Nee, je moet actief lid worden binnen een politieke partij, jezelf verkiesbaar stellen en dan hopen dat ze je naar Brussel sturen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij heb je namelijk niet per se een studie nodig om in Brussel of Strasburg te belanden...
Die opkomende landen zijn stuk voor stuk groter (oppervlakte / inwonertal) dan de grootste Europese landen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:08 schreef Stezo het volgende:
[..]
Daar is toch geen unie voor nodig? Azië en Zuid-Amerika zitten toch ook niet in een unie, en toch zijn dat juist de opkomende regio's.
quote:Don't forget to sign in today!
quote:18:00 get 300 euro
Alsof de grootte van een land doorslaggevend is. Er zijn toch ook landen met een sterke economie die niet bepaald groot zijn, zoals Zwitserland of Singapore.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:09 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die opkomende landen zijn stuk voor stuk groter (oppervlakte / inwonertal) dan de grootste Europese landen.
Het zijn eigenlijk continenten op zich waar Europa een lappendeken is van (relatief) kleine landen is.
En 'opkomen' is makkerlijker als je kleiner bent vergeleken met de rest.
Zwitserland, Singapore (Noorwegen wordt ook vaak genoemd) zijn redelijk éénzijdig qua sterkte.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef Stezo het volgende:
[..]
Alsof de grootte van een land doorslaggevend is. Er zijn toch ook landen met een sterke economie die niet bepaald groot zijn, zoals Zwitserland of Singapore.
Ok, dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zwitserland, Singapore (Noorwegen wordt ook vaak genoemd) zijn redelijk éénzijdig qua sterkte.
Verder biedt een groot land met veel inwoners (+ goede infrastruktuur) veel meer mogelijkheden dan alleen een gunstige ligging of natuurlijke bronnen.
Het gaat er uiteindelijk om wat je met je middelen doet en of je ze slim inzet. Dan kan je inderdaad heel ver komen.
Een unie volstampen met ongelijke (maar toch ontwikkelde) landen is niet echt dé manier om ver te komen, dat heeft zich inmiddels wel bewezen.
OH SHIT! ZHE GERMANS, ZHE GERMANS ARE COMMING!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En je vergeet nog dat er geen oorlog komt!
Volgens mij ligt dat geldschip van de EU ergens op de bodem van de Marianentrog weg te rotten, niet bepaald in de buurt van een haven. Remlof kan het vast goed uitleggen dat dit helemaal goed gaat komen hoor, dus je kan 't beter hem ff vragen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hear hear!
Het geldschip vaart binnen.
Of ging het nu net de haven uit. Ik weet het niet meer
Dat valt toch op geen enkele manier te verdedigen wat daar gebeurt? Een dievenbende. Intekenen en weer weg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:33 schreef Waterdrinker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eu_open_brussel.html
kijk die eens danfilmpje dat gisteren gemaakt is
![]()
En niet vergeten af en toe hebben ze hevig dissusie's over hoe ze wetten kunnen maken waar hun meer aan kunnen verdienen en de elite. Dat kost ze natuurlijk heel veel zweet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat valt toch op geen enkele manier te verdedigen wat daar gebeurt? Een dievenbende. Intekenen en weer weg.
Wat erg
twitter:Tomstaal twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 17:40:06buitenlandse media staan te dringen om erover te berichten, in NL enkel de Televaag. De rest is te schijterig. Lamme zakken hooi #brussel reageer retweet
Het is van een ongekende schaamteloosheid .quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:42 schreef tralalala het volgende:
twitter:Tomstaal twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 17:40:06buitenlandse media staan te dringen om erover te berichten, in NL enkel de Televaag. De rest is te schijterig. Lamme zakken hooi #brussel reageer retweet
Ik zie hier ook de gebruikelijke EU-ophemelaars niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:04 schreef Harlon het volgende:
Het is je toch al eerder gezegd dude, als je tegen Europa bent ben je een fascist en wil je graag oorlog. Nogal wiedes dat de reguliere fatsoenlijke media hier niet over berichtten.
Ik wacht echt met smart op remlof. Heel benieuwd hoe hij dit nog gaat goed praten. Al denk ik dat het wordt afgedaan als excessen van een enkeling ofzo en dat Europa als geheel gewoon verder moetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie hier ook de gebruikelijke EU-ophemelaars niet.
Die zijn vast argumenten aan het verzinnen om dit goed te praten.
Moet hij ook meteen even uitleggen waarom er doorlopend met champagneovergoten exposities zijn waar men alleen naartoe gaat voor de drank en de hap, want men weet niet eens om welke kunstenaar het gaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:09 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ik wacht echt met smart op remlof. Heel benieuwd hoe hij dit nog gaat goed praten. Al denk ik dat het wordt afgedaan als excessen van een enkeling ofzo en dat Europa als geheel gewoon verder moet
Een links dagblad overigens (oud-communistisch).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:41 schreef F3UTUS het volgende:
http://www.unita.it/itali(...)europeo-mep-1.507789
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |