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
..en Rutte heeft afgelopen week nog een prijs in de wacht gesleept omdat hij zo goed de crisis heeft aangepakt. Er was zeker een kaviaar en champagnetekort die dag in Brussel en hij heeft dat even geregeld voor zijn maatjes daar.
Maar: geen cent naar Brussel ! Echt niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |