er zijn wel oplossing maar die worden gemaakt door dezelfde mensen die de problemen maken. Het feite dat ze er al eeuwen na toe werken wil zeggen dat ze goed voorbereid zijn. Ze zijn zelfs voorbereid op dat heel Europa gaat rellen straks hoort allemaal bij hun plan. Dan komt er een mannetje of partij met een geniale oplossing. Die oplossing lijkt ons regel recht naar de NWO Dit bedoel je toch allemaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef asco het volgende:
Tsja. Al eind jaren 90 heb ik op diverse fora allerlei problemen aangekaart. Ik werd meestal voor gek verklaard. Ook het feit dat nu zo gereageerd wordt vind ik vrij ernstig. Als je het allemaal een beetje volgt wéét je al jaren dat het zo gaat. Zie ook het andere filmpje wat in dit topic gepost is. Helaas is het gros van de mensen totaal onwetend. Of het interesseert ze gewoon niet want ze hebben het nog (te) goed.
Wat ik eind jaren 90 ook al typte staat nog steeds (en is reeds veelal werkelijkheid geworden voor veel mensen) er komen zeer zware tijden aan. Er is simpelweg geen oplossing meer hoe graag de politiek ook wil doen geloven van wel.
Dat is dus de verkeerde instelling. Je wordt bewust zo gehouden . Ze willen niet dat je actie onderneemt. En als mensen acties ondernemen hebben ze waarschijnlijk ook nog een plan B en C.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef bedachtzaam het volgende:
Het interesseert mensen volgens mij wel, maarja wat doe je ertegen.
Helemaal niets, over een weekje is alles weer vergeten en de EU goed voor ons, het geheugen is kort.
volgens balkenende nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet hij ook meteen even uitleggen waarom er doorlopend met champagneovergoten exposities zijn waar men alleen naartoe gaat voor de drank en de hap, want men weet niet eens om welke kunstenaar het gaat.
Het is een decadente bende. Door de burger betaald.
Echt............. WTF!? Waarom wordt dit door de journalistiek niet grootschalig in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:33 schreef Waterdrinker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eu_open_brussel.html
kijk die eens danfilmpje dat gisteren gemaakt is
![]()
Omdat wij het natuurlijk niet mogen zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Echt............. WTF!? Waarom wordt dit door de journalistiek niet grootschalig in beeld gebracht.
Nou, wat een lol hebben we er van hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
volgens balkenende niet
we hebben een hoop plezier van ze en anders gaat het licht uit
tsja, waarom is er nooit wat met ons grootschalig en overduidelijke NEE gedaan..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Echt............. WTF!? Waarom wordt dit door de journalistiek niet grootschalig in beeld gebracht.
Waarom stemmen mensen nog steeds op partijen die pro Europa zijn?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef kawotski het volgende:
[..]
tsja, waarom is er nooit wat met ons grootschalig NEE gedaan..
Waarom kijken mensen RTL en SBSquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom stemmen mensen nog steeds op partijen die pro Europa zijn?
Waarom zouden ze het 'aanpakken', het is juist expres zo in elkaar gezet dat ze zo veel mogelijk geld aan ons kunnen onttrekken, dat is het hele idee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:12 schreef Stezo het volgende:
[..]
Een tijdje geleden kwam ik per toeval dit oude fragment tegen:
(skip naar 2:10)
Ik was al bekend met dit filmpje van de Duitse tv uit 2008:
Zo zie je maar weer dat die fraude in al die jaren niet is aangepakt, terwijl het zo makkelijk te voorkomen is. Als je de antwoorden op kamervragen naar aanleiding van laatstgenoemde filmpje er op naleest, dan zakt de moed je toch echt in de schoenen...
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)parlementariers.html
Dus als fraude wordt geconstanteerd dan hoeft het parlementslid alleen het bedrag terug te betalen, zonder dat er enige sanctie op staat.
Vooral nu ze in geldnood raken zie je pas wat voor geldwolven het zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het 'aanpakken', het is juist expres zo in elkaar gezet dat ze zo veel mogelijk geld aan ons kunnen onttrekken, dat is het hele idee.
en het moet worden aangepakt door degenen die er het meeste van profiterenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het 'aanpakken', het is juist expres zo in elkaar gezet dat ze zo veel mogelijk geld aan ons kunnen onttrekken, dat is het hele idee.
Omdat bijvoorbeeld Rutte luidkeels riep: geen cent naar Europa !quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom stemmen mensen nog steeds op partijen die pro Europa zijn?
Nou, dat kost kennelijk wat moeite.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie hier ook de gebruikelijke EU-ophemelaars niet.
Die zijn vast argumenten aan het verzinnen om dit goed te praten.
Als je het niet mocht zien dan had je het ook niet gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat wij het natuurlijk niet mogen zien.
Net als de Rug van Rutte.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat bijvoorbeeld Rutte luidkeels riep: geen cent naar Europa !
Om vervolgens precies het tegenovergestelde te doen. Kiezersbedrog dus.
Maar ze moeten wel af en toe hier wel iets van laten zien. Ze willen niet dat het volk in opstand komt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je het niet mocht zien dan had je het ook niet gezien.
En wel zo dat het allemaal binnen de juiste context blijft!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Veel moeite. Tja, wat moet je hier ook op zeggen he?
Inderdaad, dat blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |