abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juni 2013 @ 11:24:59 #101
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_128231385
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oké.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 11:27:25 #102
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_128231482
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Volgens mij heb je namelijk niet per se een studie nodig om in Brussel of Strasburg te belanden...
Nee, je moet actief lid worden binnen een politieke partij, jezelf verkiesbaar stellen en dan hopen dat ze je naar Brussel sturen.
pi_128237506
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:08 schreef Stezo het volgende:

[..]

Daar is toch geen unie voor nodig? Azië en Zuid-Amerika zitten toch ook niet in een unie, en toch zijn dat juist de opkomende regio's.
Die opkomende landen zijn stuk voor stuk groter (oppervlakte / inwonertal) dan de grootste Europese landen.
Het zijn eigenlijk continenten op zich waar Europa een lappendeken is van (relatief) kleine landen is.
En 'opkomen' is makkerlijker als je kleiner bent vergeleken met de rest.
pi_128237637
Overigens wordt het facebookaccount van die Italiaan momenteel vakkundig gesloopt door belastingbetalers trollen.

quote:
Don't forget to sign in today!
quote:
18:00 get 300 euro
:')

Overigens gaat het filmpje momenteel vol gas viral richting Italia. Prachtig.

/Facebook is inmiddels offline gegaan.
pi_128237746
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:09 schreef karton2 het volgende:

[..]

Die opkomende landen zijn stuk voor stuk groter (oppervlakte / inwonertal) dan de grootste Europese landen.
Het zijn eigenlijk continenten op zich waar Europa een lappendeken is van (relatief) kleine landen is.
En 'opkomen' is makkerlijker als je kleiner bent vergeleken met de rest.
Alsof de grootte van een land doorslaggevend is. Er zijn toch ook landen met een sterke economie die niet bepaald groot zijn, zoals Zwitserland of Singapore.
pi_128237997
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef Stezo het volgende:

[..]

Alsof de grootte van een land doorslaggevend is. Er zijn toch ook landen met een sterke economie die niet bepaald groot zijn, zoals Zwitserland of Singapore.
Zwitserland, Singapore (Noorwegen wordt ook vaak genoemd) zijn redelijk éénzijdig qua sterkte.
Verder biedt een groot land met veel inwoners (+ goede infrastruktuur) veel meer mogelijkheden dan alleen een gunstige ligging of natuurlijke bronnen.
Het gaat er uiteindelijk om wat je met je middelen doet en of je ze slim inzet. Dan kan je inderdaad heel ver komen.
Een unie volstampen met ongelijke (maar toch ontwikkelde) landen is niet echt dé manier om ver te komen, dat heeft zich inmiddels wel bewezen.
pi_128238104
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef karton2 het volgende:

[..]

Zwitserland, Singapore (Noorwegen wordt ook vaak genoemd) zijn redelijk éénzijdig qua sterkte.
Verder biedt een groot land met veel inwoners (+ goede infrastruktuur) veel meer mogelijkheden dan alleen een gunstige ligging of natuurlijke bronnen.
Het gaat er uiteindelijk om wat je met je middelen doet en of je ze slim inzet. Dan kan je inderdaad heel ver komen.
Een unie volstampen met ongelijke (maar toch ontwikkelde) landen is niet echt dé manier om ver te komen, dat heeft zich inmiddels wel bewezen.
Ok, dat ben ik met je eens.
pi_128239204
Ik heb anderhalf jaar geleden al de NOS, RTL, Telegraaf en PowNews al eens gemaild over het volgende filmpje, maar kreeg hier geen reactie op.
KLIK
Hierin is precies hetzelfde te zien als wat Geenstijl nu laat zien. Hierin wordt zelfs duidelijker weergegeven hoeveel geld deze mannen wel niet verdienen.

Ik snap nog steeds niet dat wij als bevolking hier niets tegen doen. Deze mannen moeten zorgen voor een beter Europa, terwijl de werkloosheid oploopt (ruim 50% jeugdwerkloos in Spanje en Griekenland), er steeds meer bezuinigd moet worden en kinderen in o.a. Spanje niet eens meer een fatsoenlijke maaltijd voorgeschoteld krijgen.
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
pi_128240314
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef Ferdo het volgende:

[..]

En je vergeet nog dat er geen oorlog komt! :7
OH SHIT! ZHE GERMANS, ZHE GERMANS ARE COMMING!!!

quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hear hear!
Het geldschip vaart binnen.
Of ging het nu net de haven uit. Ik weet het niet meer :'(
Volgens mij ligt dat geldschip van de EU ergens op de bodem van de Marianentrog weg te rotten, niet bepaald in de buurt van een haven. Remlof kan het vast goed uitleggen dat dit helemaal goed gaat komen hoor, dus je kan 't beter hem ff vragen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:23:41 #110
395906 Sjeenkske
Forever L1
pi_128242503
Daniël van der Stoep is een Europese kampioen!
Daar waar de nood het hoogst is, treft men een camera
pi_128242820
http://www.dumpert.nl/med(...)eu_open_brussel.html

kijk die eens dan :') filmpje dat gisteren gemaakt is :{ :r
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 17:15:51 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_128244348
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:33 schreef Waterdrinker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eu_open_brussel.html

kijk die eens dan :') filmpje dat gisteren gemaakt is :{ :r
Dat valt toch op geen enkele manier te verdedigen wat daar gebeurt? Een dievenbende. Intekenen en weer weg.
Wat erg :o
pi_128244411
Ik ga morgen ook even intekenen en weer weg :P
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:19:00 #114
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_128244470
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat valt toch op geen enkele manier te verdedigen wat daar gebeurt? Een dievenbende. Intekenen en weer weg.
Wat erg :o
En niet vergeten af en toe hebben ze hevig dissusie's over hoe ze wetten kunnen maken waar hun meer aan kunnen verdienen en de elite. Dat kost ze natuurlijk heel veel zweet.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_128245069
Buitenlandse media pikken het op nu.
pi_128245268
Tomstaal twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 17:40:06 buitenlandse media staan te dringen om erover te berichten, in NL enkel de Televaag. De rest is te schijterig. Lamme zakken hooi #brussel reageer retweet
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 18:04:14 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_128245997
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:42 schreef tralalala het volgende:
Tomstaal twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 17:40:06 buitenlandse media staan te dringen om erover te berichten, in NL enkel de Televaag. De rest is te schijterig. Lamme zakken hooi #brussel reageer retweet
Het is van een ongekende schaamteloosheid .
Beetje het oude Rome.
pi_128246009
Het is je toch al eerder gezegd dude, als je tegen Europa bent ben je een fascist en wil je graag oorlog. Nogal wiedes dat de reguliere fatsoenlijke media hier niet over berichtten.
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 18:07:28 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_128246099
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:04 schreef Harlon het volgende:
Het is je toch al eerder gezegd dude, als je tegen Europa bent ben je een fascist en wil je graag oorlog. Nogal wiedes dat de reguliere fatsoenlijke media hier niet over berichtten.
Ik zie hier ook de gebruikelijke EU-ophemelaars niet.
Die zijn vast argumenten aan het verzinnen om dit goed te praten.
pi_128246177
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zie hier ook de gebruikelijke EU-ophemelaars niet.
Die zijn vast argumenten aan het verzinnen om dit goed te praten.
Ik wacht echt met smart op remlof. Heel benieuwd hoe hij dit nog gaat goed praten. Al denk ik dat het wordt afgedaan als excessen van een enkeling ofzo en dat Europa als geheel gewoon verder moet
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 18:13:45 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_128246357
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:09 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ik wacht echt met smart op remlof. Heel benieuwd hoe hij dit nog gaat goed praten. Al denk ik dat het wordt afgedaan als excessen van een enkeling ofzo en dat Europa als geheel gewoon verder moet
Moet hij ook meteen even uitleggen waarom er doorlopend met champagneovergoten exposities zijn waar men alleen naartoe gaat voor de drank en de hap, want men weet niet eens om welke kunstenaar het gaat.
Het is een decadente bende. Door de burger betaald.
pi_128246421
quote:
Een links dagblad overigens (oud-communistisch).

Dat Nederland hiervoor kiest is natuurlijk niet zo, of in elk geval mogen we er niet direct over stemmen. Maar wat willen mensen dan, een referendum over elk wissewasje?

In ieder geval is het nu zo dat de meerderheid van Nederland op partijen stemt die niks tegen deze praktijken willen doen, en dat in Tweede Kamerverkiezingen waar de overgrote meerderheid van het electoraat op stemt (en daarmee goedkeuring geeft aan wat voor democratie door moet gaan). Natuurlijk wil het deze praktijken in het algemeen niet, maar het (stem)gedrag (en het gebrek aan buitenparlementaire actie) wekt de indruk dat het Nederlandse volk dit wil, hoe hard mensen ook op Fok schreeuwen. Zwijgen is toestemmen.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:19:21 #124
22565 asco
Los in deze tent
pi_128246581
Tsja. Al eind jaren 90 heb ik op diverse fora allerlei problemen aangekaart. Ik werd meestal voor gek verklaard. Ook het feit dat nu zo gereageerd wordt vind ik vrij ernstig. Als je het allemaal een beetje volgt wéét je al jaren dat het zo gaat. Zie ook het andere filmpje wat in dit topic gepost is. Helaas is het gros van de mensen totaal onwetend. Of het interesseert ze gewoon niet want ze hebben het nog (te) goed.

Wat ik eind jaren 90 ook al typte staat nog steeds (en is reeds veelal werkelijkheid geworden voor veel mensen) er komen zeer zware tijden aan. Er is simpelweg geen oplossing meer hoe graag de politiek ook wil doen geloven van wel.
pi_128247574
Het interesseert mensen volgens mij wel, maarja wat doe je ertegen.
Helemaal niets, over een weekje is alles weer vergeten en de EU goed voor ons, het geheugen is kort.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')