Nee, je moet actief lid worden binnen een politieke partij, jezelf verkiesbaar stellen en dan hopen dat ze je naar Brussel sturen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij heb je namelijk niet per se een studie nodig om in Brussel of Strasburg te belanden...
Die opkomende landen zijn stuk voor stuk groter (oppervlakte / inwonertal) dan de grootste Europese landen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:08 schreef Stezo het volgende:
[..]
Daar is toch geen unie voor nodig? Azië en Zuid-Amerika zitten toch ook niet in een unie, en toch zijn dat juist de opkomende regio's.
quote:Don't forget to sign in today!
quote:18:00 get 300 euro
Alsof de grootte van een land doorslaggevend is. Er zijn toch ook landen met een sterke economie die niet bepaald groot zijn, zoals Zwitserland of Singapore.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:09 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die opkomende landen zijn stuk voor stuk groter (oppervlakte / inwonertal) dan de grootste Europese landen.
Het zijn eigenlijk continenten op zich waar Europa een lappendeken is van (relatief) kleine landen is.
En 'opkomen' is makkerlijker als je kleiner bent vergeleken met de rest.
Zwitserland, Singapore (Noorwegen wordt ook vaak genoemd) zijn redelijk éénzijdig qua sterkte.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:17 schreef Stezo het volgende:
[..]
Alsof de grootte van een land doorslaggevend is. Er zijn toch ook landen met een sterke economie die niet bepaald groot zijn, zoals Zwitserland of Singapore.
Ok, dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:24 schreef karton2 het volgende:
[..]
Zwitserland, Singapore (Noorwegen wordt ook vaak genoemd) zijn redelijk éénzijdig qua sterkte.
Verder biedt een groot land met veel inwoners (+ goede infrastruktuur) veel meer mogelijkheden dan alleen een gunstige ligging of natuurlijke bronnen.
Het gaat er uiteindelijk om wat je met je middelen doet en of je ze slim inzet. Dan kan je inderdaad heel ver komen.
Een unie volstampen met ongelijke (maar toch ontwikkelde) landen is niet echt dé manier om ver te komen, dat heeft zich inmiddels wel bewezen.
OH SHIT! ZHE GERMANS, ZHE GERMANS ARE COMMING!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En je vergeet nog dat er geen oorlog komt!
Volgens mij ligt dat geldschip van de EU ergens op de bodem van de Marianentrog weg te rotten, niet bepaald in de buurt van een haven. Remlof kan het vast goed uitleggen dat dit helemaal goed gaat komen hoor, dus je kan 't beter hem ff vragen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hear hear!
Het geldschip vaart binnen.
Of ging het nu net de haven uit. Ik weet het niet meer
Dat valt toch op geen enkele manier te verdedigen wat daar gebeurt? Een dievenbende. Intekenen en weer weg.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:33 schreef Waterdrinker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eu_open_brussel.html
kijk die eens danfilmpje dat gisteren gemaakt is
![]()
En niet vergeten af en toe hebben ze hevig dissusie's over hoe ze wetten kunnen maken waar hun meer aan kunnen verdienen en de elite. Dat kost ze natuurlijk heel veel zweet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat valt toch op geen enkele manier te verdedigen wat daar gebeurt? Een dievenbende. Intekenen en weer weg.
Wat erg
twitter:Tomstaal twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 17:40:06buitenlandse media staan te dringen om erover te berichten, in NL enkel de Televaag. De rest is te schijterig. Lamme zakken hooi #brussel reageer retweet
Het is van een ongekende schaamteloosheid .quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:42 schreef tralalala het volgende:
twitter:Tomstaal twitterde op dinsdag 25-06-2013 om 17:40:06buitenlandse media staan te dringen om erover te berichten, in NL enkel de Televaag. De rest is te schijterig. Lamme zakken hooi #brussel reageer retweet
Ik zie hier ook de gebruikelijke EU-ophemelaars niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:04 schreef Harlon het volgende:
Het is je toch al eerder gezegd dude, als je tegen Europa bent ben je een fascist en wil je graag oorlog. Nogal wiedes dat de reguliere fatsoenlijke media hier niet over berichtten.
Ik wacht echt met smart op remlof. Heel benieuwd hoe hij dit nog gaat goed praten. Al denk ik dat het wordt afgedaan als excessen van een enkeling ofzo en dat Europa als geheel gewoon verder moetquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie hier ook de gebruikelijke EU-ophemelaars niet.
Die zijn vast argumenten aan het verzinnen om dit goed te praten.
Moet hij ook meteen even uitleggen waarom er doorlopend met champagneovergoten exposities zijn waar men alleen naartoe gaat voor de drank en de hap, want men weet niet eens om welke kunstenaar het gaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:09 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ik wacht echt met smart op remlof. Heel benieuwd hoe hij dit nog gaat goed praten. Al denk ik dat het wordt afgedaan als excessen van een enkeling ofzo en dat Europa als geheel gewoon verder moet
Een links dagblad overigens (oud-communistisch).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 17:41 schreef F3UTUS het volgende:
http://www.unita.it/itali(...)europeo-mep-1.507789
er zijn wel oplossing maar die worden gemaakt door dezelfde mensen die de problemen maken. Het feite dat ze er al eeuwen na toe werken wil zeggen dat ze goed voorbereid zijn. Ze zijn zelfs voorbereid op dat heel Europa gaat rellen straks hoort allemaal bij hun plan. Dan komt er een mannetje of partij met een geniale oplossing. Die oplossing lijkt ons regel recht naar de NWO Dit bedoel je toch allemaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:19 schreef asco het volgende:
Tsja. Al eind jaren 90 heb ik op diverse fora allerlei problemen aangekaart. Ik werd meestal voor gek verklaard. Ook het feit dat nu zo gereageerd wordt vind ik vrij ernstig. Als je het allemaal een beetje volgt wéét je al jaren dat het zo gaat. Zie ook het andere filmpje wat in dit topic gepost is. Helaas is het gros van de mensen totaal onwetend. Of het interesseert ze gewoon niet want ze hebben het nog (te) goed.
Wat ik eind jaren 90 ook al typte staat nog steeds (en is reeds veelal werkelijkheid geworden voor veel mensen) er komen zeer zware tijden aan. Er is simpelweg geen oplossing meer hoe graag de politiek ook wil doen geloven van wel.
Dat is dus de verkeerde instelling. Je wordt bewust zo gehouden . Ze willen niet dat je actie onderneemt. En als mensen acties ondernemen hebben ze waarschijnlijk ook nog een plan B en C.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:44 schreef bedachtzaam het volgende:
Het interesseert mensen volgens mij wel, maarja wat doe je ertegen.
Helemaal niets, over een weekje is alles weer vergeten en de EU goed voor ons, het geheugen is kort.
volgens balkenende nietquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet hij ook meteen even uitleggen waarom er doorlopend met champagneovergoten exposities zijn waar men alleen naartoe gaat voor de drank en de hap, want men weet niet eens om welke kunstenaar het gaat.
Het is een decadente bende. Door de burger betaald.
Echt............. WTF!? Waarom wordt dit door de journalistiek niet grootschalig in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:33 schreef Waterdrinker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eu_open_brussel.html
kijk die eens danfilmpje dat gisteren gemaakt is
![]()
Omdat wij het natuurlijk niet mogen zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Echt............. WTF!? Waarom wordt dit door de journalistiek niet grootschalig in beeld gebracht.
Nou, wat een lol hebben we er van hequote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
volgens balkenende niet
we hebben een hoop plezier van ze en anders gaat het licht uit
tsja, waarom is er nooit wat met ons grootschalig en overduidelijke NEE gedaan..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:55 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Echt............. WTF!? Waarom wordt dit door de journalistiek niet grootschalig in beeld gebracht.
Waarom stemmen mensen nog steeds op partijen die pro Europa zijn?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef kawotski het volgende:
[..]
tsja, waarom is er nooit wat met ons grootschalig NEE gedaan..
Waarom kijken mensen RTL en SBSquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom stemmen mensen nog steeds op partijen die pro Europa zijn?
Waarom zouden ze het 'aanpakken', het is juist expres zo in elkaar gezet dat ze zo veel mogelijk geld aan ons kunnen onttrekken, dat is het hele idee.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:12 schreef Stezo het volgende:
[..]
Een tijdje geleden kwam ik per toeval dit oude fragment tegen:
(skip naar 2:10)
Ik was al bekend met dit filmpje van de Duitse tv uit 2008:
Zo zie je maar weer dat die fraude in al die jaren niet is aangepakt, terwijl het zo makkelijk te voorkomen is. Als je de antwoorden op kamervragen naar aanleiding van laatstgenoemde filmpje er op naleest, dan zakt de moed je toch echt in de schoenen...
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)parlementariers.html
Dus als fraude wordt geconstanteerd dan hoeft het parlementslid alleen het bedrag terug te betalen, zonder dat er enige sanctie op staat.
Vooral nu ze in geldnood raken zie je pas wat voor geldwolven het zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het 'aanpakken', het is juist expres zo in elkaar gezet dat ze zo veel mogelijk geld aan ons kunnen onttrekken, dat is het hele idee.
en het moet worden aangepakt door degenen die er het meeste van profiterenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het 'aanpakken', het is juist expres zo in elkaar gezet dat ze zo veel mogelijk geld aan ons kunnen onttrekken, dat is het hele idee.
Omdat bijvoorbeeld Rutte luidkeels riep: geen cent naar Europa !quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:23 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom stemmen mensen nog steeds op partijen die pro Europa zijn?
Nou, dat kost kennelijk wat moeite.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie hier ook de gebruikelijke EU-ophemelaars niet.
Die zijn vast argumenten aan het verzinnen om dit goed te praten.
Als je het niet mocht zien dan had je het ook niet gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat wij het natuurlijk niet mogen zien.
Net als de Rug van Rutte.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat bijvoorbeeld Rutte luidkeels riep: geen cent naar Europa !
Om vervolgens precies het tegenovergestelde te doen. Kiezersbedrog dus.
Maar ze moeten wel af en toe hier wel iets van laten zien. Ze willen niet dat het volk in opstand komt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als je het niet mocht zien dan had je het ook niet gezien.
En wel zo dat het allemaal binnen de juiste context blijft!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Veel moeite. Tja, wat moet je hier ook op zeggen he?
Inderdaad, dat blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De ambtenaren hebben de macht gegrepen, er zijn nog wel verkiezingen, maar dat is louter spielerijquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is nog iets ingewikkelder dan dat. De echte macht heb de mannen als David Rockerfeller ook wel de illuminati/elite die hebben de echt macht. De regering is er alleen maar om je een gevoel van vrijheid te geven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De ambtenaren hebben de macht gegrepen, er zijn nog wel verkiezingen maar dat is louter spielerij
Kom alsjeblieft terug als je je taalgebruik en je kennis van zaken hebt opgepoetst.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:38 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het is nog iets ingewikkelder dan dat. De echte macht heb de mannen als David Rockerfeller ook wel de illuminati/elite die hebben de echt macht. De regering is er alleen maar om je een gevoel van vrijheid te geven.
Dat potje daarvoor was ook al half leeggeroo...leeggeleend, niet?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:42 schreef vosss het volgende:
Ronduit schandalig natuurlijk, maar een beetje oplettende burger wist dit al lang.
Veel erger is nog het ESM. Dat gaat ons allemaal de das om doen. Maargoed, diezelfde oplettende burger had dat ook al in de gaten natuurlijk.
Alle mensen die daar verantwoordelijk voor zijn mogen ze opknopen wegens hoogverraad of landverraad of weet ik het wat; als ze maar opgeknoopt worden.![]()
![]()
Er staan nog appartementen te huur hier tegenover...quote:
Ik zat eigenlijk te wachten op reacties als "Het zijn maar enkelingen." en "Het is uit de context gehaald, de volledige tape laten ze niet zien."quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Veel moeite. Tja, wat moet je hier ook op zeggen he?
Maar nee, geen enkele reactie van de anders zo enthousiaste Eurofielen. Niks, nada, noppes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:51 schreef heite het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te wachten op reacties als "Het zijn maar enkelingen." en "Het is uit de context gehaald, de volledige tape laten ze niet zien."
Men kan ons altijd nog afdoen als "idioten", "oorlogsmenners" en "racisten", dat bekt altijd lekker met een mond vol camembert.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar nee, geen enkele reactie van de anders zo enthousiaste Eurofielen. Niks, nada, noppes.
Dat is ook veelzeggend.
Je gelooft het alleen niet omdat mijn mening niet in jouw straatje past. In jouw wereld kun je alles vertrouwen zo als je het aantreft . De waarheid is soms vreemder dan fictie. Ik heb heel veel bronnen over dit soort zaken als je mij niet gelooft . Maar als ik ze aan jouw laat zien geloof je het nog niet dus toon ik ze niet. Als je ze wilt zien dm ik ze wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom alsjeblieft terug als je je taalgebruik en je kennis van zaken hebt opgepoetst.
Zelfs het afdoen van EU-kritische reacties als "getroll" is er niet bij. Maar goed, dat draagt sowieso niets bij.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar nee, geen enkele reactie van de anders zo enthousiaste Eurofielen. Niks, nada, noppes.
Dat is ook veelzeggend.
Weggespoeld met de duurste champagnequote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Men kan ons altijd nog afdoen als "idioten", "oorlogsmenners" en "racisten", dat bekt altijd lekker met een mond vol camembert.
Uiteraard, zo ben ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:57 schreef tribalwars het volgende:
In jouw wereld kun je alles vertrouwen zo als je het aantreft .
Die vervolgens met Schultenbrau wordt weggespoeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Men kan ons altijd nog afdoen als "idioten", "oorlogsmenners" en "racisten", dat bekt altijd lekker met een mond vol camembert.
50.000 euro voor een flesje Dom Perignon is niet duur?! Mensen moeten gewoon niet zo zeuren, het gaat hartstikke goed met Europa en als de EU ook maar een millimeter minder macht krijgt, krijgen we oorlog.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weggespoeld met de duurste champagne![]()
Oh, en dat zal zeker gezegd worden hoor, want dat is meestal de reactie op kritiek.
Zelfs als ik dat doen geloof je mijn nog niet. Ik hebt het over heel ander zaken dan slapen en opstaan(wakker). Ik bedoel er iets anders mee. Wat zegt leeftijd nou niks is maar een getal.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard, zo ben ik.
Nu maar lief slapen, 17-jarig pubertje. En eerst nog even de Nederlandse grammatica doornemen, dan kom je nóg wijzer over.
Taalgebruik zegt heel veel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zelfs als ik dat doen geloof je mijn nog niet. Ik hebt het over heel ander zaken dan slapen en opstaan(wakker). Ik bedoel er iets anders mee. Wat zegt leeftijd nou niks is maar een getal.
Nee ik hoef niet te doen wat iedereen doet ik bepaal zelf wel welke weg ik bewandel. Over 10 jaar is het te laat dan is alles wat ik nu zeg een feit . Als we allemaal zouden zijn zoals jouw. Ik heb trouwens dyslexie daarom ben ik slecht in taalgebruik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Taalgebruik zegt heel veel.
Gast, ga achter de meiden aan en kom over 10 jaar nog es terug om je "intelligente" zegje te doen. Is voor iedereen beter, geloof me.
Nee, we krijgen geen oorlog, want de EU heeft de Nobelprijs gewonnen, je weet toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
50.000 euro voor een flesje Dom Perignon is niet duur?! Mensen moeten gewoon niet zo zeuren, het gaat hartstikke goed met Europa en als de EU ook maar een millimeter minder macht krijgt, krijgen we oorlog.
Jep, dat wilde ik nog aanhalen, goed punt:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, we krijgen geen oorlog, want de EU heeft de Nobelprijs gewonnen, je weet toch?
Ja hij hoeft alleen maar te zeg: we moeten meer uitgeven dat helpt tegen de crisis.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
..en Rutte heeft afgelopen week nog een prijs in de wacht gesleept omdat hij zo goed de crisis heeft aangepakt. Er was zeker een kaviaar en champagnetekort die dag in Brussel en hij heeft dat even geregeld voor zijn maatjes daar.
Maar: geen cent naar Brussel ! Echt niet
Die prijs was toch al lang dood?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep, dat wilde ik nog aanhalen, goed punt:
Vrede volgens de Nobelprijsuitreikers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van dyslexie ga je niet achterlijk redeneren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet te doen wat iedereen doet ik bepaal zelf wel welke weg ik bewandel. Over 10 jaar is het te laat dan is alles wat ik nu zeg een feit . Als we allemaal zouden zijn zoals jouw. Ik heb trouwens dyslexie daarom ben ik slecht in taalgebruik.
quote:Internationale aandacht voor Geenstijl-video
De website Geenstijl heeft dinsdag met een video de buitenlandse media-aandacht weten te trekken. In het filmpje, dat maandag verscheen, is te zien hoe twee Euro-parlementariërs onterecht 300 euro aan vergoeding opstrijken.
Het filmpje toont hoe de Tsjechische afgevaardigde Miroslav Ransdorf en zijn Italiaanse collega Raffaele Baldassarre aan het einde van de dag zich melden in het Europese Parlement en vervolgens direct weer vertrekken. Door zich te registreren, krijgen ze voor hun bliksembezoek echter wel de gebruikelijke vergoeding. Geconfronteerd met hun gedrag vallen zij de cameraploeg en interviewer van Geenstijl aan.
Het filmpje verscheen dinsdag in veel Europese media. The Telegraph stelde naar aanleiding van de video dat 'de roep om de vergadering van de EU ter hervormen weer oplaait'.
Bron: Volkskrant
Ja, daar hoort het zeker ook thuisquote:
Dat vind ik dus ook. Hier mogen kamervragen over gesteld worden wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar hoort het zeker ook thuis![]()
Dit moet zoveel mogelijk bekend gemaakt worden.
Zal mij benieuwen of het vanavond bij K&vdB besproken wordt, maar ben bang van niet.
Té pijnlijk en té waar. En dat mag niet.
edit: nee hoor, allemaal andere onderwerpen![]()
Top!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:19 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb het zo op Facebook gezet:
No matter how much I support my friends in Brazil and Turkey protesting against their filthy Elites, the biggest scam of all time, in the 2nd biggest economy in the world, is happening in the EUSSR.
The daily expense rate, paid from all taxpayers' money, for a European Parliament member who does not need to work 1 single minute of his/her time, can eat and drink all day for free and is about the average monthly salary in Greece for which people need to work very, very hard and struggle for food.
Horrific practices, all under supervision of Kaiser Hermann Louis von Rompuy I (the unchosen President of the European Union). Please note his face is not edited; he really is that scary.
See for yourself:
[ afbeelding ]
Als je Spaanstalige vrienden hebt, dit is slechts een fragment, maar toch:quote:
quote:di 25 jun 2013, 22:11
|
lees voor
Internationale aandacht voor Geenstijl-video
AMSTERDAM -
De website Geenstijl heeft dinsdag met een video de buitenlandse media-aandacht weten te trekken. In het filmpje, dat maandag verscheen, is te zien hoe twee Euro-parlementariërs onterecht 300 euro aan vergoeding opstrijken.
Democratie is dan ook meer als eens in de vier jaar een vakje rood kleuren, democratie eist van burgers dat zij constant alert en waakzaam blijven en, indien nodig, geweld niet schuwen om orde op zaken te stellen of volksvertegenwoordigers tot de orde te roepen. Hoe hard degenen, die van het hele systeem juist profiteren, ook roepen "dat we dat met zijn allen niet moeten willen".quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De ambtenaren hebben de macht gegrepen, er zijn nog wel verkiezingen, maar dat is louter spielerij
Ook al zouden ze verkozen worden, er is amper controle omdat het volk totaal geen binding heeft met die lui in Brussel.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:24 schreef El_Matador het volgende:
Even kijken:
• Hugo Chavez (1999-2012; ver- en (dubieus) herkozen)
• Mahmoud Ahmadinejad (2005-2013; ver- en herkozen)
• George W. Bush (2000-2008; (dubieus) ver- en herkozen)
• Recep Erdogan (2003-2013; ver- en herkozen)
• Dilma Roussef (2011-2013; verkozen)
• Kaiser Hermann Louis von Rompuy I (2009-2013; niet verkozen)
Ik wil het woord "democratie" in verband met de EU niet horen, alsjeblieft.
Hoe kun je bijstandsfraudeurs moreel veroordelen als hun "grote voorbeelden" op de as Brussel-Straatsburg-Boekarest (filmpje gezien?) legaal het nog veel bonter maken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:25 schreef waht het volgende:
[..]
Ook al zouden ze verkozen worden, er is amper controle omdat het volk totaal geen binding heeft met die lui in Brussel.
Door de werkwoorden iets beter te vervoegen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:28 schreef vosss het volgende:
Hoe wordt je eigenlijk Europarlementariër?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja gezien, dat is inderdaad te gek voor woorden. Het zijn duidelijk een stel kleine kinderen die gaan janken als ze betrapt worden. Dit kon je natuurlijk ook wel verwachten van zo'n gigantische bureaucratie met als enige doel om groter en invloedrijker te worden.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kun je bijstandsfraudeurs moreel veroordelen als hun "grote voorbeelden" op de as Brussel-Straatsburg-Boekarest (filmpje gezien?) legaal het nog veel bonter maken?
Waar zijn remlof, du_ke en Hexagon eigenlijk, nu ze zo mooi hun zegje kunnen doen? Hangen die nog in de POL-kroeg "Alle Menschen werden Brueder" lallend?quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:38 schreef waht het volgende:
[..]
Ja gezien, dat is inderdaad te gek voor woorden. Het zijn duidelijk een stel kleine kinderen die gaan janken als ze betrapt worden. Dit kon je natuurlijk ook wel verwachten van zo'n gigantische bureaucratie met als enige doel om groter en invloedrijker te worden.
En Bulgaarse timmersjacheraars die jouw zuinigste klanten wegkapen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 00:41 schreef betyar het volgende:
Gewoon meer geld naar die mensen, ze brengen immers vrede en veiligheid!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |